Oh leuk....heb nog even gemist waar over?quote:
'Ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:33 schreef engine het volgende:
De stelling gaat gegooid worden![]()
Jappie komt nog wat geld te kort. 400 euro.
Ik denk dat ze bedoelde met persoonlijk geld ( Babette en ice voor drank/ eten)quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
'Ben benieuwd
Sponsering mag dus wel las hier vanmorgen dat ze elkaar niet mochten helpen bij een evenement bij een ander
Nee maar is misschien niet nodig als er al genoeg mensen sponseren.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:36 schreef engine het volgende:
Wendy wil ook wel haar overgebleven 50 euro sponseren.
Jappie heeft nog extra geld nodig voor z'n evenement..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:31 schreef engine het volgende:
[..]
Oh leuk....heb nog even gemist waar over?
Toch grappig hoe Jappie met dit soort dingen bezig kan zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:54 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij wel af met wat ze die circuit gaan afleggen, een echte motor lijkt mij onwaarschijnlijk.
Of het wordt zo'n minibike.
[ afbeelding ]
Ze hebben toch al eerder van die RC speelgoedjes gehad? Misschien nog een keer hurenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:54 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij wel af met wat ze die circuit gaan afleggen, een echte motor lijkt mij onwaarschijnlijk.
Of het wordt zo'n minibike.
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben toch al eerder van die RC speelgoedjes gehad? Misschien nog een keer huren
Het heeft te doen met TT Assen, dus motors, ook wel logisch met Jappie als initiatiefnemer van het evenement.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben toch al eerder van die RC speelgoedjes gehad? Misschien nog een keer huren
Uitrekenen hoeveel ze nog kan shoppenquote:
Nah, wéér met een cross motortje de heg rijden lijkt me sterkquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het heeft te doen met TT Assen, dus motors, ook wel logisch met Jappie als initiatiefnemer van het evenement.
Ze hebben een stelling gehad vooor 800 per persoon. En die is aangenomen. Daarvoor hadden ze er een van 500quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje zit rustig op haar calculatortje te tikken.. heeft al ¤645 uitgegeven.. bedenkt wat ze nog moet kopen.. sport BH, goekope schoentjes.. 1 Juli is er een Bal, jurkjes..
Ik snap er geen zak van, veel gemist blijkbaar
Potroof is een succes dusquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben een stelling gehad vooor 800 per persoon. En die is aangenomen. Daarvoor hadden ze er een van 500
Ik kan het ze niet kwalijk nemen, beter dan de hele dag recht voor zich uit staren.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:13 schreef Judiwi het volgende:
Is er een klaverjas toernooi. Echt belachelijk dit.
Ja het gaat echt hard, zo met de pot binnen een maand een stelling van 500 en toen voor 800quote:
Nee, is de laatste dagen, twee tafels aan het kaartenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:13 schreef Judiwi het volgende:
Is er een klaverjas toernooi. Echt belachelijk dit.
Het is een "Spelprogramma" geen leesprogramma .. en de Operators willen ook wel eens pauzequote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is de laatste dagen, twee tafels aan het kaarten
2 man een boek lezen mag niet maar 8 man kaarten is geen probleem
Dat kaarten was toch ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een "Spelprogramma" geen leesprogramma .. en de Operators willen ook wel eens pauze
Er is toch echt niets meer aanquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kaarten was toch ook niet de bedoeling
8 van de 15 zitten te kaarten twee hangen in de zon, de rest geen idee wat ze doen
Jappie doet racebaantjes tekenen, Miertje doet uitrekenen hoeveel ze nog te verpatsen heeft.. maar die Febo regel dat er maar één spel tegelijk gespeeld mocht worden is al van de baan dusquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kaarten was toch ook niet de bedoeling
8 van de 15 zitten te kaarten twee hangen in de zon, de rest geen idee wat ze doen
Ja hier net zo, heb de streams aan en ben bezig met andere dingen. Lees hier af en toe en dan lees i kdat ik niets gemist hebquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is toch echt niets meer aanwaar kijken we eigenlijk nog naar? En elke dag wordt het erger
![]()
Ik kom tussendoor elke keer even kijken omdat ik toch nieuwsgierig benmaar is zinloos..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |