Tja, ik woon nogal ruim.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:55 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Bizar. Ik heb geen enkele winkel in mijn kast. Denk niet dat dat zou passen.
En toch... Er is al eerder gezegd dat-ie nog vier races de tijd had om zich te bewijzen. Dat werden er overigens drie, omdat ergens een circuit overstroomde. Gedurende die races ging het behoorlijk goed: hij zat vlakbij Tsunoda. Ik meen dat toen gezegd is dat daarmee z'n stoeltje veilig was voor de rest van het seizoen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Na afloop van de kwali werd hem naar Nyck gevraagd en daar bleek wel uit dat hij er niet veel vertrouwen in heeft. Dan weet je bij Marko wel genoeg
Liever 5 shirts van ¤ 30 per stuk dan 1 van ¤ 150 ja.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:02 schreef shiz het volgende:
'uhm.Excuse me. It's called F A S H I O N.
Something you wouldn't understand, clearly'
rolls eyes
xD
[..]
Uit den ouden doosch.
Moet je met je vriendin Germany's Next Top Model meekijken... en denk je 'uhh... is dit het Eurovision Song Contest onder mode design ofzo?'. Wat lui dragen dat als 'mode' door moet...Maar goed dat denk ik al bij een simpele Lacoste polo of Calvin Klein hemd... niet dat ze lelijk zijn, dat kun je tenminste best dragen, maar de prijzen slaan gewoon absoluut nergens op. En dan voorstellen dat het een 'AT'-logo heeft, wat niemand wat zegt en geen greintje klasse uitstraalt...
![]()
Toch geen track limits. Tijd is teruggezet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
Norris zijn tijden in Q1
2:13 (track limits dus geschrapt)
nieuwe tijd 1:05
hoe kan dat
Williams mag zich ook melden bij de stewards voor de Right of Review van McLaren.quote:
Hoezo zou het niet kunnen? Ik snap je punt niet, geloof ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
Norris zijn tijden in Q1
2:13 (track limits dus geschrapt)
nieuwe tijd 1:05
hoe kan dat
Goed nieuwsquote:
https://youtube.com/shorts/hpzQ8I3so_4quote:
Hierquote:
... onder luid boe-geroepquote:Op maandag 3 juli 2023 09:59 schreef Perox het volgende:
Silverstone, ik ben heel benieuwd, het wordt wel tijd dat Max eindelijk een keer een ererondje met de driekleur gaat rijden daar.![]()
![]()
Dat vrees ik ookquote:
WEER CAKE.quote:
Nieuws van vorige weekquote:Op maandag 3 juli 2023 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)ontract-voor-5-jaar/
Ik vind hem mooi.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
De McLaren voor Silverstone:
Zie ook: https://www.racefans.net/(...)ivery-for-home-race/
[ afbeelding ]
Ja, dat is weer een livery van McLaren.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf kleurtje.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:40 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Bottas heeft een nieuw speeltje.
Ja, voor hun 800ste race. Dat zou eerst Silverstone zijn, maar is door het wegvallen van Imola nu in Hongarije, dus rijden ze zowel op Silverstone als op de Hungaroring met een speciale (Gulf) livery.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou Williams niet ook nog met een speciale livery komen? Of ging dat ergens anders over.
Vorig jaar toch ook al?quote:Op maandag 3 juli 2023 21:40 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Baal er een beetje van - lolquote:Op maandag 3 juli 2023 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, de MP4/1 had een Cosworth motor.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Over McLaren gesproken..
De Ferrari V10 motor wordt vaak als het beste F1 geluid genoemd maar deze kan er ook wat van.
Volgens mij een Cosworth motor (?)
Als compensatie voor team orders?quote:Op maandag 3 juli 2023 21:40 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Dat zou lekker zijn. Ik hoop dat hij over de top gaat. Lekker al die zure Engelsen zout in de wonden strooien.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:59 schreef Perox het volgende:
Silverstone, ik ben heel benieuwd, het wordt wel tijd dat Max eindelijk een keer een ererondje met de driekleur gaat rijden daar.![]()
![]()
Als Max zijn ding doet, dan lukt dat welquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn. Ik hoop dat hij over de top gaat. Lekker al die zure Engelsen zout in de wonden strooien.
Wat een ongehoord vette beeldenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Over McLaren gesproken..
De Ferrari V10 motor wordt vaak als het beste F1 geluid genoemd maar deze kan er ook wat van.
Volgens mij een Cosworth motor (?)
Welke zijn er op zaterdag? Ik zie het nuquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:44 schreef 4-elements het volgende:
Overkill, 24 races. Had lekker China laten vallen. En 4 races in een zandbak is ook te veel. Om nog maar te zwijgen over 3 in de VS.
ps. waarom in hemelsnaam 2 races op zaterdag?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |