Precies! Achter een unique dungeon oid.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan had ik liever veel minder shrines gehad met veel hogere rewards en een event of iets erbij, wat dan qua moeilijkheidsgraad in verhouding zou moeten staan.
Omdat ze niet bestaan, ik maakte een grapje. Zo ver zullen ze niet gaan bij Blizzard. Al zal het renown system vast de nodige aanpassingen gaan krijgen in de komende jaren.quote:
Hooivorken en fakkels en je wordt nu gecanceld!quote:
Permban.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hooivorken en fakkels en je wordt nu gecanceld!
Beterquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:05 schreef streamjohan het volgende:
Verhaal gaat rond dat diablo 4 op game pass komt
quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:53 schreef Jimbo het volgende:
zou er voorlopig niet op rekenen, tijd terug zeiden ze dat d4 niet op GP zou komen als acti/blizz gekocht wordt. Of iig niet gelijk. Toen hadden ze het over dec ofzo als actiblizz begin 2023 gekocht werd
Mja zijn gok is even goed als die van iedereen (sowieso azmonquote:
Gefeliciteerd, je zal nu wel 100 zijnquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:14 schreef Jimbo het volgende:
lvl 99, begon vandaag op 97 vandaag. nog even pushen tot 100 en dan wel klaar tot S1
[ link | afbeelding ]
lAATSTE KWARTJE NOG, SPANNUHHNNND
thnxquote:
Ik was ook wel klaar na level 100quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
thnx
Ja al een tijdje. Tevens de laatste keer dat ik de game aangeraakt hebik wacht nu wel op S1 om opnieuw te beginnen.
De hoop blijven we altijd houden...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik was ook wel klaar na level 100Hopen op een leuke patch.
Respect, juist om dat soort dingen begín ik er niet eens aan.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:15 schreef Pheno het volgende:
Level 50 hardcore. Zo, nooit meer naar kijken, echt af en toe bilspleetspierpijn omdat de servers lag hadden (tijdens een legion event en zo)
donderdag opnieuw met S1quote:Op zondag 16 juli 2023 17:15 schreef Pheno het volgende:
Level 50 hardcore. Zo, nooit meer naar kijken, echt af en toe bilspleetspierpijn omdat de servers lag hadden (tijdens een legion event en zo)
dat worden natuurlijk nerfs voor bijna alle classes behalve barbquote:Op zondag 16 juli 2023 20:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
donderdag opnieuw met S1
dinsdag wel al de balans patch, benieuwd naar de notes.
hoop vooral op buffs voor de sorcquote:Op zondag 16 juli 2023 21:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat worden natuurlijk nerfs voor bijna alle classes behalve barb
Nah, achievement binnen, de groeten.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
donderdag opnieuw met S1
dinsdag wel al de balans patch, benieuwd naar de notes.
Als jullie het dan allemaal voor mij uitzoeken...dan kan ik als ik terug in NL ben gewoon gelijk spelen hahaquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:57 schreef Jimbo het volgende:
Vandaag de patch, las net iets over patch rond 1900u onze tijd.
Hopelijk dan ook de patch notes, weten we gelijk hoe fucked we zijn
nee!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Als jullie het dan allemaal voor mij uitzoeken...dan kan ik als ik terug in NL ben gewoon gelijk spelen haha
nu is WW Barb helemaal dood en begravenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:28 schreef Jimbo het volgende:
lange lap text, vurn en crit nerf...rip pulv druid
had nog steeds hoop dat sorc eens van ver af konden killen..
Sorc is compleet de grond in generfed,quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
Geen nieuwe content behalve een paar flut-uniques die toch nooit droppen. Zeer matig allemaal. Nog even kijken wat ze van die season bakken maar ik heb er niet zo veel vertrouwen in.
Ook 0 QoL features in de patch, bijv zoeken/filteren van aspects of gear in je stash.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Sorc is compleet de grond in generfed,![]()
Helltides zijn niet meer waard om te doen![]()
clownfiesta
of iets simpels als een rode lijn op mijn scherm zonder dat ik naar mijn mini map moet starenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook 0 QoL features in de patch, bijv zoeken/filteren van aspects of gear in je stash.
Ja genoeg andere leuke games, er komt ooit vast nog wel een equivalent van Lord of Destruction patch.quote:
Als ik de patch notes nog een keer lees vind ik het vrij zonde dat ik zoveel geld aan het spel heb uitgegeven.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja genoeg andere leuke games, er komt ooit vast nog wel een equivalent van Lord of Destruction patch.
En zo kan ik er nog wel 100 bedenken als je me ff de tijd geeft.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook 0 QoL features in de patch, bijv zoeken/filteren van aspects of gear in je stash.
Zeker nadat de patch zo uitgebreid aangekondigd is als een forse patch.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En zo kan ik er nog wel 100 bedenken als je me ff de tijd geeft.![]()
Had eigenlijk ook wel íéts op dat gebied verwacht.
Te druk met stagiaires in de bezemkast denk ikquote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker nadat de patch zo uitgebreid aangekondigd is als een forse patch.
Dat je er dan nauwelijks tot niks in doet wat betreft aantrekkelijke nieuwe features is echt een prestatie.
Er is altijd wel wat te mekkeren natuurlijk en sommige mensen zijn beroepsmekkeraar maar dit is gewoon een hele matige patch.quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:45 schreef Document1 het volgende:
Diablo is toch altijd kut roepen, aanpassen en weer door?
Patch notes:quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus, die Helltides zijn nu echt teringtraag.
Wie houdt er nu niet van wachten op cooldowns?quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:20 schreef Pheno het volgende:
“We hebben een uberboss, maar we willen niet dat je haar verslaat, dus nerfen we hoe snel je 100 kan worden en we nerfen de damage die je kunt doen”.
Bedankt Blizzard, we mogen blijkbaar geen demonen slachten, maar een voor een bevechten en dan weer wachten op een cooldown of mana. Had de game dan turnbased gemaakt
Over een paar dagen gaan de devs in een stream de veranderingen uitleggen, ik kan niet wachten op de chat/comments
quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:20 schreef Pheno het volgende:
“We hebben een uberboss, maar we willen niet dat je haar verslaat, dus nerfen we hoe snel je 100 kan worden en we nerfen de damage die je kunt doen”.
Bedankt Blizzard, we mogen blijkbaar geen demonen slachten, maar een voor een bevechten en dan weer wachten op een cooldown of mana. Had de game dan turnbased gemaakt
Over een paar dagen gaan de devs in een stream de veranderingen uitleggen, ik kan niet wachten op de chat/comments
Nou...dat is duidelijk...dat is als ik straks terug ben, weer verder met D2R...zal welnweer even wennen zijn....maar zal.weer ouderwets heerlijknworden....daarnaast wachten op hopelijk wen goede patch...moet wel zeggen dat ik het weg zonde vindt...was net lekker bezig met sorc op lvl 84...en met veel plezier bezig de NM dungeons te doen om paragon board compleet te makenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:24 schreef cherrycoke het volgende:
All classes are nerfed.
No reduction in enchantment costs.
Helltides are slower.
Boosting is nerfed to the absolute ground.
Doing content other than Nightmare dungeons is nerfed.
Experience bonus for killing monsters of higher levels nerfed by around 90%
Crit and vulnerable damage nerfed 17% and 40% respectively, not counting the nerf to the inherent affixes to certain weapons.
It is not like this game was lightning fast to begin with, but now it is a proper slog.
dit dus, vind de patch notes gewoon kut,
Dat met die cinders schijnt een bug te zijn. Gaat een hotfix voor komen.quote:
Als er iets in S1 zat wat het boeiender maakt dan S0 dan zou ik wel een poging wagen, maar ik vind dat malignant gedoe totaal oninteressant tbh.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:31 schreef Pheno het volgende:
Net even geprobeerd: na de queue sta je in nog een queue. Dan kun je een personage aanmaken en word je weer eruit geflikkerd. Dus weer queue. Even een stuk van het nieuwe verhaal gedaan, waypoint naar maincity, never ending load screen.
Never mind, ze hebben het weer goed voor elkaar
Het gaat sowieso choppy. Ook aanvallen en dergelijke. Te druk, gezien de ranking me niet boeit doe ik het later welquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:44 schreef Karina het volgende:
Ik zat er eindelijk in en was met een campaign quest bezig, helaas is er een onzichtbare muur rond de stad en kan ik niet bij de quest objective komen
Ik heb geen idee wat het inhoud, en wil iig het verhaal efkes doorlopen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als er iets in S1 zat wat het boeiender maakt dan S0 dan zou ik wel een poging wagen, maar ik vind dat malignant gedoe totaal oninteressant tbh.
Nee S1 is uit.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik sta al weer een kwartier in de rij voor de non-seasonal. Hebben ze weer een ddos?
Gewoon die nieuwe uber unique even vinden met een drop van 0.0000001quote:Op vrijdag 21 juli 2023 06:28 schreef Jimbo het volgende:
tering die nerfs zijn legit, heb gewoion moeite met een lvl 50 blinding burrows die eerst met 2 vingers in mn neus te doen was
Ja, ik had liever een personal en een shared stash gehad. Ik heb alleen Necromancer gespeeld en die tabs zitten vol (in POE had ik er 40, ook vol.. zou het dan toch aan mij liggen).quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:14 schreef Jimbo het volgende:
Ja snel klaar met spelen ook weer. Moet je voor die seasonal Qline stap 1 en 2 nu completen.
Daar zit in dat je 3 dungeons in fractured peaks moet doen. Prima doen we ff.... jammer alleen dat ie er geen één telt en 't nu vast zit.
Vind het nu al helemaal kut. Jammer wel, want het is en blijft diablo
Benieuwd wat ze vandaag tijdens de campfire chat gaan vertellen. Hopelijk dat ze alles flink gaan buffen want dit is gewoon kut spelen. (en wat dacht je van die nieuwe items die OOK nog even in je inventory moetenalsof er al plek was
![]()
)
Ik zag al die shit en dacht naaah geen zin in.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 06:28 schreef Jimbo het volgende:
tering die nerfs zijn legit, heb gewoion moeite met een lvl 50 blinding burrows die eerst met 2 vingers in mn neus te doen was
snap ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zag al die shit en dacht naaah geen zin in.
Oh? Ik dacht dat alle altars niet mee komen met seasonal en je dus alles overnieuw moet doen?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:58 schreef Karina het volgende:
Dit wist ik dus niet hedat je moest inloggen met je 'oude' character. Vond het al vreemd dat mijn map zo 'leeg' was.
[ twitter ]
Ik wist wel dat het mee zou komen, maar ik zag het niet, dat kwam dus omdat ik niet was ingelogd met mijn 1e char.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:42 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat alle altars niet mee komen met seasonal en je dus alles overnieuw moet doen?
Act 4?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:19 schreef Pheno het volgende:
Verhaaltje alweer uitgespeeld. Je hoeft maar tot quests level 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |