Of ze weten het ook echt niet en hopen net als wij dat er wat komt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het valt me op dat ze de laatste tijd vaker zeggen dat er de volgende dag een opdracht is... is dat om streamers vast te houden... volgens mij zou het hun de bout hachelen of wij kijken de ja of de nee...
Wil ik dit weten?quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Erik ook wakker zo te horen heeft hij ruwe stoppels
Dit was haar 1e contactje voor vandaag, er volgen nog velenquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:26 schreef danaqui het volgende:
Ice staat zich aan te kleden naast het bed, Zoë is wakker en gaat met haar been/voet richting pik van Ice en raakt het lichtelijk aan hij doet er niks aan en lacht alleen maar, walgelijke griet is het ook![]()
Ice zelf ook walgelijk dat hij dat toelaat
![]()
![]()
Yep veel meerquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit was haar 1e contactje voor vandaag, er volgen nog velen
Ik zou dat echt terug willen zien... dit is echt ernstig... ik zou als FEBO zijnde de koe maar eens bij de horens vatten...mevr Isaac komt eerdaags met een Hummer de poort doorrijden...quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:26 schreef danaqui het volgende:
Ice staat zich aan te kleden naast het bed, Zoë is wakker en gaat met haar been/voet richting pik van Ice en raakt het lichtelijk aan hij doet er niks aan en lacht alleen maar, walgelijke griet is het ook![]()
![]()
![]()
Febo vind dit alleen maar prachtig en Zoë moet zoet gehouden worden anders word het een chaos in de loods volgens Tianoquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zou dat echt terug willen zien... dit is echt ernstig... ik zou als FEBO zijnde de koe maar eens bij de horens vatten...mevr Isaac komt eerdaags met een Hummer de poort doorrijden...
Ik ben benieuwd of ze dit ook tegen Babette verteld..quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:26 schreef danaqui het volgende:
![]()
![]()
Dit kan toch niet...kotsmisselijk word je ervan..quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Febo vind dit alleen maar prachtig en Zoë moet zoet gehouden worden anders word het een chaos in de loods volgens Tiano
quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wil ik dit weten?![]()
Godemorgen Dotje
Ik snap echt niet dat hij dit allemaal pikt zeg onvoorstelbaarquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:26 schreef danaqui het volgende:
![]()
![]()
Oeh graag vandaag nog, uurtje of 1 is primaquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zou dat echt terug willen zien... dit is echt ernstig... ik zou als FEBO zijnde de koe maar eens bij de horens vatten...mevr Isaac komt eerdaags met een Hummer de poort doorrijden...
quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh graag vandaag nog, uurtje of 1 is prima![]()
![]()
Da's kindermishandelingquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Het ging met dat scheerapparaat over zijn kind, zo dan
Kejj wordt geregeld...quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh graag vandaag nog, uurtje of 1 is prima![]()
![]()
Of haar er 1 bezorgen, hij hoeft maar te zeggen blijf uit mijn buurt en ze ontploftquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
Als ik Isaac was geweest had ik mezelf een gele kaart bezorgd..
Ik had met alle liefde mezelf een gele kaart bezorgd.... door flink uit m'n dak te gaan..quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:41 schreef danaqui het volgende:
[..]
Of haar er 1 bezorgen, hij hoeft maar te zeggen blijf uit mijn buurt en ze ontploft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |