Daarentegen hebben we de joden thuis al heel vroeg in het seizoen. Ergens staat in de sterren dat we die gaan pakken met de teringbende daar en de oase van rust hierquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plus dat ze wraak willen nemen voor de 1-4 nederlaag in eigen huis gaat je dan ook dwars zitten.
Ik verwacht eigenlijk wel dat die vrij enthousiast en goed aan het seizoen gaan beginnen om later weer wat in te zakken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Daarentegen hebben we de joden thuis al heel vroeg in het seizoen. Ergens staat in de sterren dat we die gaan pakken met de teringbende daar en de oase van rust hier
Wordt dus een onterechte 2-1 voor ajax
Dat denk ik ook. Hebben dan net op de donderdagavond een loodzwaar potje gewonnen in de Europa League en krijgen weer ‘branie’. Om vervolgens in eigen huis uitgeblust overlopen te worden door Slotball.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel dat die vrij enthousiast en goed aan het seizoen gaan beginnen om later weer wat in te zakken.
Normaliter is dat andersom met uitzondering van afgelopen seizoen, maar dat was sowieso een vreemd seizoen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel dat die vrij enthousiast en goed aan het seizoen gaan beginnen om later weer wat in te zakken.
Ik heb even bewust geen namen genoemd maar geen Idrissi inderdaadquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:17 schreef fetX het volgende:
Zolang die LW maar geen Idrissi wordt. We hebben daar wel een topper (voor eredivisiebegrippen) nodig.
Komend seizoen wordt niet beter voor julliequote:Op woensdag 28 juni 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Normaliter is dat andersom met uitzondering van afgelopen seizoen, maar dat was sowieso een vreemd seizoen.
Ik was al redelijk stellig in afgelopen seizoen over ajax en dat bleek ook aardig te kloppenquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stelligheden op 28 juni, altijd leuk.
Sommige mensen kunnen heel lang dronken blijven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stelligheden op 28 juni, altijd leuk.
Een staande ovatie voor het feit dat je de overal geflopte clubtrainer Schreuder bij Ajax goed wist in te schatten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik was al redelijk stellig in afgelopen seizoen over ajax en dat bleek ook aardig te kloppen
Die werd toch met meer gejuich ontvangen dan Steijn nu.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een staande ovatie voor het feit dat je de overal geflopte clubtrainer Schreuder bij Ajax goed wist in te schatten.
Ik stond niet op de banken. Maar was even in de voorbereiding verrast door zijn zinnige teksten, die later toch al snel verdwenen waren.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die werd toch met meer gejuich ontvangen dan Steijn nu.
Was ook een andere situatie.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die werd toch met meer gejuich ontvangen dan Steijn nu.
Leuk.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:36 schreef ZKA het volgende:
Gisteren twee meetings gehad. Farès Chaïbi ga ik geen absolute #1 kandidaat voor de linksbuiten noemen, maar zijn komst wordt van de namen nu vallen zeker wel het breedst gedragen.
Hij is echt enorm goed. Kan ook als CM, CAM en ST uit de voeten. Maar hij komt, net als Wålemark, van de amateurs af. Maargoed, Kanté kwam dat ook.
Ivanusec vrij realistisch en haalbaar. Nakamura is dat ook. Summerville zoals geschreven wat twijfels binnen directie.
De namen liggen klaar, het is nu aan de directie/staf om actie te ondernemen.
Blijftquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk.Ik hoop dat we binnen 2 weken toch wel 1 of 2 spelers mogen verwelkomen.
Reken ik Seba niet mee @:dombohetolifantje1 (ik hoop uiteraard wél dat hij blijft).
Kampioenswedstrijd.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Joden thuis de 29e speelronde zit mij niet lekker. Als die pot ergens om gaat is heel de Kuip één grote opgefokte teringbende en dat helpt over het algemeen niet met het thuisresultaat
#amateurpsychologie
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:53 schreef Slobeend het volgende:
Ga maar weer weg HMF. Je zet alle Feyenoord users constant voor schut met je geblaat. Nog erger dan klaas.
Seba telt al voor 2 nieuwe spelers.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk.Ik hoop dat we binnen 2 weken toch wel 1 of 2 spelers mogen verwelkomen.
Reken ik Seba niet mee @:dombohetolifantje1 (ik hoop uiteraard wél dat hij blijft).
Beetje zielig voor die eigenaren wel, echte Feyenoorders en die krijgen toch een partij stront over zich heen op soosjel miediea.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:48 schreef Pistolero het volgende:
De meltdowns over Prijsvrij vind ik erg leuk.
Ik verwacht het verder niet hoor, maar ik zou het wel heel treurig vinden als de hetze en haatcampagne blijft aanhouden en zo groot wordt dat de hele stekker maar uit die deal wordt getrokken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje zielig voor die eigenaren wel, echte Feyenoorders en die krijgen toch een partij stront over zich heen op soosjel miediea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |