Komend seizoen wordt niet beter voor julliequote:Op woensdag 28 juni 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Normaliter is dat andersom met uitzondering van afgelopen seizoen, maar dat was sowieso een vreemd seizoen.
Ik was al redelijk stellig in afgelopen seizoen over ajax en dat bleek ook aardig te kloppenquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stelligheden op 28 juni, altijd leuk.
Sommige mensen kunnen heel lang dronken blijven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stelligheden op 28 juni, altijd leuk.
Een staande ovatie voor het feit dat je de overal geflopte clubtrainer Schreuder bij Ajax goed wist in te schatten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik was al redelijk stellig in afgelopen seizoen over ajax en dat bleek ook aardig te kloppen
Die werd toch met meer gejuich ontvangen dan Steijn nu.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een staande ovatie voor het feit dat je de overal geflopte clubtrainer Schreuder bij Ajax goed wist in te schatten.
Ik stond niet op de banken. Maar was even in de voorbereiding verrast door zijn zinnige teksten, die later toch al snel verdwenen waren.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die werd toch met meer gejuich ontvangen dan Steijn nu.
Was ook een andere situatie.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die werd toch met meer gejuich ontvangen dan Steijn nu.
Leuk.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:36 schreef ZKA het volgende:
Gisteren twee meetings gehad. Farès Chaïbi ga ik geen absolute #1 kandidaat voor de linksbuiten noemen, maar zijn komst wordt van de namen nu vallen zeker wel het breedst gedragen.
Hij is echt enorm goed. Kan ook als CM, CAM en ST uit de voeten. Maar hij komt, net als Wålemark, van de amateurs af. Maargoed, Kanté kwam dat ook.
Ivanusec vrij realistisch en haalbaar. Nakamura is dat ook. Summerville zoals geschreven wat twijfels binnen directie.
De namen liggen klaar, het is nu aan de directie/staf om actie te ondernemen.
Blijftquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk.Ik hoop dat we binnen 2 weken toch wel 1 of 2 spelers mogen verwelkomen.
Reken ik Seba niet mee @:dombohetolifantje1 (ik hoop uiteraard wél dat hij blijft).
Kampioenswedstrijd.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Joden thuis de 29e speelronde zit mij niet lekker. Als die pot ergens om gaat is heel de Kuip één grote opgefokte teringbende en dat helpt over het algemeen niet met het thuisresultaat
#amateurpsychologie
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:53 schreef Slobeend het volgende:
Ga maar weer weg HMF. Je zet alle Feyenoord users constant voor schut met je geblaat. Nog erger dan klaas.
Seba telt al voor 2 nieuwe spelers.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk.Ik hoop dat we binnen 2 weken toch wel 1 of 2 spelers mogen verwelkomen.
Reken ik Seba niet mee @:dombohetolifantje1 (ik hoop uiteraard wél dat hij blijft).
Beetje zielig voor die eigenaren wel, echte Feyenoorders en die krijgen toch een partij stront over zich heen op soosjel miediea.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:48 schreef Pistolero het volgende:
De meltdowns over Prijsvrij vind ik erg leuk.
Ik verwacht het verder niet hoor, maar ik zou het wel heel treurig vinden als de hetze en haatcampagne blijft aanhouden en zo groot wordt dat de hele stekker maar uit die deal wordt getrokken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje zielig voor die eigenaren wel, echte Feyenoorders en die krijgen toch een partij stront over zich heen op soosjel miediea.
Terwijl die gewoon de helpende hand toesteken. Het is Feyenoord die de keus heeft gemaakt.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje zielig voor die eigenaren wel, echte Feyenoorders en die krijgen toch een partij stront over zich heen op soosjel miediea.
ach ja het genereert genoeg aandacht voor ze, en zoals Valentijn of Pietje kan beamen negatieve aandacht is nog steeds aandacht.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:'We zijn uiteraard zeer verheugd dat Prijsvrij Vakanties en D-Reizen haar verbintenis met Feyenoord verder heeft uitgebreid. Bij dit bedrijf en de mensen die er achter zitten zie je echt een mooie groei: van supporter tot Business Seathouder, tot Business Unithouder, tot nu dan Partner in de top van onze piramide. Voor Feyenoord is de toename van het aantal partners uiteraard enorm belangrijk. Het zorgt voor een significante groei in onze commerciële omzet en maakt mede mogelijk dat wij de club verder kunnen ontwikkelen, zowel voor de mannen als de vrouwen.’
Bij die theorie gaat het puur over de shirtsponsoring denk ik.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:10 schreef Pistolero het volgende:
Is dat suggestieve theoriethe dat EuroParcs minder betaald dit seizoen en Prijsvrij dat 'gat' dicht trouwens ooit bevestigd? Te Kloese zegt dat er een significante groei in commerciele omzet is, al kan hij in principe ook uit zijn nek lullen.
[..]
WAAROM IS HET GOUDEN AANDEEL ER DAN????quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het ook niets hoor, dat PrijsVrij op je rug. Maar dat overdreven gezeik wat je her en der leest over "DE ZIEL VAN DE CLUB TE GRABBEL LEGGEN" of het de grootste schande sinds Charisteas noemen.. Tja..
Gaat wel invloed krijgen op de shirt verkoop denk ik, tenminste als het er op staat.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het ook niets hoor, dat PrijsVrij op je rug. Maar dat overdreven gezeik wat je her en der leest over "DE ZIEL VAN DE CLUB TE GRABBEL LEGGEN" of het de grootste schande sinds Charisteas noemen.. Tja..
Het is wel echt een beetje dom ja, net nadat je kampioen bent geworden én je eindelijk de verkoop uit eigen handen geeft, gecombineerd met de populariteit van Feyenoordshirtjes in de Walmart van El Paso had je dit seizoen had gerust recordverkopen kunnen doen, dan is het zonde dat je slecht aanvoelt dat zoiets niet helemaal lekker gaat vallen. Gelukkig betekent Prijsvrij niet iets in het Spaans (lol)quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat wel invloed krijgen op de shirt verkoop denk ik, tenminste als het er op staat.
Als ik zo die prijsstellingen lees van Castore vraag ik me sowieso af of in Nederland daar wel een markt voor is.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat wel invloed krijgen op de shirt verkoop denk ik, tenminste als het er op staat.
Die shirtjes in Mexico en Brazilië staan ook helemaal vol met sponsors toch?quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel echt een beetje dom ja, net nadat je kampioen bent geworden én je eindelijk de verkoop uit eigen handen geeft, gecombineerd met de populariteit van Feyenoordshirtjes in de Walmart van El Paso had je dit seizoen had gerust recordverkopen kunnen doen, dan is het zonde dat je slecht aanvoelt dat zoiets niet helemaal lekker gaat vallen. Gelukkig betekent Prijsvrij niet iets in het Spaans (lol)
Ik begreep dat adidas Feyenoord shirts niet wereldwijd verkocht, hoe groot Castore is qua netwerk weet ik niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel echt een beetje dom ja, net nadat je kampioen bent geworden én je eindelijk de verkoop uit eigen handen geeft, gecombineerd met de populariteit van Feyenoordshirtjes in de Walmart van El Paso had je dit seizoen had gerust recordverkopen kunnen doen, dan is het zonde dat je slecht aanvoelt dat zoiets niet helemaal lekker gaat vallen. Gelukkig betekent Prijsvrij niet iets in het Spaans (lol)
De deal was vooraf al dat Feyenoord de verkoop volledig in eigen beheer deed ja, leverde geloof ik wel een stuk meer geld op. Ik vond het persoonlijk qua uitstraling wel jammer dat er in geen enkele sportwinkel in het land meer een Feyenoordshirt te zien wasquote:Op woensdag 28 juni 2023 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begreep dat adidas Feyenoord shirts niet wereldwijd verkocht, hoe groot Castore is qua netwerk weet ik niet.
Na Europees:quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Best een prima verdeling zo op het eerste oog, wellicht dat september/oktober wat zwaarder is gezien het Europese programma erbij. Voordeel is wel dat wij nu een keer niet die donderdag-zondag ellende hebben.
Wel bijzonder dat ze het weer zo weten te plannen dat je van de 6 wedstrijden er 4 tegen 'top' ploegen moet. Geen problemen mee verder overigens.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na Europees:
Ajax-uit
Pec-uit
Twente-uit
Az-thuis
PSV-thuis
Heracles-uit
Pec en Heracles zijn niet de lastigste uitwedstrijden en bij de rest kan je allemaal hopen dat ze op de donderdag ervoor groepsfase moeten spelen, dan ben je in het voordeel.
Geen idee wat de overige verdeling is voor de (mogelijke) Europese ploegen maar het lijkt mij redelijk bewust. Wel echt over nagedacht dit keer, zeker gezien de donderdagavond pot tegen FC Volendam.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ze het weer zo weten te plannen dat je van de 6 wedstrijden er 4 tegen 'top' ploegen moet. Geen problemen mee verder overigens.
Denk eerder op maandagmiddag dan.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we in de Champions League overwinteren gaan we Feyenoord-Ajax op een zaterdag krijgen, trouwens.
Dat mag.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we in de Champions League overwinteren gaan we Feyenoord-Ajax op een zaterdag krijgen, trouwens.
Zou ik zelfs wel leuk vinden. Klassieker zaterdag half vijf, net zomertijd dus lang licht, lekker Brits sfeertje ga je dan krijgen.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, ik kom net uit kroatie en in elk random shirtjes winkel hangt zo'n ajax bob marley shirtje (al wel zo nep als kan), maar letterlijk nergens een Feyenoord shirtje te vinden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De deal was vooraf al dat Feyenoord de verkoop volledig in eigen beheer deed ja, leverde geloof ik wel een stuk meer geld op. Ik vond het persoonlijk qua uitstraling wel jammer dat er in geen enkele sportwinkel in het land meer een Feyenoordshirt te zien was
Ik geloof dat Feyenoord de verkoop in neppe shirtjes dan weer niet in eigen beheer heeftquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dit ja, ik kom net uit kroatie en in elk random shirtjes winkel hangt zo'n ajax bob marley shirtje (al wel zo nep als kan), maar letterlijk nergens een Feyenoord shirtje te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |