Graas blief geal veur os mien jongquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
Remunj geen druppel.
Behalve uit mijn knuppel @:streamjohan
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:41 schreef TLC het volgende:
Code Oranjeer is nog geen tuinkabouter of tuinstoel omgevallen
Ik lucht elke nacht. Voordeel van 1e verdieping wonenquote:
Ik ook, die warmte moet er uit.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lucht elke nacht. Voordeel van 1e verdieping wonen
Beweren mensen dat echt nog?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:50 schreef Frutsel het volgende:
Westen krijgt nooit wat neh neh bla bla. Nog een keer zulk gelul en het valt onder trollen
Zoals wel vaker zijn het daar in het westen de grootste schreeuwers.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Beweren mensen dat echt nog?Ik zie de laatste jaren bij vrijwel elk serieus buienfront dat het vol over het westen trekt. Juist richting de oostgrens komen ze er bekaaid vanaf.
plus Aruba, Curacao en Sint-Maartenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:50 schreef Zipportal het volgende:
Het hele land nu code oranje, behalve op de Waddeneilanden.
Hier was echt nietsquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:50 schreef Frutsel het volgende:
Westen krijgt nooit wat neh neh bla bla. Nog een keer zulk gelul en het valt onder trollen
Verzopen hier in Goudaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was echt niets
Forcefield Leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |