abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209680945
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juni 2023 16:18 schreef HSG het volgende:

[..]
Likken? :D
:D
pi_209689018
Teamcoach, veranderkundige, leiderschap, trainer, coach, VerticalQ, lichaamsgericht, lijfwijsheid/ hoofd -hart -buik, intuitie, mBIT, agile, systemisch, sociale veiligheid, Deep Democracy, storytelling, duurzaamheid

Eerst dit:
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktop

En dan deze post erover:

En in de comments alleen maar coaches die mekaar de poeperd likken
pi_209702595
How to be a LinkedIn influencer:

Start your post with "People always ask me..." followed by something that nobody ever asks you.

Be sure to include a random selfie for absolutely no reason whatsoever.

#LinkedIn #Marketing #SocialMedia
pi_209732476
Kritiek mevrouw krijgt hier wel even de deksel op de neus.

https://www.linkedin.com/(...)80937094247804928%29
Vakman pur sang
pi_209732502
Jammer, kan de linkjes niet meer openen als je niet ingelogd bent
pi_209733983
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 07:57 schreef SayLWay het volgende:

[..]
Als je haatreacties krijgt dan weet je dat je goed bezig bent. Negatieve aandacht leid tot meer views dus eigenlijk zou je die mensen kunnen bedanken.
Zolang de haatreacties maar niet van je klanten afkomen, vooral zo doorgaan zou ik zeggen.
Ook leuk:

Meen je dat Sophia, wat een zieke lui deze mensen. Ze hoeven jou berichtje toch niet te lezen. Trek je zelf er niks van aan hoor. Ik kijk graag jou berichtjes. Fijn weekend gewenst
Groetjes ROB

:D. :'(. :D.
pi_209734018
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:56 schreef 111210 het volgende:
Jammer, kan de linkjes niet meer openen als je niet ingelogd bent
Denk dat het aan de instellingen van de poster ligt want die van Sophia kon ik wel zien. De laatsten hierboven inderdaad helaas niet. Kunnen teksten hier gequote worden?
pi_209741723
quote:
7s.gif Op zondag 2 juli 2023 16:11 schreef Serinde het volgende:

[..]
Ook leuk:

Meen je dat Sophia, wat een zieke lui deze mensen. Ze hoeven jou berichtje toch niet te lezen. Trek je zelf er niks van aan hoor. Ik kijk graag jou berichtjes. Fijn weekend gewenst
Groetjes ROB

Robbie kijkt graag ergens anders naar :D
pi_209743489
quote:
Vaderdag

Vandaag is het Vaderdag.

Mijn zoon heeft op school een mooie cadeau voor pappa gemaakt. En aan de keukentafel heeft hij een cadeau gemaakt voor opa.

En samen gaan we pappa verrassen met ontbijt op bed. En daarna? Samen zwemmen. En dan naar opa.

Ik geniet. Zo moet Vaderdag zijn.

En dan denk ik aan de kinderen die geen vader meer hebben. Soms nog heel klein. Voor wie maken zij een knutselwerk? Hoe wordt er op school hier aandacht aan gegeven?

Ik herinner mij het overlijden van de vader van mijn vriendinnetje. We waren nog heel jong. En nooit werd er in de klas over gesproken. We maakten gewoon een knutsel voor Vaderdag.

En dan denk ik aan de eerste Vaderdag na het overlijden van onze dochter. Ik was zwanger van onze zoon. Het voelde dubbel. Blijdschap en gemis.

Een jaar later was ook onze zoon overleden. Vaderdag wilde ik overslaan. En bij elke confrontatie voelde ik jaloezie en verdriet.

Deze Vaderdag zullen er ook kinderen en vaders zijn voor wie Vaderdag geen blije dag is.

Laat hen weten dat we aan ze denken en er voor ze zijn. Gewoon door een berichtje of een belletje.

#Vaderdag #zondervader #geenvaderdag #gemis
https://nl.linkedin.com/p(...)075710502596608-CyWg

Ik schrijf een verhaal over vaderdag en verwacht dat anderen iets gaan doen.
Corporate translator
pi_209743506
quote:
Van VMBO naar een PhD

Heb je jezelf weleens niet zo slim gevoeld? Zo voelde ik mij ook toen ik VMBO-TL advies kreeg, omdat HAVO wellicht te uitdagend kon zijn.

Hoewel het bereiken van de hoogste academische graad een mooie mijlpaal is, waren de 5 levenslessen die ik vanuit huis heb meegekregen nog waardevoller.

Aangezien ik maar net het VWO haalde (gemiddelde: 5.5), leek het niet voor de hand liggend dat ik een academisch succes zou zijn.

Toch heb ik mijn Master of Science cum laude en met honours behaald. Afgelopen week heb ik mijn PhD behaald, waarbij ik nu vier publicaties als eerste auteur, een patent en de titel 'Dr.' aan mijn naam kan toevoegen.

Deze prestaties zijn mede mogelijk gemaakt door een toegewijd promotieteam, geweldige collega's, ondersteunende vrienden en familie. Maar ook dankzij de wijsheid van mijn ouders:

1. “Blijf leergierig, iedere dag leer je wat”.
2. “Nee heb je, ja kun je krijgen."
3. “Je omgeving is erg belangrijk, omring jezelf met goede mensen”.
4. “Als je voor een moeilijke keuze staat, onthoud dat je alleen maar ervaringen rijker kan worden."
5. "Het onderwijssysteem beoordeelt mensen vaak met dezelfde maatstaf. Echter, ieder van ons heeft unieke talenten. Het is aan jou om te ontdekken hoe je die talenten kunt gebruiken om een bijdrage te leveren aan de samenleving."

Het onderwijssysteem meet niet altijd iemands ware potentieel. Hopelijk kunnen we de labels 'hoogopgeleid' of 'laagopgeleid' loslaten en mensen waarderen op basis van hun unieke talenten.

Misschien had Einstein een goed punt hier: "Iedereen is een genie. Maar als je een vis beoordeelt op zijn vermogen om in een boom te klimmen, zal hij zijn hele leven geloven dat hij dom is."
https://nl.linkedin.com/p(...)787769979363328-9SUq

Ik kreeg het vmbo-tl advies en heb er nog trauma's van.
Corporate translator
pi_209745324
quote:
7s.gif Op zondag 2 juli 2023 16:11 schreef Serinde het volgende:

[..]
Ook leuk:

Groetjes ROB

Van die (oude) kerels die gaan slijmen bij vrouwen op LinkedIn/Social Media in de hoop misschien wel wat jonge gat te scoren voor hun wanhopige verrimpelde piemeltjes :')
  Manager PR/Moderator maandag 3 juli 2023 @ 12:28:46 #37
269689 crew  Viv
pi_209745404
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2023 10:36 schreef HSG het volgende:

[..]

En ook: pleiten voor het loslaten van de labels 'hoogopgeleid' en 'laagopgeleid', maar dan wél even benadrukken dat ze met haar PhD de "hoogste academische graad" bereikt heeft. :D
pi_209747003
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 12:28 schreef Viv het volgende:

[..]
En ook: pleiten voor het loslaten van de labels 'hoogopgeleid' en 'laagopgeleid', maar dan wél even benadrukken dat ze met haar PhD de "hoogste academische graad" bereikt heeft. :D
Dat was ook een van de redenen om het hier te posten. :')
Corporate translator
pi_209747548
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 10:54 schreef Kale het volgende:
Teamcoach, veranderkundige, leiderschap, trainer, coach, VerticalQ, lichaamsgericht, lijfwijsheid/ hoofd -hart -buik, intuitie, mBIT, agile, systemisch, sociale veiligheid, Deep Democracy, storytelling, duurzaamheid

Eerst dit:

En dan deze post erover:

En in de comments alleen maar coaches die mekaar de poeperd likken
Mooi geschreven Willy, zonder je oorspronkelijke post te hebben gelezen is het makkelijk om het geheel te plaatsen en te voelen. Ik kijk er naar uit om elkaar in september te gaan ontmoeten.

Wat goed Willy! Als we allemaal meer naar elkaar omkijken en de ander echt zien, maken we samen het verschil en de wereld n betere plek. Jij maakt in ieder geval de wereld mooier! Dank voor wat je doet/deed maar ook v deze bijdrage hier.

Jeetje Willy..,het is toch wonderlijk hoe ons onderbuikgevoel soms tot dit soort gesprekken komt. Deden dit maar meer mensen, maar in ons huidige angstcultuur durven we dit vaak ook niet, gezien de vele gewelddelicten. Maar zo mooi te lezen dat het jou als haar een goed gevoel geeft..komt natuurlijk heftig binnen zo’n jong mens die het leven niet meer ziet zitten…maar depressie en angsten kunnen je gijzelen in dit bestaan..dan zie je soms geen andere uitweg…hoe triest ook
Ik heb dit ook dikwijls bij de cliënten gezien met wie ik heb mogen werken…zo’n gedachte moet je aandacht geven. Ze hun verhaal laten doen. Dat kan al lucht geven..al is het voor een kort moment…maar een waardevol moment.
Maar prachtig dat je dit hebt gepost..zet je aan het denken 🫶🏼🙏🏼🩷

Onze jongste zoon van 11 zag een man uitgelachen en gepest worden door voorbijfietsende jongeren. Op afstand maakte hij oogcontact en gaf hem een vriendelijke duim omhoog, waarna zijn sad face veranderde in een glimlach. Aandacht, een gebaar of betrokken woorden, het kan zoveel betekenen voor iemands dag of leven.
  maandag 3 juli 2023 @ 16:00:16 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_209747859
Ik moet zeggen dat het lekker rustig is nu ik een hoop recruiters en wappen uit mijn Linkedin feed heb verbannen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_209747951
quote:
Tiktok expert _O-
  maandag 3 juli 2023 @ 16:14:19 #42
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_209748033
quote:
14s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet zeggen dat het lekker rustig is nu ik een hoop recruiters en wappen uit mijn Linkedin feed heb verbannen.
Wat een inspirerend bericht! Dit soort kleine geluksmomentjes moet je koesteren.

En wat fijn om te horen dat je nu zo lekker in je vel zit.

Wellicht even connecten?
Please consider the environment before printing this post
  maandag 3 juli 2023 @ 16:15:16 #43
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_209748042
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:14 schreef damsco het volgende:

[..]
Wat een inspirerend bericht! Dit soort kleine geluksmomentjes moet je koesteren.

Wellicht even connecten?
#leuk #inspirerend Laten we een kop koffie drinken :+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_209748734
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:25 schreef SayLWay het volgende:

[..]
Mooi geschreven Willy, zonder je oorspronkelijke post te hebben gelezen is het makkelijk om het geheel te plaatsen en te voelen. Ik kijk er naar uit om elkaar in september te gaan ontmoeten.

Wat goed Willy! Als we allemaal meer naar elkaar omkijken en de ander echt zien, maken we samen het verschil en de wereld n betere plek. Jij maakt in ieder geval de wereld mooier! Dank voor wat je doet/deed maar ook v deze bijdrage hier.

Jeetje Willy..,het is toch wonderlijk hoe ons onderbuikgevoel soms tot dit soort gesprekken komt. Deden dit maar meer mensen, maar in ons huidige angstcultuur durven we dit vaak ook niet, gezien de vele gewelddelicten. Maar zo mooi te lezen dat het jou als haar een goed gevoel geeft..komt natuurlijk heftig binnen zo’n jong mens die het leven niet meer ziet zitten…maar depressie en angsten kunnen je gijzelen in dit bestaan..dan zie je soms geen andere uitweg…hoe triest ook
Ik heb dit ook dikwijls bij de cliënten gezien met wie ik heb mogen werken…zo’n gedachte moet je aandacht geven. Ze hun verhaal laten doen. Dat kan al lucht geven..al is het voor een kort moment…maar een waardevol moment.
Maar prachtig dat je dit hebt gepost..zet je aan het denken 🫶🏼🙏🏼🩷

Onze jongste zoon van 11 zag een man uitgelachen en gepest worden door voorbijfietsende jongeren. Op afstand maakte hij oogcontact en gaf hem een vriendelijke duim omhoog, waarna zijn sad face veranderde in een glimlach. Aandacht, een gebaar of betrokken woorden, het kan zoveel betekenen voor iemands dag of leven.
:r
Corporate translator
pi_209750829
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:14 schreef damsco het volgende:

[..]

Wellicht even connecten?
OF even een belletje, gezellig met een kopje koffie ?! :D
Ook in moeilijke tijden.
pi_209755803
quote:
Ja die kan altijd nog een andere carrière zoeken...

Zoals:

quote:
Flugelmeid
Flügel Nederland NV

jun. 2019 - apr. 20211 jaar 11 maanden

Amsterdam en omgeving, Nederland

Van mijn hobby mijn werk maken? Naast mijn geweldige stage bij Hotel Arena, ben ik begonnen als Flugelbabe op de grote festivals! Avond, ochtend, of zelfs nachtdiensten, het maakte allemaal niet uit! Tijdens een actie hebben we één gezamenlijk doel, verkopen! We zijn dus een team, maar op het veld werken we zelfstandig om te verkopen en om natuurlijk de mensen kennis te laten maken met Flügel. Ik ga daarin doelgericht te werk; ik zet echt door als ik iets wil, en zie het als een uitdaging om van een ‘nee’ een ‘ja’ te maken. Maar ik ben ook erg sociaal en heb ik een vlotte babbel. Ik hou van een feestje, en zie Flügel daarom ook niet echt als mijn baan, maar meer als een hobby.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 4 juli 2023 @ 13:16:41 #47
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209757557
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2023 10:36 schreef HSG het volgende:

[..]

Snap ik. Heb ook niks met tl-verlichting.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_209757660
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 10:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik zet echt door als ik iets wil, en zie het als een uitdaging om van een ‘nee’ een ‘ja’ te maken.
Dat heeft me gvd 12 jaar gekost..
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 18:33:36 #49
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_209761474
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 10:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ja die kan altijd nog een andere carrière zoeken...

Zoals:
[..]

Doet me een beetje denken aan zo'n LinkedIn-omschrijving van iemand die een lampje vervangen heeft _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_209768933
quote:
Steeds meer mannen komen bij mij ademen.

Daar ben ik zo blij mee. In mijn vriendenkring heb ik al veel mannen mogen begeleiden in een ademreis.

Waarom ik hier een post over schrijf? Omdat veel mannen het vaak maar te zweverig vinden, dat ademen. Vrouwen staan er naar mijn ervaring veel sneller voor open. Als ik kijk naar mijn klanten dan is het 80% vrouw en 20% man. Maar het liefst zie ik dit 50-50%.

Zo had ik laatste een schilder, een special forces agent, een directeur van een IT bedrijf en een redacteur bij me op de mat liggen.

Wat ze allemaal zeiden:
Fleur dit is zo praktisch en wetenschappelijk onderbouwd. Waarom leren we dit niet al op school.

En allemaal nemen ze hun adem ervaringen mee in hun dagelijks leven. 🙌🏼 Bijvoorbeeld om hun sportprestaties te verbeteren 🚴🏾‍♂️, als ze een drukke werkdag hebben 💻, als ze iets spannends gaan doen 🪂 of gewoon even willen ontspannen! 🧘🏼‍♂️

Ben jij een bewust ademende man? Of ben je nog niet overtuigd? Stuur me dan even een berichtje, kijken of ik je kan overtuigen. Of stuur me geen bericht, als je geen zin hebt in een adembenemende salespitch over hoe fantastisch het is. 😉

Wat ik wil bereiken met dit? Bewustwording, omdat het echt super krachtig is! 💪🏼🚀

You must be shitting me _O- Dit is zo ongeveer de grootste gebakken lucht post die ik heb gezien. Niks hiervan is waar.

_O- ADEM COACH _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')