SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Was al bang dat ik je weggejaagd had…quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:33 schreef livelink het volgende:
Ik luister nog wel, maar ben tegelijkertijd nog met andere zaken bezig.
Ik hoor er wel iets bekends in, maar even geen idee wiequote:Op donderdag 29 juni 2023 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: Met de stem gesampled van…?
Billy Idol?quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: Met de stem gesampled van…?
Nee, maar niks loopt lekker vanavond. Ik stop ook maar even met alles. Morgen beter.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was al bang dat ik je weggejaagd had…
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar niks loopt lekker vanavond. Ik stop ook maar even met alles. Morgen beter.
Ja, eigenlijk ook een mooier nummer.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Real Mother For Ya - Johnny Guitar Watson
Ai..... maar de dj was daar misschien niet van op de hoogte?quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Dit werd gedraaid in de 6e klas lagere school tijdens het klassenfeest.
Net daarvoor was de moeder van een klasgenootje overleden.
Weg feest, iedereen janken…
Nee, hij verknalde onbewust het hele feestje…quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ai..... maar de dj was daar misschien niet van op de hoogte?
Dat is wel heel pijnlijk jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Dit werd gedraaid in de 6e klas lagere school tijdens het klassenfeest.
Net daarvoor was de moeder van een klasgenootje overleden.
Weg feest, iedereen janken…
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik lees 'Tutere'.
Ik wil gewoon tutere…
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik lees 'Tutere'.
Ik wil gewoon tutere…
Anders was het nummer te kort.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Het is net Status Quo.
Denk je dat het klaar is, gaat het nog even door…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |