Opgevangen in een internationaal hotel met andere voormalig hoogwaardigheidsbekleders, allemaal met gratis kost en inwoning.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:11 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
We verwachten er wel een paar in Den Haag!
Tenzij ze de bruggen opblazen, gaat dit een behoorlijke shitshow worden. Episch.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:21 schreef Perrin het volgende:
Voorbereidingen voor de belegering van Moskou..
[ twitter ]
Neuh, die zijn helemaal niet zo anti Westers en bovendien economische concurrenten van elkaar. Overigens een zuiver economische en egoïstische overweging van MBS maar ik kan me echt niet voorstellen dat dat land zich zo aansluit bij de Russische zaak.quote:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/06/24/liveblog-wagner/quote:“Club boze patriotten” komt met plan om land te verdedigen
De "Club boze patriotten", een Russische nationalistische groepering, kondigt een actieplan aan om het land te verdedigen. De groepering wordt geleid door een voormalige topman van de inlichtingendienst FSB.
In een mededeling zeggen ze dat ze een burgeroorlog willen vermijden. Dat zou volgens hen leiden tot een vernederend militair verlies in Oekraïne. “Rusland staat op de rand van een catastrofe.”
Al maanden. Maar vannacht is het tot uitbarsting gekomen. Volgens Geolocated wordt Wagner vanavond al in Moskou verwacht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:23 schreef Tengano het volgende:
Ik krijg dit eigenlijk net mee. Sinds wanneer speelt dit?
De Tsjetsjenen die in Rusland gaan vechten tegen de Wagner groepquote:
Gisteravond laatquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:23 schreef Tengano het volgende:
Denk dat ik vanavond toch niet een Netflix film ga kijkenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Al maanden. Maar vannacht is het tot uitbarsting gekomen. Volgens Geolocated wordt Wagner vanavond al in Moskou verwacht.
Niet juist tegen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:24 schreef Heph844 het volgende:
[..]
De Tsjetsjenen die in Rusland gaan vechten met de Wagner groepSoms voelt het bijna als Game of Thrones
Zullen ze weten dat ze nu echt moeten vechten, ipv alleen deserteurs doodschieten of steden mogen plunderen als de vijand al verdreven is?quote:
Pas sinds gister dat het is geklapt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:23 schreef Tengano het volgende:
Vergeet niet die dolk die in zijn anus werd geramd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:56 schreef Aloulu het volgende:
Dat Vladimir maar als Ome Khadafi mag eindigen, schedeltje ingeslagen door boze Ruskis 😎
Ja de Middeleeuwen zijn nooit ver weg in Rusland.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:24 schreef Heph844 het volgende:
[..]
De Tsjetsjenen die in Rusland gaan vechten met de Wagner groepSoms voelt het bijna als Game of Thrones
Zwaar geschut.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:21 schreef Perrin het volgende:
Voorbereidingen voor de belegering van Moskou..
[ twitter ]
Wel vriendelijk dat ze het op zaterdag doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:26 schreef LTVDK het volgende:
Begint wel echt een complete clusterfuck te worden zo op een zaterdagje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |