abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209586855

De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De streams:
https://v2.videoland.com/event-6/live
https://v2.videoland.com/event-7/live

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
  woensdag 21 juni 2023 @ 00:55:35 #2
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_209586975
oke hier is niks
pi_209587318
Ik moest even denken maar leuke TT @mangalie :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_209587340
Goedemorgen... c_/

Ik zie pokeren op de agenda staan... is dat een pokertoernooi of...gewoon een beetje pokertrutten met elkaar?
Gewoon omdat het kan!
pi_209587344
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 04:30 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen... c_/

Ik zie pokeren op de agenda staan... is dat een pokertoernooi of...gewoon een beetje pokertrutten met elkaar?
Je bent er weer op tijd bij :D Goedemorgen :W

Dat had ik nog niet meegekregen. Dat was Berend zijn ding.
Denk dat het weinig uitmaakt. Zoiets is doorgaans weinig aan om te volgen :@ je ziet de kaarten toch niet.
pi_209587381
quote:
2s.gif Op woensdag 21 juni 2023 04:32 schreef engine het volgende:

[..]
Je bent er weer op tijd bij :D Goedemorgen :W

Dat had ik nog niet meegekregen. Dat was Berend zijn ding.
Denk dat het weinig uitmaakt. Zoiets is doorgaans weinig aan om te volgen :@ je ziet de kaarten toch niet.
Hellooo Engine....
Jij ook haha

Ja maar dan is er iets meer spanning dan gewoon maar een beetje kaarten, ik vind er sowieso geen bal aan.. :D
Gewoon omdat het kan!
pi_209587388
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 04:56 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Hellooo Engine....
Jij ook haha

Ja maar dan is er iets met spanning dan gewoon maar een beetje kaarten, ik vind er sowieso geen bal aan.. :D
Ik vind poker leuk en ik heb in het verleden ook wel nachten doorgehaald om pokerstreams te kunnen kijken. Maar als je het spel zelf niet kunt volgen is het net klaverjassen...een paar mensen met kaarten :D

Beetje als die filmavonden....voor hun misschien leuk maar niet zo leuk om te kijken op stream.
pi_209587389
Verder weinig spectaculairs gebeurd gisterenavond... het wordt echt tam...

Ik hoorde Mirthe gisteren over een verdienopdracht... een hele zware zei ze... nou we gaan het zien..
Gewoon omdat het kan!
pi_209587394
quote:
2s.gif Op woensdag 21 juni 2023 04:59 schreef engine het volgende:

[..]
Ik vind poker leuk en ik heb in het verleden ook wel nachten doorgehaald om pokerstreams te kunnen kijken. Maar als je het spel zelf niet kunt volgen is het net klaverjassen...een paar mensen met kaarten :D

Beetje als die filmavonden....voor hun misschien leuk maar niet zo leuk om te kijken op stream.
Ja precies dat wat je zegt... gisteren 2 klaverjas tafels dan is er toch ook geen lol meer om naar te kijken..
Gewoon omdat het kan!
pi_209587408
quote:
Goedemorgen... c_/

Ik denk het laatste net als al die andere nietszeggende verdien-opdrachtjes.
pi_209587423
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 05:02 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja precies dat wat je zegt... gisteren 2 klaverjas tafels dan is er toch ook geen lol meer om naar te kijken..
Die momenten gaan er steeds meer komen. Ik vind het zelf nu nog wel leuk. Maar er komt waarschijnlijk ook een moment dat ze met minder dan 10 zijn. Daar worden de streams waarschijnlijk niet boeiender van. Daar kun je over klagen maar dat is haast niet te ontwijken.
pi_209587429
Daarom hebben we nu waarschijnlijk ook nog 15 bewoners. We hebben allemaal heel vaak geroepen om eliminaties. Dubbel...of driedubbele zelfs....maar uiteindelijk is dat heel even vermaak. Nu nog twee maanden naar 6 bewoners ofzo kijken was ook niet leuk geweest.
pi_209587448
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 05:08 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Ik denk het laatste net als al die andere nietszeggende verdien-opdrachtjes.
Goedemorgen Fritsie... :*

Ik ben bang dat je gekijk hebt.. :D
Gewoon omdat het kan!
pi_209587451
quote:
2s.gif Op woensdag 21 juni 2023 05:17 schreef engine het volgende:

[..]
Die momenten gaan er steeds meer komen. Ik vind het zelf nu nog wel leuk. Maar er komt waarschijnlijk ook een moment dat ze met minder dan 10 zijn. Daar worden de streams waarschijnlijk niet boeiender van. Daar kun je over klagen maar dat is haast niet te ontwijken.
Klopt daar heb je gelijk in...
Gewoon omdat het kan!
pi_209587454
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 05:28 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Goedemorgen Fritsie... :*

Ik ben bang dat je gekijk hebt.. :D
Goedemorgen Frummel O+
pi_209587455
quote:
2s.gif Op woensdag 21 juni 2023 05:20 schreef engine het volgende:
Daarom hebben we nu waarschijnlijk ook nog 15 bewoners. We hebben allemaal heel vaak geroepen om eliminaties. Dubbel...of driedubbele zelfs....maar uiteindelijk is dat heel even vermaak. Nu nog twee maanden naar 6 bewoners ofzo kijken was ook niet leuk geweest.
Het zou het leukst zijn als ze met deze ploeg naar de finale zouden gaan... en een week voor het einde elkaar weg spelen of zoiets, dan blijft die spanning wel, ook voor ons..
Gewoon omdat het kan!
pi_209587468
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2023 05:31 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Het zou het leukst zijn als ze met deze ploeg naar de finale zouden gaan... en een week voor het einde elkaar weg spelen of zoiets, dan blijft die spanning wel, ook voor ons..
Hoe het gaat eindigen weet nog niemand :D Ik had eigenlijk niet gedacht dat ze echt een jaar vol gingen maken maar daar begint het toch wel op te lijken. En er valt nog altijd heel veel geld te winnen.
pi_209587474
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2023 05:31 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Of de loods in 2en delen en er 'n arm e rijk deel van maken, het arme deel met basis spul
als bruine bonen, uien en gehakt. geef fris oid.... ja dat kunnen ze verdienen door iemand uit
rijk te elimineren })
pi_209587503
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 05:42 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Of de loods in 2en delen en er 'n arm e rijk deel van maken, het arme deel met basis spul
als bruine bonen, uien en gehakt. geef fris oid.... ja dat kunnen ze verdienen door iemand uit
rijk te elimineren })
Ooh ja Frits, die is ook leuk.. ^O^
Gewoon omdat het kan!
pi_209587512
quote:
2s.gif Op woensdag 21 juni 2023 05:39 schreef engine het volgende:

[..]
Hoe het gaat eindigen weet nog niemand :D Ik had eigenlijk niet gedacht dat ze echt een jaar vol gingen maken maar daar begint het toch wel op te lijken. En er valt nog altijd heel veel geld te winnen.
Neej daarom zeg ik ook... het zou leuk zijn...
Dat jaar gaan ze nu wel redden... jaja het is een blijft een vreselijk mooi bedrag.. we gaan het allemaal zien.. ;)
Gewoon omdat het kan!
  Moderator woensdag 21 juni 2023 @ 07:31:29 #21
388664 crew  Dotteke
pi_209587836
quote:
2s.gif Op woensdag 21 juni 2023 05:39 schreef engine het volgende:

[..]
Dat had ik ook niet verwacht dat ze het zouden halen, maar zoals je zegt het lijkt er wel op.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 21 juni 2023 @ 07:32:24 #22
388664 crew  Dotteke
pi_209587839
quote:
Goedemorgen... c_/

Pokeren en dilemma's las ik hier in de chat, heb het zelf niet gehoord.
  Moderator woensdag 21 juni 2023 @ 07:35:57 #23
388664 crew  Dotteke
pi_209587856
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 04:59 schreef Frummelie het volgende:
Verder weinig spectaculairs gebeurd gisterenavond... het wordt echt tam...

Ik hoorde Mirthe gisteren over een verdienopdracht... een hele zware zei ze... nou we gaan het zien..
Ja laatst zei Sasha een verdien opdracht met je benen toen kregen we helemaal geen verdienopdracht te zien _O-
  Moderator woensdag 21 juni 2023 @ 07:37:27 #24
388664 crew  Dotteke
pi_209587863
quote:
2s.gif Op woensdag 21 juni 2023 05:20 schreef engine het volgende:
Of er nu 12 of 6 niet doen maakt ook niet zoveel uit
Het is gewoon jammer dat er niet meer inzit. Volgens mij hadden ze er veel meer uit kunnen halen

En ondertussen zit Eunice te schrijven in de kas en tjilpen de vogeltjes er lustig op los :D
pi_209587928
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 07:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja laatst zei Sasha een verdien opdracht met je benen toen kregen we helemaal geen verdienopdracht te zien _O-
Het valt me op dat ze de laatste tijd vaker zeggen dat er de volgende dag een opdracht is... is dat om streamers vast te houden... volgens mij zou het hun de bout hachelen of wij kijken de ja of de nee... :D
Gewoon omdat het kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')