abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209688548
Met een ijsje in de zon dus.

Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 29 juni 2023 @ 10:20:36 #2
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209688557
Oh, mooie auto :D
pi_209688583
Ha…vorige jaren nauwelijks ijsjes gehad, hooguit eens een wandelingetje naar de overkant voor schepijs.
Nu liggen er in de vriezer een doos met waterijsjes met.verse.aardbeien. O-) en een doos mini magnums. w/
Iedere dag wel een waterijsje. Wat went dat snel met een nieuwe gewoonte.

Lekker stampen workwise en muziekwise @Lonaa
  donderdag 29 juni 2023 @ 10:25:47 #4
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209688611
Ik heb zo'n ding, toch maar weer eens uitproberen:

donderdag 29 juni 2023 @ 10:27:22 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_209688635
Nu het echt donderdag is: @Lonaa veel plezier :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 29 juni 2023 @ 10:28:06 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_209688647
ZO, ik ga lekker mijzelf af laten beulen in de sportschool :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 29 juni 2023 @ 10:59:55 #7
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209689076
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 10:27 schreef Troel het volgende:
Nu het echt donderdag is: @:Lonaa veel plezier :+
ik heb de hele dag het gevoel dat het al vrijdag is.. wat een teleurstelling zeg :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_209689133
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 10:59 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ik heb de hele dag het gevoel dat het al vrijdag is.. wat een teleurstelling zeg :o
Hoe was de laatste dag (voorlopig) als Eilander?

Voor vandaag eindelijk een plan. Eens kijken wat ervan terecht komt.
Zeker weten: geen 56 km wandlen! @Tele6 ! _O_
  donderdag 29 juni 2023 @ 11:28:45 #9
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209689389
Hier vandaag 12,5 jaar in dienst feestje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209689522
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 11:28 schreef fietsie het volgende:
Hier vandaag 12,5 jaar in dienst feestje.
*O* 👍🏼 🎉 💪 🚲

Gewoon doorfietsen.
  donderdag 29 juni 2023 @ 11:52:44 #11
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209689656
Ik moest zo lachen, dit is zoooo Iers
  donderdag 29 juni 2023 @ 12:14:59 #12
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209689945
Vier uur lang bijna non-stop de blaren op mijn tong geluld tijdens 5 opeenvolgende Teams meetings... 8)7

Koffie!! c_/
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juni 2023 @ 14:34:15 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209691899
IJsselstein centrum nog niet van binnen gezien. Ik kwam tot tramhalte Eiteren :+.
Wellicht morgen wel. En dan ook door naar Polsbroek.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209692267
Nou, binnen 24 uur een afwijzing. Hoe zit dat met personeelstekort "wegens de grote hoeveelheid reacties"....
We have far more in common than that which devides us..
pi_209692285
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, binnen 24 uur een afwijzing. Hoe zit dat met personeelstekort "wegens de grote hoeveelheid reacties"....
Ik begrijp het ook niet meer -O-
  donderdag 29 juni 2023 @ 15:02:12 #16
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209692323
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze willen allemaal voor de dubbeltje op de eerste rang en zoeken vooral goedkoop, jong, met 30 jaar ervaring. :D
pi_209692358
Ik deed een rondje Thijsse's hof O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209692363
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 15:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ze willen allemaal voor de dubbeltje op de eerste rang en zoeken vooral goedkoop, jong, met 30 jaar ervaring. :D
En vooral niet te veel betalen. Laatst kwam ik een (vrij pittige en drukke) baan tegen. salaris tussen de 11.95-14.50 per uur afhankelijk van leeftijd en ervaring.
pi_209692423
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 15:05 schreef Kaatje1 het volgende:

En vooral niet te veel betalen. Laatst kwam ik een (vrij pittige en drukke) baan tegen. salaris tussen de 11.95-14.50 per uur afhankelijk van leeftijd en ervaring.
Ik moest ff kijken wat mijn uurloon is.
20 eu.
pi_209692469
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 15:08 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik moest ff kijken wat mijn uurloon is.
20 eu.
Niet bij mijn laatste baan maar bij die daarvoor 25 euro. En dat was minder zwaar dan die ik aanhaalde.
pi_209692473
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:

Niet bij mijn laatste baan maar bij die daarvoor 25 euro. En dat was minder zwaar dan die ik aanhaalde.
Tja... zorg he ;)
pi_209692534
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 15:12 schreef Blues het volgende:

[..]
Tja... zorg he ;)
Ik vond het soms best bezwaarlijk. Ik had het soms best makkelijk (vaak niet maar soms wel) en als ik dan keek naar mijn zus die het zo ontzettend druk had.
  donderdag 29 juni 2023 @ 15:23:19 #23
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209692633
Jaaaah, heb reactie gekregen van Unilever over het door mij gezochte ijsje uit de jaren 70, met een foto(otje):

quote:
Beste,

Graag kom ik terug op jouw vraag aan Ola over het Toverijsje uit de jaren 70.

Ik heb jouw vraag neergelegd bij mijn collega’s en hier is het volgende uitgekomen:

Veel beeldmateriaal uit die periode is er jammer genoeg niet meer.
Hoe anders is dat in ons huidige digitale tijdperk. Je neemt een foto en die is voor de eeuwigheid. Het was wat zoekwerk, maar er is een kleine afbeelding gevonden van het ijsje waar je toen zo gek op was. Een foto of afbeelding van de verpakking is helaas niet gevonden.
Maar bij deze stuur ik je het gevonden plaatje.

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag!

Qua vorm is het wat ik bedoelde, maar waarschijnlijk is dit Toverijsje het zusje van de Toverlikker.
Ik heb ze daarom gevraagd of ze ook nog een fotootje hebben van de paarse Toverlikker… :P
  donderdag 29 juni 2023 @ 15:25:24 #24
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209692662
Haha, wat leuk dat ze met je meezoeken!
Zo denk ik nog steeds met weemoed terug aan de Winner Taco :9~
pi_209692689
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 15:23 schreef MadMaster het volgende:
Jaaaah, heb reactie gekregen van Unilever over het door mij gezochte ijsje uit de jaren 70, met een foto(otje):
[..]
[ afbeelding ]

Qua vorm is het wat ik bedoelde, maar waarschijnlijk is dit Toverijsje het zusje van de Toverlikker.
Ik heb ze daarom gevraagd of ze ook nog een fotootje hebben van de paarse Toverlikker… :P
Leuke reactie! En herkenbaar plaatje :9
pi_209692705
Behehe toverlikker behhehe.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209692783
Ik had me laten overhalen om vandaag onderwijs te geven. Dat leek wel vrij serieus op werken, vroeg opstaan, reistijd, kolven, terugreizen }:| het was niet vreselijk en lukte allemaal best prima maar ik ben blij dat ik weer terug mijn bubbel in kan en dat dit hele circus pas over zeven weken hoeft O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 29 juni 2023 @ 15:33:36 #28
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209692796
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 15:25 schreef Morgane89 het volgende:
Haha, wat leuk dat ze met je meezoeken!
Zo denk ik nog steeds met weemoed terug aan de Winner Taco :9~
Ik kan me ze herinneren, maar nooit gegeten.
pi_209693183
Ik keek een thesis na, zei NEE tegen een verzoek om volgende week te helpen nakijken bij een of ander tentamen *O* (ze waren 'dringend op zoek' godverdomme zeg je weet al het hele academisch jaar wanneer dit tentamen is en wanneer je dus nakijkers nodig hebt, als je dan nu pas dringend op zoek kan dan stik je er maar lekker in hoor), ging sporten, at ontbijt, belde een uur met collega over een student die ik morgen spreek waar zij zich behoorlijk zorgen over maakt (en nu ik weet wat student haar had gemaild, icm haar voorgeschiedenis, ik ook wel) en ging net op bank liggen om verder te werken, maar ja, nu ligt kat op schoot en past laptop daar niet meer. It is what it is..

Las wel dat ik er 9% loon bij krijg en een eenmalige uitkering, en een miniem hogere kans op een vast contract. Best wel fijn nieuws *)
pi_209693617
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 15:32 schreef Clubsoda het volgende:
Ik had me laten overhalen om vandaag onderwijs te geven. Dat leek wel vrij serieus op werken, vroeg opstaan, reistijd, kolven, terugreizen }:| het was niet vreselijk en lukte allemaal best prima maar ik ben blij dat ik weer terug mijn bubbel in kan en dat dit hele circus pas over zeven weken hoeft O+
Zie, hierom moet je nooit vrouwen aannemen in je bedrijf :{w

Voor je het weet gaan ze thuiszitten met hun duurbetaalde opleiding }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 29 juni 2023 @ 16:29:27 #31
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209693662
quote:
12s.gif Op donderdag 29 juni 2023 16:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Mentaliteit verschilt heel erg per Land
pi_209693986
Hè ja, een deeltijdprinsesjesdiscussie *O*

quote:
12s.gif Op donderdag 29 juni 2023 16:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja vreselijk, dan willen ze gebruikmaken van hun rechten enzo, gatsie :+
  Moderator donderdag 29 juni 2023 @ 17:18:13 #33
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209694112
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 08:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar die asielzoekers hebben toch ook helemaal geen kans op een verblijfsvergunning? Algerije is grotendeels veilig. Tenzij je waarschijnlijk homoseksueel/transseksueel bent. 44% vind ik wel bizar veel hoor, ik geloof het niet eens :o
Ja geen idee hoe je ze dan in het Nederlands noemt. Arbeidsmigranten werken en toeristen gaan uit zichzelf weer terug :+ Algarijnen zijn geen veiligelanders in elk geval want er is iets. Blijkbaar hebben alleen mannen er last van, want vrouw en kinder kunnen achterblijven :+

"Ik geloof het niet eens"... Dit steekt en is veroorzaakt dus woede/wantrouwen/vul maar in.

Ik vind het ook hoog. Maar ja, je hoort wel eens wat van politie, bijvoorbeeld dat een bepaald land wel erg goed vertegenwoordigd is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 29 juni 2023 @ 17:24:02 #34
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209694147
Goed, ik loop tegen de 60 maar lees nog steeds de Donald Duck, ik geef het toe.
Sommige grappen zijn meer dan briljant. De kluisdeur van Oom Dagobert begeeft het, stelt hij voor het te plakken met Ducktape, ik LOLde
  Moderator donderdag 29 juni 2023 @ 17:27:43 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209694177
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Digitale bestanden voor de eeuwigheid? Dat moet nog bewezen worden. Negatieven/film heeft een bewezen standtijd van >300 jaar.

Naast opname- en projectiefilm maakt Kodak (nog steeds) film waarmee digitale bestanden per kleur kanaal worden opgeslagen als film. Orwo/Filmotec in Duitsland levert nog microfilm, wordt veel in musea gebruikt. Ook hele grote/bekende (naam is me ontgaan, maar was gevestigd in New York, die werd genoemd als vaste afnemer)

Overigens, Nolan heeft een nieuwe film gemaakt over Oppenheimer, gefilmd op 65mm iMac. Zowel in Eye and Kino (ofzo, in Rotterdam) wordt deze vanaf 70mm film geprojecteerd :D Ik ga bijna nooit naar de film, maar dit in 70mm (als de apparatuur bestond kon je het zeker als 25K scannen) lijkt me wel erg gaaf om te zien.
  donderdag 29 juni 2023 @ 17:28:44 #36
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209694181
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 17:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja geen idee hoe je ze dan in het Nederlands noemt. Arbeidsmigranten werken en toeristen gaan uit zichzelf weer terug :+ Algarijnen zijn geen veiligelanders in elk geval want er is iets. Blijkbaar hebben alleen mannen er last van, want vrouw en kinder kunnen achterblijven :+

"Ik geloof het niet eens"... Dit steekt en is veroorzaakt dus woede/wantrouwen/vul maar in.

Ik vind het ook hoog. Maar ja, je hoort wel eens wat van politie, bijvoorbeeld dat een bepaald land wel erg goed vertegenwoordigd is.
En zolang de klassieke politieke partijen dat niet willen inzien dat we een probleem daar hebben zullen populistische Idioten als Wilders meer aanhang krijgen.
Hier in D wint de AfD meer en meer stemmen, ach en wee wordt er geroepen.

quote:
CLANRELLEN IN NRW
Zo goedkoop praat de integratiecommissaris zich eruit

De clanrellen van vorige week in Castrop-Rauxel en Essen schokten de burgers en riepen veel vragen op over de mislukte integratie van clangeweld in Duitsland. Hoe willen politici hen stoppen?
Maar de staatssecretaris voor Integratie zegt bijna niets.
BILD vroeg Reem Alabali-Radovan (33, SPD) om een verklaring - en kreeg slechts een kort, mager antwoord. Een duidelijke verklaring in de richting van de clan bullebak? Nee!
Reem Alabali-Radovan (exacte titel: minister van Staat bij de Bondskanselier en Regeringscommissaris voor Migratie, Vluchtelingen en Integratie evenals Regeringscommissaris voor Anti-Racisme in het kabinet-Scholz) verklaarde alleen:
"De gewelddaden zijn weerzinwekkend en zullen consequent worden bestraft door de veiligheidsautoriteiten, ongeacht de herkomst van personen."

BILD had Reem Alabali-Radovan gevraagd:
Staan de gebeurtenissen in Castrop-Rauxel en Essen voor mislukte integratie?
Ziet u een gevaar voor de samenleving in de escalatie van geweld die nu is waargenomen?
Politici en deskundigen bekritiseren de systematische minachting voor de rechtsstaat in delen van de Syrische en Libanese gemeenschap, vooral in clanstructuren. Bent u het daarmee eens? Zo ja, wat doet u eraan?
Waarom zijn het volgens jou vaak uitgebreide families uit de Arabische regio die dergelijke straatgevechten leiden?
Beschouwt u leden van Arabische families die deelnemen aan straatgevechten als integreerbaar? En zo ja, waar zou u dan beginnen?

Achtergrond: Vorige week waren er weer verschillende vechtpartijen tussen clans in NRW. Op donderdag escaleerde een gevecht tussen uitgebreide families in Castrop-Rauxel. Ongeveer 70 tot 80 mensen gingen elkaar te lijf met messen, knuppels en zelfs machetes. Het leven van een man is in gevaar nadat hij werd neergestoken. De moordbrigade doet onderzoek.
In Essen gingen vrijdag ongeveer 300 Libanezen en 200 Syriërs de confrontatie met elkaar aan. Een massale vechtpartij in de metropool Ruhr werd pas op het laatste moment voorkomen dankzij de politie.
https://www.bild.de/polit(...)in.desktop.AR_2.bild

Lekker in de ontkenning, vooral om de hete brij blijven draaien, en iedereen die daar wat van zegt is natuurlijk zelf een Nazi
pi_209694202
pi_209694209
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 17:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
de mislukte integratie van clangeweld in Duitsland.
Wel dapper dat ze toch geprobeerd hebben om het clangeweld te integreren. Wat was daar het doel eigenlijk van precies? :?

Gootjournalistiek dus weer.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 29 juni 2023 @ 17:34:37 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209694231
Over die nieuwe film gesproken. Bijna helemaal opgenomen op Vision3 van Kodak

https://www.bhphotovideo.(...)_color_negative.html

Daar kun je een minuut of 5 mee filmen.
  donderdag 29 juni 2023 @ 17:36:25 #40
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209694241
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wel dapper dat ze toch geprobeerd hebben om het clangeweld te integreren. Wat was daar het doel eigenlijk van precies? :?

Gootjournalistiek dus weer.
Typisch gevalletje van lost in translation:
quote:
De clanrellen vorige week in Castrop-Rauxel en Essen schokten de burgers en riepen veel vragen op over de mislukte integratie van clanmisdadigers in Duitsland. Hoe gaan politici ze tegenhouden?
:D
pi_209697693
Hoofd leeggemaakt in het water, tien keer herhaald dat het vast niet gaat onweren en desgevraagd zeggen dat hij echt niet bang is of zo :{w En zijn laatste stukje verjaardagscake was voor mij ‘want jij bent mijn maatje’ O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209698452
Wat een rust hier.

Heerlijk gegeten bij de nieuwe dame van de eetclub. Dame woont op het aller hoogste deel van Arnhem. Da’s (voor mij) niet te fietsen, zelfs niet elektrisch
pi_209698486
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 21:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoofd leeggemaakt in het water, tien keer herhaald dat het vast niet gaat onweren en desgevraagd zeggen dat hij echt niet bang is of zo :{w En zijn laatste stukje verjaardagscake was voor mij ‘want jij bent mijn maatje’ O+
O+

Stil hier inderdaad. Ik heb niet zo veel te melden. Ik heb vandaag ruim 4 kilo rode bessen geplukt op de boerderij van een klant. Dat was heerlijk zen en het hoogtepunt van de dag.
Spoilers!
pi_209698546
Ja, vertel je dan ook even, Lucky wat je met ruim VIER kilo rode bessen gaat doen?

Vanmiddag at ik een ijsje, want er was een buitje.
Vooraf had ik gember en rode peper staan hakselen voor in de vriezer voorraad. :Y) oh ja, ook een voorraad havermout, zaden en cranberries verdeeld en geprept.
En de over night oats + yoghurt klaar in de koelkast met twee lepels blauwe bessen uit de vriezer.

Wat een rare slome ouwehoeren zijn die Gijs en Marcel zeg. 8)7
pi_209698782
Ik had een date vanavond en voelde me eigenlijk niet helemaal lekker maar toch gegaan *O* overwinning. Had wat vage buikpijn, en heel warm, en temp bleek ook 37.9. Twee paracetamol erin gestopt en gegaan. Was gezellig, weet niet of meer-dan-avondje-kletsen gezellig maar in elk geval voor vanavond prima gezelschap. Daarna naar huis, camerabeelden van irritante rotjochies teruggezocht voor buren voor politie en inmiddels in bed met nog steeds wat buik en ook rug en nekpijn, maar wel gezakte temp (37.5). Maar ook gesport vanmiddag, dus rug en nekpijn waarschijnlijk daarvan, buikpijn waarschijnlijk toch van wat spanning. Dus hopelijk zo gewoon in slaap vallen en morgen gewoon fit weer wakker worden :). Gister ochtend was alles nog gecheckt en geen eiwitten of rode of witte bloedcellen meer, dus kans op toch nog sluimerende ontsteking is veeeel kleiner dan voorgaande verklaringen gelukkig.
pi_209698820
Goed bezig met het preppen @AnneX! En @Lucky_Strike vier kilo :o aalbessen of andere rode bessen? Wat ga je ermee doen? Plukken zelf lijkt me wel heerlijk rustgevend klusje ja!
pi_209699206
Saaiste dienst ever.

Nog een uur.

Groetjes.
pi_209699237
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 23:59 schreef Lonaa het volgende:
Saaiste dienst ever.

Nog een uur.

Groetjes.
Moest jij ook zo lang wachten voordat je naar binnen mocht?
pi_209699796

Goedemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 30 juni 2023 @ 07:13:59 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209699833
Goedemorgen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209699916
Mogguh :O

Wij werden 5 voor 5 ruw uit onze slaap gewekt door de intercom van de ferry. Die ging om de 10 minuten in drie talen los. Ondertussen werd er ook om de 10 minuten op alle deuren geklopt. Om half 6 kwamen ze zelfs binnen… Tijdens de heenreis was het toch een tikkie minder agressief, maar toen stonden de volgende lading passagiers nog niet klaar in de haven.

Afijn, nu dus weer onderweg richting huis. We hebben de muziek op shuffle staan, dus we begonnen met System of a Down, gevolgd door Rapalje :')
  vrijdag 30 juni 2023 @ 07:39:38 #52
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209699969
Oef, dat is niet fijn wakker worden.
Zo ziet mijn Spotify bibliotheek er ook ongeveer uit, van Acda en de Munnik tot Sonata Arctica :D
pi_209700020
Die subtiliteit op ferry's :')

Toen mijn kind nog mijn Spotify gebruikte, bestond mijn jaaroverzicht uit allerlei metal en 'Kuikentje piep' :')

Bij System of a Down denk ik altijd aan deze O+
pi_209700070
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 00:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Moest jij ook zo lang wachten voordat je naar binnen mocht?
Nee :7

Special treatment.
pi_209700271
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 07:33 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh :O

Wij werden 5 voor 5 ruw uit onze slaap gewekt door de intercom van de ferry. Die ging om de 10 minuten in drie talen los. Ondertussen werd er ook om de 10 minuten op alle deuren geklopt. Om half 6 kwamen ze zelfs binnen… Tijdens de heenreis was het toch een tikkie minder agressief, maar toen stonden de volgende lading passagiers nog niet klaar in de haven.

Afijn, nu dus weer onderweg richting huis. We hebben de muziek op shuffle staan, dus we begonnen met System of a Down, gevolgd door Rapalje :')
O god ik haat dat zo :D dat je ook altijd denkt welke malloot heeft ZO FUCKING VEEL TIJD NODIG?!?!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_209700359
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O god ik haat dat zo :D dat je ook altijd denkt welke malloot heeft ZO FUCKING VEEL TIJD NODIG?!?!!
Nouja ik snap op zich wel dat ze op tijd even een ‘alarm’ zetten zodat iedereen om 6 uur de boot af kan rijden. (Toch lastig als er nog iemand onder de douche staat en zijn/haar auto de rest blokkeert) Zeker omdat ze ook ontbijt verzorgen in de restaurants, en niet iedereen gelijk om 5 uur naast z’n bed springt. Maar dat ze echt elke 10 min lopen ‘gillen’ en om half 6 al binnen staan (omdat ze de hut willen klaarmaken voor de volgende vaart) vind ik wel een beetje matig. Mijn vriend zat nog op de wc :')
pi_209700376
Ik wil koffie.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 08:38:45 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_209700388
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 07:39 schreef Morgane89 het volgende:
Oef, dat is niet fijn wakker worden.
Zo ziet mijn Spotify bibliotheek er ook ongeveer uit, van Acda en de Munnik tot Sonata Arctica :D
Ga jij ook in oktober O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209700466
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 08:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Nouja ik snap op zich wel dat ze op tijd even een ‘alarm’ zetten zodat iedereen om 6 uur de boot af kan rijden. (Toch lastig als er nog iemand onder de douche staat en zijn/haar auto de rest blokkeert) Zeker omdat ze ook ontbijt verzorgen in de restaurants, en niet iedereen gelijk om 5 uur naast z’n bed springt. Maar dat ze echt elke 10 min lopen ‘gillen’ en om half 6 al binnen staan (omdat ze de hut willen klaarmaken voor de volgende vaart) vind ik wel een beetje matig. Mijn vriend zat nog op de wc :')
Tikje matig ja :o

Hoe lang nu naar huis nog?

Truus had vannacht al gestofzuigd, ik heb net de woonkamer gedweild, dadelijk auto wegbrengen voor een beurt en dan grote poets voor de rest van het huis. Komende weken beetje veel bezoek en geen tropen temperaturen dus het wordt tijd dat ik mijn kluizenaarshol eens grondig onder handen neem.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 30 juni 2023 @ 08:49:13 #60
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209700505
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 08:38 schreef Troel het volgende:

[..]
Ga jij ook in oktober O-)
Ik weet het nog niet, ik ken de andere band niet. En ik ben de laatste tijd zo moe en krakkemikkig dat ik nu steeds last minute een concertkaartje koop als ik ergens heen wil.
pi_209700617
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 08:49 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ik weet het nog niet, ik ken de andere band niet. En ik ben de laatste tijd zo moe en krakkemikkig dat ik nu steeds last minute een concertkaartje koop als ik ergens heen wil.
:D moe en krakkemikkig boks ouwe.

Grotendeels eigen schuld, ik moet gewoon weer fitter worden en dat moet ik zelf doen. V Pusht me richting fit20. Waarvan vooral die 20 me als muziek in de oren klinkt :')

Voor mn vakantie was ik heel goed bezig met een Adrienne 30 dagen challenge, maar in de vakantie mn voeten stuk gelopen en door de hitte heelt ook dat ook niet perse voorspoedig :'(
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:02:52 #62
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209700639
Ik ben pas 34 }:| maar inderdaad, m'n sport/fietsconditie is om te huilen en ik hou niet zo van intensief sporten.
Nu bedacht om vooral te kijken naar wat ik leuk genoeg vind om vol te houden dus ik doe Zumba O+
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:15:40 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_209700762
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 08:49 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Strato is denk ik beste voorprogramma dat ze ooit hebben gehad :@

Artist · 893.5K monthly listeners.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209700829
Mogge. 2e koffie zit erin. Elin eet weer van de brokken die ze moet eten dus is de diaree binnenkort ook voorbij. Zo even naar Vluchtelingenwerk en de markt en vanmiddag een high tea met een vriendin. Een goede dag so far.
Over hoe ik gisteren en vanochtend m’n bed uit kwam na sporten woestijn wil ik het niet hebben 😉

Dat was best vroeg @Candaasje goede terugreis
pi_209700898
Goedemorgen :W
Zometeen eindelijk ons nieuwe bier bottelen *O* 2,5 week later dan eigenlijk de bedoeling was.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:36:18 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_209701041
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:26 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Zometeen eindelijk ons nieuwe bier bottelen *O* 2,5 week later dan eigenlijk de bedoeling was.
Leuk, wat is het?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:37:10 #67
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209701049
Goedemorgen. Laatste dag voor we 2 weken vakantie hebben. Al de tweede vakantie dit jaar. Dat voelt nog steeds wel vreemd.

AnneX en Vlindertje, die rode aalbessen zijn vooral voor in de vriezer, voor door mijn ontbijt :9

We zitten al een week naar de app van de zonnepanelen te loeren, en te rekenen en te schatten. Eergisteren hadden we met deze maand een al time high met de zonnepanelen en zojuist zijn we de 1Mw gepasseerd *O* _O_ *O* _O_ *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 30-06-2023 09:43:32 ]
Spoilers!
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:39:51 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_209701081
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Laatste dag voor we 2 weken vakantie hebben. Al de tweede vakantie dit jaar. Dat voelt nog steeds wel vreemd.

AnneX en Vlindertje, die rode aalbessen zijn vooral voor in de vriezer, voor door mijn ontbijt :9

We zitten al een week naar de app van de zonnepanelen te loeren, en te rekenen en te schatten. Eergisteren hadden we een al time high met de zonnepanelen en zojuist zijn we de 1Mw gepasseerd *O* _O_ *O* _O_ *O*
Hehe Mijn vriend doet dat ook regelmatig. En dan gooi ik mijn kinderarmpje op tafel (wij hebben 80 panelen) :P
(Wij hadden vorig jaar een alltime high met 19,2 Mw)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:42:53 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209701124
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:39 schreef Troel het volgende:

[..]
Hehe Mijn vriend doet dat ook regelmatig. En dan gooi ik mijn kinderarmpje op tafel (wij hebben 80 panelen) :P
(Wij hadden vorig jaar een alltime high)
Valsspeler :{w

Wij hebben 21 panelen. 2022 was het beste jaar en mei 2022 de beste maand. Inmiddels is juni 2023 dus de beste maand 8-)

Ben jij nog aan het kijken naar een woning trouwens? Ik hoor je er niet meer over de laatste weken.
Spoilers!
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:44:46 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_209701153
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Valsspeler :{w

Wij hebben 21 panelen. 2022 was het beste jaar en mei 2022 de beste maand. Inmiddels is juni 2023 dus de beste maand 8-)

Ben jij nog aan het kijken naar een woning trouwens? Ik hoor je er niet meer over de laatste weken.
Jazeker. Ik kijk elke dag hoe de lotingen vallen. Ik verwacht een woning te hebben als mijn jongens uit huis zijn ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:46:46 #71
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209701187
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:44 schreef Troel het volgende:

[..]
Jazeker. Ik kijk elke dag hoe de lotingen vallen. Ik verwacht een woning te hebben als mijn jongens uit huis zijn ;(

SPOILER
Balen zeg :{

SPOILER
Spoilers!
pi_209701236
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:36 schreef Troel het volgende:

[..]
Leuk, wat is het?
Een tripel met een beetje paradijszaad :)
pi_209701331
Jongenssssss, hebben jullie al een Ninja Creami?
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:06:27 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_209701392
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Balen zeg :{

SPOILER
Maar vind het wel ontzettend fijn dat je het vroeg. Dank daarvoor O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209701405
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:00 schreef Myraela het volgende:
Ik denk het niet. Wat is het?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209701459
quote:
Nee. Zou wel willen maar ruimte tekort, best prijzig en ik heb een simplistische ijsmaker die ik al te weinig gebruik :D
pi_209701490
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk het niet. Wat is het?
De laatste online hype van dit moment. Een ijsmachine waarin iedereen nu de raarste combinaties aan het maken is. Maar bij deze ijsmachine is meer een soort blender. Dus je vriest je mengsel gewoon in en dan maakt deze blender er schijnbaar superzacht ijs van. *O*
pi_209701524
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:13 schreef Myraela het volgende:
De laatste online hype van dit moment. Een ijsmachine waarin iedereen nu de raarste combinaties aan het maken is. Maar bij deze ijsmachine is meer een soort blender. Dus je vriest je mengsel gewoon in en dan maakt deze blender er schijnbaar superzacht ijs van. *O*
Oh, dat principe heb ik nooit zo handig gevonden, dat je de boel eerst moet invriezen. Liever een echte ijsmaker die dat voor je doet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209701569
Ik moet echt nodig weer eens ijs maken. Kind dient steeds het verzoek voor purechocoladesorbet in :9
pi_209701624
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh, dat principe heb ik nooit zo handig gevonden, dat je de boel eerst moet invriezen. Liever een echte ijsmaker die dat voor je doet.
Oh ik vond m'n normale ijsmachine juist echt een gedoe. Nauwkeurige recepten en lang wachten. Dit lijkt me supermakkelijk en iets meer 'gooi en maar wat in want hij maakt de structuur toch wel glad'.

Maar ik was dus te laat bij het feestje. Hij is overal al uitverkocht. Ik heb via twee webshops een pre-order staan. :')
pi_209701642
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:21 schreef Myraela het volgende:
Oh ik vond m'n normale ijsmachine juist echt een gedoe. Nauwkeurige recepten en lang wachten. Dit lijkt me supermakkelijk en iets meer 'gooi en maar wat in want hij maakt de structuur toch wel glad'.

Maar ik was dus te laat bij het feestje. Hij is overal al uitverkocht. Ik heb via twee webshops een pre-order staan. :')
Ja, ik zag hem ook al uitverkocht bij coolblue.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:24:15 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_209701658
Ik ben nog steeds van yoghurt en ingevroren vruchten in de keukenmachine :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:27:01 #83
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209701702
Zin in het weekend, geen zin in vandaag en dan MOET er ineens vanalles op het werk.. :o
pi_209701717
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:27 schreef Barreltje het volgende:
Zin in het weekend, geen zin in vandaag en dan MOET er ineens vanalles op het werk.. :o
Wat gaan ze doen? Je ontslaan? :D
pi_209702698
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:D moe en krakkemikkig boks ouwe.

Grotendeels eigen schuld, ik moet gewoon weer fitter worden en dat moet ik zelf doen. V Pusht me richting fit20. Waarvan vooral die 20 me als muziek in de oren klinkt :')

Voor mn vakantie was ik heel goed bezig met een Adrienne 30 dagen challenge, maar in de vakantie mn voeten stuk gelopen en door de hitte heelt ook dat ook niet perse voorspoedig :'(
Speaking of.. @Vanyel had ik jou niet uitgebreid over Fit20 voorgelicht? En heeft dat resultaat gehad?

Die 20 is écht fantastisch DP :Y
pi_209702726
Huis gepoetst, kaartjes voor Rapunzel en Toverland gekocht (en rekening doorgestuurd :7 ). Maatje heeft er zin in, al moet hij voor deel 2 sowieso nog een maand wachten.
Nu nog ter plekke korte wachtrij regelen.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 11:47:19 #87
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209702913
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:15 schreef Troel het volgende:

[..]
Strato is denk ik beste voorprogramma dat ze ooit hebben gehad :@

Artist · 893.5K monthly listeners.
Ik ga luisteren O+
  vrijdag 30 juni 2023 @ 11:56:49 #88
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209703049
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wat gaan ze doen? Je ontslaan? :D
Ja snap ik wel, maar ik heb toch een soort van eergevoel dat ik het netjes wil achterlaten...
pi_209703169
Ook weer terug en zelfs onderweg boodschappen gedaan. Bij Vluchtelingenwerk was het enorm druk, een onverwachte uitvaller, teamleider moest spreekuur meedraaien en zo'n 15-20 mensen in de wachtkamer. Afspraak gemaakt voor maandagmiddag.
Op de markt waren veel stoffen maar niet wat ik zocht dus ook daar snel weg.
Eigenlijk moet ik nog dweilen en de kattenbak verschonen, maar dat kan morgen ook wel.

En, nog niet eerder meegemaakt, "mijn" UWV meneer belde voor een terugkoppeling van een vraag. Niet dat hij een vacature had, maar wel netjes laten weten dat hij (en het uwv) er na de zomer verder mee gaan. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 12:28:37 #90
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209703454
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:02 schreef Morgane89 het volgende:
Ik ben pas 34 }:| maar inderdaad, m'n sport/fietsconditie is om te huilen en ik hou niet zo van intensief sporten.
Nu bedacht om vooral te kijken naar wat ik leuk genoeg vind om vol te houden dus ik doe Zumba O+
Same, Zumba boks O+
Dat voelt gewoon niet al sporten maar gewoon gezellige muziekjes en dansen. Ook al heb ik wel een knalrode kop als ik klaar ben :D
pi_209703705
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 08:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Tikje matig ja :o

Hoe lang nu naar huis nog?

Truus had vannacht al gestofzuigd, ik heb net de woonkamer gedweild, dadelijk auto wegbrengen voor een beurt en dan grote poets voor de rest van het huis. Komende weken beetje veel bezoek en geen tropen temperaturen dus het wordt tijd dat ik mijn kluizenaarshol eens grondig onder handen neem.
We hopen vanavond (ergens tussen 22:00 en 0:00 uur) thuis te komen. Dat is gerekend met pauze, zonder te veel file :)

En als dat niet lukt overnachten we wel ergens in Duitsland, maar liever niet.

Succes @Barreltje met de laatste loodjes!
pi_209703986
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 07:33 schreef Candaasje het volgende:

Rapalje O+
Die hebben bij ons op de boerderij gespeeld bij de trouwerij van de schapenvachtvriendin.
Jammer dat Diep gestopt is (vooral jammer dat het vanwege chronisch covid is)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209704247
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Rapalje O+
Die hebben bij ons op de boerderij gespeeld bij de trouwerij van de schapenvachtvriendin.
Jammer dat Diep gestopt is (vooral jammer dat het vanwege chronisch covid is)
Oh wat tof! Ik ken ze vooral van festivals, zijn goede gangmakers :Y

En dat is inderdaad jammer ;(
pi_209704381
@VlinDerTjE zo te lezen woon je in een fijne wijk met leuke mensen! Succes met de laatste loodjes op het werk en daarna hopelijk volledige ontspanning!
(En fijn dat het goed ging met daten, ondanks buik e.d. Ik vind het knap dat je dat toch allemaal doet!)
@Candaasje Goede thuisreis! Mooie foto's en succes met zoeken naar nieuwe wandelschoenen. O, hoe gaat het eigenlijk met jouw opleiding?
@Lucky_Strike blij toe dat jij rode bessen eet, dan is er minder voor mij ;)
@Sarabi Succes met bottelen vandaag en sterkte met jullie kat!
@Kaatje Joepie dat Elin weer eet! Fijn dat je weer bij vluchtelingenwerk mag helpen en ik duim toch echt voor een leuke baan nog dit jaar!
@sigme Leuke beestenboel weer en hoe staat het met jullie varkensplan?
@Tele6 monstersportprestaties weer geleverd jij! Echt zoooooo veel bewondering voor jou!
@Lonaa Zoooooo veel bewondering voor jou! Eventjes zo veel dagen achter elkaar werken en lekker festivallen! Maar goed dat je zo veel uithoudingsvermogen heb!
@borisz Woehoe, hoeveel kilometers heb jij wel niet gemaakt de afgelopen dagen? Fijne vakantie!
@Clubsoda brrrr, kolven vond ik verschrikkelijk! Dan voelde ik me echt een koe...

Ik ben vast een hoop andere mensen vergeten, maar gezien ik bezig met studie-ontwijkend-gedrag...moet ik echt verder met laatste verslag...

Oh, en de twee toetsen van laatste week zijn afgesloten met een ZG en een 8,4. Dik tevreden!
pi_209704689
Mooie resultaten Yinny ^O^

Qua opleiding..
nou anesthesie gaat interen z’n gangetje. Moet de betreffende dierenarts die mij traint wel een beetje delen (want we hebben veel mensen die worden opgeleid in de anesthesie) maar ik leer nog steeds veel. :) Komende tijd sta ik weer zeer regelmatig op de neurologie, bij de MRI. Daar zitten best veel uitdagende patiënten tussen (hersentumor, waterhoofd, heel kleine hondjes, heel oude dieren, dieren met epilepsie, etc) en de anesthesie bewaken is daar moeilijker door de beperkingen die een MRI met zich meebrengt. Maar dus wel leerzaam. Het plan is wel om me later weer meer op de chirurgie te laten meedraaien. Ondertussen doe ik wel vaak de anesthesie in de spoed. Heel divers dus!

De opleiding voor de andere spoed/opname werkzaamheden -, soort van externe opleiding, hoewel via de werkgever, maar dus niet door mijn directe collega’s verzorgd- is voorlopig op pauze gezet.
SPOILER
pi_209704694
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Speaking of.. @:vanyel had ik jou niet uitgebreid over Fit20 voorgelicht? En heeft dat resultaat gehad?

Die 20 is écht fantastisch DP :Y
* Vanyel is de V waar DP aan refereert.

Al bijna 2 maanden :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 30 juni 2023 @ 14:04:38 #97
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209704811
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:13 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ja, het is de budget versie van de Pacojet (kost 25-30 keer zoveel)
Ik zie op youtube alleen maar Influencer reviews, geen idee hoe goed het daadwerkelijk is. Pacojet is een geweldig apparaat, maar veel te duur voor mij.
Wat ik lees aan serieuze reviews, het apparaat maakt echt prima ijs, echter
- Niet goed schoon te maken, schimmels, bacterien, een no no voor mij met ijsmachines
- Klantenservice en vervangende onderdelen bij defecten niet aanwezig
- Maakt verschrikkelijke herrie
- Kleine porties

[ Bericht 13% gewijzigd door Jan_Onderwater op 30-06-2023 14:17:49 ]
  vrijdag 30 juni 2023 @ 14:08:04 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_209704851
O, ik ben trouwens vet goed bezig, want ben gestart met mijn examen ervaringsdeskundige. Ik hoef alleen nog maar een begeleidingsplan te schrijven en een vraaggesprek op te nemen met iemand en dat staat voor maandag op het programma. Heb de tijd tot en met vrijdag om alles in te leveren, dus dat komt vast en zeker goed *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 juni 2023 @ 14:18:14 #99
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209704995
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:35 schreef Yinny het volgende:

@:borisz Woehoe, hoeveel kilometers heb jij wel niet gemaakt de afgelopen dagen? Fijne vakantie!
75 in Limburg.
Deze week staat de teller slechts op 50 met 2 lange stukken en een avondrondje in Hoofddorp.
Komen morgen wellicht nog +-20 bij.
Totaal dus 125 of 145 in twee weken

[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 30-06-2023 14:34:45 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209705219
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
* Vanyel is de V waar DP aan refereert.

Al bijna 2 maanden :Y
Kiek eens aan!
Bevalt het niet-zweten en eigen kleertjes en op afspraak sporten?
Inmiddels van de tril armpjes af? :+
  Official ESF Kreviewer vrijdag 30 juni 2023 @ 14:42:34 #101
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209705401
quote:
Het zag er niet erg smakelijk uit, dat ijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')