Die 3 reacties kunnen ook wel hier toch?quote:Op woensdag 22 november 2023 16:07 schreef KingRadler het volgende:
krijgt SR dit jaar een eigen topic of moeten we gewoon hier reageren?
Deze reeks is al lange tijd in de SR periode omgedoopt tot de SR 3FM reeks.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:07 schreef KingRadler het volgende:
krijgt SR dit jaar een eigen topic of moeten we gewoon hier reageren?
3FM en SR zijn misschien niet meer zo hot als voorheen, maar het blijft radio.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Deze reeks is al lange tijd in de SR periode omgedoopt tot de SR 3FM reeks.
Mogelijk blijft hij in MUZ of gaat hij naar FEE, dat hangt van het humeur van de mods af
ik hoop dat Joost Klein ook nog langs komtquote:Op dinsdag 12 december 2023 11:36 schreef engine het volgende:
Programma serieus request
Het programma ziet er leuk uit. Heb er al zin in
Wel beetje meeposten dan hequote:
Tijd om wat Grateful Dead te draaien dan.quote:Op zondag 17 december 2023 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag begint SR dus, maar ik heb niet het idee dat het heel erg leeft..
Even zoeken of Odido dat heeft of nietquote:
Volgens mij is het overal kanaal 81quote:Op zondag 17 december 2023 12:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Even zoeken of Odido dat heeft of niet
3FM is een hoop luisteraars kwijt. Die moeten ze eerst weer terug zien te krijgen voor het echt weer een grote hype kan worden. Ik heb het idee dat nu veel meer mensen zich met de Top 2000 bezig houdenquote:Op zondag 17 december 2023 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar die begint erna pas.quote:Op zondag 17 december 2023 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
3FM is een hoop luisteraars kwijt. Die moeten ze eerst weer terug zien te krijgen voor het echt weer een grote hype kan worden. Ik heb het idee dat nu veel meer mensen zich met de Top 2000 bezig houden
Ik ga het vanaf maandag in mijn lessen opzetten.quote:Op zondag 17 december 2023 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kan muziek aanvragen toch?quote:Op zondag 17 december 2023 13:25 schreef Cupfighter het volgende:
Als ze weer normale muziek gaan draaien wil ik er best naar luisteren maar 3FM is over het algemeen enorme bagger qua muziek
Zover ik weet gaan ze binnen een kleine 2 uur het glazen huis in. Heb er zin in!quote:Op zondag 17 december 2023 14:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Huh, SR start op 17-12? Was toch altijd op 18-12?
Dag langer de tijd om hetzelfde bedrag op te halen!quote:Op zondag 17 december 2023 14:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Huh, SR start op 17-12? Was toch altijd op 18-12?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |