Om Gurney gerust te stellen: we halen ook een hoop talenten deze zomer!quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je slaat wel echt flink door hoor. Je kan toch niet een hele selectie vol talentvolle 25-minners met lange contracten hebben? Dan is je selectie totaal uit balans.
Er is echt niks mis met het hebben van een paar oudere spelers zonder restwaarde. Sterker nog, dat lijkt me juist belangrijk om te hebben.
Ik vind juist eigenlijk dat ie overdreven verdedigd wordt (tot het hysterische aan toe…) bij iedere suggestie dat je hem voorzichtig moet gaan vervangen. Erger mij een beetje eraan dat er wordt gedaan alsof ie totaal afgedankt wordt.quote:
Duurde lang, wilde zijn vingers zeker niet branden aan de prijsvrij deal.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:57 schreef H.FR het volgende:
Goed nieuws
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-directeur-feyenoord
Lijkt me een prima kerel.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:57 schreef H.FR het volgende:
Goed nieuws
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-directeur-feyenoord
Maar vergelijken met Botteghin slaat ook nergens op. En ja hij is traag maar ook geen slak. Buiten dat is hij voetballend prima en verdedigend gewoon heel goed.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:36 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Hou toch op. Je kunt Trauner toch niet vergelijken met Hancko. Trauner is te traag en niet wendbaar genoeg voor topvoetbal. Het is toch ook niet voor niets dat Trauner tot zijn 30e bij een middelmatige Oostenrijkse club had en Hancko straks naar de premier league of een andere grote competitie zal gaan.
En Trauner zal met zijn leeftijd ieder jaar trager en minder wendbaar worden.
Dat je Trauner door gaat selecteren en er dus een jonge hond komt is één ding, maar afscheid van hem nemen is echt iets anders.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben het er ook mee eens. Bij het vorige kampioensjaar is de fout gemaakt met Botteghin en Scharie, ook dat waren hele leuke gasten die erg belangrijk waren in het kampioensjaar maar juist door in te zetten op hun behoud (+Beekie) konden we uiteindelijk geen modernere speelstijl introduceren. Voor Trauner geldt het ook een beetje hetzelfde, je moet hem op basis van dit halfjaar niet direct afserveren maar hij is wel een speler waarvan je weet dat hij niet meer naar dat hogere niveau gaat toe groeien.
Joden thuis de 29e speelronde zit mij niet lekker. Als die pot ergens om gaat is heel de Kuip één grote opgefokte teringbende en dat helpt over het algemeen niet met het thuisresultaatquote:
Eensquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooraf het terras op, achteraf de kroeg in. Toptijd
Mis er alleen mijn eigen wedstrijden door maar ach
Dat valt logischerwijs niet onder ‘gezeik’.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
bij iedere suggestie dat je hem voorzichtig moet gaan vervangen.
Plus dat ze wraak willen nemen voor de 1-4 nederlaag in eigen huis gaat je dan ook dwars zitten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Joden thuis de 29e speelronde zit mij niet lekker. Als die pot ergens om gaat is heel de Kuip één grote opgefokte teringbende en dat helpt over het algemeen niet met het thuisresultaat
#amateurpsychologie
Nou, nee.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Trauner moet altijd opgesteld worden, en als hij het allemaal niet meer kan belopen plakt hij er maar een pleistertje er bij.
Daarentegen hebben we de joden thuis al heel vroeg in het seizoen. Ergens staat in de sterren dat we die gaan pakken met de teringbende daar en de oase van rust hierquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plus dat ze wraak willen nemen voor de 1-4 nederlaag in eigen huis gaat je dan ook dwars zitten.
Ik verwacht eigenlijk wel dat die vrij enthousiast en goed aan het seizoen gaan beginnen om later weer wat in te zakken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Daarentegen hebben we de joden thuis al heel vroeg in het seizoen. Ergens staat in de sterren dat we die gaan pakken met de teringbende daar en de oase van rust hier
Wordt dus een onterechte 2-1 voor ajax
Dat denk ik ook. Hebben dan net op de donderdagavond een loodzwaar potje gewonnen in de Europa League en krijgen weer ‘branie’. Om vervolgens in eigen huis uitgeblust overlopen te worden door Slotball.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel dat die vrij enthousiast en goed aan het seizoen gaan beginnen om later weer wat in te zakken.
Normaliter is dat andersom met uitzondering van afgelopen seizoen, maar dat was sowieso een vreemd seizoen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel dat die vrij enthousiast en goed aan het seizoen gaan beginnen om later weer wat in te zakken.
Ik heb even bewust geen namen genoemd maar geen Idrissi inderdaadquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:17 schreef fetX het volgende:
Zolang die LW maar geen Idrissi wordt. We hebben daar wel een topper (voor eredivisiebegrippen) nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |