Nee, dat ook niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is mooi. In een wijk verderop bij mij zitten 2 routes. Heb deze nu al meer dan 10x gedaan, maar nog steeds geen Zygarde Cell gezien.
Oh, dat gaat nog wel even duren voor je de 100% form verkrijgt danquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is mooi. In een wijk verderop bij mij zitten 2 routes. Heb deze nu al meer dan 10x gedaan, maar nog steeds geen Zygarde Cell gezien.
In Zoetermeer zijn ook zeker 2 routes actief nu, eentje van bijna 2 uur volgens pogo. Heb er zelf ook nog 3 in aanvraag daar.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:42 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nice! Dat is haalbaar voor ons. En zijn we niet zo vaak. We willen vanwege komende event naar een stad met voor ons veel nieuwe pokestops (2500 xp per nieuwe met lucky egg aan deze week)
In Gouda zitten er ook best wat, allemaal door 1 iemand die daar wek routes kan maken. Kleinste is 500m, de langste 2 kmquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Zoetermeer zijn ook zeker 2 routes actief nu, eentje van bijna 2 uur volgens pogo. Heb er zelf ook nog 3 in aanvraag daar.
En nu zijn ze allemaal gepubliceerdquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Zoetermeer zijn ook zeker 2 routes actief nu, eentje van bijna 2 uur volgens pogo. Heb er zelf ook nog 3 in aanvraag daar.
Ik werk in Zoetermeer (Lansinghage) ga daar proberen mn lunchwandelrondje tot route te maken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al routes gelopen van 10 minuten en routes die op een gym eindigden. Dus ik denk niet dat dat het wasquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:54 schreef J-net het volgende:
Net getracht een route te maken, maar hij liep vast bij eindpunt. Was een gym.
hij bleef hangen en wilde dat niet als eindpunt maken.
dus uiteindelijk mn lunchroute niet opgeslagen als pokemonroute. Moet nog uitvinden waar het probleem in zit. Is het dat het een gym is als eindpunt, was mn route te kort (half uurtje wandelen).
Minimumlengte is 500 meter. Probeer volgende keer anders adventure sync uit te zetten als je route maakt. Ik las online dat dat ook wel eens voor problemen kan zorgen bij het maken van routes.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:54 schreef J-net het volgende:
Net getracht een route te maken, maar hij liep vast bij eindpunt. Was een gym.
hij bleef hangen en wilde dat niet als eindpunt maken.
dus uiteindelijk mn lunchroute niet opgeslagen als pokemonroute. Moet nog uitvinden waar het probleem in zit. Is het dat het een gym is als eindpunt, was mn route te kort (half uurtje wandelen).
Ik woon in de provinciehoofdstad en ik heb nog geen route gevonden...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:12 schreef rubbereend het volgende:
Nadeel van in en dorp wonen, geen routes.
Pieterpeuterig dorp? Die kennen we hier niet in te buurtquote:Op zondag 30 juli 2023 14:49 schreef Quoi het volgende:
Ook in het pietepeuterige dorp naast Delft weer wat routes. Lekker zeg!
Maar nu de poliwags.
Dat klopt wel ja. Maar als stadsmens vind ik elk dorp (dus Delfgauw ook) pietepeuterig.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Pieterpeuterig dorp? Die kennen we hier niet in te buurtZelfs Den Hoorn is niet meer pieterpeuterig te noemen in vergelijking met andere dorpen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:02 schreef superkimmi het volgende:
Morgen naar Londen! En dan zaterdag en zondag Go Fest
Nice veel plezier!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:02 schreef superkimmi het volgende:
Morgen naar Londen! En dan zaterdag en zondag Go Fest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |