Nice, nog wat Rayquaza's gepakt? Ik had gehoopt op een uitnodiging van iemand. Helaasquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:33 schreef superkimmi het volgende:
We zijn halverwege dag 1 en nog niet in het park waar go fest is geweest (eerst city wide gameplay gedaan.) tussenstand dusver: @:kapiteiniglo heeft 18 shiny’s en ik 23
Als je het gezegd had, hadden we dat wel kunnen regelen. Maar we hebben er niet veel gedaan en de lobby’s zaten zo vol. Meer met shiny hunten bezig geweest. Uiteindelijk had ik er 73 en @KapiteinIglo 84quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:23 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Nice, nog wat Rayquaza's gepakt? Ik had gehoopt op een uitnodiging van iemand. Helaas
Ach ze komen wel een keer wereldwijd, ooit. Maar ik heb er ook niet over nagedacht iddquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:32 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Als je het gezegd had, hadden we dat wel kunnen regelen. Maar we hebben er niet veel gedaan en de lobby’s zaten zo vol. Meer met shiny hunten bezig geweest. Uiteindelijk had ik er 73 en @:kapiteiniglo 84
Einde maand geloof ik en je kreeg nu toch geen mega energy.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:03 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ach ze komen wel een keer wereldwijd, ooit. Maar ik heb er ook niet over nagedacht idd
Klopt. Bij global go fest kan iedereen ze doen incl mega energy. Mega energy was nu alleen voor tickethoudersquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Einde maand geloof ik en je kreeg nu toch geen mega energy.
Ik ontdekte dat ook. Niet eerlijkquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Einde maand geloof ik en je kreeg nu toch geen mega energy.
Maar die Mew heeft niks te maken met Pokemon Go? Of?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:34 schreef Hydrogeny het volgende:
Voor de eventuele nintendo switch pokemon spelers:
https://nl.pepper.com/aan(...)carlet-violet-284613
Nope, helemaal niks, hoort hier ook niet thuis eigenlijkquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Maar die Mew heeft niks te maken met Pokemon Go? Of?
Request verstuurdquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
@:J-net, mag ik ook in de OP? Trainercode is 3950 7574 9238
Geaccepteerd en cadeautje verstuurdquote:
Toegevoegd!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
Welkom. FR verstuurd (hipsepips)quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
Toegevoegdquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
Waarschijnlijk kan @J-net de OP niet meer aanpassen, dus even een van de mods of via een TR vragenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
Sendquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
Uitgenodigdquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
Neequote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ben je nou nog in londen geweest?
Ik gooi saaie weg als we bij een leuk iets komen. Ik vind het leuk om uit verschillende hoeken van Nederland en Europa verwarrende signalen over mijn verblijfplaats te sturenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:27 schreef yvonne het volgende:
War doen jullie eik met alle postcards, bewaren, opschonen, doen jullie moeite om leuke gifts te zoeken of hoe, wat, waarom etc.
Meestal doe ik wel moeite, rondje park met de hond dan krijg je de 'biggetjesroute' hang ik bank dan wordt het een klimrek, maar dan voek ik me schuldig) en verder dingen waar we langskomen. We rijden soms wel een leuke route speciaal voor die gifts
Ik bewaarsommige postcards, maar de meeste gooi ik weg of sla ik gewoon niet op.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:27 schreef yvonne het volgende:
War doen jullie eik met alle postcards, bewaren, opschonen, doen jullie moeite om leuke gifts te zoeken of hoe, wat, waarom etc.
Meestal doe ik wel moeite, rondje park met de hond dan krijg je de 'biggetjesroute' hang ik bank dan wordt het een klimrek, maar dan voek ik me schuldig) en verder dingen waar we langskomen. We rijden soms wel een leuke route speciaal voor die gifts
Ik heb er 11 in drie weken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:57 schreef Mrmime het volgende:
Tjonge op vakanties nog maar 1shiny gevangen, heb altijd het gevoel dat er elders veel shiny te vangen zijn maar dat valt tegen.
Ik heb er 12 gelopen en 1 Zygardecel gekregen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:02 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is jullie ervaring met routes?
Ik heb er nog nooit één gezien. Ik kan sinds kort wel routes aanmaken, maar die staan nu twee dagen in review.
Er zitten er blijkbaar meerdere in mijn stadsdeel Stratum in Eindhoven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb er nog nooit één gezien. Ik kan sinds kort wel routes aanmaken, maar die staan nu twee dagen in review.
Er zitten er twee lokaies pal voor mijn deur en een gym op 200 meter lopen, dus mensen die me als Pokemon vriendje hebben, krijgen meestal diequote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:27 schreef yvonne het volgende:
Ja, dat stadsdeel wonen wel wat fanatieke spelers, heb je geluk meequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er zitten er blijkbaar meerdere in mijn stadsdeel Stratum in Eindhoven.
[..]
Er zitten er twee lokaies pal voor mijn deur en een gym op 200 meter lopen, dus mensen die me als Pokemon vriendje hebben, krijgen meestal dieik bewaar toffe lokaties van mijn eigen reizen om dezelfde reden als Quoi en ik heb een tijdje een paar mensen gehad die via GPS spoofing op toffe lokaties zoals San Fransisco en New York zaten, die postcards heb ik ook bewaard.
Een matige hier in de buurt zag ik toen ik van vakantie terug kwam. Heb gisteren drie routes ingediend. Nu wachten op goedkeuring. Of niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:02 schreef PippenScottie het volgende:
Als ik een flinke lading Pokemon heb gevangen dan zoek ik met zoektermen 4* en op 3* om de goede te selecteren. Die maak ik allemaal favoriet. De rest gooi ik weg. Dat werkt vrij snel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:44 schreef Quoi het volgende:
Ja hoooi, vraagje over strategie.
Sinds kort pletter ik alle Pokemons onder de 3 sterren weg. Ik streef uiteindelijk naar de meest doorgeeëvolueerde vormen met 3 of 4 sterren. Lijkt me ok toch?
Als ik onder de tag 'to evolve' kijk, zitten daar alleen dan dus ook de 3 sterren vroeg in de evolutielijn. Die evolueren kan zonde van de candy zijn.
Dan moet ik dus de percentages van alle Pokemons in die evolutielijn gaan bekijken om te beoordelen of het slim is en welke ik ga evolueren. Is er een makkelijkere manier? Hoe doen jullie dit?
Waarom niet 0/1/2 eerst opzoeken en weggooien? Scheelt je favorieten maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik een flinke lading Pokemon heb gevangen dan zoek ik met zoektermen 4* en op 3* om de goede te selecteren. Die maak ik allemaal favoriet. De rest gooi ik weg. Dat werkt vrij snel.
Daarna kijk ik per Pokemon welke 3* uit mijn collectie de beste is met behulp van de app CalcyIV. En die evolueer ik.
Macht der gewoonte.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom niet 0/1/2 eerst opzoeken en weggooien? Scheelt je favorieten maken.
Ik evolueer pas als ik voldoende candy heb om alle evoluties in één keer te doen. Dan heb je dat probleem niet want je pakt op dat moment de beste die je hebt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:58 schreef Quoi het volgende:
Oh maar ik doe precies hetzelfde (maar dan met pokegenie). Alleen als je evolueert, hoe check je dan dat je niet evolueert in eentje die je al hebt (ipv de candy gebruiken om juist de volgende evolutie te doen)?
Ik kan bijvoorbeeld de sterkste spheal evolueren in sealeo, maar misschien had ik die al en kon ik beter de sterkste sealeo evolueren in walrein. Dat moet ik handmatig checken, ipv gewoon blind alles wat sterk is evolueren.
Of misschien zie ik iets over het hoofd.
Ik heb je ook toegevoegdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:15 schreef SEMTEX het volgende:
Er zitten er twee lokaies pal voor mijn deur en een gym op 200 meter lopen, dus mensen die me als Pokemon vriendje hebben, krijgen meestal die ik bewaar toffe lokaties van mijn eigen reizen om dezelfde reden als Quoi en ik heb een tijdje een paar mensen gehad die via GPS spoofing op toffe lokaties zoals San Fransisco en New York zaten, die postcards heb ik ook bewaard.
Aha, ik snap. Je hebt dan dus alleen de meest verre evolutie?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik evolueer pas als ik voldoende candy heb om alle evoluties in één keer te doen. Dan heb je dat probleem niet want je pakt op dat moment de beste die je hebt.
Enkel bij Pokemon die nuttig zijn evolueer ik nóg betere versies als ik die vang en genoeg candy heb.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Aha, ik snap. Je hebt dan dus alleen de meest verre evolutie?
Gewoon even nieuwsgierig.
Ik bewaar geen postcards meer sinds ik alle Vivillions heb. en daarvoor gooide ik ze al elke paar dagen weg.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:27 schreef yvonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |