waar men al niet op let , sasha heeft gewoon dun haarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:13 schreef humpty het volgende:
[..]
En Sacha kan de volgende keer wel met Marciano mee naar Turkije voor haartransplantatie zo te zien
Ik vind dat echt labberdekaklui. .. de jongens hebben er zoveel werk aan gehad... en dan zo ongeīnteresseerd bah.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:11 schreef spapaars het volgende:
Publieke belangstelling binnen de loods bijna nihil.
ja, en waarschijnlijk van zichzelf licht haar, lijkt ook nog op uitgroeiquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
waar men al niet op let , sasha heeft gewoon dun haar
jammer hoor, dat ze weer voor zulke goedkopen (kinder) karretjes hebben gekozen, het had zo leuk kunnen zijn als er wat beter materiaal zou zijn.quote:
ze hebben toch lol en daar gaat t omquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
jammer hoor, dat ze weer voor zulke goedkopen (kinder) karretjes hebben gekozen, het had zo leuk kunnen zijn als er wat beter materiaal zou zijn.
Juist daarom. Ze hebben zoveel lol, hebben veel lol gehad bij het verzinnen en uitzetten van het parcours.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze hebben toch lol en daar gaat t om
Ja echt zo jammer, het had zo leuk kunnen zijn... vooral het racen met 2 karretjes had zo kikke geweest..quote:
Die hebben ze zelf aangeschaft volgens mij.. gewoon voor de heb.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:38 schreef 5thencounter het volgende:
Ik neem aan die die karretjes niet meer retour hoeven...![]()
[ afbeelding ]
Ahh, dat lijkt me handig zoveel er al in geboord en gezaagd isquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die hebben ze zelf aangeschaft volgens mij.. gewoon voor de heb.
Batterijen leegquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:43 schreef spapaars het volgende:
Weer een technisch probleem.
[ afbeelding ]
Het Leven is goed in de Loods... als je ze vraagt nķg een jaar te blijven weet ik het antwoord alquote:
Ook een dag met veel eten, ze hadden al een Engels ontbijt met voldoende calorieën voor een week.quote:
Luieren, geld uitgeven, vreten, hangen, slapen, luieren en af en toe een spelletje om geld te verdienenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Leven is goed in de Loods... als je ze vraagt nķg een jaar te blijven weet ik het antwoord al![]()
[ afbeelding ]
Oh?? Linkje naar de video?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:51 schreef Judiwi het volgende:
Trouwens zag gisteren een video waaruit blijkt dat Zoë op facebook was geweest. Want ze had op Sasha haar pagina gezien dat haar stiefvader op zijn facebook. Ene Stanley, Sasha de killer bee had genoemd. Samen hadden Sasha en Zoë dit bekeken.
lijkt me raar sas haar fb staat niks recent op ,en zoe kan ook niet op fb mss wel vrienden of fam van haarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:51 schreef Judiwi het volgende:
Trouwens zag gisteren een video waaruit blijkt dat Zoë op facebook was geweest. Want ze had op Sasha haar pagina gezien dat haar stiefvader op zijn facebook. Ene Stanley, Sasha de killer bee had genoemd. Samen hadden Sasha en Zoë dit bekeken.
En thuis de boel op slot, gas en stroom uitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Luieren, geld uitgeven, vreten, hangen, slapen, luieren en af en toe een spelletje om geld te verdienen
Blijft ze binnen de lijntjes vraagt Jasperquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is de enige die goed op dat karretje past
Geeft die man nog 3 hamburgersquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:14 schreef spapaars het volgende:
Ze gaan zo verder, Erik moet alleen nog even de racemonsters reviseren.
De aandrijving blijft het gelukkig wel doen. Maar wie weet, als het karretje wat steviger wordt, kan ook morrie een poging wagenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:20 schreef spapaars het volgende:
Nog een paar reparaties en de karretjes getransformeerd tot houten zeepkisten, dat kan je wel aan Erik overlaten.
Erik kan veel, maar niet alles.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:22 schreef Verida het volgende:
[..]
De aandrijving blijft het gelukkig wel doen. Maar wie weet, als het karretje wat steviger wordt, kan ook morrie een poging wagen
Straks staat er gewoon een hele houten kar...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:29 schreef spapaars het volgende:
Hier zou Mori wel op passen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Straks staat er gewoon een hele houten kar...
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:09 schreef spapaars het volgende:
[..]![]()
Wat ik al schreef, zeepkistenrace wordt het.
Ben je al uit de bocht gevlogen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik lijk wel niet goed wijs, ik zit gewoon mee te sturen met m'n lijf.... moet niet gekker worden...
Kamer1 corvee?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:20 schreef Frummelie het volgende:
Waarom ruimt nou niemand die zooi op in de keuken... al die gore vliegen op die schone afwas..
Behalve als Bep moet afwassen.....of mirthe,die "vergeten" het.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen, bij kamer 2 gebeurt het niet hé..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |