Ja en toch komt Wendy sympathieker als mens op ons over dan Babette. Raar he. NOT.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:20 schreef pingu66 het volgende:
Baps weer over Wendy.
Baps weet ondanks dat ze dronken is precies wat ze doet en doet precies de zelfde dingen die ze nuchter ook doet.
Wendy is wel een hot onderwerp bij Babettequote:Op woensdag 21 juni 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
Jemig weer over dat Wendy heeft gelogen over het slapen met Jasper
ik denk dat ze gewoon stik jaloers is op Wendy. En dat ze de grip op wendy kwijt is, wendy deed niet meer alles slaafs zoals babette het wildequote:Op woensdag 21 juni 2023 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy is wel een hot onderwerp bij Babette
Misschien heeft ze dat wel gedaan om Jappies bestwil en Wanda ....quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
Jemig weer over dat Wendy heeft gelogen over het slapen met Jasper
Dat gevoel bekroop bij mij dus ook, jaloeziequote:Op woensdag 21 juni 2023 13:25 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon stik jaloers is op Wendy. En dat ze de grip op wendy kwijt is, wendy deed niet meer alles slaafs zoals babette het wilde
quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gevoel bekroop bij mij dus ook, jaloezie
en jaloers als een gek omdat er gezellig in de cabana is geslapen en zij t feestje miste, Maar juist daarom was t zo leukquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gevoel bekroop bij mij dus ook, jaloezie
Je bent ook niet verplicht om iemand te zeggen als je iets met iemand gedaan heeftquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dat wel gedaan om Jappies bestwil en Wanda ....
quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:31 schreef Clasientje het volgende:
Ok ik volg Jeffrey sinds kort ff kijken maar ik merk wel dat hij een stuk rustiger en kalm overkomt en meer respect toont. Een hele andere Jeffrey zag ik bij die fimpjes op instagram. Ik krijg dan toch de indruk dat Jeffrey een rol speelde in het progamma.
Op het nog 100 dagen feest stond ze allerlij dingen te schreeuwen over Jeff en Mirthe dat Jeff geilde op Mirthe en niet op Kim ( Jeff was er op dat moment niet bij)quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg telkens het gevoel, dat Babette het over haarzelf heeft, wanneer ze het over het niet tegen drank kunnen heeft. Als er iemand is, die niet tegen drank kan is het Babette zelf wel.
Die heeft idd een eigen mening. Babette liet even merken, dat ze dat niet echt op prijs kon stellenquote:
Babette kraamt wel meer onzin uit wanneer ze gezopen heeft.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Op het nog 100 dagen feest stond ze allerlij dingen te schreeuwen over Jeff en Mirthe dat Jeff geilde op Mirthe en niet op Kim ( Jeff was er op dat moment niet bij)
Nee hij speelt juist een rol in die filmpjes. Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:31 schreef Clasientje het volgende:
Ok ik volg Jeffrey sinds kort ff kijken maar ik merk wel dat hij een stuk rustiger en kalm overkomt en meer respect toont. Een hele andere Jeffrey zag ik bij die fimpjes op instagram. Ik krijg dan toch de indruk dat Jeffrey een rol speelde in het progamma.
Marciano komt heel vaak zo wijs over.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:34 schreef Harry het volgende:
Marciano: het gaat erom wat IK heb gedaan. Niet wat een ander (Wendy) heeft gedaan.
Hahahaha kan ookquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee hij speelt juist een rol in die filmpjes. Lekker makkelijk.
En ze begint zich er steeds meer aan te irriteren.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:38 schreef danaqui het volgende:
Babs krijgt Tiano niet waar ze hem hebben wil, mooi om te zien
Ja prachtig om te volgenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En ze begint zich er steeds meer aan te irriteren.
Ik denk zeker dat hij een spel speelde maar wat ik alleen niet begrijp is waarom hij ook tegen zijn eigen vriendin het speelde want hoe hij vaak tegen haar deed en waar hij haar voor uitmaakte was nou niet bepaald nodig.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:31 schreef Clasientje het volgende:
Over eliminatie, rupi imi Wendy of morrie.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:42 schreef danaqui het volgende:
Zoë staat te smoezen met Sas en Bern, geen idee waarover ik ga weer naar buiten
Kim W was zijn vriendin, ligt misschien net wat anders. Ik zou trouwens erg moe worden van Babette. Het is dat je daar opgesloten bent met meerdere bewoners, anders zou je haar snel negerenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:41 schreef Dotteke het volgende:
Hij kan van haar wel meer hebben dan van KimW
Dat was echte verontwaardiging / woede. Dat kan zelfs een acteur niet een half jaar spelen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat hij een spel speelde maar wat ik alleen niet begrijp is waarom hij ook tegen zijn eigen vriendin het speelde want hoe hij vaak tegen haar deed en waar hij haar voor uitmaakte was nou niet bepaald nodig.
Dat snap ik nog steeds niet.
Ik denk dat als Babette nu zijn vriendin zou zijn hij tegen haar ook echt heel anders had gesproken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:41 schreef Dotteke het volgende:
Hij kan van haar wel meer hebben dan van KimW
Ja heb ik net zo, zou haar zoveel mogelijk uit de weg gaanquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kim W was zijn vriendin, ligt misschien net wat anders. Ik zou trouwens erg moe worden van Babette. Het is dat je daar opgesloten bent met meerdere bewoners, anders zou je haar snel negeren
Zoe vindt dat zij die vrijstelling had moeten hebben omdat zij een target is. Of denkt dat ze dat is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Over eliminatie, rupi imi Wendy of morrie.
Over dat ze dicht bij zat met de km , ze kon t niet eens opnoemen.
Ik vind het juist goed en verstandig van Marciano, dat hij zich niet laat domineren door Babettequote:Op woensdag 21 juni 2023 13:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat als Babette nu zijn vriendin zou zijn hij tegen haar ook echt heel anders had gesproken.
Goed van Babette dat ze zich niet laat domineren door hem en ook echt wel zegt wat ze er van vindt.
Absoluutquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ik net zo, zou haar zoveel mogelijk uit de weg gaan
Zouden vertrouwen ze weten toch dat zij bij kamp Isaac/Babette hoortquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:51 schreef pingu66 het volgende:
Zoë: ik zeg ik zeg ik zeg. Bern staat er maar bij en een beetje ja te knikken Sas leeft helemaal op dat ze Zoë om heeft weten te lullen bij haar en Bern
Zoë wil in het spel blijven dus die lult en stemt gewoon met Sas en Bern mee.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zouden vertrouwen ze weten toch dat zij bij kamp Isaac/Babette hoort
Ik zie er maar één?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:56 schreef danaqui het volgende:
Wat een rat die Babs, ze heeft gewoon een nepmic op haar shirt net alsof ze haar mic opheeft zodat ze kan smoezen maar haar echte mic haalde ze net uit haar broek.
Kijk maar er zitten nu 2 mics op haar shirt
Zijn er 2 die aan de buitenkant zit van haar shirt maakte ze net vast aan dat zwarte dingetje wat al op haar shirt zat buitenquote:
En zij voor Zoëquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Babette baalt dat Rupert altijd voor Imadiddin praat
Dat dus, hij moet en zal laten zien dat hij de meerdere/sterkere is. Moet je kijken hoe hard hij in haar bovenarm moet knijpen om haar in bedwang te kunnen houdenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:00 schreef Rhosyn het volgende:
Als dit stoeien isEcht niet
![]()
Dit is wat ik naar vindt aan Marciano. Dat willen overheersen en afdwingen.
Volgens mij zat alleen het clipje op haar t shirt en had ze haar microfoon in d'r zak. Daarna zette ze haar mic weer vast in dat clipje.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:00 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zijn er 2 die aan de buitenkant zit van haar shirt maakte ze net vast aan dat zwarte dingetje wat al op haar shirt zat buiten
Lastig uitleggen zo
Sasha en Bern toch.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:22 schreef 5thencounter het volgende:
En dat "Grapje" moet Ī2000 gaan kosten, nog geen vrijwillige "sponsors" gevonden die het bedrag voor Jappie kunnen aanvullen.. dus maar weer ff op de groene mat met z'n alle ?
[ afbeelding ]
Nou de droeftoeter heeft wel eerst nog bijna een traantje moeyen laten. Zoveel moeite kostte het Sasha om hem over te halen. Hij had natuurlijk uiteindelijk geen eigen mening.quote:
Nou nou, en dat allemaal voor Jappies 2e Evenement voor Eigen Meerdere Glorie en TV kijkers... En Regie geniet meequote:Op woensdag 21 juni 2023 14:30 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou de droeftoeter heeft wel eerst nog bijna een traantje moeyen laten. Zoveel moeite kostte het Sasha om hem over te halen. Hij had natuurlijk uiteindelijk geen eigen mening.
Vreselijke vrouw zegquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette is echt onvoorstelbaar. Die vrouw weet echt van geen ophouden
Moraima krijgt ze wel achter haar wagentje. De is niet echt snuggerquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijke vrouw zeg
En dan ook nog zachtjes praten
Maar ze zit er niet voor het geld. Haar woordenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:38 schreef engine het volgende:
Babette is in paniek voor de volgende eliminatie
Ik hoop dat het zo loopt als ze denktquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:38 schreef engine het volgende:
Babette is in paniek voor de volgende eliminatie
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo loopt als ze denkt
Nu gaat ze met Sas pratenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:41 schreef engine het volgende:
[..]
Zou ik ook prima vinden. Ze is er druk mee.
Die kans soms dagen in die slaapkamer bezoek ontvangen.quote:
Ze wilde zo graag alleen met Bern speechen, ze had er over gedroomdquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:42 schreef engine het volgende:
Babette vindt het niet zo leuk dat Imading ook manager wil worden![]()
Sasha zegt dat Mirthe ook gaat voor manager volgende maand
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhnee hé? Er zitten fouten in het sudoku boek ...Aldus Erik's Calculator Mind
Maar dan kun je het toch nog als schrijfpapier gebruiken ...Aldus Miertje![]()
Imadiddin ookquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:45 schreef Varen het volgende:
Babette wil samen met Bern voor manager. Myrthe schijnt ook te willen. Vindt Babette niet leuk
Gaat toch werkelijk nergens over. Ze denkt dat ze van Bern wel wint bij de manager verkiezing. Van Ima niet dus helemaal niet leuk als hij ook mee doet. En Mirthe moet er al helemaal niet aan denken want dat bevalt Babette ook niet. Ofzoiets.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wilde zo graag alleen met Bern speechen, ze had er over gedroomd
Mij maakt het niet uit maar ik wilde gewoon met Bern, snap je ik vind dat gewoon leuk zegt Babs
Erik is een zielige iets te mislukte Rain Manquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Het is een nog grotere sukkel dan ik dacht
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik is een zielige iets te mislukte Rain Man
Nou nou, overdrijven is ook een vak hé. Hij heeft er eerst gewoon even over gesproken en nagedacht of hij Jasper zou sponseren. Kon ik me goed in vinden, vond een evenement van 2000 euro ook belachelijk duur. Als je zelf geen geld heb, moet je ook niet zo iets duur willen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:30 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou de droeftoeter heeft wel eerst nog bijna een traantje moeyen laten. Zoveel moeite kostte het Sasha om hem over te halen. Hij had natuurlijk uiteindelijk geen eigen mening.
Ook nog zelf de diagnose bedacht, dus een niet-erkende Rainmanquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik is een zielige iets te mislukte Rain Man
Klopt, volgens Eriks eigen opvatting is hij een Niet Gediagnosticeerde Autistquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook nog zelf de diagnose bedacht, dus een niet-erkende Rainman
ALs mirthe mee gaat doen wint Babette als Mirthe niet mee gaat doen kan Bern wel eens gaan winnenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:46 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat toch werkelijk nergens over. Ze denkt dat ze van Bern wel wint bij de manager verkiezing. Van Ima niet dus helemaal niet leuk als hij ook mee doet. En Mirthe moet er al helemaal niet aan denken want dat bevalt Babette ook niet. Ofzoiets.
Het Bestelscherm staat open....quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:00 schreef engine het volgende:
Babette nu ook in kantoor ineens. Hoezo is ze daar nu ook ineens?
Als Imma mee doet mag hij niet stemmen ( op Babette)quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:46 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat toch werkelijk nergens over. Ze denkt dat ze van Bern wel wint bij de manager verkiezing. Van Ima niet dus helemaal niet leuk als hij ook mee doet. En Mirthe moet er al helemaal niet aan denken want dat bevalt Babette ook niet. Ofzoiets.
Het kan geen kwaad, als het maar gedoseerd gaatquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Is dat nog wel gezond zoveel sporten Marciano en Isaac doen
Ze waren vanmorgen ook al met die gewichten bezig
Maar iedere dag zoveel ook niet?quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad, als het maar gedoseerd gaat
Sommigen trainen nog veel meer op een dag. Dit is nog nietsquote:
Yep. Misbruik maken van de crush van Eric op haar om iets gedaan te krijgen. Tquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje NooitGenoeg aan de BestelTafelBest ook wel stilletjes een Gluipkutje geworden
![]()
[ afbeelding ]
Jahh, de vraag is waar Miertjes Ī800 op aan verdwenen is dat ze Erik moet opgeilen voor een Discobalquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. Misbruik maken van de crush van Eric op haar om iets gedaan te krijgen. T
Ze kan niets meer dan anderen uitgeven, dus ik snap dat nooit genoeg niet zo.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje NooitGenoeg aan de BestelTafelBest ook wel stilletjes een Gluipkutje geworden
![]()
[ afbeelding ]
Nah, dan zal ik het maar Hebbe Hebbe Hebbe Wille noemen , veranderd nix aan haar karaktertrekquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kan niets meer dan anderen uitgeven, dus ik snap dat nooit genoeg niet zo.
Ze heeft wel iets met lichtjes.
Kleren badkleding sportkleding galakleding die licht gevende astronaut sneakers,landkaart,sponsering aan Tiano en haar evenement kost veel geld.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, de vraag is waar Miertjes Ī800 op aan verdwenen is dat ze Erik moet opgeilen voor een Discobal
Thanks.. zoveel geld dat ze Erik erbij nodig heeft om haar kooplust te bevredigen... Hoe zullen dat noemen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kleren badkleding sportkleding galakleding die licht gevende astronaut sneakers,landkaart,sponsering aan Tiano en haar evenement kost veel geld.
Zit nog wat variatie in, Isaac zie ik hoofdzakelijk schoenendozen met sneakers openen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kleren badkleding sportkleding galakleding die licht gevende astronaut sneakers,landkaart,sponsering aan Tiano en haar evenement kost veel geld.
Sugardaddy (daar heeft ie de leververvetting van denknik )quote:[b]Op
Thanks.. zoveel geld dat ze Erik erbij nodig heeft om haar kooplust te bevredigen... Hoe zullen dat noemen?
Leuk gebaar, ze is 1 van de weinigen daar die aandacht voor hem heeft.quote:
Ik zie dat anders.. Erik vertoond "Vrekkerig" gedrag, als een ouwe oppotter niets uitgeeft en alle potten leeglikt .. dat Miertje daar handig gebruik van maakt met haar "charmes" is even lief als gluiperig.. en als Lief Dommig Spelemeisje spelend... en zoveel kijkertjes er ook in trappenquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Leuk gebaar, ze is 1 van de weinigen daar die aandacht voor hem heeft.
Na JW loopt hij daar een beetje met z'n ziel onder de armen.
Kijk, ik had dat gemist en lees hier wonderlijke verhalen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:26 schreef engine het volgende:
Erik heeft niks voor Mirthe gekocht maar iets voor hun evenement. Ook was het niet Mirthe maar Moraima die daar op aanstuurde volgens mij.
Dat is leuk omgedraaid ja..quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:26 schreef engine het volgende:
Erik heeft niks voor Mirthe gekocht maar iets voor hun evenement. Ook was het niet Mirthe maar Moraima die daar op aanstuurde volgens mij.
Het is toch omvang exclusief de cups. Dus 85cm + grote bakken om d'r voorgeven in te hangen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:31 schreef pingu66 het volgende:
Moirama heeft echt geen 85 omvang van haar Bh.Minstens 100
Nee 85 is de lengte onder je borsten en dat is meer dan 85 cm bij Morriequote:Op woensdag 21 juni 2023 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is toch omvang exclusief de cups. Dus 85cm + grote bakken om d'r voorgeven in te hangen?
Ho ho.. De Briljante Geest van Erik heeft verzekerd dat die verlichting meer dan genoeg was voor de hele Loodsquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:33 schreef pingu66 het volgende:
Dat lichtje wat mirthe heeft gekocht is echt nutteloos in zo'n grote hoge loods met al die ramen. En wie gaat dat allemaal opbouwen? Vast Mirthe niet.
Oh dan heb ik dat altijd verkeerd gedacht. Dank u voor deze lesquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee 85 is de lengte onder je borsten en dat is meer dan 85 cm bij Morrie
Mits de loods goed verduisterd is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:33 schreef pingu66 het volgende:
Dat lichtje wat mirthe heeft gekocht is echt nutteloos in zo'n grote hoge loods met al die ramen. En wie gaat dat allemaal opbouwen? Vast Mirthe niet.
Ja inderdaad!quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:42 schreef Verida het volgende:
Leuk dat Mirthe en Erik zo met dat licht bezig zijnIs weer eens wat anders dan horloges en goud shoppen om mee te kunnen nemen naar huis.
En dan zal het zo zijn dat mirthe het bij Erik lospeutert, wat dan nog? Ze lopen daar allemaal bij iedereen te bedelen om eigen evenementen leuker te maken, en Erik heeft het geld, dus zal het wel goed vinden dat daar een deel van naar iets voor Mirthe gaat, of naar hetgeen zij samen organiseren.
Loods magquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mits de loods goed verduisterd is.
In de weliswaar wat kleinere slaapkamer gaf het best veel licht.
Ook een aantal die een financiële bijdrage hebben gedaan aan het evenement van Jasper.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:42 schreef Verida het volgende:
Leuk dat Mirthe en Erik zo met dat licht bezig zijnIs weer eens wat anders dan horloges en goud shoppen om mee te kunnen nemen naar huis.
En dan zal het zo zijn dat mirthe het bij Erik lospeutert, wat dan nog? Ze lopen daar allemaal bij iedereen te bedelen om eigen evenementen leuker te maken, en Erik heeft het geld, dus zal het wel goed vinden dat daar een deel van naar iets voor Mirthe gaat, of naar hetgeen zij samen organiseren.
Oh dan is het goed als de discotheek expert het zegt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ho ho.. De Briljante Geest van Erik heeft verzekerd dat die verlichting meer dan genoeg was voor de hele Loods
En tiano heeft laatst ook bij iedereen lopen leuren om extra geldquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook een aantal die een financiële bijdrage hebben gedaan aan het evenement van Jasper.
hij heeft wel verstand van verlichtingquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh dan is het goed als de discotheek expert het zegt.
Erik kreeg zijn bestelde 2 pingpong batjes binnen en die zaten in een tasje. Mirthe meteen roepen "wat een leuk tasje, zo leuk, doe je daar iets mee?"quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:26 schreef engine het volgende:
of gewoon nog blij kunnen zijn met iets heel kleinsquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Erik kreeg zijn bestelde 2 pingpong batjes binnen en die zaten in een tasje. Mirthe meteen roepen "wat een leuk tasje, zo leuk, doe je daar iets mee?"
En Erik: Hier mag je hebben.
Mirthe: oooo echt? weet je het zeker zo leuk dank je wel, echt weet je het zeker.
-----
Hoezo niet hebbuh hebbuh
Het gaat niet om het krijgen van iets maar om het gehuichel. Ze vindt Erik stinken en ze wordt vaak ongemakkelijk van hem. Ze heeft zelfs haar bed geruild met Sasha omdat ze niet meer tegen de lucht van hem kon.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:42 schreef Verida het volgende:
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat ze zegt: doe je daar iets mee? Het is suggestief en klinkt als: Als je er niks mee doet mag ik hem dan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:57 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon nog blij kunnen zijn met iets heel kleins
het hoeft niet altijd goud te zijn wat blinkt.
ik zie dat anders.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het gaat niet om het krijgen van iets maar om het gehuichel. Ze vindt Erik stinken en ze wordt vaak ongemakkelijk van hem. Ze heeft zelfs haar bed geruild met Sasha omdat ze niet meer tegen de lucht van hem kon.
Dat ze beleefd blijft en hem niet gaat negeren is alleen maar goed maar met haar tieten voor zijn neus hangen en geïnteresseerd doen vind ik gehuichel en ze geeft de verkeerde signalen af naar hem. Ze weet echt wel dat hij haar heel leuk vindt en zelfs een beetje verliefd is.
Dat bedoel ik met misbruik maken.
Dus. Dat.
Prima toch, Mirthe verwacht blijkbaar niet dat Erik iets met het tasje doet, dus vraagt ze ernaar omdat ze het graag wil. Iedereen blij.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat ze zegt: doe je daar iets mee? Het is suggestief en klinkt als: Als je er niks mee doet mag ik hem dan.
Dit is natuurlijk een aanname. Als je dit nu over Zoe zou zeggen ten opzichte van Isaac, had ik het geloofwaardiger gevonden. Mirthe is gewoon een spontane meid en kan het goed vinden met Erik. Niets mis meequote:Op woensdag 21 juni 2023 16:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het gaat niet om het krijgen van iets maar om het gehuichel. Ze vindt Erik stinken en ze wordt vaak ongemakkelijk van hem. Ze heeft zelfs haar bed geruild met Sasha omdat ze niet meer tegen de lucht van hem kon.
Dat ze beleefd blijft en hem niet gaat negeren is alleen maar goed maar met haar tieten voor zijn neus hangen en geïnteresseerd doen vind ik gehuichel en ze geeft de verkeerde signalen af naar hem. Ze weet echt wel dat hij haar heel leuk vindt en zelfs een beetje verliefd is.
Dat bedoel ik met misbruik maken.
Dus. Dat.
Dat denk ik ook, ondanks dat Mirthe Erik vindt stinken kunnen ze het prima vinden samen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:11 schreef utopia2.0 het volgende:
1
[..]
Dit is natuurlijk een aanname. Als je dit nu over Zoe zou zeggen ten opzichte van Isaac, had ik het geloofwaardiger gevonden. Mirthe is gewoon een spontane meid en kan het goed vinden met Erik. Niets mis mee
En als hij al verliefd is, heeft hij dat echt wel naar de achtergrond geduwd. Hij ziet ook wel dat het in die setting niet mogelijk is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ondanks dat Mirthe Erik vindt stinken kunnen ze het prima vinden samen.
Ik geloof eigenlijk ook niet zo in verliefdheid van de kant van Erik.
Tuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ondanks dat Mirthe Erik vindt stinken kunnen ze het prima vinden samen.
Ik geloof eigenlijk ook niet zo in verliefdheid van de kant van Erik.
Ahhh tuurlijk.. ik was vergeten dat het allemaal Babette haar schuld isquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie dat anders.
dat praten over stinken doet ze in het bijzijn van babette , lult ook maar een beetje mee in wat hun vinden. Niet netjes, dat niet.
en ik geloof dat ze verder best wel op kan schieten met Erik, ze doen vaak dingen samen die de anderen niet leuk vinden.
Dat mag ze toch gewoon vinden? ik vind al die haren ook smerig en zou er niet naast in het zwembad willen zitten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ze doet maar een beetje met hem aan want ja ze zal er niet slechter van worden. Ze weet immers heel goed dat hij haar leuk leuk vindt.
Hoe vaak heeft ze al niet gezegd ongemakkelijk van hem te worden en daarbij vindt ze hem ook nog eens ontzettend vies. Ze wilde zelfs niet in het zwembad met hem. Die vieze haren op zijn lichaam komen allemaal in dat water.. Zo aardig en lief is Mirthe nu ook weer niet.
😥quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:32 schreef Frummelie het volgende:
Goh Babette en Wendy kunnen bijna niet verder uit elkaar zitten.. grote kloof..
Natuurlijk mag ze dat vinden.. ik begrijp alleen niet dat dat ze al die dingen tegen iedereen zegt en dat blijft herhalen ongemakkelijk van hem te worden. Ik denk dat ze heel goed weet hoe ze hem kan bespelen en daar maakt ze grondig gebruik van.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat mag ze toch gewoon vinden? ik vind al die haren ook smerig en zou er niet naast in het zwembad willen zitten.
Gelukkig gebeurt dat haast nooit en had Erik toen wel gedouched
En niemand is daar heilig, zou ook niet goed zijn als er alleen maar goedheid gezegd zou worden over Mirthe, ook zij moet zich staande houden in de setting van de loods, ze zit er ook wel om te winnen. Iedereen heeft zijn goede ne slechte eigenschappen.
Maar dat je ondertussen vriendschappelijk met elkaar kunt omgaan, lijkt me niet meer dan normaal, zelfs als je die persoon vindt stinken of vindt dat die lange vieze lichaamsbeharing heeft.
Maar ze is niet helemaal doortrapt, vind ik tenminste niet, ze zitten ook gezellig tot laat te kletsen of sudoko's te maken en hebben ook leuke dingen samen georganiseerd (spelletjesdag)
Glazenpot met kruidenboterquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij die glazen potten waar ze koffie en thee uit drinken.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, had jij de schuld gekregen dat je die pot hebt gebroken
Volgens mij zijn er aardig wat die in juli manager willen wordenquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:01 schreef Frummelie het volgende:
Babette gaat nu echt voor manager, ze gaat het gewoon doen.. ik zie Babette daar echt niet zitten, niks voor haar...
Nog 3 maanden, natuurlijk wil iedereen nu vrijstelling via Managerschap.. en beroerder dan Moira kán gewoon niet meerquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:05 schreef pingu66 het volgende:
Babette wilde nooit manager worden en nu ineens wel. (bang voor de eli)
2, nog twee maanden, deze hel is eind augustus afgelopenquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog 3 maanden, natuurlijk wil iedereen nu vrijstelling via Managerschap.. en beroerder dan Moira kán gewoon niet meer
Dat zegt ze net.. Lies Visschedijk. Zoë en Erik gaan er tegenin dat het niet klopt maar Babette heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:07 schreef mangalie het volgende:
De grote vraag van Babette is nu...Wie speelde Soof/??
Ohhw..? zo snel al? Gôhquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2, nog twee maanden, deze hel is eind augustus afgelopen
Ik hoop dat de volgende manager niet meer vrijgesteld wordt van eliminatie, kijken hoeveel gegadigden er dan nog zijn...😁quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog 3 maanden, natuurlijk wil iedereen nu vrijstelling via Managerschap.. en beroerder dan Moira kán gewoon niet meer
Dat zou een mooie wending zijnquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik hoop dat de volgende manager niet meer vrijgesteld wordt van eliminatie, kijken hoeveel gegadigden er dan nog zijn...😁
Manager van Juli nog wel. Manager van Augustus is niet meer vrijgesteld.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik hoop dat de volgende manager niet meer vrijgesteld wordt van eliminatie, kijken hoeveel gegadigden er dan nog zijn...😁
Ja klopt... ik geloof dat ze met z'n 4en zijn..quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er aardig wat die in juli manager willen worden
Dan moet Mirthe het worden want die wil en heeft een vrijstelling gewonnenquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Miertje is al bijna een jaar ooit echt in nominatiegevaar geweest, de laatste die onheffing nodig had krijgt een onheffing.. "Sommige" moeten gewoon naar de finale.. en wie dat zijn is bijna wel duidelijkquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan moet Mirthe het worden want die wil en heeft een vrijstelling gewonnen
Rolschaats evenement staat al in de agendaquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:12 schreef Deisyy het volgende:
Las ik iets over een rollerdisco?![]()
Leuk idee, kan het al in de agenda?
Wendy moest eens wetenquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:32 schreef Frummelie het volgende:
Goh Babette en Wendy kunnen bijna niet verder uit elkaar zitten.. grote kloof..
Zo ver ik weetquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er aardig wat die in juli manager willen worden
Dan zijn er nog 11 over die kunnen stemmernquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ver ik weet
Babatte Bern, Imadiddin en Mirthe
quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ver ik weet
Babatte Bern, Imadiddin en Mirthe
Ben benieuwd of ze zich ook echt verkiesbaar gaan stellenquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zijn er nog 11 over die kunnen stemmern
Ja dat vertelde Sasha, vanmiddag aan Babette toen deze verontwaardigd kwam vertellen dat Imadiddin ook voor manager voor de maand juli wilde gaanquote:
Dat ging over de stemmen..Dat Mirthe met hun mee zou gaan en op Bern zou stemmen...Zo had ik het begrepen, maar kan het mis hebben..quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vertelde Sasha, vanmiddag aan Babette toen deze verontwaardigd kwam vertellen dat Imadiddin ook voor manager voor de maand juli wilde gaan
O het kan even goed dat ik het verkeerd heb begrepen hoor. We gaan het vast nog wel een keertje horen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat ging over de stemmen..Dat Mirthe met hun mee zou gaan en op Bern zou stemmen...Zo had ik het begrepen, maar kan het mis hebben..
Ik vond Madeleine ergerquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die had ook met het dubbel aantal zeikende eikels te maken , Moira is een waggelend stuk brutaal vreten die maar 14 Tamme Konijnen zoet hoeft te houden, en zelfs dát hoeft ze niet eens, iedereen zit op haar kantoor eigen zaken te doenquote:
Bbatte is in het echt ook zo'n backstabberquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:36 schreef Dotteke het volgende:
Moraima zegt dat ze 80/85 % echt is zoals ze iis
Babette geeft aan dat zij wel echt is maar soms speltechnisch
Moriama brabbelt weer onverstaanbaar dingen
Inn ieder geval dat ze iets aan haar kinderen heeft beloofd
Dat straalt ze ook wel uitquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bbatte is in het echt ook zo'n backstabber
quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Haalt Moraima de finale, de pendel zegt nee
Haalt Babette de finale, de pendel zegt ook nee
Moraima gelooft de pendel niet meer, soms gelooft ze het wel
Ik gebruik meestal een Glazen Bol.. véél betrouwbaarder dan Tarot en Pendelquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Haalt Moraima de finale, de pendel zegt nee
Haalt Babette de finale, de pendel zegt ook nee
Moraima gelooft de pendel niet meer, soms gelooft ze het wel
Marciano wil alleen zijn eten: kwark pasta rijst kip voor sporters. Marciano is een beetje een zeurkous aan het worden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
Marciano voelt zich niet lekker.
Isaak dat hij zich dan ook niet scherp kan voelen
Ze zitten bijna in de finale bro, dan moet je wel scherp blijven
Marciona vindt dat ze de huishoudpot anders moeten gaan besteden.
Ze vinden dat men rare keuzes maakt
Hij is wel heel veel met sporten bezigquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Marciano wil alleen zijn eten: kwark pasta rijst kip voor sporters. Marciano is een beetje een zeurkous aan het worden.
Marciano is net 'n klein kind, en maar zeuren en janken..... en als dat niet lukt gaat diequote:Op woensdag 21 juni 2023 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is wel heel veel met sporten bezig
Ik denk zelf dat als je daar een jaar zit dan gaat op een gegeven moment veel dingen je tegenstaan ( lijkt mij)
Je hebt ook weinig meer om over te praten natuurlijk
Het is of over elkaar of over het eten klagen
Ik hoorde babbelkous vanmiddag zeggen dat als ze manager zou worden ze iedereen een eigen budget wil geven zodat ze hun eigen ontbijt en lunch kunnen kiezen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
Marciano voelt zich niet lekker.
Isaak dat hij zich dan ook niet scherp kan voelen
Ze zitten bijna in de finale bro, dan moet je wel scherp blijven
Marciona vindt dat ze de huishoudpot anders moeten gaan besteden.
Ze vinden dat men rare keuzes maakt
O dat gaat een mooi zooitje worden danquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoorde babbelkous vanmiddag zeggen dat als ze manager zou worden ze iedereen een eigen budget wil geven zodat ze hun eigen ontbijt en lunch kunnen kiezen.
Vind hem de laatste tijd wel erg mak. In de periode met KimW was dat wel andersquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Marciano is net 'n klein kind, en maar zeuren en janken..... en als dat niet lukt gaat die
stampen met zijn voeten.
Neeeheeej zo kan dat toch niet. Neeeheeej we hebben geen mayo nu kan ik dat niet maken hoor. Zo heb ik er geen zin in..zucht steun klaagquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Marciano is net 'n klein kind, en maar zeuren en janken..... en als dat niet lukt gaat die
stampen met zijn voeten.
Ze denkt dat ze zo de balk door midden kan hakkenquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Enig idee wat dat mallootje van plan is met die bijl?![]()
[ afbeelding ]
Dacht ik al.. haar vriendje kwam haar al "redden" met een normaal stuk gereedschap.. Het Dombootje uithangen is Miertje wel toevertrouwd inmiddelsquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze zo de balk door midden kan hakken
En gaat iedereen dat dan zelf maken?quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoorde babbelkous vanmiddag zeggen dat als ze manager zou worden ze iedereen een eigen budget wil geven zodat ze hun eigen ontbijt en lunch kunnen kiezen.
Als Erik snel door eet, kan 'ie misschien nog iets extra's bij Miertje scoren..quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:02 schreef spapaars het volgende:
Gelukkig zijn er bewoners wat actief bezig, en beginnen aan hun verdiende hap.
Leuk voor Erik dat er nog 1 is die de tijd voor hem neemt.
Ook met de boodschappen die binnen komen van wie is wat en in welke kloelkast. 15 pakjes boter 15cpotten pindakaas etc etc.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat gaat een mooi zooitje worden dan
Hij heeft al kunnen bijvullen van een andere bord, dat krijgt niemand uit hem.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als Erik snel door eet, kan 'ie misschien nog iets extra's bij Miertje scoren..![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een bord van een ander gekregen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nenene nog niet... effe wchten nog
Dat was snel zegquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft wel een bord van een ander gekregen.
Hij had twee borden voor zichquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nenene nog niet... effe wchten nog
Ja alarm.. Erik sterft de hongersdood als enige in de loods bel 112!quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Erik is 1½ kilo te licht.. iedereen borden inleveren!!!!
Weet je wie de opdracht afstanden raden heeft gewonnen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje is de afstand tussen Amsterdam en Amsterdam nog steeds aan het uitrekenen.. ze zat er maar 1800 .. nee ehh 1200 km.. neej wachteffe 1300 Km naast.. ehh ja? Nee.. een ja toch 1800Km hihihi.. klopt dat? ehh ja toch?
En als Goudvisje nog een keer de Loods rondzwemd is ze álles weer vergeten
Zeker.. alleen dat ze er uren later nog steeds over te rekenen zit valt wat opquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je wie de opdracht afstanden raden heeft gewonnen?
Gisteren was ze al een mini wereldbol aan het bestuderen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. alleen dat ze er uren later nog steeds over te rekenen zit valt wat op
Ik geloof het gelijk.. Ze legt de lat waar ze al een uur nutteloos mee rondzeult zeer hoogquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteren was ze al een mini wereldbol aan het bestuderen.
En ze had een wereldkaart om te krassen, dus het heeft haar belangstelling.
Opdrachtbeest Mirthequote:Op woensdag 21 juni 2023 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je wie de opdracht afstanden raden heeft gewonnen?
Het is gewoon een bijzonder meisje, verveelt ook niet snel om naar te kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof het gelijk.. Ze legt de lat waar ze al een uur nutteloos mee rondzeult zeer hoog![]()
[ afbeelding ]
Snap ik wel, ze past precies in het format zoals het al jaar in jaar uit gaat.. Het veel te lieve simpele underdog meiske dat toch ineens ging winnenquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is gewoon een bijzonder meisje, verveelt ook niet snel om naar te kijken.
Nu dus.. iets met stellingen maar dan andersquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vrij-Za rolschaatsen geloof ik.. TT in de Loods
Nah ja, ook goed ik roep maar watquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu dus.. iets met stellingen maar dan anders
Met of zonder rietjequote:
Zoiets dacht ik ookquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ohww.. weer dat "Over de Streep" spelletje.. waar de Regie weer op de hoogte gebracht wordt hoe het er voor staat met hun Acteurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |