ohhh zit je nog 'daar' nu?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nee morgen werken dusen zondag misschien ook wel. Hopelijk morgenavond even naar huis
quote:
Thnx, maar ik koop liever iets wat ik mooi vind. Wil mijn slaapkamer toch nog aanpakkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl(...)nt-en-klaar-gordijn/
Heb je zo vroeg gegeten of tussendoor veel gesnoept?quote:
Vroeg gegeten had trekquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je zo vroeg gegeten of tussendoor veel gesnoept?
Ahah, dat word vanavond nog snackenquote:
Sowiesoquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, dat word vanavond nog snacken
quote:
Wat fijn voor je Sas, komt zeker door al die verwennerij voor die harder werkers.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
Middag allemaal, ik ben in een juichstemming, de riolering is gemaakt/vervangen!!!!!
en m'n zoon appte net of ik met z'n gezinnetje mee uit eten ga (om te ontstressen)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
Middag allemaal, ik ben in een juichstemming, de riolering is gemaakt/vervangen!!!!!
en m'n zoon appte net of ik met z'n gezinnetje mee uit eten ga (om te ontstressen)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat fijn!!! Lekker genieten met je zoonquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb je gegeten ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Avond allemaal, ben weer thuisquote:
Oehhh tapasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Avond allemaal, ben weer thuis![]()
We hebben bij La Cubanita gegeten, het was weer heerlijk!!!![]()
ik loop nog steeds te juichen, serieus, wat een luxe is een normaal werkende afvoer![]()
werk en slaapquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat hebben jullie nog voor (wilde) plannen voor het weekend???
Iedere zaterdag is het wassen en drogen (vreselijk ben zo'n gewoontebeestje), ik hoop nog van de zon te gaan genieten, hoewel ze zeggen dat het weer 30 graden gaat worden!quote:
Lekker lummelen in het weekend, niks mis meequote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Iedere zaterdag is het wassen en drogen (vreselijk ben zo'n gewoontebeestje), ik hoop nog van de zon te gaan genieten, hoewel ze zeggen dat het weer 30 graden gaat worden!
Verder geen plannen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:15 schreef xsaskiax het volgende:
Wat heeft Jeffrey weer leuke dingen op zijn Instagram staan, wat een mooi mengpaneel zeg!!ik heb geen insta, kan het niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar staat Yosevers voor ?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:20 schreef Flow3r het volgende:
Geen idee als ik eerlijk ben, het is de naam die Jeffrey gebruikt voor zijn instagram, misschien dat iemand het weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar staat Yosevers voor ?
Instagram is best leuk, ik heb al een tijd een account, plaats zelf huis- tuin- en kattendingen![]()
Je kunt wel lekker rondneuzen en meestal val je van het een in het ander
22:22:22quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen idee als ik eerlijk ben, het is de naam die Jeffrey gebruikt voor zijn instagram, misschien dat iemand het weet
Instagram is best leuk, ik heb al een tijd een account, plaats zelf huis- tuin- en kattendingen![]()
Ik ben gekapt met alle social mediaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen idee als ik eerlijk ben, het is de naam die Jeffrey gebruikt voor zijn instagram, misschien dat iemand het weet
Hyvesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ben gekapt met alle social media![]()
Heb ooit 100 jaar geleden Hyves gehad, werd kapot gegooid met allemaal glitterplaatjes
whahahaha had jij ook van die 'vrienden' die je elke ochtend een goedemorgen plaatje of zo stuurden?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ben gekapt met alle social media![]()
Heb ooit 100 jaar geleden Hyves gehad, werd kapot gegooid met allemaal glitterplaatjes
ja precies, zo geen zin inquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
whahahaha had jij ook van die 'vrienden' die je elke ochtend een goedemorgen plaatje of zo stuurden?
ik moet zeggen dat ik gelukkig zowel op FB als op instagram niet meer van dergelijke vrienden hebquote:
ik heb sommige contacten nooit meer elders teruggevonden, oa de dame (meisje destijds dusquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik vond Hyves toch wel wat hebben.....
Heb je het weleens via Schoolbank geprobeerd?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb sommige contacten nooit meer elders teruggevonden, oa de dame (meisje destijds dus) die in m'n lagere school klas zat en tegelijk met mij jarig was
daar vond ik wel wat klasgenoten terug inderdaad, nadeel is ook dat die school paar jaar nadat ik eraf was slootquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heb je het weleens via Schoolbank geprobeerd?
herkenbaar, de middelbare waar ik zat is er ook niet meer.... ik had al m'n schoolfoto's nog en die heb ik er in een grijs verleden opgezet, kreeg heel leuke reactiesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar vond ik wel wat klasgenoten terug inderdaad, nadeel is ook dat die school paar jaar nadat ik eraf was sloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |