Oops. Staat ie ergens als shortcut?quote:Op maandag 1 april 2024 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoekfunctie van FOK! is uitmuntend.
https://mycroft.fok.nl/
Helemaal bovenaan de pagina. (op pc in de webbrowser in ieder geval)quote:
Het is verwijderd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:57 schreef Modus het volgende:
uitkeringsgenieter in GC / kaartje voor iemand die ziek is
zoveelste obvious kutkloon die alleen maar komt kutkutkutkutkutkutklootzakken in serieuze topics
Trap zulke figuren toch gewoon meteen voor eeuwig van Fok af
Ik lees daar niet mee. Weet niet of andere mods van GC daar wel meelezen. Als er geen tr wordt gezet, wordt het niet gezien.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:31 schreef Modus het volgende:
Dit soort posts zou een GC mod onderhand ook best eens wat van mogen vinden. Maar dan moet wel de context begrepen kunnen worden (een SC, dus de users en hun postgedrag/pohi een beetje kennen):
--> wie er post en wat, als reactie op wie (iemand die duidelijk worstelt en zich regelmatig kwetsbaar opstelt), in welke situatie.
Bepaald niet de eerste keer ook, maar de "losse" posts an sich zijn niet altijd zo kut dat TR-waardig. Maar regelmatig van dat soort posts in zulke situaties, tja. Wordt naar mijn idee wel een beetje een optelsom dan.
Betreffende user heeft al meerdere keren aangegeven soms weg te blijven om het soort reacties dat hij krijgt als hij probeert over zijn problemen te posten. Dat kan toch niet helemaal de bedoeling zijn.
@dud0r is daar actief met meelezen..quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik lees daar niet mee. Weet niet of andere mods van GC daar wel meelezen. Als er geen tr wordt gezet, wordt het niet gezien.
Misschien kan @dud0r dan beter antwoorden dan ik.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:48 schreef over_hedge het volgende:
sorry miss sly zal het niet meer doen. Maar kon het niet laten
Denk dat dat de Duitse klank isquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
GC / B&B gast speelt typsiche Duitse muziek af, wat nu?
Typsiche?
Er zijn er zeker, even zoeken op het forum.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Er zijn nog geen plotseling overleden topics naast deze.
Kan het topic weer heropend worden?
GC / Met Onbekende Oorzaak/Onverwacht/Plotseling overleden in 2024 topic
Check.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
GC / [KSC #17703] Canadese dode pieren op dollarbiljetjes
Kan iemand hier ‘Canadese’ van maken? Dit doet pijn aan de ogen.
Ik hoop zó erg dat je deze hele act doorzetquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
@:CoolGuy heeft mijn coming out topic gesloten, ik ben uit de kast gekomen als transvrouw en ik kreeg daarop negatieve reacties.
GC / Ik ben een transvrouw vanaf nu
Waarom? Het is niet dat hij van FOK! Af wordt getraptquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik hoop zó erg dat je deze hele act doorzet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |