Ik kan me vergissen, maar werkte de initiatiefnemer van Stefan GP niet al samen met Pantera. Dat Pantera dat dus nu LKY SUNZ isquote:
De Bijenkorf verkoopt het.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Staat iemand hiervan te kijken?
AlphaTauri Fashion voelt als een soort van prestige project wat Red Bull zichzelf heeft aangepraat of aan heeft laten praten door een Marketing bureau. Het heeft geen enkel raakvlak met hun core business en in vier jaar tijd sponsoring van een F1 team heeft het nauwelijks naamsbekendheid gekregen, ik heb het nog nooit ergens gezien.
Oftewel, na het F1 team zal de stekker ook wel uit het fashion label gehaald worden?
Wit oversized en totaal vormloos shirt met logo : ¤ 100,-quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja ik zag een treurig rekje inderdaad![]()
Echt het idee dat het heel goed zal verkopen.
Uit den ouden doosch.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:32 schreef shiz het volgende:
[..]
Hier in Wenen zit er ook eentje.
ServusTV zendt MotoGP uit een deelt de rechten voor F1 met ORF (ene week bij hun, de andere week bij de andere) (tip trouwens, als je gratis wilt kijken (wel in Duits natuurlijk), VPN-netje direkt op hun site de stream bekijken) en die presentatoren dragen vaak AlphaTauri spul (bijv. Alonso's vlam: Andrea Schlager). Verder kom ik nooit iemand daarin tegen, ik geloof dat ze dat eerder uit ijdelheid hebben gedaan... zo van 'we hebben al zoveel succes, laten we dit proefballonnetje op en proberen het met een eigen mode label, gewoon: omdat het kan'. Zoals eerst die Honda motor in de AT gooien, heeft een dochterteam natuurlijk voordelen, misschien is dat hele AT gewoon een 'front' om iets leuks met stieren/RedBull te hebben, zonder direct hetzelfde te zijn. Maar al sla je me dood...![]()
Die hele caps zijn onzin, er is genoeg ruimte om de caps te omzeilen.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
er is wel een tweede cap die we in de gaten moeten houden. Je mag namelijk ook niet onbeperkt de faciliteiten aanpassen. Dat bijt nu voor teams als Williams en Sauber die door problemen uit het verleden nog hele oude meuk hebben staan en mede daardoor geen catchup kunnen doen
Die inderdaadquote:
Liever Kimoa?quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wit oversized en totaal vormloos shirt met logo : ¤ 100,-
Het zijn hele lelijke kleren en achterlijk duur. Het lijkt nergens op.
Ook niet echt, maar wel net iets beter.quote:
Bizar. Ik heb geen enkele winkel in mijn kast. Denk niet dat dat zou passen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook niet echt, maar wel net iets beter.
Ik ben sowiese alles behalve merkentrouw. Ik heb echt wel 20 verschillende merken/winkels in mijn kast hangen.
Alle Daniel fans WOEST VIES MAD!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:35 schreef Starflyer het volgende:
Nog even over Ricciardo en zijn kansen op een AlphaTauri zitje
[ twitter ]
En hoe reëel is dit?quote:
Heb ik niet gezien, maar als het door hem zelf gezegd is en staat op beeld, dan geloof ik hetquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heel reëel gezien het antwoord van Helmut bij ViaPlay
Na afloop van de kwali werd hem naar Nyck gevraagd en daar bleek wel uit dat hij er niet veel vertrouwen in heeft. Dan weet je bij Marko wel genoegquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien, maar als het door hem zelf gezegd is en staat op beeld, dan geloof ik het
Dat heb ik dus niet gezien, thanks voor de ophelderingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Na afloop van de kwali werd hem naar Nyck gevraagd en daar bleek wel uit dat hij er niet veel vertrouwen in heeft. Dan weet je bij Marko wel genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |