Niet? Je kan toch wel multitasken?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hoi ll(2 dingen tegelijk doen gaat niet goed hiero
)
[ afbeelding ]
Ah, tja dan gaat er wel eens misquote:
Ik welquote:
Lukt mij niet meer, ben elke dag vroeg wakker.. helemaal omdat vroeg licht isquote:
Nee hier is t rustig, maar geen zin om daar te posten op dit moment..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
in dts zitten wel mensen
hier is volgens mij verder niemand
Kun je je kamer niet donkerder maken? Of iets anders doen dat het donker bij jou binnen is?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lukt mij niet meer, ben elke dag vroeg wakker.. helemaal omdat vroeg licht is
oh , voel je je niet fijn meer daar? of gewoon geen zin?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee hier is t rustig, maar geen zin om daar te posten op dit moment..
Ja wil nog andere gordijnen op de slaapkamerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kun je je kamer niet donkerder maken? Of iets anders doen dat het donker bij jou binnen is?
Ik kan ook niet slapen als er iets van licht binnen komt.. ik herken je probleem..
hier alles donker s nachts
en ja. vanmorgen wel om 6 wakkergeen idee waarom. pff
Even geen zinquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh , voel je je niet fijn meer daar? of gewoon geen zin?
doen! of voor nu en ja dat ziet niet uit , vuilniszak?? erop voor de nacht.. zodat je wel kunt slapen..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wil nog andere gordijnen op de slaapkamer
Nja val gelukkig wel in slaapquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
doen! of voor nu en ja dat ziet niet uit , vuilniszak?? erop voor de nacht.. zodat je wel kunt slapen..
s ochtends weer eraf
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja val gelukkig wel in slaapWant dat is vaak al iets donkerder
Ach heb je wel wat aan je dagquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is al iets.. maar vroeg wakker worden is
quote:
oh dat lukt me in het weekend wel nog eensquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:54 schreef Lovely het volgende:
Maar mis de tijd wel, dat ik tot 10 uur nog lag te knorren
Mij niet hoog uit dat ik even voor 8en wakker wordtquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
oh dat lukt me in het weekend wel nog eens
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mij niet hoog uit dat ik even voor 8en wakker wordt
Ja ik ook, wordt dan vroeg wakker en soms val ik dan nog wel weer in slaap..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel op die dagen veel moe-er..
(als ik langer slaap)
Later naar bed gaanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:54 schreef Lovely het volgende:
Maar mis de tijd wel, dat ik tot 10 uur nog lag te knorren
Nou rond half wordt het al schemerig in de slaapkamer, gaat meer om het vroeg wakker wordenquote:
oh kun je op je werk nog kijken/ luisterenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:02 schreef engine het volgende:
TNT nu![]()
![]()
Ondertussen naar het werk gewiebeld.
https://www.action.com/nl(...)nt-en-klaar-gordijn/quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wil nog andere gordijnen op de slaapkamer
Ik ben alleen dus ik ga zo weer terug denk ik. Makkelijk verdiend vandaagquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh kun je op je werk nog kijken/ luisteren
an die arbeid du bube
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben alleen dus ik ga zo weer terug denk ik. Makkelijk verdiend vandaag
Nee morgen denk ik nog een paar uurtjesquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nee morgen denk ik nog een paar uurtjes
Ja iedere dag ander plan hierquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]maar ja.. dacht je vandaag ook
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
denk aan je eten daarof staat er niks meer
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja iedere dag ander plan hier![]()
Eten is belangrijk![]()
![]()
Heb net m'n boterhammen op.
Ja was ik gisteren boos overquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ow.. lijkt me vervelend als het zo kan veranderen , planning.
of niet?
nee en jij kunt nu naar huisquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was ik gisteren boos overmaar ja, is nou eenmaal zo. Vandaag kan ik er wel om lachen. Uiteindelijk is het mijn probleem niet.
Nee morgen werken dusquote:
ohhh zit je nog 'daar' nu?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nee morgen werken dusen zondag misschien ook wel. Hopelijk morgenavond even naar huis
quote:
Thnx, maar ik koop liever iets wat ik mooi vind. Wil mijn slaapkamer toch nog aanpakkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl(...)nt-en-klaar-gordijn/
Heb je zo vroeg gegeten of tussendoor veel gesnoept?quote:
Vroeg gegeten had trekquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je zo vroeg gegeten of tussendoor veel gesnoept?
Ahah, dat word vanavond nog snackenquote:
Sowiesoquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, dat word vanavond nog snacken
quote:
Wat fijn voor je Sas, komt zeker door al die verwennerij voor die harder werkers.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
Middag allemaal, ik ben in een juichstemming, de riolering is gemaakt/vervangen!!!!!
en m'n zoon appte net of ik met z'n gezinnetje mee uit eten ga (om te ontstressen)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
Middag allemaal, ik ben in een juichstemming, de riolering is gemaakt/vervangen!!!!!
en m'n zoon appte net of ik met z'n gezinnetje mee uit eten ga (om te ontstressen)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat fijn!!! Lekker genieten met je zoonquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb je gegeten ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Avond allemaal, ben weer thuisquote:
Oehhh tapasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Avond allemaal, ben weer thuis![]()
We hebben bij La Cubanita gegeten, het was weer heerlijk!!!![]()
ik loop nog steeds te juichen, serieus, wat een luxe is een normaal werkende afvoer![]()
werk en slaapquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat hebben jullie nog voor (wilde) plannen voor het weekend???
Iedere zaterdag is het wassen en drogen (vreselijk ben zo'n gewoontebeestje), ik hoop nog van de zon te gaan genieten, hoewel ze zeggen dat het weer 30 graden gaat worden!quote:
Lekker lummelen in het weekend, niks mis meequote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Iedere zaterdag is het wassen en drogen (vreselijk ben zo'n gewoontebeestje), ik hoop nog van de zon te gaan genieten, hoewel ze zeggen dat het weer 30 graden gaat worden!
Verder geen plannen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:15 schreef xsaskiax het volgende:
Wat heeft Jeffrey weer leuke dingen op zijn Instagram staan, wat een mooi mengpaneel zeg!!ik heb geen insta, kan het niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar staat Yosevers voor ?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:20 schreef Flow3r het volgende:
Geen idee als ik eerlijk ben, het is de naam die Jeffrey gebruikt voor zijn instagram, misschien dat iemand het weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar staat Yosevers voor ?
Instagram is best leuk, ik heb al een tijd een account, plaats zelf huis- tuin- en kattendingen![]()
Je kunt wel lekker rondneuzen en meestal val je van het een in het ander
22:22:22quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen idee als ik eerlijk ben, het is de naam die Jeffrey gebruikt voor zijn instagram, misschien dat iemand het weet
Instagram is best leuk, ik heb al een tijd een account, plaats zelf huis- tuin- en kattendingen![]()
Ik ben gekapt met alle social mediaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen idee als ik eerlijk ben, het is de naam die Jeffrey gebruikt voor zijn instagram, misschien dat iemand het weet
Hyvesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ben gekapt met alle social media![]()
Heb ooit 100 jaar geleden Hyves gehad, werd kapot gegooid met allemaal glitterplaatjes
whahahaha had jij ook van die 'vrienden' die je elke ochtend een goedemorgen plaatje of zo stuurden?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ben gekapt met alle social media![]()
Heb ooit 100 jaar geleden Hyves gehad, werd kapot gegooid met allemaal glitterplaatjes
ja precies, zo geen zin inquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
whahahaha had jij ook van die 'vrienden' die je elke ochtend een goedemorgen plaatje of zo stuurden?
ik moet zeggen dat ik gelukkig zowel op FB als op instagram niet meer van dergelijke vrienden hebquote:
ik heb sommige contacten nooit meer elders teruggevonden, oa de dame (meisje destijds dusquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik vond Hyves toch wel wat hebben.....
Heb je het weleens via Schoolbank geprobeerd?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb sommige contacten nooit meer elders teruggevonden, oa de dame (meisje destijds dus) die in m'n lagere school klas zat en tegelijk met mij jarig was
daar vond ik wel wat klasgenoten terug inderdaad, nadeel is ook dat die school paar jaar nadat ik eraf was slootquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heb je het weleens via Schoolbank geprobeerd?
herkenbaar, de middelbare waar ik zat is er ook niet meer.... ik had al m'n schoolfoto's nog en die heb ik er in een grijs verleden opgezet, kreeg heel leuke reactiesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar vond ik wel wat klasgenoten terug inderdaad, nadeel is ook dat die school paar jaar nadat ik eraf was sloot
Koen ik heb er geen flauw idee van, jaren geleden keek ik er regelmatig, maar nu... schiet mij maar lekquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Schoolbank niet betaald bestaat nu toch niet meer?
mijn middelbare bestaat nog wel, maar heb weinig behoefte die mensen op te zoeken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
herkenbaar, de middelbare waar ik zat is er ook niet meer.... ik had al m'n schoolfoto's nog en die heb ik er in een grijs verleden opgezet, kreeg heel leuke reacties![]()
Zoveel mensen die de foto's niet meer hadden (en dan denk ik: hoe dan?)
heb op Facebook nog best wel wat Fokkers van een jaar of 10 terug, van huidig Fok niemand eigenlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:33 schreef xsaskiax het volgende:
Maar ja het is hetzelfde als met LinkedIn.. ooit een profiel aangemaakt en werd overspoeld met banen.... uhh... op mijn leeftijd... maar wel grappig om te zien.
Nu gebruik ik het alleen om op profielen van anderen te kunnen kijken (heel wat bewoners van RLS hadden/hebben een LinkedIn account
kan je lekker neuzenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:33 schreef xsaskiax het volgende:
Maar ja het is hetzelfde als met LinkedIn.. ooit een profiel aangemaakt en werd overspoeld met banen.... uhh... op mijn leeftijd... maar wel grappig om te zien.
Nu gebruik ik het alleen om op profielen van anderen te kunnen kijken (heel wat bewoners van RLS hadden/hebben een LinkedIn account
Oh ik heb er totaal geen behoefte aan om weer contact met die lui te hebben, het waren destijds een paar berichtjes van: leuk, hoe is het ermee en wat doe je nu, zulke dingenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn middelbare bestaat nog wel, maar heb weinig behoefte die mensen op te zoeken.
Had er geen vervelende maar ook geen memorabele tijd
Bij Utopia was het nog een 'sport' om achter persoonlijke dingen van de bewoners te komen, vooral omdat er zelden achternamen gezegd werden..... nu zeiden ze bijna gelijk hoe ze heetten en gaven zelf infoquote:
omdat ze beroemd willen wordenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bij Utopia was het nog een 'sport' om achter persoonlijke dingen van de bewoners te komen, vooral omdat er zelden achternamen gezegd werden..... nu zeiden ze bijna gelijk hoe ze heetten en gaven zelf info
ik loer nog wel eens in het topic van Pullup, best leuk om te zien wat er van de deelnemers is gewordenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bij Utopia was het nog een 'sport' om achter persoonlijke dingen van de bewoners te komen, vooral omdat er zelden achternamen gezegd werden..... nu zeiden ze bijna gelijk hoe ze heetten en gaven zelf info
joh Flower ik was helemaal vergeten dat Pullip dat topic had!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik loer nog wel eens in het topic van Pullup, best leuk om te zien wat er van de deelnemers is geworden![]()
SHO / Het RLS Social Media-topic #140 Bats is definitief naar Griekenland?
Topic nummer 140 alweerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
joh Flower ik was helemaal vergeten dat Pullip dat topic had!!!
ik ben aan het Multifokkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:52 schreef xsaskiax het volgende:
Maar goed, het is en blijft stil hier vanavond, ik ga nog ff een spelletje doen en dan nog even een serie kijken.
Leuk je gesproken te hebben Flower![]()
ja dat was een hele hype toenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:50 schreef xsaskiax het volgende:
Ik had destijds op FB een Utopia groep met ruim 2.000 leden... na afloop verdwenen er heel wat, ben zelf eerst met een bezem, later met een stofkam door het ledenbestand gegaan en tegenwoordig zijn er zo'n 20 over, gewoon 'vriendinnen' geworden die lief en leed delen (en die er een plekje hebben gevonden waar ze zich lekker voelen)
yup, alles went, ...behalvequote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:46 schreef xsaskiax het volgende:
Eigenlijk is het toch maar een raar fenomeen..... je volgt een RLS, Utopia in dit geval, 5/6 jaar.. en ineens was het afgelopen....... je vindt het een tijdje vreemd, leeg.... geen livestreams meer na al die tijd...... en dan merk je ineens hoe snel je daar dan ook weer aan gewend bent (ik spreek nu voor mezelf he)
Ik werd weggeroepenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:52 schreef xsaskiax het volgende:
Maar goed, het is en blijft stil hier vanavond, ik ga nog ff een spelletje doen en dan nog even een serie kijken.
Leuk je gesproken te hebben Flower![]()
Ik zit z'n 15 jaar op fok en heb er precies 0 vrienden aan overgehoudenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:50 schreef xsaskiax het volgende:
Ik had destijds op FB een Utopia groep met ruim 2.000 leden... na afloop verdwenen er heel wat, ben zelf eerst met een bezem, later met een stofkam door het ledenbestand gegaan en tegenwoordig zijn er zo'n 20 over, gewoon 'vriendinnen' geworden die lief en leed delen (en die er een plekje hebben gevonden waar ze zich lekker voelen)
Medium of medium wellquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:57 schreef DerRabbit het volgende:
Doe mij maar een medium rare banaan graag
Vind ik niet lekker smakenquote:
Hier in NL moet je ze idd vaak medium well hebben om ze beetje lekker te hebben.quote:
Huh?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:10 schreef xsaskiax het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van iemand die met verhalen over 'vrienden van vrienden', 'schoonzus van mijn ex', 'dochter van een vriendin' en ga zo maar door indruk probeert te maken, altijd over verhalen van anderen heen wil komen..... eigenlijk dus pronken met veren van een ander???
Ejvjl?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry ik zat te kijken naar iemand die de gewoonte heeft dit te doen
Ligt aan het verhaal. Als het echt om het pronken gaat danquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:10 schreef xsaskiax het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van iemand die met verhalen over 'vrienden van vrienden', 'schoonzus van mijn ex', 'dochter van een vriendin' en ga zo maar door indruk probeert te maken, altijd over verhalen van anderen heen wil komen..... eigenlijk dus pronken met veren van een ander???
Iemand uit die RLS ja.... en toen schoot me ineens die vraag te binnen.... ik kan daar zo slecht mee omgaan......quote:
Nee, het is altijd wanneer iemand iets vertelt, zij er overheen wil komen met de meest 'fantastische' of 'erge' verhalen van lui die ze via via kent (of zelfs helemaal niet persoonlijk kent)quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ligt aan het verhaal. Als het echt om het pronken gaat dan
Maar als het een aanvulling is op het onderwerp van dat moment dan prima.
"Oooh dat had mijn vriendin's moeder en daar de collega van die een zus heeft die bij Sjakie de planten water gaf ook, leuk toch?"
of
"Nou, de ouders van mijn zwager hebben het zo en zo opgelost, misschien kun je dat ook proberen?"
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goodmorning! Hoe was Black mirror?
Ligt aan de context, maar als het gaat om te pronken met andermans acties/verhalen dan vind ik het 9 van de 10 keer niet interessant om met zo'n persoon te praten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:10 schreef xsaskiax het volgende:
Het kan ons allemaal overkomen dat je zoiets een keer zegt, maar wanneer iemand bij alles wat ze hoort met de overtreffende trap denkt te moeten komen.... ben ik in staat me om te draaien en weg te lopen, of er zelfs een opmerking over te maken.....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt aan de context, maar als het gaat om te pronken met andermans acties/verhalen dan vind ik het 9 van de 10 keer niet interessant om met zo'n persoon te praten.
Nee, die pas ik liever. Heb zo'n tante die dat altijd doet (om maar even te pronken met wat ik ook heb)quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee, het is altijd wanneer iemand iets vertelt, zij er overheen wil komen met de meest 'fantastische' of 'erge' verhalen van lui die ze via via kent (of zelfs helemaal niet persoonlijk kent)
Blij dat ik niet de enige ben die zich eraan ergert, dank je!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, die pas ik liever. Heb zo'n tante die dat altijd doet (om maar even te pronken met wat ik ook heb)
Ze waren hier gisteren aan de voorkant van het huis bezig, in de volle zon.... respect voor die mannen, het was bloedverziekend heet (op z'n Hollands gezegd)quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wel goed warm weer die zon, vond het gisteren toch prettiger
Why?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Iemand uit die RLS ja.... en toen schoot me ineens die vraag te binnen.... ik kan daar zo slecht mee omgaan......
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, die pas ik liever. Heb zo'n tante die dat altijd doet (om maar even te pronken met wat ik ook heb)
3 vond ik ook goed, wel traag dus daar moet je niet moe v zijn..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste 2 wel tof, de 3e halverwege stop gezet. Mij te saai (en ik te moe, dus misschien daarom)![]()
Maar straks gewoon mee verder
Ben benieuwd, ik denk wel dat ik een stukje opnieuw moet kijkenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
3 vond ik ook goed, wel traag dus daar moet je niet moe v zijn..
Ik vond zelf mazey days dan weer oersaaiquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik denk wel dat ik een stukje opnieuw moet kijken
Iedereen zegt zoiets wel eens, maar mensen die het constant doen zijn wat mij betreft zelf niet interessant genoeg.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het kan ons allemaal overkomen dat je zoiets een keer zegt, maar wanneer iemand bij alles wat ze hoort met de overtreffende trap denkt te moeten komen.... ben ik in staat me om te draaien en weg te lopen, of er zelfs een opmerking over te maken.....
M'n man zei dan (gelukkig zachtjes): ik heb ook een pikkkkkkkkkkk
Meestal als iemand dat zegt dat ga ik er al in met die gedachte en valt het uiteindelijk mee (net als andersom vaak trouwens), dus wie weetquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vond zelf mazey days dan weer oersaai
Paar weken pas..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Meestal als iemand dat zegt dat ga ik er al in met die gedachte en valt het uiteindelijk mee (net als andersom vaak trouwens), dus wie weet
Zag BM gisteren ineens tussen de series staan op tvtime, aangename verrassing, maar kennelijk is ie al een tijdje uit
Ik snap je probleem mbt de COS, maar ik snap alleen niet waarom je dat hier post.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:21 schreef xsaskiax het volgende:
Lieve/beste allemaal.
ik zit met een probleem.
Puzzie het bovenstaande is voor de mensen die hier zijn om dezelfde reden dat ik dat ben.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap je probleem mbt de COS, maar ik snap alleen niet waarom je dat hier post.
Dat geleuter over FF snap ik ook totaal niet![]()
Moet wel zeggen dat ik hier al wel bang voor was![]()
Jammer want ik had gehoopt dat mensen dingen achter zich konden laten door niet in topics die niets met de COS te maken gewoon leuk te posten.
Als je wil posten over de streams doe dat dan in het topic waar het voor is.
En jammer want nu krijg je dus nog meer mensen die gaan reageren , zie de post 177 boven mij
Zonde.
Maak je borst maar nat, morgen 31+ graden!!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het wordt hier al weer goed warm, het is al weer 29,3.![]()
![]()
Jij moet doen waar je je goed bij voelt. Ik vind het hier leuk, de sfeer is hier heel goed en dat is voor mij genoeg reden om niet terug te gaan. Ik ben ook op Fok gekomen voor de RLS, maar tis niet anders, Het is zo gelopen ik heb het afgesloten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Puzzie het bovenstaande is voor de mensen die hier zijn om dezelfde reden dat ik dat ben.
Ik heb niets te verbergen, nooit gedaan, zal ik ook niet doen.
Ik ben op de (dacht ik) juiste plaats voor mijn mening uitgekomen, ik wijs naar niemand, doe niemand kwaad, ik uit mijn eigen mening, niet meer en niet minder.
Het gaat niet om verbergen, het gaat er om dat je nu in ieder topic gaat klagen over het beleid wat gelinkt is aan de COS , en sorry ik vind het gênantquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Puzzie het bovenstaande is voor de mensen die hier zijn om dezelfde reden dat ik dat ben.
Ik heb niets te verbergen, nooit gedaan, zal ik ook niet doen.
Ik ben op de (dacht ik) juiste plaats voor mijn mening uitgekomen, ik wijs naar niemand, doe niemand kwaad, ik uit mijn eigen mening, niet meer en niet minder.
Dat mag jij vinden.... in ieder topic ben ik het niet mee eens, en nogmaals ik klaagde niet, gaf alleen mijn mening en een 'uitleg' hoe ik er momenteel over denk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat niet om verbergen, het gaat er om dat je nu in ieder topic gaat klagen over het beleid wat gelinkt is aan de COS , en sorry ik vind het gênant
Daarnaast geef je mensen ook nog eens extra munitie. En dat vind ik on begrijpelijk, ik heb hier heel lang met plezier met een groepje gepost, ook vanuit een klote situatie destijds gevlucht naar deze SC , en ik baal hier enorm van
Ja dat mag jij vinden? Ik geef als tip deze SC waar jullie relaxed en 'veilig' kunnen posten en dit maak jij ervan ?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.... in ieder topic ben ik het niet mee eens, en nogmaals ik klaagde niet, gaf alleen mijn mening en een 'uitleg' hoe ik er momenteel over denk.
Gezellig chatten kan wat mij betreft heel normaal doorgaan, waarom niet
Ik vind het niet meer dan normaal/beleefd/ geef het een naam om richting anderen hier netjes aan te geven hoe ik er over denk (over me weg laten jagen, dat is een gevoel he, MIJN gevoel, meer niet)
Zo danquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Lekker warm weer buiten he (hier in de zon 39 graden!)
Jazeker, met jou alles ok? Ben vaak blij met mijn tuin op het Zuiden, maar op zulke hete dagen, mis ik het wel dat ik geen schaduw op kan zoeken, maar ik heb een zwembad staan, dan maar plonsenquote:
Dan zal het water in je zwembad ook wel lekker van temperatuur zijn, zo in het zonnetje!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jazeker, met jou alles ok? Ben vaak blij met mijn tuin op het Zuiden, maar op zulke hete dagen, mis ik het wel dat ik geen schaduw op kan zoeken, maar ik heb een zwembad staan, dan maar plonsen
Ik ga met luchtbed dobberen op zwembad en dan afkoelen, door me eraf te laten vallen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan zal het water in je zwembad ook wel lekker van temperatuur zijn, zo in het zonnetje!!!
Mijn zoon heeft zelfs een partytent over het zwembad gezet, anders is het niet te doen
Hoe komen jullie toch aan die juichende dingen met groen???quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:13 schreef Koen66 het volgende:
Ik post gewoon overal waar ik het gezellig vind
Als ik zelf mensen op de tenen trap dan spijt het me.
Maar verder ben ik hier op Fok voor m'n eigen fun, niet om continue politiek correct de hele tijd rekening te houden met iedereen.
En verderrrrrrrrr
Gaan
Sterretje G sterretjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe komen jullie toch aan die juichende dingen met groen???
lekker!!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ga met luchtbed dobberen op zwembad en dan afkoelen, door me eraf te laten vallen.
ach natuurlijk.. daar haalde ik smileys voor m'n eigen forum vandaan en plaatste ze dan in de te gebruiken smileysquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is een smiley van forumsmileys.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ] Toch de vriezer maar ingedoken ..lig je er nu samen met je Split te chatten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ] Toch de vriezer maar ingedoken ..Oh ik dacht dat je er zelf in was gaan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je er zelf in was gaan zitten![]()
deze is de fijnste vind ikquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ach natuurlijk.. daar haalde ik smileys voor m'n eigen forum vandaan en plaatste ze dan in de te gebruiken smileys
ik ga ff neuzen
[ afbeelding ] Toch de vriezer maar ingedoken ..heb ik ook in mijn vriezerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt wel dichtbij zoTrust nobody
aha ook ff neuzen, het is echt te leuk al die smileysquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
deze is de fijnste vind ik
https://pirk.nl/smilies/
[ afbeelding ]
ik moet van mezelf naar buiten anders blijf ik witquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:34 schreef xsaskiax het volgende:
wow.......ik lees dit net:
Dit weekend kans op hoogste zonkracht van het jaar, na 10 minuten kan je al verbranden
Wie dit weekend van plan is om naar het strand te gaan moet zich goed insmeren. De zon is vandaag en morgen zo fel dat zonkracht 7 tot 8 kan worden bereikt. En dat is zeldzaam in Nederland.
met dit weer ga ik tegen de avond naar buiten, pak je de laatste zonnestralen nog even mee en is het hier beter uit te houdenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik moet van mezelf naar buiten anders blijf ik wit
maar i wil niet
vind dit wel een goede reden...
je geeft gewoon je meningquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:44 schreef xsaskiax het volgende:
ik heb m'n eerste post verwijderd, kan ook uit de quotes e.d., wil geen sfeer verpesten hier
Vind ik ook, maar wil geen gedoe Charlyquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
je geeft gewoon je mening
daar moet overal ruimte voor zijn
Leuke zonnige zaterdag gehad?quote:
Ook heerlijkquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeerlijk
dol op zon!
jij?
Nee, dat zou heel vreemd zijn als ik nu bij jou wasquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, dat zou heel vreemd zijn als ik nu bij jou was
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, dat zou heel vreemd zijn als ik nu bij jou was
En al zeker geen ultra geheim illegaal feest in het tuinhuisjequote:
Jammer, had wel zin in een een feestje gehadquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En al zeker geen ultra geheim illegaal feest in het tuinhuisje![]()
Ja, maar koen mag daar niks vanaf wetenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jammer, had wel zin in een een feestje gehad![]()
Ik voel me buitengeslotenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar koen mag daar niks vanaf weten![]()
Uhmmm, we hebben na het 'incident' in 2019 besloten dat het misschien beter was om de tuinhuis meets zonder jou te organiserenquote:
Fuck, werkt dat nou nog steeds tegen mequote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhmmm, we hebben na het 'incident' in 2019 besloten dat het misschien beter was om de tuinhuis meets zonder jou te organiseren
Misschien als je het heel lief vraagt mag je weer eens mee naar de pre tuinhuis BBQquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fuck, werkt dat nou nog steeds tegen me
Hmmmm wanneer staat ie op de agenda?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien als je het heel lief vraagt mag je weer eens mee naar de pre tuinhuis BBQ
nodig me ff uit in dmquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En al zeker geen ultra geheim illegaal feest in het tuinhuisje![]()
iedereen slaapt om morgen om 0600 uur al met de dag te kunnen beginnenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Is de grote drukke SC karavaan hier ook al vetrokken?
Geen idee, maar man heeft weekend en dan ben ik er minder. Lees af en toe, maar moet ook thuis aandacht gevenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Is de grote drukke SC karavaan hier ook al vetrokken?
Helemaal betoeterd? Zo vroeg sta ik niet op hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
iedereen slaapt om morgen om 0600 uur al met de dag te kunnen beginnen
Het is geen maandag morgenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij staat al weken op de vaste gasten lijst.quote:
Mag ik ook?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij staat al weken op de vaste gasten lijst.
Ze pakken behoorlijk uit met verlichting terwijl ze in feite maar een half uurtje ofzo donker hebbenquote:
hahahaha typfoutje???quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt indrukwekkend zegquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ze pakken behoorlijk uit met verlichting terwijl ze in feite maar een half uurtje ofzo donker hebbenmag wat kosten.
i feel so specialquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij je ontgroening al gehad?quote:
Wat kosten de kaartjes voor dat festival?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ze pakken behoorlijk uit met verlichting terwijl ze in feite maar een half uurtje ofzo donker hebbenmag wat kosten.
tegen de hitte..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahaha typfoutje???
06.00 uur pffffffff laat m'n bed het maar niet horen
Mijn wekker staat op 5:40 morgenvroegquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahaha typfoutje???
06.00 uur pffffffff laat m'n bed het maar niet horen
Feestje???quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoog tijd om een andere hobby te zoekenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn wekker staat op 5:40 morgenvroeg
eindbaasquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn wekker staat op 5:40 morgenvroeg
Voor het hele weekend 170 euro geloof ik. Voor één dag zal wel 80 euro zoiets zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat kosten de kaartjes voor dat festival?
Ja, deze zomer staan er weer een aantal feest weekenden gepland in het tuinhuisjequote:
Of snel promotie makenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoog tijd om een andere hobby te zoeken
In Italië?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, deze zomer staan er weer een aantal feest weekenden gepland in het tuinhuisje
Dan moet je eerst die nog weten te doorstaanquote:
en waar staat het beroemde/beruchte tuinhuisje??quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, deze zomer staan er weer een aantal feest weekenden gepland in het tuinhuisje
quote:
En hoe moet ik dat doen? Als het HC is gelukt, moet het mij ook lukken of ze moet nog een jonge dame zijn, daar kan ik niet meer tegen opquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je eerst die nog weten te doorstaan
Enkel diegene die het moeten weten weten hetquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en waar staat het beroemde/beruchte tuinhuisje??
ja dat kan jij wel zo mooi zeggen, maar deze aardbei weet niet waar dat isquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]gewoon in het oude vertrouwde tuinhuisje
okequote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enkel diegene die het moeten weten weten het
hahahahquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat doen? Als het HC is gelukt, moet het mij ook lukken of ze moet nog een jonge dame zijn, daar kan ik niet meer tegen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |