Is dit een soort Haiku?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:40 schreef littlemindy het volgende:
Wanneer zou de Wagner groep tevreden zijn?
Wanneer de legerleiding is afgetreden?
Poetin is afgetreden?
Lijkt me niet dat ze staan te springen om een land te besturen.
Hooguit gebaat bij de macht hebben/zichzelf verrijken.
In een land met kernwapens vind ik dat een eng idee.
En wie gaat die macht overnemen? Mensen zoals Medvedev en clown Prigozhin vinden sowieso dat Rusland al veel harder moest ingrijpen. En een totale chaos met gigantische vluchtelingen en een mo situatie naast onze deur is ook niet al te gunstig met alle wapens die zowel in Oekraïne en Rusland voor het grijpen liggen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel dat het gebeurd maar voor de wereld vrede niet goed denk ik ..
te veel haantje die dan graag het over willen nemen, dan krijg je helemaal een verdeelt gebied daar
Y?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik verwacht dat wagner mochten ze slagen in hun opstand uiteindelijk nog harder te keer zou gaan in Oekraïne.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Rusland is al sinds mensenheugenis een zwijnenstal. Zo nu en dan kiezen ze keer ongeluk iemand als Gorbatsjov en dan lijkt het even goed te gaan, maar de ervaring leert dat Rusland uiteindelijk toch weer ten prooi valt aan dieven en moordenaars.
En lavendelquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:41 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk liggen die nu allemaal laveloos in de hoek, omgeven door lege wodkaflessen en bergen sos.
Zonder Poetin ziet het er voor de wannebe warlord slecht uitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:43 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom bemoeien die Tsjetsjenen zich er weer mee
Rusland overwin je niet 1-1 maar van binnenuit, als het idee sterk heerst dat dit zo niks is, en het hele leger zich tegen de leiding van het land keert... Ja dan wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:42 schreef Paul het volgende:
Dus het wagnergroepje vind Poetin stom en wil met hem oorlog en het wagnergroepje denkt groot genoeg te zijn om rusland over te nemen
En dan daarna
Omdat er vast nog wel iets te vermoorden of te verkrachten valt ergens.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:43 schreef PzKpfw het volgende:
Vind ik toch wel een mooi verhaal sinds die vikingtijd. Een bijzonder hard volk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik weet het.
Vorig jaar maart ofzo plaatste ik hier nog een link, maar ik ben hem kwijt, met een geschiedsvertelling over Rusland sinds Ivan de Verschrikkelijke.
Zijn (bij)naam zegt het al.
En de bevolking is grotendeels murw gemaakt/geraakt.
Deze is nog onzeker. Zag ook nog de verklaring dat Wagner een Russische helikopter uit de lucht geeft proberen te schieten en per ongelijk dat oliedepot heeft geraaktquote:
Slecht, koppensnellers en smidshamer-moordenaars. Net zo slecht als Poetins leger. Maar als twee valse honden vechten om een been, heeft het been even rust. Hopelijk decimeren ze elkaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:31 schreef Paul het volgende:
Kan iemand in jip en janneke taal uitleggen wat er aan de hand is en of dat Wagnerleger goed of slecht is?
Ja daar gaat Rusland niet zijn high profiel mensen op loslaten, daarvoor zoeken ze nog wat tandeloze verkrachters die dat zaakje opknappen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:45 schreef phpmystyle het volgende:
Gaat het Russische leger ook nog wat doen of wordt het Wagner against Kadyrov/Tjetjenen?
Omdat Kadyrov zijn macht en rijkdom puur en alleen aan Putin's steun dankt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:43 schreef PzKpfw het volgende:
Alsof Poetin groot genoeg isquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:42 schreef Paul het volgende:
Dus het wagnergroepje vind Poetin stom en wil met hem oorlog en het wagnergroepje denkt groot genoeg te zijn om rusland over te nemen
En dan daarna
Waarom? We hebben geen idee hoeveel rijke vriendjes van Putin zijn overgelopen? We hebben nog geen idee wat het Russische volk gaat doen... We hebben nog geen idee hoeveel militairen bereid zijn om over te lopen naar Wagner..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die oorlog stoppen links of rechtsom is toch echt het enige wat een beeeetje reden geeft voor deze acties vanuit Wagner?
Poetin afzetten is wel een long-shot. Tot het suicidale toe.
Omdat kadirovs meester Putin bedreigd wordt. Putin geeft orders en kadirov gehoorzaamt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:43 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Rusland is al sinds mensenheugenis een zwijnenstal. Zo nu en dan kiezen ze keer ongeluk iemand als Gorbatsjov en dan lijkt het even goed te gaan, maar de ervaring leert dat Rusland uiteindelijk toch weer ten prooi valt aan dieven en moordenaars.
Hebbes!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik weet het.
Vorig jaar maart ofzo plaatste ik hier nog een link, maar ik ben hem kwijt, met een geschiedsvertelling over Rusland sinds Ivan de Verschrikkelijke.
Zijn (bij)naam zegt het al.
En de bevolking is grotendeels murw gemaakt/geraakt.
Bizar hoe de burgers eromheen staan alsof het niks is.... en straks maar gillen en rennen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |