zit nog genoeg boven Frankrijk en België. Alles voor westquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was echt niets
Forcefield Leiden
Gruwelijk nat!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:04 schreef Zipportal het volgende:
Leeuwarden is nat.
https://webcam-leeuwarden.nl/
Ik zie op de radar wat leuke buien bij Brussel en het hele zaakje begint een wat meer oostwaartse verplaatsing te krijgen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zit nog genoeg boven Frankrijk en België. Alles voor west
Eerst zien dan geloven, het is hier niet warm meer. Wel verschrikkelijk benauwd.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zit nog genoeg boven Frankrijk en België. Alles voor west
Ja, ik keek vol jaloezie naar de lijn Gouda-Alphen, dat trekt vanuit mijn slaapkamerraam ook van rechts naar linksquote:
Wacht maar het de grens over is, dan gaat het wel activerenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:07 schreef Frutsel het volgende:
Heb 8 grote lege regentonnen maar ja. Denk maar zo dat er 7 leeg blijven.
Als alles 25 km meer oostwaarts trok had iedereen genoeg wat gehad.
Buienradar heeft altijd de verkeerde draairichting.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
@:Frutsel hoe moet dit het westen raken?
Dit is gebaseerd op het afgelopen uur, ik gebruik mezelf, niks betrouwbaarder dan dat.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Buienradar heeft altijd de verkeerde draairichting.
Altijd KNMI gebruiken
Regent flink hierquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
@:Frutsel hoe moet dit het westen raken?
Mwah, misschien een klein beetje voor het oosten. Sorry @Frutselquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:23 schreef BillDauterive het volgende:
Donderdag wordt het een stuk erger toch? Naja, dat kan ook haast niet anders, want dit viel reuze mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |