Hier gaat @Coco spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:10 schreef Scrummie het volgende:
Die Pepi kost PSV dus volgens de berichten 11 miljoen en 20% doorverkoop. Blij dat hij alleen naar PSV wilde.
Ik denk dat je Brenet onderschatquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:11 schreef Caland het volgende:
Met Kasan de feestneger en Brenet heb je opeens wel erg veel net niet aan die kant.
Dat naar voren rennen en de bal vervolgens terugspelen of kwijtraken ben ik ook wel een beetje klaar mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij doet ook tikkies terug in de laatste minuut van een finale.
Ik vergeef hem dat denk ik nooit.
Ik was toen zo boos.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij doet ook tikkies terug in de laatste minuut van een finale.
Ik vergeef hem dat denk ik nooit.
Neuh, leuk spelertje en voor die prijs aardig om erbij te hebben maar eigenlijk alleen als je weet dat Pedersen vertrekt. Beter dan Geert is hij namelijk bij lange na nietquote:
Ik vind Brenet verdedigend eigenlijk niet goed genoeg om de hele rechterkant af te dekken als Geertruida inschuift, die laat echt wel eens ruimtes open. Wordt het dan niet een gatenkaas als de tegenstander omschakelt? Dat vond ik de laatste twee wedstrijden (misschien niet de beste graadmeter) wel een probleem.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies. Zag een analyse van die statistiekgast op twitter met mogelijke ideeën voor volgend jaar, leek sterk op wat Pep al vaak deed afgelopen seizoen en we weten allemaal dat Slot daar naar kijkt. Hij zag een probleem dat als Geertruida als rechtsback opschuift naar het middenveld, Trauner de rechterzijkant moet afdekken wat hem kwetsbaar maakt. Brenet zou dat probleem oplossen met Geertruida vervolgens centraal.
Dit draadje dus:
[ twitter ]
En over Timber
[ twitter ]
Brenet zou dan inschuiven en Geertruida afdekken lijkt mequote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Brenet verdedigend eigenlijk niet goed genoeg om de hele rechterkant af te dekken als Geertruida inschuift, die laat echt wel eens ruimtes open. Wordt het dan niet een gatenkaas als de tegenstander omschakelt? Dat vond ik de laatste twee wedstrijden (misschien niet de beste graadmeter) wel een probleem.
Mwah, dan gebruik je Geertruida weer niet echt in zijn kracht lijkt mij. Die laat nog wel eens ruimtes open.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Brenet zou dan inschuiven en Geertruida afdekken lijkt me
Maar dan nog hoop je dat Feyenoord eens in de situatie is om echt te versterken in plaats van mwah naar mwah te gaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Brenet is neem ik aan ook niet de vervanger van Geertruida, eerder van Pedersen. En zorgt voor meer tactische flexibiliteit dan een Pedersen.
Pedersen kan toch gewoon op de bank en Geertruida centraal?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, leuk spelertje en voor die prijs aardig om erbij te hebben maar eigenlijk alleen als je weet dat Pedersen vertrekt. Beter dan Geert is hij namelijk bij lange na niet
Ga je er dan echt iets op vooruit, vind het wel meevallen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pedersen kan toch gewoon op de bank en Geertruida centraal?
Ja hij is tactisch vrij zwak. Eigenlijk moet je het voor Pedersen zo simpel mogelijk houden, keihard rennen, gaten dichtlopen, en hem voorin weer inleveren. Maar ik ben het ook eens met de problemen die jij noemt. Dat is lastig in wedstrijden waar je aanvallend meer moet brengen (vooral tegen ingraafploegen).quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik vind Pedersen juist tactisch erg zwak, wat met name in de opbouw en aanvallend problemen oplevert.
Eens dat Pedersen met z’n snelheid handig kan zijn.
Volgens waren PSV'ers juist enthousiast over Brenetquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:37 schreef Caland het volgende:
Ik bedoel we hebben het nog steeds gewoon over die Brenet die te matig was voor PSV en op zijn dertigste bij Twente speelt toch?
Eigenlijk alleen @PSVCLquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens waren PSV'ers juist enthousiast over Brenet
11 miljoenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:10 schreef Scrummie het volgende:
Die Pepi kost PSV dus volgens de berichten 11 miljoen en 20% doorverkoop. Blij dat hij alleen naar PSV wilde.
Die was ook extreem enthousiast over Jorrit Hendrixquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen @:psvcl
Dat lijkt me genoeg aanleiding om hem niet te halen
Binnen drie jaar hengelen we Easytoys binnen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Justin en Mats hebben zeker een gratis vakantie gekregen om erbij te staan.
Hoe bedenk je dit in godsnaam. Prijsvrij achterop je shirt is al lelijk, maar zeker achterlijk als je kampioen bent.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Prijsvrij heeft die hele Ibiza trip geregeld volgens mij.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Heb ik nu al.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier gaat @:coco spijt van krijgen.
Moeten jullie kunnen hebben.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:44 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord begint nieuwe seizoen met thuiswedstrijd tegen Fortuna
https://www.ad.nl/nederla(...)n-fortuna~aed40b6c4/
Feyenoord mag alweer thuis.
KAPOET MAKEN.
Verdomme, dan ben ik nog de planeet aan het vervuilenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:44 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord begint nieuwe seizoen met thuiswedstrijd tegen Fortuna
https://www.ad.nl/nederla(...)n-fortuna~aed40b6c4/
Feyenoord mag alweer thuis.
KAPOET MAKEN.
Kies je zelf voor.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verdomme, dan ben ik nog de planeet aan het vervuilen
Dat is deze eeuw nog maar 1 club geluktquote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Koploper vanaf speelronde 1 tot en met het einde.
Ooh Arne.
Zijn eerste tweet was al niet zo slim, maar dit is echt een achterlijk lulverhaal zeg.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit is nagenoeg exact hoe ik erover denk
Bedankt Jackquote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Afserveren doet hij nergens, maar vond die verlenging meteen al een beetje gekquote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zijn eerste tweet was al niet zo slim, maar dit is echt een achterlijk lulverhaal zeg.
Sowieso, mensen die Trauner nu al weer afserveren na zo'n eerste anderhalf jaar zijn echt totaal niet serieus te nemen.
Ene nobody Jack die wel even weet hoe het allemaal zit. En idd Trauner al afserveren (ja doorselecteren mag ook met Trauner trouwens) en hem opeens “blessure gevoelig” noemen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zijn eerste tweet was al niet zo slim, maar dit is echt een achterlijk lulverhaal zeg.
Sowieso, mensen die Trauner nu al weer afserveren na zo'n eerste anderhalf jaar zijn echt totaal niet serieus te nemen.
Hij is nu 31 en 34 als zijn contract afloopt. Dat is helemaal niet zo bijzonder. Men doet nu net alsof hij een kreupele 39-jarige speler is die het allemaal niet meer aan kan omdat hij toevallig een keertje geblesseerd is geweest.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Afserveren doet hij nergens, maar vond die verlenging meteen al een beetje gek
Ik zag onder zijn eerste tweetje dat het zo'n 'Er is geen TD met visie dus er ligt geen plan omdat Te Kloese alles doet!!; figuur is. Tsja, dan weet je genoeg. Zijn argumentatie rond Brenet slaat ook nergens op. Je weet helemaal niet welk salaris Feyenoord hem eventueel wil bieden dus je kan niet spreken over een 'hoofprijs aan salaris', je hoeft ook niet op letterlijk elke speler te verdienen(zeker niet op eentje die je slechts 1m zou kosten) en hij brengt de doorstroming van onderaf ook niet in gevaar omdat er helemaal geen talent is dat op korte termijn kan aanhaken op zijn positie.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Ene nobody Jack die wel even weet hoe het allemaal zit. En idd Trauner al afserveren (ja doorselecteren mag ook met Trauner trouwens) en hem opeens “blessure gevoelig” noemen.
Überhaupt mensen die nu al in paniek raken en al bijna weer wanbeleid gillen.
Ben het er ook mee eens. Bij het vorige kampioensjaar is de fout gemaakt met Botteghin en Scharie, ook dat waren hele leuke gasten die erg belangrijk waren in het kampioensjaar maar juist door in te zetten op hun behoud (+Beekie) konden we uiteindelijk geen modernere speelstijl introduceren. Voor Trauner geldt het ook een beetje hetzelfde, je moet hem op basis van dit halfjaar niet direct afserveren maar hij is wel een speler waarvan je weet dat hij niet meer naar dat hogere niveau gaat toe groeien.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Direct weer 0-7 verliezenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:02 schreef Scrummie het volgende:
Zin in volgende week, het lijkt erop dat we er aan toe zijn.
Lekker man, nu al zin in. Al dat negatieve gekanker weer en niet alleen van hun, er klopt niets van, dit gaat niets meer worden, uit dat licht, opdoeken die zooi, tot de eerste echte wedstrijd die wel weer lekker gaat, dan is het weer hosanna en OH ARNE, en dan weer een moeizame pot waarna we weer terugschieten in de 'dit komt nooit meer goed' reflex. Rinse and repeat (gelukkig praten we hier Nederlands).quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Direct weer 0-7 verliezen
Pistolero, Klaas en Pietje slijpen de messen alvast.
We konden geen modernere speelstijl introduceren omdat we tactische onbenullen als trainer hadden en een dinosaurus uit de 20e eeuw. Wat uiteindelijk terug te herleiden is tot een TD zonder visie.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben het er ook mee eens. Bij het vorige kampioensjaar is de fout gemaakt met Botteghin en Scharie, ook dat waren hele leuke gasten die erg belangrijk waren in het kampioensjaar maar juist door in te zetten op hun behoud (+Beekie) konden we uiteindelijk geen modernere speelstijl introduceren. Voor Trauner geldt het ook een beetje hetzelfde, je moet hem op basis van dit halfjaar niet direct afserveren maar hij is wel een speler waarvan je weet dat hij niet meer naar dat hogere niveau gaat toe groeien.
En over Brenet ook eens. Idealiter heb je eigenlijk geen (qua salaris dure) spelers onder contract die geen investering zijn, tenzij het echt buitenklasse voor ons is. Of pure opvulling uit noodzaak maar zo ver zijn we nog lang niet. Daar valt 29-jarige Brenet van Twente echt niet onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |