Ik hoop het, dat is in elk geval wel een film dat ik wil zien!quote:
Voor hetzelfde geld krijg je straks nog originele beelden als ze met hun telefoon een eigen videoverslag aan het maken zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:59 schreef einzeinz het volgende:
Ik hoop het, dat is in elk geval wel een film dat ik wil zien!
Beter zou zijn dat je 1 of 2 overlevenden hebt. Zodat het verhaal levensecht verfilmd kan worden.
Wordt leuk toch? Die 19-jarige knul die zit te vloggen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld krijg je straks nog originele beelden als ze met hun telefoon een eigen videoverslag aan het maken zijn.
Als hun telefoons het nog doen, weet ik zeker dat ze dat zullen doen.
Lol.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:14 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wordt leuk toch? Die 19-jarige knul die zit te vloggen.
"Hey jongens, dit is Stockton Rush. Hij is dood en nu wachten we op de volgende onderzeepiloot om ons naar huis te brengen. Hij heeft ons gezegd dat z'n collega onderweg is en dat het niet zo lang zou duren.
Vond je dit nou een leuke video? Geef dan een duimpje omhoog en vergeet zeker niet te abonneren'.
Zie je op de achtergrond nog doodleuk een vis voorbij zwemmen.
quote:Lochridge was vooral bezorgd over de weigering van OceanGate om "cruciale, niet-destructieve tests uit te voeren" op de romp van de onderzeeër.
Volgens hem zouden de passagiers gevaar lopen als de Titan naar extreme dieptes zou duiken.
Zo was een patrijspoort aan de voorkant ontworpen om de druk op 1300 meter diepte te weerstaan, terwijl OceanGate van plan was om tot 4000 meter diep te gaan.
De duikboot vertrok zondag voor een expeditie naar het wrak van de Titanic.
Het contact met de 6,5 meter lange onderzeeër ging nog dezelfde dag verloren
Nou dat laat zich wel raden hè?quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:11 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-naar-duikboot-titan
[..]
nog platter dan een leeg colablokje waar een wals over heen is gegaanquote:
Gelukkig krijgen ze tegenwoordig dan wel statiegeld terug als ze het ding terugvinden en inleveren.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nog platter dan eeen leeg colablokje waar een wals over heen is gegaan in 0,002 milliseconden
Klinkt als een veilig ding om mee naar de bodem vd zee te gaanquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:11 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-naar-duikboot-titan
[..]
Uiteindelijk is dit allemaal de schuld van James Cameron. Zonder hem was de titanic niet zo bekend.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:34 schreef TLC het volgende:
Dus 111 jaar later zorgt de Titanic nog steeds voor slachtoffers![]()
![]()
Geld teveel.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klinkt als een veilig ding om mee naar de bodem vd zee te gaanzijn die mensen levensmoe of hebben grootheidswaanzin?
quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen ze tegenwoordig dan wel statiegeld terug als ze het ding terugvinden en inleveren.
Ja daar heb ik ook wel eens last vanquote:
Nee helaas, blikje moet intact zijn anders geen 15 centquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen ze tegenwoordig dan wel statiegeld terug als ze het ding terugvinden en inleveren.
Stockton zal het vast verkocht hebben als veilig. Die klanten kochten waarschijnlijk nietsvermoedend de ervaring van hun leven.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klinkt als een veilig ding om mee naar de bodem vd zee te gaanzijn die mensen levensmoe of hebben grootheidswaanzin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |