« Die gast » was het al maanden oneens met het beleid van de Russische legerleiding en vroeg continu om meer munitie. Hij werd steeds lastiger, ook met zijn filmpjes met alle gedode soldaten, iets wat Poetin en de Russische legerleiding liever uit zicht wilden houden. Toen kwam daar de eis dat vóór 1 juli alle Wagnerites moesten intekenen bij het Russische leger, zodat zijn manschappen, die hij persoonlijk uit gevangenissen bij elkaar had geschraapt, onder bevel van de door hem gehate Russische legerleiding zouden komen te vallen. Geen leger meer, geen macht meer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:45 schreef BeriBeri het volgende:
Die gast is gewoon betaald door de CIA om een coup te plegen
Straks hebben ze een significante groep in je land moet de nieuwe dictator zogenaamd de Russen redden.quote:
Ik denk dat gemiddelde Rus echt niet zo kwaad is, deze hele oorlog voelt een beetje alsof NL België binnenvalt. Haten die soldaten elkaar echt denk je? Of is het een grote triestigheid.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:54 schreef capricia het volgende:
[..]
eens.
Opvang in de regio. Ga maar naar Wit Rusland en Kazachstan enzo.
Of Siberië. Als één land de ruimte heeft is het Rusland wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:54 schreef capricia het volgende:
[..]
eens.
Sluit ze in dat geval maar in werkkampen op ofzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:51 schreef Cherni het volgende:
[..]
De EU kennende laten ze alles binnen. Nee, daar heb ik geen vertouwen in.
Die gast plaatste al eerder wat dingen die een groot fake nieuws gehalte hadden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:55 schreef Breekfast het volgende:
Deze gast op twitter hoeven we niet meer serieus te nemen:
[ twitter ]
Als Nederland België binnenvalt, steden bombadeert, burgers vermoordt en verkracht, denk ik dat dat toch wel wat haat kweekt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik denk dat gemiddelde Rus echt niet zo kwaad is, deze hele oorlog voelt een beetje alsof NL België binnenvalt. Haten die soldaten elkaar echt denk je? Of is het een grote triestigheid.
Begin maar met lopen/vluchten richting Vladivostok.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:54 schreef capricia het volgende:
[..]
eens.
Ik heb medelijden met die soldaten. Rus en Oekraine.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:57 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als Nederland België binnenvalt, steden bombadeert, burgers vermoord en verkracht, denk ik dat dat toch wel wat haat kweekt.
Men zegt in deze reeks inderdaad al lange tijd dat hij niet betrouwbaar is; toch blijft hij maar voorbij komenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Die gast plaatste al eerder wat dingen die een groot fake nieuws gehalte hadden.
Ik durf niet meer te zeggen hoeveel procent van het Russische leger nog niet is ingezet, maar heb het gevoel dat reeds 80% ingezet is. En die andere 20% zijn inderdaad de stedelingen die hier wat minder zin in hebben.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Idd we weten allemaal dat de echt getrainde mannen en special opps in Rusland bespaart blijven van de echte gevechten aan het front.
Dat wordt telkens gedaan door huurlingen of net gemobiliseerde arme sloebers.
Dat is ook de reden dat die oorlog nog verkocht kan worden in de grote steden.
Mischien is juist dat dan wel een ommekeer nu.
Ik was ook verbaasd toen ik vanmorgen het nieuws las.. Maar ook weer niet, we hadden natuurlijk al die speldenprikjes gezien van dat vrijheidsleger..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
naja ik ben een tikje flabbergasted, het lijkt mij niet zo gemakkelijk om een coup te plegen tenzij het Russische leger zelf het er helemaal mee eens is.
Hypocrietquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met die soldaten. Rus en Oekraine.
Mjinen ruimen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:00 schreef capricia het volgende:
Maar ik ben er wel voor dat die Russen straks verplicht Oekraïne moeten helpen opbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |