Hier gaat @Coco spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:10 schreef Scrummie het volgende:
Die Pepi kost PSV dus volgens de berichten 11 miljoen en 20% doorverkoop. Blij dat hij alleen naar PSV wilde.
Ik denk dat je Brenet onderschatquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:11 schreef Caland het volgende:
Met Kasan de feestneger en Brenet heb je opeens wel erg veel net niet aan die kant.
Dat naar voren rennen en de bal vervolgens terugspelen of kwijtraken ben ik ook wel een beetje klaar mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij doet ook tikkies terug in de laatste minuut van een finale.
Ik vergeef hem dat denk ik nooit.
Ik was toen zo boos.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij doet ook tikkies terug in de laatste minuut van een finale.
Ik vergeef hem dat denk ik nooit.
Neuh, leuk spelertje en voor die prijs aardig om erbij te hebben maar eigenlijk alleen als je weet dat Pedersen vertrekt. Beter dan Geert is hij namelijk bij lange na nietquote:
Ik vind Brenet verdedigend eigenlijk niet goed genoeg om de hele rechterkant af te dekken als Geertruida inschuift, die laat echt wel eens ruimtes open. Wordt het dan niet een gatenkaas als de tegenstander omschakelt? Dat vond ik de laatste twee wedstrijden (misschien niet de beste graadmeter) wel een probleem.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies. Zag een analyse van die statistiekgast op twitter met mogelijke ideeën voor volgend jaar, leek sterk op wat Pep al vaak deed afgelopen seizoen en we weten allemaal dat Slot daar naar kijkt. Hij zag een probleem dat als Geertruida als rechtsback opschuift naar het middenveld, Trauner de rechterzijkant moet afdekken wat hem kwetsbaar maakt. Brenet zou dat probleem oplossen met Geertruida vervolgens centraal.
Dit draadje dus:
[ twitter ]
En over Timber
[ twitter ]
Brenet zou dan inschuiven en Geertruida afdekken lijkt mequote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Brenet verdedigend eigenlijk niet goed genoeg om de hele rechterkant af te dekken als Geertruida inschuift, die laat echt wel eens ruimtes open. Wordt het dan niet een gatenkaas als de tegenstander omschakelt? Dat vond ik de laatste twee wedstrijden (misschien niet de beste graadmeter) wel een probleem.
Mwah, dan gebruik je Geertruida weer niet echt in zijn kracht lijkt mij. Die laat nog wel eens ruimtes open.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Brenet zou dan inschuiven en Geertruida afdekken lijkt me
Maar dan nog hoop je dat Feyenoord eens in de situatie is om echt te versterken in plaats van mwah naar mwah te gaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Brenet is neem ik aan ook niet de vervanger van Geertruida, eerder van Pedersen. En zorgt voor meer tactische flexibiliteit dan een Pedersen.
Pedersen kan toch gewoon op de bank en Geertruida centraal?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, leuk spelertje en voor die prijs aardig om erbij te hebben maar eigenlijk alleen als je weet dat Pedersen vertrekt. Beter dan Geert is hij namelijk bij lange na niet
Ga je er dan echt iets op vooruit, vind het wel meevallen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pedersen kan toch gewoon op de bank en Geertruida centraal?
Ja hij is tactisch vrij zwak. Eigenlijk moet je het voor Pedersen zo simpel mogelijk houden, keihard rennen, gaten dichtlopen, en hem voorin weer inleveren. Maar ik ben het ook eens met de problemen die jij noemt. Dat is lastig in wedstrijden waar je aanvallend meer moet brengen (vooral tegen ingraafploegen).quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik vind Pedersen juist tactisch erg zwak, wat met name in de opbouw en aanvallend problemen oplevert.
Eens dat Pedersen met z’n snelheid handig kan zijn.
Volgens waren PSV'ers juist enthousiast over Brenetquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:37 schreef Caland het volgende:
Ik bedoel we hebben het nog steeds gewoon over die Brenet die te matig was voor PSV en op zijn dertigste bij Twente speelt toch?
Eigenlijk alleen @PSVCLquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens waren PSV'ers juist enthousiast over Brenet
11 miljoenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:10 schreef Scrummie het volgende:
Die Pepi kost PSV dus volgens de berichten 11 miljoen en 20% doorverkoop. Blij dat hij alleen naar PSV wilde.
Die was ook extreem enthousiast over Jorrit Hendrixquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen @:psvcl
Dat lijkt me genoeg aanleiding om hem niet te halen
Binnen drie jaar hengelen we Easytoys binnen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Justin en Mats hebben zeker een gratis vakantie gekregen om erbij te staan.
Hoe bedenk je dit in godsnaam. Prijsvrij achterop je shirt is al lelijk, maar zeker achterlijk als je kampioen bent.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Justin en Mats hebben zeker een gratis vakantie gekregen om erbij te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |