SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Was al bang dat ik je weggejaagd had…quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:33 schreef livelink het volgende:
Ik luister nog wel, maar ben tegelijkertijd nog met andere zaken bezig.
Ik hoor er wel iets bekends in, maar even geen idee wiequote:Op donderdag 29 juni 2023 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: Met de stem gesampled van…?
Billy Idol?quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: Met de stem gesampled van…?
Nee, maar niks loopt lekker vanavond. Ik stop ook maar even met alles. Morgen beter.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was al bang dat ik je weggejaagd had…
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar niks loopt lekker vanavond. Ik stop ook maar even met alles. Morgen beter.
Ja, eigenlijk ook een mooier nummer.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Real Mother For Ya - Johnny Guitar Watson
Ai..... maar de dj was daar misschien niet van op de hoogte?quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Dit werd gedraaid in de 6e klas lagere school tijdens het klassenfeest.
Net daarvoor was de moeder van een klasgenootje overleden.
Weg feest, iedereen janken…
Nee, hij verknalde onbewust het hele feestje…quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ai..... maar de dj was daar misschien niet van op de hoogte?
Dat is wel heel pijnlijk jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Dit werd gedraaid in de 6e klas lagere school tijdens het klassenfeest.
Net daarvoor was de moeder van een klasgenootje overleden.
Weg feest, iedereen janken…
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik lees 'Tutere'.
Ik wil gewoon tutere…
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik lees 'Tutere'.
Ik wil gewoon tutere…
Anders was het nummer te kort.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Het is net Status Quo.
Denk je dat het klaar is, gaat het nog even door…
Komt vast goed.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:01 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Ik hoop er de volgende keer wat beter bij te zijn.
Ik schakel zo in, even nog een nummer van Johnny Cash op wdr4 tot het einde luisterenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik verwacht geen luisteraars, maar ik ga zo wel zelf nog even wat draaien…
Om half 10 ben ik weg naar een tuinprogramma op de bbc, dus dan kun je los. Dit is wel aangenaam, ik zou er bijna van gaan dansenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal proberen het niet te zwaar te maken...
Goeie therapie dan wel voor je betonklompjes...quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Om half 10 ben ik weg naar een tuinprogramma op de bbc, dus dan kun je los. Dit is wel aangenaam, ik zou er bijna van gaan dansen
Nee, voorlopig niet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wiebel met m’n tenen.
Heb je nog feestjes in de planning staan waar je je DJkunsten gaat vertonen?
Het zijn er niet veel meer, maar er zijn er nog wat fossielen achter gebleven...quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:29 schreef Ezechielk het volgende:
Hoe geniaal, dit initiatief bestaat nog! Zelfs nog een paar bekende gezichten uit de begintijd in dit topic!
Enjoy, ik ram nog even door...quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de oppepper Mad, nu is de kans dat ik het einde van de tvshow haal wat groter geworden
Dat is een tijd geledenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:29 schreef Ezechielk het volgende:
Hoe geniaal, dit initiatief bestaat nog! Zelfs nog een paar bekende gezichten uit de begintijd in dit topic!
Hey! Zeker! Wat zal het zijn, 2016, 2017..quote:
Eerder, want toen was ik er ook al.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey! Zeker! Wat zal het zijn, 2016, 2017..
Hahaha, 2017 was het moment dat ik voor het laatst op het forum was. Het radio initiatief startte ergens in 2010, 2011, dat klopt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerder, want toen was ik er ook al.
En ik ben geen fossiel...
Ik ben in 2015 bij R49 beland, toen het van ONZ naar MUZ was gegaan...quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hahaha, 2017 was het moment dat ik voor het laatst op het forum was. Het radio initiatief startte ergens in 2010, 2011, dat klopt.
Ik ook jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in 2015 bij R49 beland, toen het van ONZ naar MUZ was gegaan...
Daarvoor was het Onz Radio, of Radio Onzinquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in 2015 bij R49 beland, toen het van ONZ naar MUZ was gegaan...
Ik weet het, heb een paar jaar geleden nog de jubileumuitzending mogen verzorgen...quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarvoor was het Onz Radio, of Radio Onzin
Topicreeks: ONZ Radio
Ik ben er wel redelijk vanaf de start.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarvoor was het Onz Radio, of Radio Onzin
Topicreeks: ONZ Radio
Crap, die heb ik dan gemist. Waren er nog mensen uit de begintijd aanwezig?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet het, heb een paar jaar geleden nog de jubileumuitzending mogen verzorgen...
Zeker, heel veel zelfs.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Crap, die heb ik dan gemist. Waren er nog mensen uit de begintijd aanwezig?
Als je voorkeuren voor iets hebt, dan roep je maar...quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:55 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Moet nog wakker blijven tot 23.00
Dit helpt daarbij.
Nee, dit is prima!!quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je voorkeuren voor iets hebt, dan roep je maar...
Dat is deze toch? Ik kan me voorstellen dat je daar lekker op gaat, ja.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Hierna de 'huistune' in het supportershome van Ajax.
Grijs gedraaid daar...
Ja, deze: DJ Norman & D'Carrera feat. MC Da Syndrome - Crazy On The Dancefloorquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is deze toch? Ik kan me voorstellen dat je daar lekker op gaat, ja.
Nee, juist leuk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Misschien wat storend voor sommigen, maar de volgende track heeft mijn onlangs overleden vriend Mars een jaar of 20 geleden gemaakt met stadiongeluiden tijdens de met 5-0 gewonnen wedstrijd tegen PSV in de Kuip.
Hadden we een heuse samba band bij ons op de tribune...
Ja, dat vroeg ik me dus af...quote:
Wanneer moet ze er in wonen? Vandaag al, of zondag pas?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:59 schreef livelink het volgende:
Ben nog even druk aan het helpen met de verhuizing. Alles wat vanuit hier nog mee moet.
Ik zal blij zijn als ze over is.
Officieel 1 juli, maar dat was logistiek onhandig, want ze moest vanochtend ook haar oude kamer leeg hebben voor de inspectie en overdracht. Gelukkig mag ze een dagje eerder in haar nieuwe kamer terecht, anders hadden we dat vrachtwagentje nog een dag langer moeten huren.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Wanneer moet ze er in wonen? Vandaag al, of zondag pas?
Die sla ik niet af.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:01 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag een lekkere appelflap:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Dank je! Verhuurbedrijf van de wagen belde net. De vrachtwagen moest al terug zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die sla ik niet af.
Goedemorgen
Succes met de rest van de verhuizing vandaag Livelink.
Oei.... en nu?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je! Verhuurbedrijf van de wagen belde net. De vrachtwagen moest al terug zijn![]()
Misverstanden en zo. Maar wij hebben hem nog wel de hele ochtend nodig. Ze rijden nu net weg naar Utrecht.
Tja, mijn man heeft het geregeld en die is echt altijd de vaagheid zelf. Die denkt altijd alles goed geregeld te hebben, maar ik loop er ook altijd tegenaan dat hij alles half zegt of doorgeeft. Dus ik vermoed dat het zijn schuld is. Maar ja....quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... en nu?
Foutje van hun, of foutje van jullie?
Geniaalquote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:57 schreef Melting het volgende:
@:livelink
Ik kwam net deze tegen.
Geeft Dirty Dancing toch een heel ander beeld.
Geweldigquote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:57 schreef Melting het volgende:
@:livelink
Ik kwam net deze tegen.
Geeft Dirty Dancing toch een heel ander beeld.
Ik loop daar regelmatig langs. Is behoorlijk dichtbij, ja. Dank je voor de tipquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien interessant voor @:livelink volgend weekend https://www.directplant.n(...)ckkoAIQVUscT-lC4KIDY
Het gros van onze hagen komt daar vandaan, net als een zooi bodembedekkers en de lavendel, het is allemaal goed aangeslagen
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph werd met overmacht winnaar van het toernooi bij de jeu de boules. Hij mocht als eerste een prijs uitkiezen, dus we hebben nu een grote zak M&M’s
Goedemorgen Symph.....quote:
Dankquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph.....
Gefeliciteerd nog.
Goedemorgen livelink.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:40 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en Symphonic
@:symphonic
[ afbeelding ]
Ja, ze gaan weer in een hoog tempo.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Oh, het was ook werkelijk iemand anders.![]()
* DJ11 is nu de draad al kwijt.
Dit klinkt als David Bowie.
Wie was iemand anders? Deze Tracy Ullman was wel dezelfde als van Break Away.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Oh, het was ook werkelijk iemand anders.![]()
* DJ11 is nu de draad al kwijt.
Dit klinkt als David Bowie.
Ik denk dat DJ11 Elkie Brooks bedoelde.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie was iemand anders? Deze Tracy Ullman was wel dezelfde als van Break Away.
Ik schreef over Tracy Ullman terwijl dat nummer van die andere zangeres al speelde. Ik snapte er al geen hol van.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie was iemand anders? Deze Tracy Ullman was wel dezelfde als van Break Away.
Die heb ik uiteraard zondags afgekregen.quote:
Goedenavond Fogel. Geniet je van de midzomeravonden?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:25 schreef livelink het volgende:
Vulcano - Een beetje van dit, een beetje van dat
Ja...... dat kun je wel zeggen.quote:
Wie is wie?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Met de broer van Angela Groothuizen en Dee Dee…
12-14 graden en regen? Niet echt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Fogel. Geniet je van de midzomeravonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
12-14 graden en regen? Niet echt.
En klik niet op de spoiler als je een leuke avond wil hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gecondoleerd Fogel.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Geinig ding wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mobiel werkt hopelijk wel
[..]
En klik niet op de spoiler als je een leuke avond wil hebben.Toch geklikt. Heel veel sterkte, Fogel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
[..]
En klik niet op de spoiler als je een leuke avond wil hebben.Damn…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd.
[..]
En klik niet op de spoiler als je een leuke avond wil hebben.DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel sterkte!!!Juin uit Eigen Tuin!
[..]
En klik niet op de spoiler als je een leuke avond wil hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
[..]
En klik niet op de spoiler als je een leuke avond wil hebben.Veel sterkte gewenst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad niet de meest bekende band.quote:
Ik zit inmiddels al in Nieuw Zeeland en kom tot de conclusie dat ik er nog nooit van gehoord heb.quote:
Stop maar met graven dan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels al in Nieuw Zeeland en kom tot de conclusie dat ik er nog nooit van gehoord heb.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels al in Nieuw Zeeland en kom tot de conclusie dat ik er nog nooit van gehoord heb.
Kan je mooi gaan Zorbenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Een ‘sport’ die in NZ is uitgevonden. Jezelf in een grote bal proppen en een berg af rollen.quote:
Ik meende wel te herinneren dat je een zwak had voor 1 van de dames.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een ‘sport’ die in NZ is uitgevonden. Jezelf in een grote bal proppen en een berg af rollen.
De middelste, die ook al een tijdje niet meer onder ons is…quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik meende wel te herinneren dat je een zwak had voor 1 van de dames.
Wist alleen niet meer welke.
Maar weet je misschien wie hier achter zitten? Zijn die nog ergens anders bekend van?quote:
Geen idee, had even mijn oordoppen uit gedaan…quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar weet je misschien wie hier achter zitten? Zijn die nog ergens anders bekend van?
Het is Eddy Ouwensquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, had even mijn oordoppen uit gedaan…
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Er is hier weer een festival om de hoek, op tijd naar huis gegaan om de onvermijdelijke verkeerschaos straks te ontlopen.
De hele hoofdweg staat nu vol met pisbakken.
Hoeven alleen de dames straks nog maar in de tuinen te gaan zitten…
Ah is het weer zo ver?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Er is hier weer een festival om de hoek, op tijd naar huis gegaan om de onvermijdelijke verkeerschaos straks te ontlopen.
Lekker hurken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dat is Meltings thema voor vanavond.quote:
Wil je nou zeggen dat jij met als je reizen dat nog niet meegemaakt hebt?quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is Meltings thema voor vanavond.
Wel een leuke stage hoop ik dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:59 schreef livelink het volgende:
Dit nummer brengt me terug naar mijn stage. Toen was dit een enorme hit.
Klopt. Komt nog wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat jij met als je reizen dat nog niet meegemaakt hebt?
En rum!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan het je van harte aanbevelen.
Net als alle andere muziek in de Caribbean…
Nieuw speeltje aangeschaft?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is Meltings thema voor vanavond.
Dat lijkt me wel een leuk ding. Maar helaas.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nieuw speeltje aangeschaft?
[ afbeelding ]
Blind worden heb ik al een keer geprobeerd, kan het niemand aanraden.quote:
Ik heb mijn bestelde controller trouwens afbesteld, wordt niet geleverd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een leuk ding. Maar helaas.
Lijkt me ook geen fijne ervaring neequote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Blind worden heb ik al een keer geprobeerd, kan het niemand aanraden.
Verder dan 2 keer iridocyclitis ben ik nog niet gekomen…quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Blind worden heb ik al een keer geprobeerd, kan het niemand aanraden.
Ja, maar nee....quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:07 schreef MadMaster het volgende:
De Sjonnies - Dans Je De Hele Nacht Met Mij
Kom maaaaarrrrrrrr…….
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:07 schreef MadMaster het volgende:
De Sjonnies - Dans Je De Hele Nacht Met Mij
Kom maaaaarrrrrrrr…….
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Dans je de hele nacht met mij
Karin Kent
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:09 schreef livelink het volgende:
De hele nacht is een beetje lang. Eén kort dansje kan nog wel.
Staar, type grijs, met een hint van groen (dus het kan nog een keer game over worden, zelfs na operaties)quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verder dan 2 keer iridocyclitis ben ik nog niet gekomen…
Ik word op slag altijd een beetje depressiever van zijn stem.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:09 schreef Fogel het volgende:
Ik wist niet eens dat de Sjonnies een cover hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |