Oh leuk....heb nog even gemist waar over?quote:
'Ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:33 schreef engine het volgende:
De stelling gaat gegooid worden![]()
Jappie komt nog wat geld te kort. 400 euro.
Ik denk dat ze bedoelde met persoonlijk geld ( Babette en ice voor drank/ eten)quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
'Ben benieuwd
Sponsering mag dus wel las hier vanmorgen dat ze elkaar niet mochten helpen bij een evenement bij een ander
Nee maar is misschien niet nodig als er al genoeg mensen sponseren.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:36 schreef engine het volgende:
Wendy wil ook wel haar overgebleven 50 euro sponseren.
Jappie heeft nog extra geld nodig voor z'n evenement..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:31 schreef engine het volgende:
[..]
Oh leuk....heb nog even gemist waar over?
Toch grappig hoe Jappie met dit soort dingen bezig kan zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:54 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij wel af met wat ze die circuit gaan afleggen, een echte motor lijkt mij onwaarschijnlijk.
Of het wordt zo'n minibike.
[ afbeelding ]
Ze hebben toch al eerder van die RC speelgoedjes gehad? Misschien nog een keer hurenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:54 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij wel af met wat ze die circuit gaan afleggen, een echte motor lijkt mij onwaarschijnlijk.
Of het wordt zo'n minibike.
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben toch al eerder van die RC speelgoedjes gehad? Misschien nog een keer huren
Het heeft te doen met TT Assen, dus motors, ook wel logisch met Jappie als initiatiefnemer van het evenement.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben toch al eerder van die RC speelgoedjes gehad? Misschien nog een keer huren
Uitrekenen hoeveel ze nog kan shoppenquote:
Nah, wéér met een cross motortje de heg rijden lijkt me sterkquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het heeft te doen met TT Assen, dus motors, ook wel logisch met Jappie als initiatiefnemer van het evenement.
Ze hebben een stelling gehad vooor 800 per persoon. En die is aangenomen. Daarvoor hadden ze er een van 500quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje zit rustig op haar calculatortje te tikken.. heeft al Ī645 uitgegeven.. bedenkt wat ze nog moet kopen.. sport BH, goekope schoentjes.. 1 Juli is er een Bal, jurkjes..
Ik snap er geen zak van, veel gemist blijkbaar
Potroof is een succes dusquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben een stelling gehad vooor 800 per persoon. En die is aangenomen. Daarvoor hadden ze er een van 500
Ik kan het ze niet kwalijk nemen, beter dan de hele dag recht voor zich uit staren.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:13 schreef Judiwi het volgende:
Is er een klaverjas toernooi. Echt belachelijk dit.
Ja het gaat echt hard, zo met de pot binnen een maand een stelling van 500 en toen voor 800quote:
Nee, is de laatste dagen, twee tafels aan het kaartenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:13 schreef Judiwi het volgende:
Is er een klaverjas toernooi. Echt belachelijk dit.
Het is een "Spelprogramma" geen leesprogramma .. en de Operators willen ook wel eens pauzequote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is de laatste dagen, twee tafels aan het kaarten
2 man een boek lezen mag niet maar 8 man kaarten is geen probleem
Dat kaarten was toch ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een "Spelprogramma" geen leesprogramma .. en de Operators willen ook wel eens pauze
Er is toch echt niets meer aanquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kaarten was toch ook niet de bedoeling
8 van de 15 zitten te kaarten twee hangen in de zon, de rest geen idee wat ze doen
Jappie doet racebaantjes tekenen, Miertje doet uitrekenen hoeveel ze nog te verpatsen heeft.. maar die Febo regel dat er maar één spel tegelijk gespeeld mocht worden is al van de baan dusquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kaarten was toch ook niet de bedoeling
8 van de 15 zitten te kaarten twee hangen in de zon, de rest geen idee wat ze doen
Ja hier net zo, heb de streams aan en ben bezig met andere dingen. Lees hier af en toe en dan lees i kdat ik niets gemist hebquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is toch echt niets meer aanwaar kijken we eigenlijk nog naar? En elke dag wordt het erger
![]()
Ik kom tussendoor elke keer even kijken omdat ik toch nieuwsgierig benmaar is zinloos..
Hoorde van Jasper dat het bezorgen allemaal zo duur is.quote:
Semi-intellectuele gesprekken gaan nooit zo eenvoudig.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:57 schreef mangalie het volgende:
Wat een vermoeiende gesprekken hebben Sasha en Bern...Altijd
vind het veel geld voor wat jasper organiseertquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:59 schreef Dotteke het volgende:
Voor 3 uur moest Jasper door geven of hij iets wilde, is hij te laat want er is nog geen antwoord op de stelling
Nee, voor 4 uur...Bern en Sasha hadden bedenktijd tot 3 uur...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:59 schreef Dotteke het volgende:
Voor 3 uur moest Jasper door geven of hij iets wilde, is hij te laat want er is nog geen antwoord op de stelling
O mijn fout dacht dat hij om 15 uur uitsluitsel moest gevenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, voor 4 uur...Bern en Sasha hadden bedebktijd tot 3 uur...
Die kanjer kan een kunstgalerie beginnen na deze maand.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:02 schreef spapaars het volgende:
De manager zit de hele dag op kantoor om mensen te kunnen ontvangen, de kanjer.
Je ze 'offert' zich wel op hequote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:02 schreef spapaars het volgende:
De manager zit de hele dag op kantoor om mensen te kunnen ontvangen, de kanjer.
Hij heeft iets gezegd wat hij niet mocht zeggen Jammer net niet gehoord wat dat wasquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:05 schreef engine het volgende:
Stelling is cancelend. Everything is fixed.
Babette "wat gooeeeehoeeeeeedd"
Dat heb ik ook even gemist dan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft iets gezegd wat hij niet mocht zeggen Jammer net niet gehoord wat dat was
De stelling gaat niet door, er is ee n nieuwe sponsering bijgekomen van Sas en Bern zegt Jasper
Jammerquote:
Dat hoorde ik dus ook, maar dacht het niet goed te verstaan omdat ik het een raar iets vond.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:09 schreef engine het volgende:
Zoë heeft gezegd dat zei stiefmoeder van drie is en daar zit Marciano mee.
Snap niet zo goed wat er bedoeld wordt.
Die twee hebben ook altijd zulke vage gesprekken waarbij je moet gokken over wie of wat het gaat. Ik snap er weer geen zak van.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer
Mis nu ook weer wat Marciano zei, hij zit met iets wat Zoë heeft gezegd
Gaat over Ice, Zoë denkt een relatie te hebben met hem vandaar 3 stiefkinderen ( kinderen van Ice), dat wijf is echt de weg kwijtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:09 schreef engine het volgende:
Zoë heeft gezegd dat zij stiefmoeder van drie is en daar zit Marciano mee.
Dit meen je niet bedoeld ze dat er mee. Man o man als dat zo is dan is ze echt gestoordquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gaat over Ice, Zoë denkt een relatie te hebben met hem vandaar 3 stiefkinderen ( kindeten van Ice), dat wijf is echt de weg kwijt
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gaat over Ice, Zoë denkt een relatie te hebben met hem vandaar 3 stiefkinderen, dat wijf is echt de weg kwijt
Babette praat alles van Zoé goed het is nog maar een meisje van 22 en een beetje fantaseren voor hier binnen is niet ergquote:
Klopt heeft Ice ook gedaan maar Zoë heeft daar schijt aan en ook verder fout van Ice dat hij verkeerde signalen blijft afgevenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja dat is wel beetje koekoek. En Isaac blijft maar gewoon meedoen. Net zo koekoek.
Babette "hij is degene die de grens moet bepalen"
En dat klopt.
O wauw, kan ze goed schilderen zeg, of is dat dat voorgetekende spul met cijfertjes?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:47 schreef engine het volgende:
Er wordt weer druk gemanaged.
[ afbeelding ]
Zijn sowieso 2 vermoeiende mensen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:57 schreef mangalie het volgende:
Wat een vermoeiende gesprekken hebben Sasha en Bern...Altijd
Schilderen op nummer inderdaadquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O wauw, kan ze goed schilderen zeg, of is dat dat voorgetekende spul met cijfertjes?
Nou een meisje van 22, volgens Babette, volgens mij ben je dan toch volwassen hoor die uitspraken kunnen echt niet meerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette praat alles van Zoé goed het is nog maar een meisje van 22 en een beetje fantaseren voor hier binnen is niet erg
Zeker, dan hoor je te weten dat dit niet kan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:19 schreef Limbus het volgende:
[..]
Nou een meisje van 22, volgens Babette, volgens mij ben je dan toch volwassen hoor die uitspraken kunnen echt niet meer
Heeft Isaac misschien 3 kids dat Zoe die zich al heeft toegeëigend?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:09 schreef engine het volgende:
Je zou bijna denken dat ze meer weet dan wij, is Isaac nog wel bij z'n vriendin/vrouw?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gaat over Ice, Zoë denkt een relatie te hebben met hem vandaar 3 stiefkinderen ( kindeten van Ice), dat wijf is echt de weg kwijt
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft Isaac misschien 3 kids dat Zoe die zich al heeft toegeëigend?
Serieus? Ik maakte maar een grapje, dat kind is zo gestoord als maar zijn kan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Als je 22 jaar bent dan ben je toch geen meisje meer!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette praat alles van Zoé goed het is nog maar een meisje van 22 en een beetje fantaseren voor hier binnen is niet erg
Nee, zeker nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je 22 jaar bent dan ben je toch geen meisje meer!
Indd jaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze meer weet dan wij, is Isaac nog wel bij z'n vriendin/vrouw?
Ze vermaakt zich er wel meequote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had al zo´n vermoeden omdat het er zo goed uitziet.
Gaat dat mokkel ook nog eens liegen. Straks Isaac in de problemen door dat zielige gedrag van dat jong.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:20 schreef woxxel het volgende:
Zoe veespreekt zich vaak zat dat ice en zij meer hebben of gedaan hebben maar niet t niet kan met de camera.
Of zoiets als, ja t is alleen voor in de loods.
Zeker dat ze wel een plekje gevonden hebben waar ze niet te zien zijn.
Echt waarquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Serieus? Ik maakte maar een grapje, dat kind is zo gestoord als maar zijn kan.
Ja dat dus ook. Babette blijft het ook maar goedkeuren en goedpraten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:22 schreef Frummelie het volgende:
Jemig Babette ben je nou echt zo naïef... wat een dom gelul van Babette...
Marciano heeft zo gelijk in wat hij zegt..
En die hand maar boven haar hoofd houden... walgelijk.
Dat heeft hji dan ook aan zichzelf te denken hij geeft ook signalen afquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gaat dat mokkel ook nog eens liegen. Straks Isaac in de problemen door dat zielige gedrag van dat jong.
ik geloof daar helemaal niks van.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zeker niet
Babette zegt dat Isaac wel op Zoë reageert, en ze ziet hem steeds verder gaat
Toch is het zo, want we zien het gebeurenquote:
Klopt die Isaac speelt een vies spelletje...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch is het zo, want we zien het gebeuren
Over de rug wrijven extra met zijn duim over haar hand wrijven als ze hem iets aangeeft
Die vriendschap van die 2 dames vind ik ook héél erg overdreven allemaal. Ze lullen elkaars gedrag goed en kunnen nog geen 5 minuten zonder elkaar.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat dus ook. Babette blijft het ook maar goedkeuren en goedpraten.
Heb het idee dat vreemdgaan voor Barbette de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:27 schreef Dotteke het volgende:
Haar gevoelens voor Isaac zijn dus wel echt zegt Babette net
We mogen niet verder luisteren we gaan over naar Imdiddin die op het keyboard aan het spelen is
Ik zit hier met kromme tenen wil je niet weten...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat dus ook. Babette blijft het ook maar goedkeuren en goedpraten.
Ik denk serieus dat Isaac het allemaal vriendschappelijk bedoeld maar Zoe er veel meer achter zoekt dan de bedoeling is. Hij heeft haar af en toe best hard aangepakt en wilde er niets van weten maar toen was Zoe overstuur en krijg je dat dan weer. Misschien is dit voor hem gemakkelijker te hanteren zolang ze in de loods zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft hji dan ook aan zichzelf te denken hij geeft ook signalen af
Nou ik geloof dat niet. Isaac ontloopt haar constant. Wat moet hij dan? Kan haar moeilijk ontlopen in zo een loods. Maar zie duidelijk dat hij haar niet moet.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:20 schreef woxxel het volgende:
Zoe veespreekt zich vaak zat dat ice en zij meer hebben of gedaan hebben maar niet t niet kan met de camera.
Of zoiets als, ja t is alleen voor in de loods.
Zeker dat ze wel een plekje gevonden hebben waar ze niet te zien zijn.
Jullie, streamers, zien inderdaad veel meer dan ik natuurlijk. Ik alleen tv en wat ik hier lees en bekijk op de filmpjes. Ik schrik er dus echt van.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch is het zo, want we zien het gebeuren
Over de rug wrijven extra met zijn duim over haar hand wrijven als ze hem iets aangeeft
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:09 schreef engine het volgende:
Is toch echt waar.. hij blijft het voeden en reageert elke keer op haar als hij denkt dat de camera het niet ziet.quote:
Misschien dat ze daarom zo goed met Zoe om kan gaan met haar gekke gevoelens en verhalen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb het idee dat vreemdgaan voor Barbette de normaalste zaak van de wereld is.
Klopt helemaal ze zijn er beiden debet en Isaac zou inderdaad eens voor eens en altijd duidelijk moeten zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker, dan hoor je te weten dat dit niet kan.
Maar vind het ook bij Isaak liggen die moet hier ook paal en perk aan stellen
Marciano vertrouwd op wat Babette zegt met andere woorden hij trapt in het verhaaltje van haar
Ik heb hier ook een dubbel gevoel bij maar anderen hier zien een en ander en dan geloof ik hen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:33 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou ik geloof dat niet. Isaac ontloopt haar constant. Wat moet hij dan? Kan haar moeilijk ontlopen in zo een loods. Maar zie duidelijk dat hij haar niet moet.
Babette heeft Zoë er wel al verschillende keren op aangesproken. Zoë blijft volhouden dat het leuk is voor het programma. Babette zei toen ook dat het voor zijn vriendin anders overkomt en toen haalde ze haar schouders op.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zit hier met kromme tenen wil je niet weten...![]()
Zoe gaat helemaal over de ruk en janken als hij kortaf doet als er weer een voorvalletje is geweest... en dan zegt Babette het is maar een spel... hoe stupide ben je dan..
Maar ik vind ook dat Isaac het aanmoedigt, die moet ook eens een goed gesprek hebben met Marciano..
Ze heeft wel een tijd geleden gezegd dat half Nederland vreemd gaat..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb het idee dat vreemdgaan voor Barbette de normaalste zaak van de wereld is.
Wauw, ongelofelijk. Nu vertrouw ik sowieso dat soort types niet, overdreven met sport bezig zijn en zichzelf zo geweldig vinden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Is toch echt waar.. hij blijft het voeden en reageert elke keer op haar als hij denkt dat de camera het niet ziet.
Haar elimineren bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:36 schreef Limbus het volgende:
[..]
Klopt helemaal ze zijn er beiden debet en Isaac zou inderdaad eens voor eens en altijd duidelijk moeten zijn
Zoe is dus gewoon een slettenbak die met niemand rekening houdt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette heeft Zoë er wel al verschillende keren op aangesproken. Zoë blijft volhouden dat het leuk is voor het programma. Babette zei toen ook dat het voor zijn vriendin anders overkomt en toen haalde ze haar schouders op.
Ja klopt dat weet ik nog... maar ik vind dat ze haar nu wel heel erg in bescherming neemt ... terwijl Zoe echt opmerkingen maakt die niet kunnen... het gaat van kwaad tot erger.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette heeft Zoë er wel al verschillende keren op aangesproken. Zoë blijft volhouden dat het leuk is voor het programma. Babette zei toen ook dat het voor zijn vriendin anders overkomt en toen haalde ze haar schouders op.
Ja, dat zeg je toch niet...Dan gaat er toch echt was mis in je bovenkamer....quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:37 schreef Frummelie het volgende:
Wat ze van de week zei over die Satisfyer gaat ook alle perken te boven... ach ze is maar 22.
Wat heb ik nu weer gemist en wat is in Godsnaam een ´Satisfyer, iets wat ik denk dat het is?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:37 schreef Frummelie het volgende:
Wat ze van de week zei over die Satisfyer gaat ook alle perken te boven... ach ze is maar 22.
Hij had haar idd hard aangepakt een keer. Dat was toen hij zo’n last van hooikoorts had en Zoë met haar dronken kop bleef vragen of ze iets voor hem kon doen want ze vond het zoooo erg om het zo te zien. Hij keek op dat moment de hele tijd of er ergens een camera op hun stond en toen hij dat zag zei hij dat ze moest stoppen en liep heel boos weg.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Isaac het allemaal vriendschappelijk bedoeld maar Zoe er veel meer achter zoekt dan de bedoeling is. Hij heeft haar af en toe best hard aangepakt en wilde er niets van weten maar toen was Zoe overstuur en krijg je dat dan weer. Misschien is dit voor hem gemakkelijker te hanteren zolang ze in de loods zijn.
Zal nog wel een filmpje van komen later.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:38 schreef Ash het volgende:
heeft er iemand een clipje van het moment tussen Marciano en Zoe, kom net pas thuis, maar ben wel nieuwsgierig haha
Doe maar googlenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gemist en wat is in Godsnaam een ´Satisfyer, iets wat ik denk dat het is?
Dat laatste heb ik net al gedaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij had haar idd hard aangepakt een keer. Dat was toen hij zo’n last van hooikoorts had en Zoë met haar dronken kop bleef vragen of ze iets voor hem kon doen want ze vond het zoooo erg om het zo te zien. Hij keek op dat moment de hele tijd of er ergens een camera op hun stond en toen hij dat zag zei hij dat ze moest stoppen en liep heel boos weg.
Ik vind het echt een smerige gast.. en Zoë.. laat ik maar niet tikken wat ik van haar vind
En altijd van weken en zelfs maanden van huis en leeft van hotel naar hotel. Altijd in het uitgaansleven en continu verleiding om je heen..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wauw, ongelofelijk. Nu vertrouw ik sowieso dat soort types niet, overdreven met sport bezig zijn en zichzelf zo geweldig vinden.
Principes heeft ze niet iig..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoe is dus gewoon een slettenbak die met niemand rekening houdt.
Ja dat stuk begrijp ik ook niet van Babette..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt dat weet ik nog... maar ik vind dat ze haar nu wel heel erg in bescherming neemt ... terwijl Zoe echt opmerkingen maakt die niet kunnen... het gaat van kwaad tot erger.
I know.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
En altijd van weken en zelfs maanden van huis en leeft van hotel naar hotel. Altijd in het uitgaansleven en continu verleiding om je heen..
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Inderdaad een vibrator dus. Waarom zo´n dure naam voor een kunststof staafje.
Ja vast wel wat jij denkt dat het is haha... leuk dingetje volgens velen...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gemist en wat is in Godsnaam een ´Satisfyer, iets wat ik denk dat het is?
Babette voert t ook bij zoe.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:27 schreef Dotteke het volgende:
Haar gevoelens voor Isaac zijn dus wel echt zegt Babette net
We mogen niet verder luisteren we gaan over naar Imdiddin die op het keyboard aan het spelen is
Maar owee als hij ziet dat er een camera op hem staat.. dan schrikt hij altijd en krijgt ze een duw.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:52 schreef woxxel het volgende:
[..]
Hij zoekt zoe.
Probeert onopvallend te doen is me opgevallen
Ach, het maakt niks meer uit wat voor sappen ze daar met elkaar delen geloof ik.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:50 schreef lojanda het volgende:
Iedereen loopt nu ook op hun blote voeten de wc’s in.. zou er iemand snappen dat er flink gespetterd wordt naast de pot
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach, het maakt niks meer uit wat voor sappen ze daar met elkaar delen geloof ik.
Ik voel me met de dag slimmer worden hier.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:50 schreef woxxel het volgende:
[..]
Babette voert t ook bij zoe.
Toen ze dat sexy pakje aan had een paar dagen geleden in de badkamer zei ze ook. Zal ik ice even roepen?
Ja klopt hoor... was net ook vlak voor het kaarten, toen zaten ze te wachten op Isaac... zegt Babette roep je man even... en dan moet je dat gezicht van Zoe zien... spreekt boekdelen..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:50 schreef woxxel het volgende:
[..]
Babette voert t ook bij zoe.
Toen ze dat sexy pakje aan had een paar dagen geleden in de badkamer zei ze ook. Zal ik ice even roepen?
Er kunnen altijd nog voedselpakketten worden gedropt, de zielepieten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:54 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben voor het avondeten toch nog iets kunnen bedenken? Ze hoeven dan niet te verhongeren?
Wordt een gevaar voor cliënten mocht ze ooit psycholoog worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt hoor... was net ook vlak voor het kaarten, toen zaten ze te wachten op Isaac... zegt Babette roep je man even... en dan moet je dat gezicht van Zoe zien... spreekt boekdelen..
Babette ziet het als grap maar als aankomend psycholoog schat ze de situatie totaal verkeerd in..
3 kids dacht ik zelfs.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hij heeft netjes een vrouwtje thuis zitten met 2 kindjes ...
Isaac zit diep in het spel. Elke bewoner aan zijn kant telt mee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:36 schreef Limbus het volgende:
[..]
Klopt helemaal ze zijn er beiden debet en Isaac zou inderdaad eens voor eens en altijd duidelijk moeten zijn
Ik denk dat je een discobal bedoelt? Want die moet je inderdaad ophangen en ik dacht dat dat daar niet kon door het plafond van de loods?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:07 schreef pingu66 het volgende:
Wat heeft een discobar voor een nut in de loods het is er veel te licht en en waar haalt ze de lampen vandaan die erop moeten schijnen en wite hangt dat ding uberhaupt op?
Mirthe zelf?
Ja maar kom op zeg.. dat is toch gewoon een grapje. Als daar een conclusie uittrekt dan spoort ze helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt hoor... was net ook vlak voor het kaarten, toen zaten ze te wachten op Isaac... zegt Babette roep je man even... en dan moet je dat gezicht van Zoe zien... spreekt boekdelen..
Babette ziet het als grap maar als aankomend psycholoog schat ze de situatie totaal verkeerd in..
Misschien verbrand?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:52 schreef lojanda het volgende:
Is Mirthe ergens door gestoken omdat ze allemaal op plekken witte crčme heeft gesmeerd?
Ja idd discobal.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk dat je een discobal bedoelt? Want die moet je inderdaad ophangen en ik dacht dat dat daar niet kon door het plafond van de loods?
Heeft ze wél een punt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:12 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe is dadelijk over de zeik omdat haar event straks niet lukt want te duur en niemand wil doneren., ( misgunnen egoïstisch,anderen krijgen wel wat, ik vraag nooit wat, ik doneer ook....blablabla)
Babette ziet het als grap en zegt het ook als grap maar Zoe ziet het heel anders.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja maar kom op zeg.. dat is toch gewoon een grapje. Als daar een conclusie uittrekt dan spoort ze helemaal niet.
Sorry maar dan spoort ze echt niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Babette ziet het als grap en zegt het ook als grap maar Zoe ziet het heel anders.
Hij is al vanaf z'n jeugd met z'n vriendin. Ik denk dat ze dit wel vaker heeft meegemaakt met zo'n man. En misschien heeft gezegd, je komt thuis met die 9 ton en doet maar wat je daar voor moet doen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:07 schreef Inka het volgende:
[..]
Isaac zit diep in het spel. Elke bewoner aan zijn kant telt mee.
was t maar alleen het graaien er werd geschreeeeeeeuuuuuuuuuwd, mijn buren kwamen naar buiten Zoe de grootste graaiert. Weet precies wie wat besteld heeft en pakt allesquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:39 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn weer pakketjes binnen het graaien is weer begonnen
ALsof ze nooit wat krijgen zo vallen ze er op aan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:42 schreef mootie het volgende:
Zoe maakt alles open en deelt uit.
Daar gaan de geluksmomentjes.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
was t maar alleen het graaien er werd geschreeeeeeeuuuuuuuuuwd, mijn buren kwamen naar buiten Zoe de grootste graaiert. Weet precies wie wat besteld heeft en pakt alles
Er wordt steeds meer weggedraaid of achter een soundlock gezet zo jammer.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:52 schreef schizolientje het volgende:
babette smoesde weer naar Isaac, Isaac checkt de camera s en ze werden weer een beetje weg gedraaid
Wat zei ze nou, ik hoorde zoiets als.. ik snap die man niet meer..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:52 schreef schizolientje het volgende:
babette smoesde weer naar Isaac, Isaac checkt de camera s en ze werden weer een beetje weg gedraaid
Vanmiddag hadden ze ook al ei, asperges paprika en aardappeltjesquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:07 schreef Frummelie het volgende:
Ooh d'r komen weer gezonde hapjes aan... lekker hoor en maar klagen dat ze niks hadden vandaag...
Ja dat zag er hartstikke goed uit en was ook aardig wat... wat die Isaac nou liep te zeuren de hele tijd... lekker de boel opnaaien..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmiddag hadden ze ook al ei, asperges paprika en aardappeltjes
Ja, dat snap ik ook niet waarom hij dat deedquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat zag er hartstikke goed uit en was ook aardig wat... wat die Isaac nou liep te zeuren de hele tijd... lekker de boel opnaaien..
Lekker de boel opnaaien... beetje onrust kweken..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet waarom hij dat deed
niet iedereenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmiddag hadden ze ook al ei, asperges paprika en aardappeltjes
Was wel genoeg voor iedereen zei Wendy ze had wat er was gedeeld in tweeen voor de middag en de avondquote:
qua onweer hebben ze mazzel (helaas)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze maakt van weinig iets lekkers voor iedereenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:39 schreef Frummelie het volgende:
Wendy is echt een topper, blijft maar bezig in de keuken in d'r 1tje... niet zeuren niks..
Nou echt hoor...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze maakt van weinig iets lekkers voor iedereen
Haha neej hoor....quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:54 schreef spapaars het volgende:
Beter dat Wendy niet de volgende is die vertrekt, want dan moeten we een traumateam inschakelen binnen de COS.
Ik hoor ze net met elkaar pratenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:56 schreef Frummelie het volgende:
Ik begin me wel af te vragen of het geen rolletje is wat Isaac en Zoe spelen... om ons een beetje te amuseren... ze zitten net samen op de slaapkamer en wisselen ze geen woord. Waarschijnlijk een hersenspinsel van mij...
quote:
Het regent lekker daar, hoor nog geen onweerquote:
Hier al geweest paar klappen en een regenbui, echt geen code oranje.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:03 schreef Frummelie het volgende:
Zo hejj komt met bakken naar beneden daar... hier over een kwartier.
ZIet er niet verkeerd uitquote:
Oké weer gaan het zien strakkies...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier al geweest paar klappen en een regenbui, echt geen code oranje.
Ho wacht, ze hebben geen eten vandaag, het is draaaamaaaaa!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze eten er wel lekker luxe hoor
Isaac zat volgens mij de boel op te stoken ze hebben twee keer warm eten gehadquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ho wacht, ze hebben geen eten vandaag, het is draaaamaaaaa!
Die probeert zijn voorganger te kopiëren met acts...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac zat volgens mij de boel op te stoken ze hebben twee keer warm eten gehad
Schilderen op nummer☺️quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:52 schreef Clasientje het volgende:
Zo Moraima kan wel goed schilderen hahaha
Dat is op nummer schilderen zo moeilijk is dat nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:52 schreef Clasientje het volgende:
Zo Moraima kan wel goed schilderen hahaha
En fietsen op de hometrainerquote:
🥱😴quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En fietsen op de hometrainer
Kaarten, Isaac aan het fietsen en Moraima aan het schilderen op kantoor
Pokeren toe maarquote:
Nou dat zegt Wendy toch ookquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:35 schreef woxxel het volgende:
De avond toe ze zo gedronken hadden zei xe. Ja knuffelen kan toch best.
Dus marciano zei, kan je dan ook met mij knuffelen. Wendy zei toen. Nee want dst gaat fout.
Babette vat dat dus op dat Wendy wel met Marciano naar bed zou kunnen,
Dat heb ik toen gezien en Jeff wou weg en zei Nee ... Wendy bleef aandringen , maar ik had het niet zien gebeurenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:36 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben het nu over het halfjaarsfeest dat Jeff Wendy dronken naar bed bracht en dat as Moraima niet binnen was gekomen het gebeurd zou zijn.
Dat denk ik niet.. wat betreft Jeff. Ik den niet dat hij Kim zou bedriegen maar als het aan Wendy had gelegen wel.
Wendy neemt het niet zo nauw en is niet zo eenkennig. Dat hebben we kunnen zien op dat feest hoe ze tegen iedereen met haar billen aan stond te rijden. Bij Bern ging ze ook heel ver.
Eerder hebben we het ook al gezien met Nadier..
Klopt idd.. Jeff wilde zeker niet. Hij maakte nog de grap “”ik voel me geroepen maar toch maar niet”quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik toen gezien en Jeff wou weg en zei Nee ... Wendy bleef aandringen , maar ik had het niet zien gebeuren
officieel niet, maar ze slapen wel samen in een verbreed bed, maar dat is alleen maar om te knuffelen en fijn te kunnen praten, volgens Beppquote:Op [url=httpffs://forum.fok.nl/topic/2683019/6/50#p209583562]dinsdag 20 juni 2023 19:41[/url] schreef Chanel5 het volgende:
Heeft Babette wat met Marciano?
Neehh maar het kan haar verder niet schelen dat ze wel een twijfelaar heeft zodat ie er wel naarst heeft kunnen liggen soms.. Maar nu niet want ze is geen popquote:
Ze heeft het zelf tegen meerdere verteld alleen aan haar bestie Babette niet. Ik zou dat als vriendin ook niet leuk vinden en al zeker niet als ik het aan haar zou vragen en ze zou dan glashard liegen dat er niets is gebeurd. Ze kan dan ook zeggen dat het klopt maar het er verder niet over wil hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:38 schreef woxxel het volgende:
Ze weet dat Wendy niet wil dat t bekend is sat se met jappie sliep. Maar daar kunnen we niet meer omheen. Zo vaak dat babette het iedereen verteld.
Niet? dan moet ze zich nergens tegenaan bemoeien.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Neehh maar het kan haar verder niet schelen dat ze wel een twijfelaar heeft zodat ie er wel naarst heeft kunnen liggen soms.. Maar nu niet want ze is geen pop
Ja echtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet? dan moet ze zich nergens tegenaan bemoeien.
Die twijfelaar hebben ze gemaakt omdat ze elke avond met elkaar kletsten en dan hing Babette met haar hoofd naar beneden naast haar bed en Marciano moest dan de hele tijd ook half uit zijn bed hangen om naar boven te kunnen kijken naar Babette in dat stapelbed.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Neehh maar het kan haar verder niet schelen dat ze wel een twijfelaar heeft zodat ie er wel naarst heeft kunnen liggen soms.. Maar nu niet want ze is geen pop
Geloof je dat echt?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die twijfelaar hebben ze gemaakt omdat ze elke avond met elkaar kletsten en dan hing Babette met haar hoofd naar beneden naast haar bed en Marciano moest dan de hele tijd ook half uit zijn bed hangen om naar boven te kunnen kijken naar Babette in dat stapelbed.
Ik geloof echt niet dat er echt iets is gebeurd. Ik denk wel dat ze wat geknuffeld en misschien gezoend hebben.
ze kunnen de hele dag kletsen, dan hoeft dat toch niet in dat ene uurtje 's avondsquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:49 schreef woxxel het volgende:
[..]
Geloof je dat echt?
Babette die nog te lui is om d'r eten te maken. Maakt nu midden in de nacht eten voor marciano als hij dat eil.
Heb je geteld hoe vaak marciano Babette heeft geroepen tijdens zijn evenement?
Ja en? Je kan iemand als een vriend niet ergens mee helpen? Marciano heeft al zo vaak Babette haar schoenen helemaal schoongemaakt omdat ze zo’n rauwdouwer is. Dat doet hij omdat het een vriend is.. of kan dat alleen als je een relatie hebt met iemand?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:49 schreef woxxel het volgende:
[..]
Geloof je dat echt?
Babette die nog te lui is om d'r eten te maken. Maakt nu midden in de nacht eten voor marciano als hij dat eil.
Heb je geteld hoe vaak marciano Babette heeft geroepen tijdens zijn evenement?
Dat moeten ze toch zelf weten wanneer ze dat doen en ze hebben het toch goed opgelost zodat ze gezellig in bed kunnen kletsen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:50 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kunnen de hele dag kletsen, dan hoeft dat toch niet in dat ene uurtje 's avonds
Tuurlijk. Jappie is ook gewoon alleen een vriend van Wendy.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja en? Je kan iemand als een vriend niet ergens mee helpen? Marciano heeft al zo vaak Babette haar schoenen helemaal schoongemaakt omdat ze zo’n rauwdouwer is. Dat doet hij omdat het een vriend is.. of kan dat alleen als je een relatie hebt met iemand?
Dat weet niemand en zullen we gaan zien.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:03 schreef woxxel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jappie is ook gewoon alleen een vriend van Wendy.
Maar t is alleen de vraag of babette de betekenis van vriendschap weet.
Of speelt ze t spelletje goed?
Eunice geeft altijd een loze stem, dus daar zijn ze niet bang voor qua stemmen. Ze denken dat Zoe en Babette met hun meestemmen..Snap niet dat ze niet op Isaac gaan..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:58 schreef woxxel het volgende:
Ik snap niet waarom ze eunice er in houden. Dat zou t makkelijkst zijn omdat ze niet meestemt. Dus heel veel zouden op haar kunnen gaan
Zoë en Baps stemmen natuurlijk niet mee als ze op Isaac gaanquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Eunice geeft altijd een loze stem, dus daar zijn ze niet bang voor qua stemmen. Ze denken dat Zoe en Babette met hun meestemmen..Snap niet dat ze niet op Isaac gaan..
Nee, dat denk ik ook niet. Maar het clubje Sasha, Bern, Jasper,Wendy en Erik misschien welquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoë en Baps stemmen natuurlijk niet mee als ze op Isaac gaan
Gelukkig missen we niets bijzondersquote:
Echt heel jammer dat ze het zo laten doodbloedenquote:
Doodbloeden?! Bloedmooie pingpongwedstrijd nu tussen Tiano en Erikquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt heel jammer dat ze het zo laten doodbloeden
Spannend. Marciano wilde vanmorgen al met Erik maar die was net gedoucht en wilde niet zweten dus heeft nee gezegdquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:30 schreef Shrien het volgende:
[..]
Doodbloeden?! Bloedmooie pingpongwedstrijd nu tussen Tiano en Erik
Naar bedquote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:24 schreef woxxel het volgende:
Alleen mirthe marciano en Erik te xien. Waar is de rest
Meer als kaasmonsterquote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:51 schreef schizolientje het volgende:
Mirthe is weer van alles aan het eten, wordt in de uitzendingen ook neergezet als het nachtelijke koekiesmonster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |