Ja en toch komt Wendy sympathieker als mens op ons over dan Babette. Raar he. NOT.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:20 schreef pingu66 het volgende:
Baps weer over Wendy.
Baps weet ondanks dat ze dronken is precies wat ze doet en doet precies de zelfde dingen die ze nuchter ook doet.
Wendy is wel een hot onderwerp bij Babettequote:Op woensdag 21 juni 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
Jemig weer over dat Wendy heeft gelogen over het slapen met Jasper
ik denk dat ze gewoon stik jaloers is op Wendy. En dat ze de grip op wendy kwijt is, wendy deed niet meer alles slaafs zoals babette het wildequote:Op woensdag 21 juni 2023 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy is wel een hot onderwerp bij Babette
Misschien heeft ze dat wel gedaan om Jappies bestwil en Wanda ....quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
Jemig weer over dat Wendy heeft gelogen over het slapen met Jasper
Dat gevoel bekroop bij mij dus ook, jaloeziequote:Op woensdag 21 juni 2023 13:25 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon stik jaloers is op Wendy. En dat ze de grip op wendy kwijt is, wendy deed niet meer alles slaafs zoals babette het wilde
quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gevoel bekroop bij mij dus ook, jaloezie
en jaloers als een gek omdat er gezellig in de cabana is geslapen en zij t feestje miste, Maar juist daarom was t zo leukquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gevoel bekroop bij mij dus ook, jaloezie
Je bent ook niet verplicht om iemand te zeggen als je iets met iemand gedaan heeftquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dat wel gedaan om Jappies bestwil en Wanda ....
quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:31 schreef Clasientje het volgende:
Ok ik volg Jeffrey sinds kort ff kijken maar ik merk wel dat hij een stuk rustiger en kalm overkomt en meer respect toont. Een hele andere Jeffrey zag ik bij die fimpjes op instagram. Ik krijg dan toch de indruk dat Jeffrey een rol speelde in het progamma.
Op het nog 100 dagen feest stond ze allerlij dingen te schreeuwen over Jeff en Mirthe dat Jeff geilde op Mirthe en niet op Kim ( Jeff was er op dat moment niet bij)quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg telkens het gevoel, dat Babette het over haarzelf heeft, wanneer ze het over het niet tegen drank kunnen heeft. Als er iemand is, die niet tegen drank kan is het Babette zelf wel.
Die heeft idd een eigen mening. Babette liet even merken, dat ze dat niet echt op prijs kon stellenquote:
Babette kraamt wel meer onzin uit wanneer ze gezopen heeft.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Op het nog 100 dagen feest stond ze allerlij dingen te schreeuwen over Jeff en Mirthe dat Jeff geilde op Mirthe en niet op Kim ( Jeff was er op dat moment niet bij)
Nee hij speelt juist een rol in die filmpjes. Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:31 schreef Clasientje het volgende:
Ok ik volg Jeffrey sinds kort ff kijken maar ik merk wel dat hij een stuk rustiger en kalm overkomt en meer respect toont. Een hele andere Jeffrey zag ik bij die fimpjes op instagram. Ik krijg dan toch de indruk dat Jeffrey een rol speelde in het progamma.
Marciano komt heel vaak zo wijs over.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:34 schreef Harry het volgende:
Marciano: het gaat erom wat IK heb gedaan. Niet wat een ander (Wendy) heeft gedaan.
Hahahaha kan ookquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee hij speelt juist een rol in die filmpjes. Lekker makkelijk.
En ze begint zich er steeds meer aan te irriteren.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:38 schreef danaqui het volgende:
Babs krijgt Tiano niet waar ze hem hebben wil, mooi om te zien
Ja prachtig om te volgenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En ze begint zich er steeds meer aan te irriteren.
Ik denk zeker dat hij een spel speelde maar wat ik alleen niet begrijp is waarom hij ook tegen zijn eigen vriendin het speelde want hoe hij vaak tegen haar deed en waar hij haar voor uitmaakte was nou niet bepaald nodig.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:31 schreef Clasientje het volgende:
Over eliminatie, rupi imi Wendy of morrie.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:42 schreef danaqui het volgende:
Zoë staat te smoezen met Sas en Bern, geen idee waarover ik ga weer naar buiten
Kim W was zijn vriendin, ligt misschien net wat anders. Ik zou trouwens erg moe worden van Babette. Het is dat je daar opgesloten bent met meerdere bewoners, anders zou je haar snel negerenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:41 schreef Dotteke het volgende:
Hij kan van haar wel meer hebben dan van KimW
Dat was echte verontwaardiging / woede. Dat kan zelfs een acteur niet een half jaar spelen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat hij een spel speelde maar wat ik alleen niet begrijp is waarom hij ook tegen zijn eigen vriendin het speelde want hoe hij vaak tegen haar deed en waar hij haar voor uitmaakte was nou niet bepaald nodig.
Dat snap ik nog steeds niet.
Ik denk dat als Babette nu zijn vriendin zou zijn hij tegen haar ook echt heel anders had gesproken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:41 schreef Dotteke het volgende:
Hij kan van haar wel meer hebben dan van KimW
Ja heb ik net zo, zou haar zoveel mogelijk uit de weg gaanquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kim W was zijn vriendin, ligt misschien net wat anders. Ik zou trouwens erg moe worden van Babette. Het is dat je daar opgesloten bent met meerdere bewoners, anders zou je haar snel negeren
Zoe vindt dat zij die vrijstelling had moeten hebben omdat zij een target is. Of denkt dat ze dat is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Over eliminatie, rupi imi Wendy of morrie.
Over dat ze dicht bij zat met de km , ze kon t niet eens opnoemen.
Ik vind het juist goed en verstandig van Marciano, dat hij zich niet laat domineren door Babettequote:Op woensdag 21 juni 2023 13:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat als Babette nu zijn vriendin zou zijn hij tegen haar ook echt heel anders had gesproken.
Goed van Babette dat ze zich niet laat domineren door hem en ook echt wel zegt wat ze er van vindt.
Absoluutquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ik net zo, zou haar zoveel mogelijk uit de weg gaan
Zouden vertrouwen ze weten toch dat zij bij kamp Isaac/Babette hoortquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:51 schreef pingu66 het volgende:
Zoë: ik zeg ik zeg ik zeg. Bern staat er maar bij en een beetje ja te knikken Sas leeft helemaal op dat ze Zoë om heeft weten te lullen bij haar en Bern
Zoë wil in het spel blijven dus die lult en stemt gewoon met Sas en Bern mee.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zouden vertrouwen ze weten toch dat zij bij kamp Isaac/Babette hoort
Ik zie er maar één?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:56 schreef danaqui het volgende:
Wat een rat die Babs, ze heeft gewoon een nepmic op haar shirt net alsof ze haar mic opheeft zodat ze kan smoezen maar haar echte mic haalde ze net uit haar broek.
Kijk maar er zitten nu 2 mics op haar shirt
Zijn er 2 die aan de buitenkant zit van haar shirt maakte ze net vast aan dat zwarte dingetje wat al op haar shirt zat buitenquote:
En zij voor Zoëquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Babette baalt dat Rupert altijd voor Imadiddin praat
Dat dus, hij moet en zal laten zien dat hij de meerdere/sterkere is. Moet je kijken hoe hard hij in haar bovenarm moet knijpen om haar in bedwang te kunnen houdenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:00 schreef Rhosyn het volgende:
Als dit stoeien isEcht niet
![]()
Dit is wat ik naar vindt aan Marciano. Dat willen overheersen en afdwingen.
Volgens mij zat alleen het clipje op haar t shirt en had ze haar microfoon in d'r zak. Daarna zette ze haar mic weer vast in dat clipje.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:00 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zijn er 2 die aan de buitenkant zit van haar shirt maakte ze net vast aan dat zwarte dingetje wat al op haar shirt zat buiten
Lastig uitleggen zo
Sasha en Bern toch.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:22 schreef 5thencounter het volgende:
En dat "Grapje" moet Ī2000 gaan kosten, nog geen vrijwillige "sponsors" gevonden die het bedrag voor Jappie kunnen aanvullen.. dus maar weer ff op de groene mat met z'n alle ?
[ afbeelding ]
Nou de droeftoeter heeft wel eerst nog bijna een traantje moeyen laten. Zoveel moeite kostte het Sasha om hem over te halen. Hij had natuurlijk uiteindelijk geen eigen mening.quote:
Nou nou, en dat allemaal voor Jappies 2e Evenement voor Eigen Meerdere Glorie en TV kijkers... En Regie geniet meequote:Op woensdag 21 juni 2023 14:30 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou de droeftoeter heeft wel eerst nog bijna een traantje moeyen laten. Zoveel moeite kostte het Sasha om hem over te halen. Hij had natuurlijk uiteindelijk geen eigen mening.
Vreselijke vrouw zegquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette is echt onvoorstelbaar. Die vrouw weet echt van geen ophouden
Moraima krijgt ze wel achter haar wagentje. De is niet echt snuggerquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijke vrouw zeg
En dan ook nog zachtjes praten
Maar ze zit er niet voor het geld. Haar woordenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:38 schreef engine het volgende:
Babette is in paniek voor de volgende eliminatie
Ik hoop dat het zo loopt als ze denktquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:38 schreef engine het volgende:
Babette is in paniek voor de volgende eliminatie
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo loopt als ze denkt
Nu gaat ze met Sas pratenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:41 schreef engine het volgende:
[..]
Zou ik ook prima vinden. Ze is er druk mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |