Geen sorry hoor als de 2 minuten verstreken zijn mag je gewoon openen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:13 schreef Frummelie het volgende:
Sorry Dot, jij had de laatste maar had je niet in de gaten denk ik...
Dat dacht ik al..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen sorry hoor als de 2 minuten verstreken zijn mag je gewoon openen.
Ik had het ook niet door![]()
Wel toevallig dat Babette nu in een keer met Rupert en Imadiddin in gesprek gaat
Ik vind dit zo oneerlijk, snap ook niet dat imadiddin hier in mee gaatquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:23 schreef OmaJacky het volgende:
De bitch gaat dus nu een tafeltennis duel aan met imi, de winnaar gaat voor manager.
Ze moet vandaag nog wel ff oefenen hoor zegt ze tegen Zoe.
Dus bereid je maar voor , ze gaat de hele dag tegen iedereen over het duel praten. Dat het spannend is en zo.
Ik dacht alleen in de maand augustus geen vrijstelling want dat zou beteken dat die persoon automatisch al gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:28 schreef WebbySP het volgende:
Is de regel dat wanneer je manager bent, je immuun bent, ook van kracht aan het einde van de "strijd"?
Wat nu als de volgende manager helemaal niet vrijgesteld wordt van eliminatie, dat zou e.e.a. wel wat meer spanning geven. Zou leuk zijn als dit ergens in de piepkleine lettertjes staat.
Ik hoop oprecht, dat er geen verkiezing zal zijn, dan valt het plannetje van Babette in duigen. Die is daar zo mee bezigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht alleen in de maand augustus geen vrijstelling want dat zou beteken dat die persoon automatisch al gewonnen heeft.
Hoop met je mee, maar ik ben bang dat wij voor niets hopen er zal voor juli nog wel een manager denk ikquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht, dat er geen verkiezing zal zijn, dan valt het plannetje van Babette in duigen. Die is daar zo mee bezig
Ze wil er al voor tafeltennissenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop met je mee, maar ik ben bang dat wij voor niets hopen er zal voor juli nog wel een manager denk ik
Ja zij en Moraima willen niet dat twee man uit hun groep voor het managerschap gaan dan is de kans dat er iemand van het andere groep manager wordt heel grootquote:
Maar ze is niet met het spel bezig. Echt niet. Onvoorstelbaar trouwens, dat zo'n Moraima er nog in zit. Als je het over iemand hebt, die echt geen finaleplaats verdiend. Die heeft op haar bijna stikmomenten na, totaal geen meerwaarde gehad in het programma.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zij en Moraima willen niet dat twee man uit hun groep voor het managerschap gaan dan is de kans dat er iemand van het andere groep manager wordt heel groot
Moraima zei eerder deze morgen dat zij een goed persoon voor de tv wasquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar ze is niet met het spel bezig. Echt niet. Onvoorstelbaar trouwens, dat zo'n Moraima er nog in zit. Als je het over iemand hebt, die echt geen finaleplaats verdiend. Die heeft op haar bijna stikmomenten na, totaal geen meerwaarde gehad in het programma.
Filmpjes bekeken en ik moet zeggen dat ik die Zoe een echte stalker vind. Babs en Zoe verdienen elkaar, kunnen nooit eens positief zijn en zonder elkaar en roddelen er op los. Babs geeft dat kind veel teveel ruimte in haar kinderlijke gedrag en vertelde Isaac ook dat Zoe net een kind is. Maar ja, je vriendin ´vogeltje´ noemen is dan ook héél gewoon.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:19 schreef Frummelie het volgende:
Daar hebben we het wormvormigaanhangsel van Babette ook weer... moest even bij Isaac kijken natuurlijk..
Zo deed Baps ook bij Aliciaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Filmpjes bekeken en ik moet zeggen dat ik die Zoe een echte stalker vind. Babs en Zoe verdienen elkaar, kunnen nooit eens positief zijn en zonder elkaar en roddelen er op los. Babs geeft dat kind veel teveel ruimte in haar kinderlijke gedrag en vertelde Isaac ook dat Zoe net een kind is. Maar ja, je vriendin ´vogeltje´ noemen is dan ook héél gewoon.
Babette zelf is nog een groot kind. Ze verdienen elkaarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Filmpjes bekeken en ik moet zeggen dat ik die Zoe een echte stalker vind. Babs en Zoe verdienen elkaar, kunnen nooit eens positief zijn en zonder elkaar en roddelen er op los. Babs geeft dat kind veel teveel ruimte in haar kinderlijke gedrag en vertelde Isaac ook dat Zoe net een kind is. Maar ja, je vriendin ´vogeltje´ noemen is dan ook héél gewoon.
Ik vind het echt vreselijk om naar te kijken... dat in bescherming nemen van Zoe is gewoon ziekelijk... dat geroddel en slangeng gedrag naar Wendy toe is echt zo triest..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook het gedrag naar Isaac toe vind ik ziekelijk, ook al doet Isaac ook lekker mee. Dat keer op keer uitleggen van Zoe, lijkt wel een langspeelplaat en luisteren is niet haar sterkste kant. Ik was allang afgehaakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk om naar te kijken... dat in bescherming nemen van Zoe is gewoon ziekelijk... dat geroddel en slangeng gedrag naar Wendy toe is echt zo triest..
Ik vond Babette en een leuk wijf een tijdje terug maar dit is om te
En inderdaad Zoe vogeltje noemen...![]()
Zou je zomaar gelijk in kunnen hebben. En er zo altijd als ´sterkere en wijzere´ uit kunnen komen.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 24 juni 2023 10:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waar zou die behoefte toch vandaan komen?
Daar heeft ze invloed op en kan ze bemoederen haar eigen leeftijds genoten pikken haar dominantie en vlinder gedrag niet.
Ja precies... dat is echt niet oké.. Isaac moet echt ingrijpen en Zoe duidelijk maken op te houden met haar stalkgedrag en Isaac moet kappen met verkeerde signalen geven... hij voedt het alleen maar... Babette zou hier ook een rol in moeten spelen .quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook het gedrag naar Isaac toe vind ik ziekelijk, ook al doet Isaac ook lekker mee. Dat keer op keer uitleggen van Zoe, lijkt wel een langspeelplaat en luisteren is niet haar sterkste kant. Ik was allang afgehaakt.
Ik bedoel het gedrag van Zoe ziekelijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies... dat is echt niet oké.. Isaac moet echt ingrijpen en Zoe duidelijk maken op te houden met haar stalkgedrag en Isaac moet kappen met verkeerde signalen geven... hij voedt het alleen maar... Babette zou hier ook een rol in moeten spelen .
Ja ik ook...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik bedoel het gedrag van Zoe ziekelijk.
Ik krijg de indruk, dat Isaac de aandacht van Zoe wel kan waarderen. Hij zou ook een keer kunnen aangeven, Zoe nu is het genoeg geweest.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik bedoel het gedrag van Zoe ziekelijk.Toen Isaac voordeed hoe Zoe moest frituren keek zij alleen maar naar hem met een hele zwoele blik, gewoon eng.
Mirthe, Sasha, Babette, Imi, Bern, Erik, Eunice, Janet ik zal heus iemand vergeten zijn.quote:
Jappiequote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mirthe, Sasha, Babette, Imi, Bern, Erik, Eunice, Janet ik zal heus iemand vergeten zijn.
Toch merk ik soms best wel wat ongeduld bij hem maar kennelijk mogen ze Zoe er niet op aanspreken dat ze een grens overschrijd. Zou een man eens bij een vrouw moeten proberen dan was het wereldnieuws.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk, dat Isaac de aandacht van Zoe wel kan waarderen. Hij zou ook een keer kunnen aangeven, Zoe nu is het genoeg geweest.
Hoe zou jij je als man gedragen naar een verliefde snotneus?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk, dat Isaac de aandacht van Zoe wel kan waarderen. Hij zou ook een keer kunnen aangeven, Zoe nu is het genoeg geweest.
O wauw, zóveel nog? En Babette nog niet, dat valt me dan weer tegen. Volgens mij zou Janet het ook wel goed kunnen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mirthe, Sasha, Babette, Imi, Bern, Erik, Eunice, Janet ik zal heus iemand vergeten zijn.
Ik zie Isaac ook gein maken met Zoe. Ik moet wel aangeven, dat ik er verder ook niet op let. Zoe is Zoe. Beetje de smeagol(heb ik al eens eerder aangegeven) van de loods.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toch merk ik soms best wel wat ongeduld bij hem maar kennelijk mogen ze Zoe er niet op aanspreken dat ze een grens overschrijd. Zou een man eens bij een vrouw moeten proberen dan was het wereldnieuws.
Met Janet gaat er geen cent meer uit de pot.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O wauw, zóveel nog? En Babette nog niet, dat valt me dan weer tegen. Volgens mij zou Janet het ook wel goed kunnen.
Dus dát.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Janet gaat er geen cent meer uit de pot.
Ik zou dat meteen afkappen. Maar iedere man of vrouw staat daar weer anders in.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoe zou jij je als man gedragen naar een verliefde snotneus?
Heb het zélf eens meegemaakt met mijn man en dat liep bijna verkeerd af.
Als ze allemaal zo zouden zijn geweest, hadden ze allemaal nu 10 maanden in een stoel of op de bank gezeten.quote:
Babette wil nu manager worden want dan kan ze niet naar huis gestuurd worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O wauw, zóveel nog? En Babette nog niet, dat valt me dan weer tegen. Volgens mij zou Janet het ook wel goed kunnen.
Maar een hopeloos verliefde puber is onvoorspelbaar hoor. Die kun je niet zomaar afkappen. Maar goed, verder met het nu. Wanneer precies moet er een nieuwe manager komen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou dat meteen afkappen. Maar iedere man of vrouw staat daar weer anders in.
Moraima heeft nog anderhalve week te gaan. Dus volgende week niet, maar de week daaropquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar een hopeloos verliefde puber is onvoorspelbaar hoor. Die kun je niet zomaar afkappen. Maar goed, verder met het nu. Wanneer precies moet er een nieuwe manager komen?
Dat denk ik niet hoor, waren minder dure dingen gedaan maar kan toch ook wel zonder al die luxe en dan wat beter eten, gezonder? Ik hoorde dat er iets van 1600 euro word uitgegeven door Jappie, toch te zot voor woorden?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze allemaal zo zouden zijn geweest, hadden ze allemaal nu 10 maanden in een stoel of op de bank gezeten.
Die gaat met geld smijten vrees ik en Zoe zal nóg meer haar kinderlijke zin krijgen in alles.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Babette wil nu manager worden want dan kan ze niet naar huis gestuurd worden.
Voor mij hoeft Janet niet zo..
Thanks.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moraima heeft nog anderhalve week te gaan. Dus volgende week niet, maar de week daarop
Zoe is een volwassen vrouw, weet volgens mij donders goed waar ze mee bezig is. En Isaac doet er net zo hard aan mee,quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar een hopeloos verliefde puber is onvoorspelbaar hoor. Die kun je niet zomaar afkappen. Maar goed, verder met het nu. Wanneer precies moet er een nieuwe manager komen?
Al is het 16,000, er gebeurt tenminste wat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor, waren minder dure dingen gedaan maar kan toch ook wel zonder al die luxe en dan wat beter eten, gezonder? Ik hoorde dat er iets van 1600 euro word uitgegeven door Jappie, toch te zot voor woorden?
Dat kun je wel maar Isaac kiest er voor om dat niet te doen. Zijn aandeel hier in is net zo groot als dat van Zoë.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
5 juliquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kun je wel maar Isaac kiest er voor om dat niet te doen. Zijn aandeel hier in is net zo groot als dat van Zoë.
Oké, dat is dus al snel, dank je.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:20 schreef Frummelie het volgende:
Ik dacht dat ik gelezen had dat maandag de aankomende managers zich moeten melden.
Als je goed kijkt naar haar dan zie je dat er iets niet klopt aan dat kind, tenzij ze het allemaal speelt. Zij maakt ook vaak rare bewegingen vind ik, maar dat kan aan mij liggen hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Zoe is een volwassen vrouw, weet volgens mij donders goed waar ze mee bezig is. En Isaac doet er net zo hard aan mee,
Er is volgens mij, buiten het zicht van de camera, al veel meer gebeurd tussen die twee.
Ze is in ieder geval altijd bezig voor de groep en dat siert haar ook, wat je verder ook van haar denkt. Ze is viezig en slordig, I know.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al is het 16,000, er gebeurt tenminste wat.
En een Janet achter de naaimachine is niet waar ik op zit te wachten.
Dat is wel zo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kun je wel maar Isaac kiest er voor om dat niet te doen. Zijn aandeel hier in is net zo groot als dat van Zoë.
Les of ies/Isaac?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:37 schreef juul. het volgende:
Zoë ; wat moet ik doen met Ies? Antwoord mogen we weer niet horen, is toch raarrrr
Heeft Isaac haar weer afgeblaft ofzo?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:37 schreef juul. het volgende:
Zoë ; wat moet ik doen met Ies? Antwoord mogen we weer niet horen, is toch raarrrr
Janet...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:39 schreef Varen het volgende:
Babette vraagt zich af, of wij de juffrouw horen, die zegt microfoon controleren. Janet zegt van niet.
Zeker weer janken geblazen omdat ze niet de aandacht krijgt die ze hoort te krijgen als zijn vrouw zijnde.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heeft Isaac haar weer afgeblaft ofzo?
Nou gisteravond jemig wat een gezeik..80 keer hetzelfde verhaal tegen Isaac en maar drammen..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zeker weer janken geblazen omdat ze niet de aandacht krijgt die ze hoort te krijgen als zijn vrouw zijnde.
Ik heb het filmpje bekeken en heb het maar uitgezet, misselijk werd ik ervan. En maar door blijven drammen en niet naar de ander luisteren. Ook naar Babs toe trouwens, ik was allang afgehaakt. En Isaac speelde met de camera door met zijn ogen te draaien. Stuur dat kind dan weg!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou gisteravond jemig wat een gezeik..80 keer hetzelfde verhaal tegen Isaac en maar drammen..
Maakt haar dat anders dan, als er volgens jou iets niet klopt aan Zoe? Iedereen heeft zo zijn tekortkomingen toch. Nobody is perfectquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt naar haar dan zie je dat er iets niet klopt aan dat kind, tenzij ze het allemaal speelt. Zij maakt ook vaak rare bewegingen vind ik, maar dat kan aan mij liggen hoor.
Dat laatste beweer ik echt niet, maar ik zie aan haar dat niet alles 100% is want dan wordt er dus misbruik van haar gemaakt, zo bedoelde ik het meer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maakt haar dat anders dan, als er volgens jou iets niet klopt aan Zoe? Iedereen heeft zo zijn tekortkomingen toch. Nobody is perfect
knap hoor, alleen op het zien van filmpjes en de uitzendingen een dergelijke conclusie trekken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste beweer ik echt niet, maar ik zie aan haar dat niet alles 100% is want dan wordt er dus misbruik van haar gemaakt, zo bedoelde ik het meer.
De aannames vliegen je hier idd om de oren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
knap hoor, alleen op het zien van filmpjes en de uitzendingen een dergelijke conclusie trekken.
Ik vind dat nogal wat.
Trek ik een conclusie? Ik zie dat ze af en toe wat simpel is of doet. Dat mag ik toch wel zeggen dan? Maar genoeg over Zoe en verder....................quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
knap hoor, alleen op het zien van filmpjes en de uitzendingen een dergelijke conclusie trekken.
Ik vind dat nogal wat.
Jeetje mina, ik heb gewoon mijn twijfels bij haar. Maar goed ik houd mijn mond wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De aannames vliegen je hier idd om de oren.
Ben het met je eens hoor...ze maakt van die schokkende bewegingenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Trek ik een conclusie? Ik zie dat ze af en toe wat simpel is of doet. Dat mag ik toch wel zeggen dan? Maar genoeg over Zoe en verder....................
Nou, dát vroeg ik mij dus af, of het een misschien met het ander te maken heeftquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:52 schreef humpty het volgende:
B
[..]
Ben het met je eens hoor...ze maakt van die schokkende bewegingen
zegt niets over hoe ze zich daar gedraagt
En zó is dat!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:54 schreef humpty het volgende:
Het is een ziekelijk jaloers kreng die Zoe en past precies bij dat andere jaloerse kreng
En daar werd Bern steeds op afgerekend, terwijl hij daarin van begin af aan eerlijk in is geweest. Nu willen er ineens meerdere om dezelfde reden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Babette wil nu manager worden want dan kan ze niet naar huis gestuurd worden.
Voor mij hoeft Janet niet zo..
Bern gun ik het niet. Heeft al die tijd amper wat gedaan. Schuilt zich achter Sasha en de laatste maand zie je hem weleens in de keuken. Nou weg met die droeftoer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:56 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En daar werd Bern steeds op afgerekend, terwijl hij daarin van begin af aan eerlijk in is geweest. Nu willen er ineens meerdere om dezelfde reden.
en zijn chagrijnige vriendin mag direct meequote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:05 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Bern gun ik het niet. Heeft al die tijd amper wat gedaan. Schuilt zich achter Sasha en de laatste maand zie je hem weleens in de keuken. Nou weg met die droeftoer.
bern heeft meer dan genoeg gedaan , ik gun hem het managerschapquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:05 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Bern gun ik het niet. Heeft al die tijd amper wat gedaan. Schuilt zich achter Sasha en de laatste maand zie je hem weleens in de keuken. Nou weg met die droeftoer.
Ze hebben gisteren allemaal kunnen spelen, BBQ eten, drinken, kamperen... dit is meer van hetzelfdequote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:11 schreef spapaars het volgende:
Publieke belangstelling binnen de loods bijna nihil.
En Sacha kan de volgende keer wel met Marciano mee naar Turkije voor haartransplantatie zo te zienquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:06 schreef spapaars het volgende:
Erik ging niet helemaal goed
[ afbeelding ]
Dat mag jij zeker zeggen hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Trek ik een conclusie? Ik zie dat ze af en toe wat simpel is of doet. Dat mag ik toch wel zeggen dan? Maar genoeg over Zoe en verder....................
waar men al niet op let , sasha heeft gewoon dun haarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:13 schreef humpty het volgende:
[..]
En Sacha kan de volgende keer wel met Marciano mee naar Turkije voor haartransplantatie zo te zien
Ik vind dat echt labberdekaklui. .. de jongens hebben er zoveel werk aan gehad... en dan zo ongeïnteresseerd bah.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:11 schreef spapaars het volgende:
Publieke belangstelling binnen de loods bijna nihil.
ja, en waarschijnlijk van zichzelf licht haar, lijkt ook nog op uitgroeiquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
waar men al niet op let , sasha heeft gewoon dun haar
jammer hoor, dat ze weer voor zulke goedkopen (kinder) karretjes hebben gekozen, het had zo leuk kunnen zijn als er wat beter materiaal zou zijn.quote:
ze hebben toch lol en daar gaat t omquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
jammer hoor, dat ze weer voor zulke goedkopen (kinder) karretjes hebben gekozen, het had zo leuk kunnen zijn als er wat beter materiaal zou zijn.
Juist daarom. Ze hebben zoveel lol, hebben veel lol gehad bij het verzinnen en uitzetten van het parcours.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze hebben toch lol en daar gaat t om
Ja echt zo jammer, het had zo leuk kunnen zijn... vooral het racen met 2 karretjes had zo kikke geweest..quote:
Die hebben ze zelf aangeschaft volgens mij.. gewoon voor de heb.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:38 schreef 5thencounter het volgende:
Ik neem aan die die karretjes niet meer retour hoeven...![]()
[ afbeelding ]
Ahh, dat lijkt me handig zoveel er al in geboord en gezaagd isquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die hebben ze zelf aangeschaft volgens mij.. gewoon voor de heb.
Batterijen leegquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:43 schreef spapaars het volgende:
Weer een technisch probleem.
[ afbeelding ]
Het Leven is goed in de Loods... als je ze vraagt nóg een jaar te blijven weet ik het antwoord alquote:
Ook een dag met veel eten, ze hadden al een Engels ontbijt met voldoende calorieën voor een week.quote:
Luieren, geld uitgeven, vreten, hangen, slapen, luieren en af en toe een spelletje om geld te verdienenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Leven is goed in de Loods... als je ze vraagt nóg een jaar te blijven weet ik het antwoord al![]()
[ afbeelding ]
Oh?? Linkje naar de video?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:51 schreef Judiwi het volgende:
Trouwens zag gisteren een video waaruit blijkt dat Zoë op facebook was geweest. Want ze had op Sasha haar pagina gezien dat haar stiefvader op zijn facebook. Ene Stanley, Sasha de killer bee had genoemd. Samen hadden Sasha en Zoë dit bekeken.
lijkt me raar sas haar fb staat niks recent op ,en zoe kan ook niet op fb mss wel vrienden of fam van haarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:51 schreef Judiwi het volgende:
Trouwens zag gisteren een video waaruit blijkt dat Zoë op facebook was geweest. Want ze had op Sasha haar pagina gezien dat haar stiefvader op zijn facebook. Ene Stanley, Sasha de killer bee had genoemd. Samen hadden Sasha en Zoë dit bekeken.
En thuis de boel op slot, gas en stroom uitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Luieren, geld uitgeven, vreten, hangen, slapen, luieren en af en toe een spelletje om geld te verdienen
Blijft ze binnen de lijntjes vraagt Jasperquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is de enige die goed op dat karretje past
Geeft die man nog 3 hamburgersquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:14 schreef spapaars het volgende:
Ze gaan zo verder, Erik moet alleen nog even de racemonsters reviseren.
De aandrijving blijft het gelukkig wel doen. Maar wie weet, als het karretje wat steviger wordt, kan ook morrie een poging wagenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:20 schreef spapaars het volgende:
Nog een paar reparaties en de karretjes getransformeerd tot houten zeepkisten, dat kan je wel aan Erik overlaten.
Erik kan veel, maar niet alles.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:22 schreef Verida het volgende:
[..]
De aandrijving blijft het gelukkig wel doen. Maar wie weet, als het karretje wat steviger wordt, kan ook morrie een poging wagen
Straks staat er gewoon een hele houten kar...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:29 schreef spapaars het volgende:
Hier zou Mori wel op passen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Straks staat er gewoon een hele houten kar...
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:09 schreef spapaars het volgende:
[..]![]()
Wat ik al schreef, zeepkistenrace wordt het.
Ben je al uit de bocht gevlogen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik lijk wel niet goed wijs, ik zit gewoon mee te sturen met m'n lijf.... moet niet gekker worden...
Kamer1 corvee?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:20 schreef Frummelie het volgende:
Waarom ruimt nou niemand die zooi op in de keuken... al die gore vliegen op die schone afwas..
Behalve als Bep moet afwassen.....of mirthe,die "vergeten" het.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen, bij kamer 2 gebeurt het niet hé..
O dacht al, die heeft een klap van de malle molen gehadquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij heeft oortjes in en is aan het meezingen
Ja die 2 hebben er helemaal een handje van... Bern wil gewoon niet in die keuken komen... ja om eten te halen...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Behalve als Bep moet afwassen.....of mirthe,die "vergeten" het.
Maar gisteren deed Eunice de afwas voor Bern en Rupi.
Bern kijkt r zo tegen op altijd terwijl de afwas voor 25 man zo gedaan is.
Waarom vind iedereen hier Wendy zo zielig. Zo alleen is ze helemaal niet. De vriendschap is bekoeld en dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat Wendy nu beseft dat het klaar is met Babette en het los laat... ik vind het zo zielig haar alleen te zien... er is weinig veranderd na het gesprek wat ze gehad hebben...
Dat hoofdstuk afsluiten en aan een nieuwe beginnen Wen..
Dat heeft ze wel verteld, ze is het vertrouwen in Wendy kwijt omdat ze niet aan Babette verteld heeft dat ze heeft liggen hatseflatsen met Jasperquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:08 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waarom vind iedereen hier Wendy zo zielig. Zo alleen is ze helemaal niet. De vriendschap is bekoeld en dan?
Dat maakt iedereen in het dagelijks leven wel mee. Ze spreken elkaar toch gewoon. En waarom Babs zich zo voelt dat ze het vertrouwen in Wendy kwijt is weten wij ook niet precies waarom. .
IK dacht dat de finale om 16 uur zou zijn dus dacht ga even kijken maar wat een saaie streams zegquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:09 schreef pingu66 het volgende:
Leuke televisie.... meer dan de de helft ligt te slapen....
Of staat hij via die oortjes in contact met de febo en krijgt hij nu zijn opdrachtenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij heeft oortjes in en is aan het meezingen
hij wil er niet over pratenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
Bern heeft gezegd dat hij kiest voor zijn geluk
Sasha vraagt of hij wel weet wat hij zegt met die opmerking
Ik heb even de context gemist van dit verhaal
Dat komt omdat Babette Wendy een worst voorhoudt... en dat is nasty, wees gewoon eerlijk en zeg dat je de vriendschap niet meer ziet zitten... is hard maar weet je wel waar je aan toe bent.. en dat vieze geroddel en dat opstoken van elkaar kom op hoe oud zijn we... zo ga je niet met vrienden en mensen om... althans ik niet... en Wendy heeft niet zoveel mensen waar ze naartoe trekt, eigenijk alleen Mirthe... en dat vind ik sneu, dat verdient ze niet, ze staat altijd klaar voor Babette en Zoe... haartjes, wimpertjes en nu kan ze door de stront zakken.. in een in triest..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:08 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waarom vind iedereen hier Wendy zo zielig. Zo alleen is ze helemaal niet. De vriendschap is bekoeld en dan?
Dat maakt iedereen in het dagelijks leven wel mee. Ze spreken elkaar toch gewoon. En waarom Babs zich zo voelt dat ze het vertrouwen in Wendy kwijt is weten wij ook niet precies waarom. .
dat moet bern weten niet wijquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou als hij kiest voor ZIJN geluk moet hij niet voor Sas
kiezen
En eunice die Marciano die de bocht uit vliegt onsportief noemt omdat ze er niet door kon.quote:
Dat snappen ze nietquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En eunice die Marciano die de bocht uit vliegt onsportief noemt omdat ze er niet door kon.
Hoe dan. Doet hij toch niet expres. Wat een muts.
Na iedere race nieuwe plakband erom heen .quote:
Hij plakt en een stukje hout een schroefje hier dan daar en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
Volledig herbouwd, nu nóg sneller, nóg wendbaarder![]()
[ afbeelding ]
En toch krijgt hij ze steeds weer aan het rijdenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:23 schreef chufi het volgende:
Houtjetouwtje oplossing van Erik... een Flintstone loopwagen was makkelijker geweest
Ze is wel snel van het padje idd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom Wendie altijd die getergde blik opzet alsof ze vermoord gaat worden , ze heeft al 20x rondgereden met zo'n kutkarretje![]()
[ afbeelding ]
Het gewoon een fanatiek k**wijf.. maar speelt tussendoor het dommge onbegrepen huisvrouwtje.. Wendie is helemaal niet zo leuk als voordoetquote:
Ze heeft gewoon teveel wodka gedronken gisterenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:31 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe heeft een geïrriteerde teen, en waarschijnlijk heeft ze last van de processie rups
Hij krijgt ze toch steeds maar weer aan het rijdenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
De Wedstrijd karretjes moeten gewogen worden, er zit een onreglementaire hoeveelheid gewicht aan hout, plakband en schroeven aan de voertuigen
Jahh,, dat verbaast mij echtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij krijgt ze toch steeds maar weer aan het rijden
hij doet het leuk jasper met de nodige kwinslagen erbijquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
"Babet Babbelbox mag plaats nemen:, zegt Jasper
Prachtig dit.quote:
Volgens Erik wel, maar kent Babette het nietquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:47 schreef mangalie het volgende:
![]()
Karretje van Babette remt niet goed...
Babbet zit als een bootwerker aan de hendeltjes te rukken.. die vastzitten met plakband en schroefjes .. 'tuurlijk stopt dan na 2 bochtenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:47 schreef mangalie het volgende:
![]()
Karretje van Babette remt niet goed...
Ja dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babbet zit als een bootwerker aan de hendeltjes te rukken.. die vastzitten met plakband en schroefjes .. 'tuurlijk stopt dan na 2 bochten
Hij maakt er wel iedere keer wat van, kostelijk om te zienquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:54 schreef spapaars het volgende:
Erik weer een paar trekbanden om de racemonsters, en het rolt weer.
Met Erik durf ik me wel te laten afzinken naar de Titanic.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:54 schreef spapaars het volgende:
Laatste nieuws is dat de implosie maar een paar milliseconde duurt.. succesquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:54 schreef spapaars het volgende:
Met Erik echt niet, die onderzeeër wordt 5 x zo dik, met tape, trekbanden en wat houten blokken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laatste nieuws is dat de implosie maar een paar milliseconde duurt.. succes
Echt hé. Ben blij dat ik al gegeten hebt. Ze pleurt het allemaal op het bord met de tang en met haar handen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:07 schreef pingu66 het volgende:
Hatseflats de spaghetti op de borden gekwakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |