SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me goed om het Russische volk goed in te prenten wat er uit naam van hun grote leider allemaal is uitgespookt in Oekraïne.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:00 schreef capricia het volgende:
Maar ik ben er wel voor dat die Russen straks verplicht Oekraïne moeten helpen opbouwen.
Haten in de hoedanigheid van soldaat, niet als persoon waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik denk dat gemiddelde Rus echt niet zo kwaad is, deze hele oorlog voelt een beetje alsof NL België binnenvalt. Haten die soldaten elkaar echt denk je? Of is het een grote triestigheid.
Popcorn intensifiesquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:00 schreef Perrin het volgende:
Indien waar dan bevestigt dat Wagner verrassend veel steun krijgt vanuit Russische leger.
[ twitter ]
Wagner zal hopen dat het een golfbeweging wordt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:00 schreef Perrin het volgende:
Indien waar dan bevestigt dat Wagner verrassend veel steun krijgt vanuit Russische leger.
[ twitter ]
En dat in een doodskist, want levend gaat Prigo daar niet komen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:05 schreef bedachtzaam het volgende:
Van in 3 dagen Kiev innemen naar een anderhalf jaar later in 3 dagen Moskou innemen.
Ik had m niet in mijn Bingo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:05 schreef bedachtzaam het volgende:
Van in 3 dagen Kiev innemen naar een anderhalf jaar later in 3 dagen Moskou innemen.
Want?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:07 schreef quirina het volgende:
[..]
En dat in een doodskist, want levend gaat Prigo daar niet komen.
Ah, net als in Oekraïne!quote:
Of in een boekenkist, ala Hugo de Groot. Paard van Troje etc.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Goelags.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:10 schreef rups33 het volgende:
Zag net op cnn dat Rusland bezig is concentratiekampen te bouwen. Dus sluit niet uit dat we taferelen zoals in de 2e WO krijgen
We verwachten er wel een paar in Den Haag!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:54 schreef capricia het volgende:
[..]
eens.
Opvang in de regio. Ga maar naar Wit Rusland en Kazachstan enzo.
We zullen zien of Prigo in Mosk komt, Put is er vermoedelijk al niet meer. Benieuwd of Shoi er nog is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze wat thee met cyaankali gedronken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We zullen zien of Prigo in Mosk komt, Put is er vermoedelijk al niet meer. Benieuwd of Shoi er nog is.
De Grozny behandeling. Het zou me niet verbazen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zijn deze mannen nog niet opgeroepen?
Dat was 4 uur geleden al. Het tempo ligt behoorlijk hoog. Ondertussen willen Russische soldaten en Kadyrovieten Rostov heroveren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zijn deze mannen nog niet opgeroepen?
Superlijm in je ogen doet wonderen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:02 schreef TheJanitor het volgende:
Laatst nog een filmpje gezien van Scott Ritter die claimde dat dit allemaal gespeeld was. Er was echt niets aan de hand tussen Wagner en Poetin, dat werd gepusht door liegende Westerse media. Het had tienduizenden likes en de comments stonden vol met thanks for telling us THE TRUTH.
Ben benieuwd of wat ogen geopend zijn. Vast niet
Ik krijg weer vibes van de eerste dagen van de oorlog, toen elk filmpje 5 keer per pagina gepost werd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is de zesde keer dat deze gepost is
oh sorry…ik moest even bij lezen en dat doe ik per 2 pagina’s.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is de zesde keer dat deze gepost is
Saudi misschien.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:12 schreef BlackLining het volgende:
Iran, wellicht. Mocht het zo ver komen.
Belarus is zelf te instabiel. Kazakhstan heeft daar volgens mij helemaal geen zin in en ik denk ook niet dat China dit nog tot een goed einde ziet komen.
Gebeurt nog steedsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:18 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik krijg weer vibes van de eerste dagen van de oorlog, toen elk filmpje 5 keer per pagina gepost werd.
Dat is niet te voorkomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:18 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik krijg weer vibes van de eerste dagen van de oorlog, toen elk filmpje 5 keer per pagina gepost werd.
Opgevangen in een internationaal hotel met andere voormalig hoogwaardigheidsbekleders, allemaal met gratis kost en inwoning.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:11 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
We verwachten er wel een paar in Den Haag!
Tenzij ze de bruggen opblazen, gaat dit een behoorlijke shitshow worden. Episch.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:21 schreef Perrin het volgende:
Voorbereidingen voor de belegering van Moskou..
[ twitter ]
Neuh, die zijn helemaal niet zo anti Westers en bovendien economische concurrenten van elkaar. Overigens een zuiver economische en egoïstische overweging van MBS maar ik kan me echt niet voorstellen dat dat land zich zo aansluit bij de Russische zaak.quote:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/06/24/liveblog-wagner/quote:“Club boze patriotten” komt met plan om land te verdedigen
De "Club boze patriotten", een Russische nationalistische groepering, kondigt een actieplan aan om het land te verdedigen. De groepering wordt geleid door een voormalige topman van de inlichtingendienst FSB.
In een mededeling zeggen ze dat ze een burgeroorlog willen vermijden. Dat zou volgens hen leiden tot een vernederend militair verlies in Oekraïne. “Rusland staat op de rand van een catastrofe.”
Al maanden. Maar vannacht is het tot uitbarsting gekomen. Volgens Geolocated wordt Wagner vanavond al in Moskou verwacht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:23 schreef Tengano het volgende:
Ik krijg dit eigenlijk net mee. Sinds wanneer speelt dit?
De Tsjetsjenen die in Rusland gaan vechten tegen de Wagner groepquote:
Gisteravond laatquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:23 schreef Tengano het volgende:
Denk dat ik vanavond toch niet een Netflix film ga kijkenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Al maanden. Maar vannacht is het tot uitbarsting gekomen. Volgens Geolocated wordt Wagner vanavond al in Moskou verwacht.
Niet juist tegen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:24 schreef Heph844 het volgende:
[..]
De Tsjetsjenen die in Rusland gaan vechten met de Wagner groepSoms voelt het bijna als Game of Thrones
Zullen ze weten dat ze nu echt moeten vechten, ipv alleen deserteurs doodschieten of steden mogen plunderen als de vijand al verdreven is?quote:
Pas sinds gister dat het is geklapt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:23 schreef Tengano het volgende:
Vergeet niet die dolk die in zijn anus werd geramd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:56 schreef Aloulu het volgende:
Dat Vladimir maar als Ome Khadafi mag eindigen, schedeltje ingeslagen door boze Ruskis 😎
Ja de Middeleeuwen zijn nooit ver weg in Rusland.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:24 schreef Heph844 het volgende:
[..]
De Tsjetsjenen die in Rusland gaan vechten met de Wagner groepSoms voelt het bijna als Game of Thrones
Zwaar geschut.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:21 schreef Perrin het volgende:
Voorbereidingen voor de belegering van Moskou..
[ twitter ]
Wel vriendelijk dat ze het op zaterdag doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:26 schreef LTVDK het volgende:
Begint wel echt een complete clusterfuck te worden zo op een zaterdagje![]()
Tjah als je eigen soldaten (of in dit geval, de soldaten die je inhuurt) niet echt steunt, dan komen ze vanzelf op zijn minst een keer verhaal halen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |