WAAROM IS HET GOUDEN AANDEEL ER DAN????quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het ook niets hoor, dat PrijsVrij op je rug. Maar dat overdreven gezeik wat je her en der leest over "DE ZIEL VAN DE CLUB TE GRABBEL LEGGEN" of het de grootste schande sinds Charisteas noemen.. Tja..
Gaat wel invloed krijgen op de shirt verkoop denk ik, tenminste als het er op staat.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het ook niets hoor, dat PrijsVrij op je rug. Maar dat overdreven gezeik wat je her en der leest over "DE ZIEL VAN DE CLUB TE GRABBEL LEGGEN" of het de grootste schande sinds Charisteas noemen.. Tja..
Het is wel echt een beetje dom ja, net nadat je kampioen bent geworden ้n je eindelijk de verkoop uit eigen handen geeft, gecombineerd met de populariteit van Feyenoordshirtjes in de Walmart van El Paso had je dit seizoen had gerust recordverkopen kunnen doen, dan is het zonde dat je slecht aanvoelt dat zoiets niet helemaal lekker gaat vallen. Gelukkig betekent Prijsvrij niet iets in het Spaans (lol)quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat wel invloed krijgen op de shirt verkoop denk ik, tenminste als het er op staat.
Als ik zo die prijsstellingen lees van Castore vraag ik me sowieso af of in Nederland daar wel een markt voor is.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat wel invloed krijgen op de shirt verkoop denk ik, tenminste als het er op staat.
Die shirtjes in Mexico en Brazili๋ staan ook helemaal vol met sponsors toch?quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel echt een beetje dom ja, net nadat je kampioen bent geworden ้n je eindelijk de verkoop uit eigen handen geeft, gecombineerd met de populariteit van Feyenoordshirtjes in de Walmart van El Paso had je dit seizoen had gerust recordverkopen kunnen doen, dan is het zonde dat je slecht aanvoelt dat zoiets niet helemaal lekker gaat vallen. Gelukkig betekent Prijsvrij niet iets in het Spaans (lol)
Ik begreep dat adidas Feyenoord shirts niet wereldwijd verkocht, hoe groot Castore is qua netwerk weet ik niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel echt een beetje dom ja, net nadat je kampioen bent geworden ้n je eindelijk de verkoop uit eigen handen geeft, gecombineerd met de populariteit van Feyenoordshirtjes in de Walmart van El Paso had je dit seizoen had gerust recordverkopen kunnen doen, dan is het zonde dat je slecht aanvoelt dat zoiets niet helemaal lekker gaat vallen. Gelukkig betekent Prijsvrij niet iets in het Spaans (lol)
De deal was vooraf al dat Feyenoord de verkoop volledig in eigen beheer deed ja, leverde geloof ik wel een stuk meer geld op. Ik vond het persoonlijk qua uitstraling wel jammer dat er in geen enkele sportwinkel in het land meer een Feyenoordshirt te zien wasquote:Op woensdag 28 juni 2023 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begreep dat adidas Feyenoord shirts niet wereldwijd verkocht, hoe groot Castore is qua netwerk weet ik niet.
Na Europees:quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Best een prima verdeling zo op het eerste oog, wellicht dat september/oktober wat zwaarder is gezien het Europese programma erbij. Voordeel is wel dat wij nu een keer niet die donderdag-zondag ellende hebben.
Wel bijzonder dat ze het weer zo weten te plannen dat je van de 6 wedstrijden er 4 tegen 'top' ploegen moet. Geen problemen mee verder overigens.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na Europees:
Ajax-uit
Pec-uit
Twente-uit
Az-thuis
PSV-thuis
Heracles-uit
Pec en Heracles zijn niet de lastigste uitwedstrijden en bij de rest kan je allemaal hopen dat ze op de donderdag ervoor groepsfase moeten spelen, dan ben je in het voordeel.
Geen idee wat de overige verdeling is voor de (mogelijke) Europese ploegen maar het lijkt mij redelijk bewust. Wel echt over nagedacht dit keer, zeker gezien de donderdagavond pot tegen FC Volendam.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ze het weer zo weten te plannen dat je van de 6 wedstrijden er 4 tegen 'top' ploegen moet. Geen problemen mee verder overigens.
Denk eerder op maandagmiddag dan.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we in de Champions League overwinteren gaan we Feyenoord-Ajax op een zaterdag krijgen, trouwens.
Dat mag.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we in de Champions League overwinteren gaan we Feyenoord-Ajax op een zaterdag krijgen, trouwens.
Zou ik zelfs wel leuk vinden. Klassieker zaterdag half vijf, net zomertijd dus lang licht, lekker Brits sfeertje ga je dan krijgen.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, ik kom net uit kroatie en in elk random shirtjes winkel hangt zo'n ajax bob marley shirtje (al wel zo nep als kan), maar letterlijk nergens een Feyenoord shirtje te vinden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De deal was vooraf al dat Feyenoord de verkoop volledig in eigen beheer deed ja, leverde geloof ik wel een stuk meer geld op. Ik vond het persoonlijk qua uitstraling wel jammer dat er in geen enkele sportwinkel in het land meer een Feyenoordshirt te zien was
Ik geloof dat Feyenoord de verkoop in neppe shirtjes dan weer niet in eigen beheer heeftquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dit ja, ik kom net uit kroatie en in elk random shirtjes winkel hangt zo'n ajax bob marley shirtje (al wel zo nep als kan), maar letterlijk nergens een Feyenoord shirtje te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |