SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Was al bang dat ik je weggejaagd had…quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:33 schreef livelink het volgende:
Ik luister nog wel, maar ben tegelijkertijd nog met andere zaken bezig.
Ik hoor er wel iets bekends in, maar even geen idee wiequote:Op donderdag 29 juni 2023 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: Met de stem gesampled van…?
Billy Idol?quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: Met de stem gesampled van…?
Nee, maar niks loopt lekker vanavond. Ik stop ook maar even met alles. Morgen beter.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was al bang dat ik je weggejaagd had…
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar niks loopt lekker vanavond. Ik stop ook maar even met alles. Morgen beter.
Ja, eigenlijk ook een mooier nummer.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Real Mother For Ya - Johnny Guitar Watson
Ai..... maar de dj was daar misschien niet van op de hoogte?quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Dit werd gedraaid in de 6e klas lagere school tijdens het klassenfeest.
Net daarvoor was de moeder van een klasgenootje overleden.
Weg feest, iedereen janken…
Nee, hij verknalde onbewust het hele feestje…quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ai..... maar de dj was daar misschien niet van op de hoogte?
Dat is wel heel pijnlijk jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Dit werd gedraaid in de 6e klas lagere school tijdens het klassenfeest.
Net daarvoor was de moeder van een klasgenootje overleden.
Weg feest, iedereen janken…
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik lees 'Tutere'.
Ik wil gewoon tutere…
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik lees 'Tutere'.
Ik wil gewoon tutere…
Anders was het nummer te kort.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Het is net Status Quo.
Denk je dat het klaar is, gaat het nog even door…
Komt vast goed.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:01 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Ik hoop er de volgende keer wat beter bij te zijn.
Ik schakel zo in, even nog een nummer van Johnny Cash op wdr4 tot het einde luisterenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik verwacht geen luisteraars, maar ik ga zo wel zelf nog even wat draaien…
Om half 10 ben ik weg naar een tuinprogramma op de bbc, dus dan kun je los. Dit is wel aangenaam, ik zou er bijna van gaan dansenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal proberen het niet te zwaar te maken...
Goeie therapie dan wel voor je betonklompjes...quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Om half 10 ben ik weg naar een tuinprogramma op de bbc, dus dan kun je los. Dit is wel aangenaam, ik zou er bijna van gaan dansen
Nee, voorlopig niet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wiebel met m’n tenen.
Heb je nog feestjes in de planning staan waar je je DJkunsten gaat vertonen?
Het zijn er niet veel meer, maar er zijn er nog wat fossielen achter gebleven...quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:29 schreef Ezechielk het volgende:
Hoe geniaal, dit initiatief bestaat nog! Zelfs nog een paar bekende gezichten uit de begintijd in dit topic!
Enjoy, ik ram nog even door...quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de oppepper Mad, nu is de kans dat ik het einde van de tvshow haal wat groter geworden
Dat is een tijd geledenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:29 schreef Ezechielk het volgende:
Hoe geniaal, dit initiatief bestaat nog! Zelfs nog een paar bekende gezichten uit de begintijd in dit topic!
Hey! Zeker! Wat zal het zijn, 2016, 2017..quote:
Eerder, want toen was ik er ook al.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey! Zeker! Wat zal het zijn, 2016, 2017..
Hahaha, 2017 was het moment dat ik voor het laatst op het forum was. Het radio initiatief startte ergens in 2010, 2011, dat klopt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerder, want toen was ik er ook al.
En ik ben geen fossiel...
Ik ben in 2015 bij R49 beland, toen het van ONZ naar MUZ was gegaan...quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hahaha, 2017 was het moment dat ik voor het laatst op het forum was. Het radio initiatief startte ergens in 2010, 2011, dat klopt.
Ik ook jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in 2015 bij R49 beland, toen het van ONZ naar MUZ was gegaan...
Daarvoor was het Onz Radio, of Radio Onzinquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in 2015 bij R49 beland, toen het van ONZ naar MUZ was gegaan...
Ik weet het, heb een paar jaar geleden nog de jubileumuitzending mogen verzorgen...quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarvoor was het Onz Radio, of Radio Onzin
Topicreeks: ONZ Radio
Ik ben er wel redelijk vanaf de start.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarvoor was het Onz Radio, of Radio Onzin
Topicreeks: ONZ Radio
Crap, die heb ik dan gemist. Waren er nog mensen uit de begintijd aanwezig?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet het, heb een paar jaar geleden nog de jubileumuitzending mogen verzorgen...
Zeker, heel veel zelfs.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Crap, die heb ik dan gemist. Waren er nog mensen uit de begintijd aanwezig?
Als je voorkeuren voor iets hebt, dan roep je maar...quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:55 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Moet nog wakker blijven tot 23.00
Dit helpt daarbij.
Nee, dit is prima!!quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je voorkeuren voor iets hebt, dan roep je maar...
Dat is deze toch? Ik kan me voorstellen dat je daar lekker op gaat, ja.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Hierna de 'huistune' in het supportershome van Ajax.
Grijs gedraaid daar...
Ja, deze: DJ Norman & D'Carrera feat. MC Da Syndrome - Crazy On The Dancefloorquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is deze toch? Ik kan me voorstellen dat je daar lekker op gaat, ja.
Nee, juist leuk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Misschien wat storend voor sommigen, maar de volgende track heeft mijn onlangs overleden vriend Mars een jaar of 20 geleden gemaakt met stadiongeluiden tijdens de met 5-0 gewonnen wedstrijd tegen PSV in de Kuip.
Hadden we een heuse samba band bij ons op de tribune...
Ja, dat vroeg ik me dus af...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |