Die oorlog stoppen links of rechtsom is toch echt het enige wat een beeeetje reden geeft voor deze acties vanuit Wagner?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:34 schreef jeroen25 het volgende:
Terugtrekking uit Oekraïne kun je dan ook legitimeren door de invasie als een fout van Putin te bestempelen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:31 schreef Paul het volgende:
Kan iemand in jip en janneke taal uitleggen wat er aan de hand is en of dat Wagnerleger goed of slecht is?
Ik verwacht dat wagner mochten ze slagen in hun opstand uiteindelijk nog harder te keer zou gaan in Oekraïne.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die oorlog stoppen links of rechtsom is toch echt het enige wat een beeeetje reden geeft voor deze acties vanuit Wagner?
Poetin afzetten is wel een long-shot. Tot het suicidale toe.
Moeten ze wel de troepen weer weghalen uit Rusland, vooralsnog gaan de troepen de juiste kant op,quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik verwacht dat wagner mochten ze slagen in hun opstand uiteindelijk nog harder te keer zou gaan in Oekraïne.
Het is beetje zoals soennieten en sjiïeten die elkaar de hersens inslaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:37 schreef Haags het volgende:
Ik ben niet voor Wagner, niet voor Putin en ook niet Kadyrov. Maar het feit dat ze elkaar afmaken maakt het toch wel erg grappig.
Jawel, jij bent voor Kadyrov, verkapte potenrammer dat je daar in je buggy gedrukt zit.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:37 schreef Haags het volgende:
Ik ben niet voor Wagner, niet voor Putin en ook niet Kadyrov. Maar het feit dat ze elkaar afmaken maakt het toch wel erg grappig.
Ze wachten nog welke Rus het geld de komende maand overmaakt.quote:
Nou nee. Ik zou namelijk huidige protestanten en katholieken bijvoorbeeld ook niet durven gelijk te stellen aan nazi's en stalinistenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:39 schreef Ronald het volgende:
[..]
Het is beetje zoals soennieten en sjiïeten die elkaar de hersens inslaan.
Als ze klaar zijn met elkaar slachten, afmaken en land innemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:39 schreef Ronald het volgende:
[..]
Die Kadyrovs hebben toch amper echt gevochten?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:33 schreef slashdotter3 het volgende:
Wagner vs Kadyrov in Rostov
[ twitter ]
Rusland is al sinds mensenheugenis een zwijnenstal. Zo nu en dan kiezen ze keer ongeluk iemand als Gorbatsjov en dan lijkt het even goed te gaan, maar de ervaring leert dat Rusland uiteindelijk toch weer ten prooi valt aan dieven en moordenaars.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:39 schreef Toby56 het volgende:
Wat hoop ik dat de Russische bevolking eindelijk eens opstaat.
Zien ze dan (eindelijk) niet in dat die zak in het Kremlin, samen met zijn trawanten, hun land in een slagveld gaat veranderen?
Criminele Wagner-groepen, krankzinnige Tsjetsjenen, half-dronken Russische troepen... wat een zwijnenstal.
Of twee ploegjes drillrappers, maakt geen zak uit, zet hem op boys!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:39 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: je hebt een adder aan je borst gekoesterd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:51 schreef J.B. het volgende:
[..]
Wat moeten ze ook zeggen? Tja Vladje, wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in?
Waarschijnlijk liggen die nu allemaal laveloos in de hoek, omgeven door lege wodkaflessen en bergen sos.quote:
Goede vraag, misschien wil Prigozjin zelf ook gewoon wel de roverhoofdman van Rusland worden en paleizen bewonen en een jacht met twee dozijn maagden bezitten?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:40 schreef littlemindy het volgende:
Wanneer zou de Wagner groep tevreden zijn?
Wanneer de legerleiding is afgetreden?
Poetin is afgetreden?
Lijkt me niet dat ze staan te springen om een land te besturen.
Hooguit gebaat bij de macht hebben/zichzelf verrijken.
In een land met kernwapens vind ik dat een eng idee.
Alle middelen en mankracht dat hiermee verloren gaat kan niet meer ingezet in Oekraïne dus dat is een grote plus.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:39 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Moeten ze wel de troepen weer weghalen uit Rusland, vooralsnog gaan de troepen de juiste kant op,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |