Hier in Twente is het tussendoor best een tijdje droog geweestquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hier in Twente wordt het continu aangevuld. Het regent al enkele uren. Eerst miezerig, maar nu iets steviger. De koelte is heerlijk om het huis door te laten luchten.
Ze hebben wel dikke waterpret daar:quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:08 schreef lily het volgende:
In ZL regent het weer. Niet heel hard maar door de wind kun je niks openzetten.
De warmte in huis krijg je er zo niet uit natuurlijk.
Het is ook nooit goed
Nou..quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:18 schreef INViCTuS het volgende:
Van mij mag het hierna wel weer 25 dagen droog blijven. Hier kan de natuur wel weer even op teren
Had maandag 30 mm en vandaag komt daar wel 40/50 bij, dus dat is echt wel weer veel. Allemaal gestage regen wat goed voor de tuin en landbouw is. Hier valt echt wel 3 weken op te teren, hoor.quote:
Volgens mij werkt dat niet zo. Het water zakt gewoon weg in de bodem of wordt afgevoerd. Je kunt neerslag beter gespreid hebben ipv alles op 1 dag.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Had maandag 30 mm en vandaag komt daar wel 40/50 bij, dus dat is echt wel weer veel. Allemaal gestage regen wat goed voor de tuin en landbouw is. Hier valt echt wel 3 weken op te teren, hoor.
Hier geen druppel. Wat een verschillen weer.quote:
Ja, dolle boel. De berichten van bekenden stromenquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze hebben wel dikke waterpret daar:
https://www.1limburg.nl/n(...)door-hevige-regenval
Niet iedereen zit op een kantoorbaan van 9-5.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Altijd die kansloze mensen die met hun auto gaan rijden dan
Er wordt sowieso nog steeds te veel afgevoerd. En maar blijven klagen, maar ondertussen verandert er weinig aan het waterbeleid.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat niet zo. Het water zakt gewoon weg in de bodem of wordt afgevoerd. Je kunt neerslag beter gespreid hebben ipv alles op 1 dag.
Dus ga je maar een halve rivier inrijdenquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet iedereen zit op een kantoorbaan van 9-5.
Heb bijna 100 liter bewaard. het is iig ietsquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:09 schreef Arizona het volgende:
Onze regenton zit alweer helemaal vol![]()
(Deze vangt het water van het dak van de overkapping op)
200 liter hierquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb bijna 100 liter bewaard. het is iig iets
Wat we dinsdag niet kregen kregen we nu nog steeds niet. Ik voel me flink gediscrimineerd als westeling.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:47 schreef Frutsel het volgende:
Dat wat we dinsdag niet kregen wordt nu ingehaald.
Wat een water valt hier zeg. En lijkt nog geen eind aan te komen. Buienradar staat stil denk ik lol
8 regentonnen vol met water van het dak en moet het nu aansluiten op het riool anders heb ik een zwembad in mijn overkapping lol
Heb jij meteen je gevoerde winterlaarzen kunnen gebruiken?quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:59 schreef Djeez het volgende:
Wat! Een! Regen! Assen maakt zijn reputatie als natste stad van Nederland meer dan weer, het regent al sinds 16u onafgebroken
Meest neerslachtige stad wil niet direct zeggen dat er het meeste regen valt he.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:59 schreef Djeez het volgende:
Wat! Een! Regen! Assen maakt zijn reputatie als natste stad van Nederland meer dan weer, het regent al sinds 16u onafgebroken
Nee, maar wel een koeleren broek. Waterdicht, en het is de jaarlijkse feestweek op het dorp (TT)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij meteen je gevoerde winterlaarzen kunnen gebruiken?
Zie na het weekend hier in het oosten aantal dagen 23/24 met zon en droog. Dat is helemaal prima. Daarna lijkt het weer op te lopen richting 26. Ook nog prima.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:27 schreef Pvt.Webster het volgende:
Pluimen zijn aardig afgekoeld. Doe-weer
quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:59 schreef Djeez het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |