Ach heb je wel wat aan je dagquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is al iets.. maar vroeg wakker worden is
quote:
oh dat lukt me in het weekend wel nog eensquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:54 schreef Lovely het volgende:
Maar mis de tijd wel, dat ik tot 10 uur nog lag te knorren
Mij niet hoog uit dat ik even voor 8en wakker wordtquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
oh dat lukt me in het weekend wel nog eens
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mij niet hoog uit dat ik even voor 8en wakker wordt
Ja ik ook, wordt dan vroeg wakker en soms val ik dan nog wel weer in slaap..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel op die dagen veel moe-er..
(als ik langer slaap)
Later naar bed gaanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:54 schreef Lovely het volgende:
Maar mis de tijd wel, dat ik tot 10 uur nog lag te knorren
Nou rond half wordt het al schemerig in de slaapkamer, gaat meer om het vroeg wakker wordenquote:
oh kun je op je werk nog kijken/ luisterenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:02 schreef engine het volgende:
TNT nu![]()
![]()
Ondertussen naar het werk gewiebeld.
https://www.action.com/nl(...)nt-en-klaar-gordijn/quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wil nog andere gordijnen op de slaapkamer
Ik ben alleen dus ik ga zo weer terug denk ik. Makkelijk verdiend vandaagquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh kun je op je werk nog kijken/ luisteren
an die arbeid du bube
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben alleen dus ik ga zo weer terug denk ik. Makkelijk verdiend vandaag
Nee morgen denk ik nog een paar uurtjesquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nee morgen denk ik nog een paar uurtjes
Ja iedere dag ander plan hierquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]maar ja.. dacht je vandaag ook
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
denk aan je eten daarof staat er niks meer
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja iedere dag ander plan hier![]()
Eten is belangrijk![]()
![]()
Heb net m'n boterhammen op.
Ja was ik gisteren boos overquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ow.. lijkt me vervelend als het zo kan veranderen , planning.
of niet?
nee en jij kunt nu naar huisquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was ik gisteren boos overmaar ja, is nou eenmaal zo. Vandaag kan ik er wel om lachen. Uiteindelijk is het mijn probleem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |