Echt compleet oneens. Maar dat waren we ook al over Idrissi wat neerkomt op hetzelfde punt. Iedere speler zonder restwaarde die bij Feyenoord komt te spelen houdt een investering in de weg imo, dus voor mij geldt dit enkel voor categorie buitenklasse en noodzakelijke (tijdelijke) aanwinsten.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:59 schreef hhh38 het volgende:
Van het aantrekken van Brenet zo'n vergelijkbaar groot verhaal maken terwijl het technische beleid gewoon dik in orde is is echt onzin. We hadden afgelopen jaar zo'n beetje de jongste basiself van de Eredivisie en Brenet wordt sowieso ook onderschat.
Je slaat wel echt flink door hoor. Je kan toch niet een hele selectie vol talentvolle 25-minners met lange contracten hebben? Dan is je selectie totaal uit balans.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt compleet oneens. Maar dat waren we ook al over Idrissi wat neerkomt op hetzelfde punt. Iedere speler zonder restwaarde die bij Feyenoord komt te spelen houdt een investering in de weg imo, dus voor mij geldt dit enkel voor categorie buitenklasse en noodzakelijke (tijdelijke) aanwinsten.
En ik denk dat je Brenet sowieso overschat. Maar we gaan het zien.
Hebben we vorig jaar op Idrissi en trauner na ook gedaan, leek prima te gaan toch?quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je slaat wel erg door hoor. Je kan toch niet met een hele selectie vol talentvolle 25-minners met lange contracten spelen? Dan is je selectie totaal uit balans.
Er is echt niks mis met het hebben van een paar oudere spelers zonder restwaarde. Sterker nog, dat lijkt me juist belangrijk om te hebben.
Na een Europese ronde volgens mij, dat vind ik best leuk.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:21 schreef Scrummie het volgende:
Al vrij vroeg in het seizoen Ajax uit. Dat is ook wat.
Zelf wedstrijden spelen op zaterdagmiddag genotquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na een Europese ronde volgens mij, dat vind ik best leuk.
Volgens mij mis ik op de eerste speelronde na geen potjes, en zaterdag 16:30 is best prettig dat je niet direct je avond kwijt bent.
We gaan full Football Manager 2023 Meta Modequote:Op woensdag 28 juni 2023 10:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je slaat wel echt flink door hoor. Je kan toch niet een hele selectie vol talentvolle 25-minners met lange contracten hebben? Dan is je selectie totaal uit balans.
Er is echt niks mis met het hebben van een paar oudere spelers zonder restwaarde. Sterker nog, dat lijkt me juist belangrijk om te hebben.
Vergeet Ali niet maar verder eens. Waarbij Trauner nog wel bij aanvang tot de categorie buitenklasse hoorde, en Ali en Idrissi snapten slotball al, bovendien was Ali nog van een seizoen eerder en mocht weg, Idrissi was één jaar huur.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hebben we vorig jaar op Idrissi en trauner na ook gedaan, leek prima te gaan toch?
Vooraf het terras op, achteraf de kroeg in. Toptijdquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:23 schreef fetX het volgende:
Ik vind zaterdag 16:30 wel een prettige tijd
Hou toch op. Je kunt Trauner toch niet vergelijken met Hancko. Trauner is te traag en niet wendbaar genoeg voor topvoetbal. Het is toch ook niet voor niets dat Trauner tot zijn 30e bij een middelmatige Oostenrijkse club had en Hancko straks naar de premier league of een andere grote competitie zal gaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik snap deze trend niet waarbij Trauner wordt afgevallen. Is gewoon een van de revelaties, in elk geval tot zijn blessure. Net zo betrouwbaar als Hancko. En het is ook niet alsof hij al stokoud is.
Om Gurney gerust te stellen: we halen ook een hoop talenten deze zomer!quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je slaat wel echt flink door hoor. Je kan toch niet een hele selectie vol talentvolle 25-minners met lange contracten hebben? Dan is je selectie totaal uit balans.
Ik vind juist eigenlijk dat ie overdreven verdedigd wordt (tot het hysterische aan toe…) bij iedere suggestie dat je hem voorzichtig moet gaan vervangen. Erger mij een beetje eraan dat er wordt gedaan alsof ie totaal afgedankt wordt.quote:
Duurde lang, wilde zijn vingers zeker niet branden aan de prijsvrij deal.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:57 schreef H.FR het volgende:
Goed nieuws
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-directeur-feyenoord
Lijkt me een prima kerel.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:57 schreef H.FR het volgende:
Goed nieuws
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-directeur-feyenoord
Maar vergelijken met Botteghin slaat ook nergens op. En ja hij is traag maar ook geen slak. Buiten dat is hij voetballend prima en verdedigend gewoon heel goed.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:36 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Hou toch op. Je kunt Trauner toch niet vergelijken met Hancko. Trauner is te traag en niet wendbaar genoeg voor topvoetbal. Het is toch ook niet voor niets dat Trauner tot zijn 30e bij een middelmatige Oostenrijkse club had en Hancko straks naar de premier league of een andere grote competitie zal gaan.
En Trauner zal met zijn leeftijd ieder jaar trager en minder wendbaar worden.
Dat je Trauner door gaat selecteren en er dus een jonge hond komt is één ding, maar afscheid van hem nemen is echt iets anders.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben het er ook mee eens. Bij het vorige kampioensjaar is de fout gemaakt met Botteghin en Scharie, ook dat waren hele leuke gasten die erg belangrijk waren in het kampioensjaar maar juist door in te zetten op hun behoud (+Beekie) konden we uiteindelijk geen modernere speelstijl introduceren. Voor Trauner geldt het ook een beetje hetzelfde, je moet hem op basis van dit halfjaar niet direct afserveren maar hij is wel een speler waarvan je weet dat hij niet meer naar dat hogere niveau gaat toe groeien.
Joden thuis de 29e speelronde zit mij niet lekker. Als die pot ergens om gaat is heel de Kuip één grote opgefokte teringbende en dat helpt over het algemeen niet met het thuisresultaatquote:
Eensquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooraf het terras op, achteraf de kroeg in. Toptijd
Mis er alleen mijn eigen wedstrijden door maar ach
Dat valt logischerwijs niet onder ‘gezeik’.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
bij iedere suggestie dat je hem voorzichtig moet gaan vervangen.
Plus dat ze wraak willen nemen voor de 1-4 nederlaag in eigen huis gaat je dan ook dwars zitten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Joden thuis de 29e speelronde zit mij niet lekker. Als die pot ergens om gaat is heel de Kuip één grote opgefokte teringbende en dat helpt over het algemeen niet met het thuisresultaat
#amateurpsychologie
Nou, nee.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Trauner moet altijd opgesteld worden, en als hij het allemaal niet meer kan belopen plakt hij er maar een pleistertje er bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |