Als het vervolgens afkoelt wel jaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is stiekem mijn favoriete weer: de zomerstorm
Amsterdam-Oost topshowquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:45 schreef kibo het volgende:
Flopshow in IJmond, beetje regen, beetje wind, beetje gerommel. Nu droog
Nu je het zegt (Y), goed punt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Opvallende is dat we dat stofje ontzettend goed kunnen ruiken, onze neuzen zijn er heel gevoelig voor. Waarschijnlijk is dat een overblijfsel uit een ver, ver verleden.
Dat valt nog wel tegen vind ikquote:
Nieuw West hier, mooie wolkenluchten voor de bui uit, bliksem viel wel mee. Lekker wat regen!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:49 schreef belanov het volgende:
[..]
Amsterdam-Oost topshowen graag nu die temperatuurdaling a.u.b.
dddDZZZZDquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nieuw West hier, mooie wolkenluchten voor de bui uit, bliksem viel wel mee. Lekker wat regen!
Ik ben tevreden :-)
Ik had voor de zekerheid wel het bovenste deel van de rolsteiger die nog tegen het huis staat verwijderd, je weet maar nooit met onweer. Uitstekende metalen contructies en onweer vind ik nooit zo'n prettige gedachte ;-)
Ja, zeker. Samen met de herfststorm wel. En dan heb je lieden die claimen dat wij zo'n verschrikkelijk klimaat hebben. Terwijl er dit soort verschijnselen bij horen. En de seizoenen uiteraard, die echt een enorme invloed op onze sociaalculturele eigenschappen. En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dan zijn we straks zes kantjes verder.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is stiekem mijn favoriete weer: de zomerstorm
We hoeven onze katten nog niet op te eten dus.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Opvallende is dat we dat stofje ontzettend goed kunnen ruiken, onze neuzen zijn er heel gevoelig voor. Waarschijnlijk is dat een overblijfsel uit een ver, ver verleden.
Ik zou wel in de tropen willen wonenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, zeker. Samen met de herfststorm wel. En dan heb je lieden die claimen dat wij zo'n verschrikkelijk klimaat hebben. Terwijl er dit soort verschijnselen bij horen. En de seizoenen uiteraard, die echt een enorme invloed op onze sociaalculturele eigenschappen. En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dan zijn we straks zes kantjes verder.
Legendarisch. (al is sproeien niet meer nodig.)quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:31 schreef warhamstr het volgende:
Alles gaat er links langs. Jammer hoor. Vananvond weer sproeien.
[..]
....
Ja dat is ook vet. Alleen heb je daar alleen een regen- en een droogteseizoen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou wel in de tropen willen wonen
I'm sorrrrrrrrrrrrrrry.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:07 schreef TLC het volgende:
0,0 druppel, niks naddes noppes, Mia en Dion op een Eurovisie Songfestival, kortom flopshow
wel erg benauwd, dat dan weer wel
Verzengend heet en benauwd hèquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:02 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij is alles voor west en midden als ik de radar zo zie. Oost krijgt vooralsnog zo goed als niets
What else is new
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |