Ja, zeker. Samen met de herfststorm wel. En dan heb je lieden die claimen dat wij zo'n verschrikkelijk klimaat hebben. Terwijl er dit soort verschijnselen bij horen. En de seizoenen uiteraard, die echt een enorme invloed op onze sociaalculturele eigenschappen. En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dan zijn we straks zes kantjes verder.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is stiekem mijn favoriete weer: de zomerstorm
We hoeven onze katten nog niet op te eten dus.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Opvallende is dat we dat stofje ontzettend goed kunnen ruiken, onze neuzen zijn er heel gevoelig voor. Waarschijnlijk is dat een overblijfsel uit een ver, ver verleden.
Ik zou wel in de tropen willen wonenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, zeker. Samen met de herfststorm wel. En dan heb je lieden die claimen dat wij zo'n verschrikkelijk klimaat hebben. Terwijl er dit soort verschijnselen bij horen. En de seizoenen uiteraard, die echt een enorme invloed op onze sociaalculturele eigenschappen. En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dan zijn we straks zes kantjes verder.
Legendarisch. (al is sproeien niet meer nodig.)quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:31 schreef warhamstr het volgende:
Alles gaat er links langs. Jammer hoor. Vananvond weer sproeien.
[..]
....
Ja dat is ook vet. Alleen heb je daar alleen een regen- en een droogteseizoen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou wel in de tropen willen wonen
I'm sorrrrrrrrrrrrrrry.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:07 schreef TLC het volgende:
0,0 druppel, niks naddes noppes, Mia en Dion op een Eurovisie Songfestival, kortom flopshow
wel erg benauwd, dat dan weer wel
Verzengend heet en benauwd hèquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:02 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij is alles voor west en midden als ik de radar zo zie. Oost krijgt vooralsnog zo goed als niets
What else is new
Ja, akkoord. En dat in de plaats met het tegenovergestelde seizoen erin.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:55 schreef _UserName_ het volgende:
De Achterhoek meldt klamme bloedhitte. Einde bericht.
Voor een buitje idd.quote:
West-Friesland meldt fijne nattigheid en een paar klapjes.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:55 schreef _UserName_ het volgende:
De Achterhoek meldt klamme bloedhitte. Einde bericht.
Midden zuid-holland meld, verkoeling gehad nu bewolkt met een briesje, einde berichtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
West-Friesland meldt fijne nattigheid en een paar klapjes.
Laat het nog maar even doorregenen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is dat het een beetje gevaarlijk is om met al dat onweer er op pad te gaan, maar anders ging ik even lekker buiten lopen en lopen en lopen
Graas blief geal veur os mien jongquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
Remunj geen druppel.
Behalve uit mijn knuppel @:streamjohan
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:41 schreef TLC het volgende:
Code Oranjeer is nog geen tuinkabouter of tuinstoel omgevallen
Ik lucht elke nacht. Voordeel van 1e verdieping wonenquote:
Ik ook, die warmte moet er uit.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lucht elke nacht. Voordeel van 1e verdieping wonen
Beweren mensen dat echt nog?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:50 schreef Frutsel het volgende:
Westen krijgt nooit wat neh neh bla bla. Nog een keer zulk gelul en het valt onder trollen
Zoals wel vaker zijn het daar in het westen de grootste schreeuwers.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Beweren mensen dat echt nog?Ik zie de laatste jaren bij vrijwel elk serieus buienfront dat het vol over het westen trekt. Juist richting de oostgrens komen ze er bekaaid vanaf.
plus Aruba, Curacao en Sint-Maartenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:50 schreef Zipportal het volgende:
Het hele land nu code oranje, behalve op de Waddeneilanden.
Hier was echt nietsquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:50 schreef Frutsel het volgende:
Westen krijgt nooit wat neh neh bla bla. Nog een keer zulk gelul en het valt onder trollen
Verzopen hier in Goudaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was echt niets
Forcefield Leiden
zit nog genoeg boven Frankrijk en België. Alles voor westquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was echt niets
Forcefield Leiden
Gruwelijk nat!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:04 schreef Zipportal het volgende:
Leeuwarden is nat.
https://webcam-leeuwarden.nl/
Ik zie op de radar wat leuke buien bij Brussel en het hele zaakje begint een wat meer oostwaartse verplaatsing te krijgen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zit nog genoeg boven Frankrijk en België. Alles voor west
Eerst zien dan geloven, het is hier niet warm meer. Wel verschrikkelijk benauwd.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zit nog genoeg boven Frankrijk en België. Alles voor west
Ja, ik keek vol jaloezie naar de lijn Gouda-Alphen, dat trekt vanuit mijn slaapkamerraam ook van rechts naar linksquote:
Wacht maar het de grens over is, dan gaat het wel activerenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:07 schreef Frutsel het volgende:
Heb 8 grote lege regentonnen maar ja. Denk maar zo dat er 7 leeg blijven.
Als alles 25 km meer oostwaarts trok had iedereen genoeg wat gehad.
Buienradar heeft altijd de verkeerde draairichting.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
@:Frutsel hoe moet dit het westen raken?
Dit is gebaseerd op het afgelopen uur, ik gebruik mezelf, niks betrouwbaarder dan dat.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Buienradar heeft altijd de verkeerde draairichting.
Altijd KNMI gebruiken
Regent flink hierquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
@:Frutsel hoe moet dit het westen raken?
Mwah, misschien een klein beetje voor het oosten. Sorry @Frutselquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:23 schreef BillDauterive het volgende:
Donderdag wordt het een stuk erger toch? Naja, dat kan ook haast niet anders, want dit viel reuze mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |