Je bent er weer op tijd bijquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:30 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik zie pokeren op de agenda staan... is dat een pokertoernooi of...gewoon een beetje pokertrutten met elkaar?
Hellooo Engine....quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:32 schreef engine het volgende:
[..]
Je bent er weer op tijd bijGoedemorgen
![]()
Dat had ik nog niet meegekregen. Dat was Berend zijn ding.
Denk dat het weinig uitmaakt. Zoiets is doorgaans weinig aan om te volgenje ziet de kaarten toch niet.
Ik vind poker leuk en ik heb in het verleden ook wel nachten doorgehaald om pokerstreams te kunnen kijken. Maar als je het spel zelf niet kunt volgen is het net klaverjassen...een paar mensen met kaartenquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo Engine....
Jij ook haha
Ja maar dan is er iets met spanning dan gewoon maar een beetje kaarten, ik vind er sowieso geen bal aan..
Ja precies dat wat je zegt... gisteren 2 klaverjas tafels dan is er toch ook geen lol meer om naar te kijken..quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind poker leuk en ik heb in het verleden ook wel nachten doorgehaald om pokerstreams te kunnen kijken. Maar als je het spel zelf niet kunt volgen is het net klaverjassen...een paar mensen met kaarten
Beetje als die filmavonden....voor hun misschien leuk maar niet zo leuk om te kijken op stream.
Ik denk het laatste net als al die andere nietszeggende verdien-opdrachtjes.quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:30 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik zie pokeren op de agenda staan... is dat een pokertoernooi of...gewoon een beetje pokertrutten met elkaar?
Die momenten gaan er steeds meer komen. Ik vind het zelf nu nog wel leuk. Maar er komt waarschijnlijk ook een moment dat ze met minder dan 10 zijn. Daar worden de streams waarschijnlijk niet boeiender van. Daar kun je over klagen maar dat is haast niet te ontwijken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat wat je zegt... gisteren 2 klaverjas tafels dan is er toch ook geen lol meer om naar te kijken..
Goedemorgen Fritsie...quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk het laatste net als al die andere nietszeggende verdien-opdrachtjes.
Klopt daar heb je gelijk in...quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:17 schreef engine het volgende:
[..]
Die momenten gaan er steeds meer komen. Ik vind het zelf nu nog wel leuk. Maar er komt waarschijnlijk ook een moment dat ze met minder dan 10 zijn. Daar worden de streams waarschijnlijk niet boeiender van. Daar kun je over klagen maar dat is haast niet te ontwijken.
Goedemorgen Frummelquote:Op woensdag 21 juni 2023 05:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie...![]()
Ik ben bang dat je gekijk hebt..
Het zou het leukst zijn als ze met deze ploeg naar de finale zouden gaan... en een week voor het einde elkaar weg spelen of zoiets, dan blijft die spanning wel, ook voor ons..quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:20 schreef engine het volgende:
Daarom hebben we nu waarschijnlijk ook nog 15 bewoners. We hebben allemaal heel vaak geroepen om eliminaties. Dubbel...of driedubbele zelfs....maar uiteindelijk is dat heel even vermaak. Nu nog twee maanden naar 6 bewoners ofzo kijken was ook niet leuk geweest.
Hoe het gaat eindigen weet nog niemandquote:Op woensdag 21 juni 2023 05:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het zou het leukst zijn als ze met deze ploeg naar de finale zouden gaan... en een week voor het einde elkaar weg spelen of zoiets, dan blijft die spanning wel, ook voor ons..
Of de loods in 2en delen en er 'n arm e rijk deel van maken, het arme deel met basis spulquote:Op woensdag 21 juni 2023 05:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het zou het leukst zijn als ze met deze ploeg naar de finale zouden gaan... en een week voor het einde elkaar weg spelen of zoiets, dan blijft die spanning wel, ook voor ons..
Ooh ja Frits, die is ook leuk..quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of de loods in 2en delen en er 'n arm e rijk deel van maken, het arme deel met basis spul
als bruine bonen, uien en gehakt. geef fris oid.... ja dat kunnen ze verdienen door iemand uit
rijk te elimineren
Neej daarom zeg ik ook... het zou leuk zijn...quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:39 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe het gaat eindigen weet nog niemandIk had eigenlijk niet gedacht dat ze echt een jaar vol gingen maken maar daar begint het toch wel op te lijken. En er valt nog altijd heel veel geld te winnen.
Dat had ik ook niet verwacht dat ze het zouden halen, maar zoals je zegt het lijkt er wel op.quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:39 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe het gaat eindigen weet nog niemandIk had eigenlijk niet gedacht dat ze echt een jaar vol gingen maken maar daar begint het toch wel op te lijken. En er valt nog altijd heel veel geld te winnen.
Pokeren en dilemma's las ik hier in de chat, heb het zelf niet gehoord.quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:30 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ja laatst zei Sasha een verdien opdracht met je benen toen kregen we helemaal geen verdienopdracht te zienquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:59 schreef Frummelie het volgende:
Verder weinig spectaculairs gebeurd gisterenavond... het wordt echt tam...
Ik hoorde Mirthe gisteren over een verdienopdracht... een hele zware zei ze... nou we gaan het zien..
Of er nu 12 of 6 niet doen maakt ook niet zoveel uitquote:Op woensdag 21 juni 2023 05:20 schreef engine het volgende:
Daarom hebben we nu waarschijnlijk ook nog 15 bewoners. We hebben allemaal heel vaak geroepen om eliminaties. Dubbel...of driedubbele zelfs....maar uiteindelijk is dat heel even vermaak. Nu nog twee maanden naar 6 bewoners ofzo kijken was ook niet leuk geweest.
Het valt me op dat ze de laatste tijd vaker zeggen dat er de volgende dag een opdracht is... is dat om streamers vast te houden... volgens mij zou het hun de bout hachelen of wij kijken de ja of de nee...quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja laatst zei Sasha een verdien opdracht met je benen toen kregen we helemaal geen verdienopdracht te zien
Of ze weten het ook echt niet en hopen net als wij dat er wat komt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het valt me op dat ze de laatste tijd vaker zeggen dat er de volgende dag een opdracht is... is dat om streamers vast te houden... volgens mij zou het hun de bout hachelen of wij kijken de ja of de nee...
Wil ik dit weten?quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Erik ook wakker zo te horen heeft hij ruwe stoppels
Dit was haar 1e contactje voor vandaag, er volgen nog velenquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:26 schreef danaqui het volgende:
Ice staat zich aan te kleden naast het bed, Zoë is wakker en gaat met haar been/voet richting pik van Ice en raakt het lichtelijk aan hij doet er niks aan en lacht alleen maar, walgelijke griet is het ook![]()
Ice zelf ook walgelijk dat hij dat toelaat
![]()
![]()
Yep veel meerquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit was haar 1e contactje voor vandaag, er volgen nog velen
Ik zou dat echt terug willen zien... dit is echt ernstig... ik zou als FEBO zijnde de koe maar eens bij de horens vatten...mevr Isaac komt eerdaags met een Hummer de poort doorrijden...quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:26 schreef danaqui het volgende:
Ice staat zich aan te kleden naast het bed, Zoë is wakker en gaat met haar been/voet richting pik van Ice en raakt het lichtelijk aan hij doet er niks aan en lacht alleen maar, walgelijke griet is het ook![]()
![]()
![]()
Febo vind dit alleen maar prachtig en Zoë moet zoet gehouden worden anders word het een chaos in de loods volgens Tianoquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zou dat echt terug willen zien... dit is echt ernstig... ik zou als FEBO zijnde de koe maar eens bij de horens vatten...mevr Isaac komt eerdaags met een Hummer de poort doorrijden...
Ik ben benieuwd of ze dit ook tegen Babette verteld..quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:26 schreef danaqui het volgende:
![]()
![]()
Dit kan toch niet...kotsmisselijk word je ervan..quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Febo vind dit alleen maar prachtig en Zoë moet zoet gehouden worden anders word het een chaos in de loods volgens Tiano
quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wil ik dit weten?![]()
Godemorgen Dotje
Ik snap echt niet dat hij dit allemaal pikt zeg onvoorstelbaarquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:26 schreef danaqui het volgende:
![]()
![]()
Oeh graag vandaag nog, uurtje of 1 is primaquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zou dat echt terug willen zien... dit is echt ernstig... ik zou als FEBO zijnde de koe maar eens bij de horens vatten...mevr Isaac komt eerdaags met een Hummer de poort doorrijden...
quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh graag vandaag nog, uurtje of 1 is prima![]()
![]()
Da's kindermishandelingquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Het ging met dat scheerapparaat over zijn kind, zo dan
Kejj wordt geregeld...quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh graag vandaag nog, uurtje of 1 is prima![]()
![]()
Of haar er 1 bezorgen, hij hoeft maar te zeggen blijf uit mijn buurt en ze ontploftquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
Als ik Isaac was geweest had ik mezelf een gele kaart bezorgd..
Ik had met alle liefde mezelf een gele kaart bezorgd.... door flink uit m'n dak te gaan..quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:41 schreef danaqui het volgende:
[..]
Of haar er 1 bezorgen, hij hoeft maar te zeggen blijf uit mijn buurt en ze ontploft
Wat hij net heeft gegeten was van hem zelf.. dat pak vruchtenhandel gaat zo weer zijn kast in.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:50 schreef Frummelie het volgende:
Haha Erik zit stiekem hagelslag of muisjes uit het pak te eten..
Misschien weet Zoe iets over Isaac wat wij niet weten maar als een man dit zou doen bij een vrouw dan zijn de rapen gaar. Dit is dus wat Bern tijdens het filoloodishgelul vertelde. En waarom hij Zoe als voorbeeld gaf.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:26 schreef danaqui het volgende:
![]()
![]()
Neej wat ik schreef was eerder, toen zat hij op z'n hurken bij het keukenkastje.. uit het pak te knagen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat hij net heeft gegeten was van hem zelf.. dat pak vruchtenhandel gaat zo weer zijn kast in.
Goedemorgen
Spulletjequote:Op woensdag 21 juni 2023 08:37 schreef Frummelie het volgende:
Haha Erik heeft z'n spulletje buiten gezet... groot gelijk, heerlijk nu in de ochtenduurtjes...
Ahhh oké.. wat een sneakquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej wat ik schreef was eerder, toen zat hij op z'n hurken bij het keukenkastje.. uit het pak te knagen.
Zo lang hij er van geniet is er niets aan de hand.. hij doet tegen anderen alleen dat hij er niets van moet hebben. Het is gewoon een vieze gluiperd.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien weet Zoe iets over Isaac wat wij niet weten maar als een man dit zou doen bij een vrouw dan zijn de rapen gaar. Dit is dus wat Bern tijdens het filoloodishgelul vertelde. En waarom hij Zoe als voorbeeld gaf.
^^Goedemorgen
Het is eigenijk gewoon komisch, hij heeft z'n eigen pak... maar zit op z'n hurken bij het keukenkastje om een handje hagel te pakken en gelijk in z'n mond...quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahhh oké.. wat een sneak.
Ik vind hem hebberig en gulzig maar wat ik tot nu toe altijd wel zie dat hij met het ontbijt maken zich netjes aan de regels houdt.. tot nu toe dan
O die domme autocorrectquote:
Ja daar komt een hoop gehijg en gekreun bij kijken.. ik kan dat ook niet aanhorenquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
Achterlijk gebrul.Zal wel een gewichtheffer zijn. Ik heb het geluid van die stream niet eens open.
Er moesten eerst keuken/theedoeken gewassen wordenquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha loopt gefrustreerd weg uit het washok en zegt: nou kan ik weer wachten tot het klaar is en zucht er flink bij.
Iemand haar wasje stop gezet? Stroomstoring ?
Schijnbaar zit er een timer op en de waaide vannacht om vijf uur zou moeten gaan draaien heeft dat niet gedaan. Die moet dan nu als eerste worden gewassen. Dat begreep ik er uit van wat Janet zei.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha loopt gefrustreerd weg uit het washok en zegt: nou kan ik weer wachten tot het klaar is en zucht er flink bij.
Iemand haar wasje stop gezet? Stroomstoring ?
Thnxx jij bent iets duidelijkerquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Schijnbaar zit er een timer op en de waaide vannacht om vijf uur zou moeten gaan draaien heeft dat niet gedaan. Die moet dan nu als eerste worden gewassen. Dat begreep ik er uit van wat Janet zei.
Ik snapte jou uitleg ook goed hoorquote:
sasha heeft gewoon een ochtendhumeurquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:42 schreef lojanda het volgende:
Sasha is weer behoorlijk chagrijnig want het loopt allemaal niet zoals ze zou willen. Ze staat in de douche en je ziet gewoon dat Bern zo voorzichtig mogelijk een gesprek met haar aangaat want anders krijgt hij gelijk weer een uitbrander
Ja hij weet inmiddels wel hoe ze is en daar anticipeerde hij goed opquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:48 schreef Verida het volgende:
[..]
sasha heeft gewoon een ochtendhumeur![]()
en als er dan ook nog iets niet loopt zoals je het in gedachten had ga je zo doen
En Bern is niet van suiker hoor, die kan dit wel hebben, hij zal inmiddels ook wel weten hoe ze is.
Dat lijkt me wel vreselijk dat je daar na al die jaren nog niet overheen bent. Ze heeft het er ook best wel vaak over en dan merk je ook dat ze dat nog niet heeft verwerkt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Ik val in een gesprek dus weet niet heel precies waar het over gaat. Maar Janet heeft het over het met iemand uitpraten en dat zij tijdens haar hele huwelijk heel graag wilde reizen. En dat zij met haar man in 2007?/2017? naar Australie gingen en hij heel erg heimwee kreeg. En ze denkt dat haar man misschien dacht dat hij dat reizen niet trok vanwege heimwee naar huis. En dat zij het echt wel okee had gevonden als hij tussendoor naar huis zou willen tijdens zo'n reis.
Janet is gescheiden en ze is daar nog helemaal niet overheen. Ze snapt niet waarom. En ze staan niet op goede voet met elkaar. Ze wil heel graag toch nog met hem praten en misschien vrienden worden. Dat is ook leuker voor hun kinderen. <<< dit vertelde ze gisteren
En waarom en van wie zouden ze die info hebben?quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd hoor ze zeggen dit wordt een lange en een moeilijke
Daarom idd..quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:01 schreef 5thencounter het volgende:
Nog meer geld verdienen voor Jappie
Denk je, hoop het we gaan het zienquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit zou wel eens een eliminatie kunnen zijn
Eergisteren hebben ze 400,- verdiend, lijkt mij sterk dat ze nu meteen weer een verdienopdracht krijgen.quote:
Wel als het een meerdaagse opdracht is, dus uitbetaling er niet onmiddellijk zal plaatsvinden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eergisteren hebben ze 400,- verdiend, lijkt mij sterk dat ze nu meteen weer een verdienopdracht krijgen.
Dacht dat dat geld alweer uitgegeven was .. althans hoorde Morri gisteren zeggen dat er op een lijstje bij de trap precies stond genoteerd waar het aan besteed wasquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:02 schreef lojanda het volgende:
Dat is wel weer heel snel.. ze hebben het geld nog wat ze met de laatste verdien nog niet eens op kunnen maken![]()
Misschien wel een eliminatie
Alles kan natuurlijk en het blijft gissen telkensquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel als het een meerdaagse opdracht is, dus uitbetaling er niet onmiddellijk zal plaatsvinden.
We zullen het zien.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alles kan natuurlijk en het blijft gissen telkens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |