Oh leuk....heb nog even gemist waar over?quote:
'Ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:33 schreef engine het volgende:
De stelling gaat gegooid worden![]()
Jappie komt nog wat geld te kort. 400 euro.
Ik denk dat ze bedoelde met persoonlijk geld ( Babette en ice voor drank/ eten)quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
'Ben benieuwd
Sponsering mag dus wel las hier vanmorgen dat ze elkaar niet mochten helpen bij een evenement bij een ander
Nee maar is misschien niet nodig als er al genoeg mensen sponseren.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:36 schreef engine het volgende:
Wendy wil ook wel haar overgebleven 50 euro sponseren.
Jappie heeft nog extra geld nodig voor z'n evenement..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:31 schreef engine het volgende:
[..]
Oh leuk....heb nog even gemist waar over?
Toch grappig hoe Jappie met dit soort dingen bezig kan zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:54 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij wel af met wat ze die circuit gaan afleggen, een echte motor lijkt mij onwaarschijnlijk.
Of het wordt zo'n minibike.
[ afbeelding ]
Ze hebben toch al eerder van die RC speelgoedjes gehad? Misschien nog een keer hurenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:54 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij wel af met wat ze die circuit gaan afleggen, een echte motor lijkt mij onwaarschijnlijk.
Of het wordt zo'n minibike.
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben toch al eerder van die RC speelgoedjes gehad? Misschien nog een keer huren
Het heeft te doen met TT Assen, dus motors, ook wel logisch met Jappie als initiatiefnemer van het evenement.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben toch al eerder van die RC speelgoedjes gehad? Misschien nog een keer huren
Uitrekenen hoeveel ze nog kan shoppenquote:
Nah, wéér met een cross motortje de heg rijden lijkt me sterkquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het heeft te doen met TT Assen, dus motors, ook wel logisch met Jappie als initiatiefnemer van het evenement.
Ze hebben een stelling gehad vooor 800 per persoon. En die is aangenomen. Daarvoor hadden ze er een van 500quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje zit rustig op haar calculatortje te tikken.. heeft al ¤645 uitgegeven.. bedenkt wat ze nog moet kopen.. sport BH, goekope schoentjes.. 1 Juli is er een Bal, jurkjes..
Ik snap er geen zak van, veel gemist blijkbaar
Potroof is een succes dusquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben een stelling gehad vooor 800 per persoon. En die is aangenomen. Daarvoor hadden ze er een van 500
Ik kan het ze niet kwalijk nemen, beter dan de hele dag recht voor zich uit staren.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:13 schreef Judiwi het volgende:
Is er een klaverjas toernooi. Echt belachelijk dit.
Ja het gaat echt hard, zo met de pot binnen een maand een stelling van 500 en toen voor 800quote:
Nee, is de laatste dagen, twee tafels aan het kaartenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:13 schreef Judiwi het volgende:
Is er een klaverjas toernooi. Echt belachelijk dit.
Het is een "Spelprogramma" geen leesprogramma .. en de Operators willen ook wel eens pauzequote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is de laatste dagen, twee tafels aan het kaarten
2 man een boek lezen mag niet maar 8 man kaarten is geen probleem
Dat kaarten was toch ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een "Spelprogramma" geen leesprogramma .. en de Operators willen ook wel eens pauze
Er is toch echt niets meer aanquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kaarten was toch ook niet de bedoeling
8 van de 15 zitten te kaarten twee hangen in de zon, de rest geen idee wat ze doen
Jappie doet racebaantjes tekenen, Miertje doet uitrekenen hoeveel ze nog te verpatsen heeft.. maar die Febo regel dat er maar één spel tegelijk gespeeld mocht worden is al van de baan dusquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kaarten was toch ook niet de bedoeling
8 van de 15 zitten te kaarten twee hangen in de zon, de rest geen idee wat ze doen
Ja hier net zo, heb de streams aan en ben bezig met andere dingen. Lees hier af en toe en dan lees i kdat ik niets gemist hebquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is toch echt niets meer aanwaar kijken we eigenlijk nog naar? En elke dag wordt het erger
![]()
Ik kom tussendoor elke keer even kijken omdat ik toch nieuwsgierig benmaar is zinloos..
Hoorde van Jasper dat het bezorgen allemaal zo duur is.quote:
Semi-intellectuele gesprekken gaan nooit zo eenvoudig.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:57 schreef mangalie het volgende:
Wat een vermoeiende gesprekken hebben Sasha en Bern...Altijd
vind het veel geld voor wat jasper organiseertquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:59 schreef Dotteke het volgende:
Voor 3 uur moest Jasper door geven of hij iets wilde, is hij te laat want er is nog geen antwoord op de stelling
Nee, voor 4 uur...Bern en Sasha hadden bedenktijd tot 3 uur...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:59 schreef Dotteke het volgende:
Voor 3 uur moest Jasper door geven of hij iets wilde, is hij te laat want er is nog geen antwoord op de stelling
O mijn fout dacht dat hij om 15 uur uitsluitsel moest gevenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, voor 4 uur...Bern en Sasha hadden bedebktijd tot 3 uur...
Die kanjer kan een kunstgalerie beginnen na deze maand.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:02 schreef spapaars het volgende:
De manager zit de hele dag op kantoor om mensen te kunnen ontvangen, de kanjer.
Je ze 'offert' zich wel op hequote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:02 schreef spapaars het volgende:
De manager zit de hele dag op kantoor om mensen te kunnen ontvangen, de kanjer.
Hij heeft iets gezegd wat hij niet mocht zeggen Jammer net niet gehoord wat dat wasquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:05 schreef engine het volgende:
Stelling is cancelend. Everything is fixed.
Babette "wat gooeeeehoeeeeeedd"
Dat heb ik ook even gemist dan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft iets gezegd wat hij niet mocht zeggen Jammer net niet gehoord wat dat was
De stelling gaat niet door, er is ee n nieuwe sponsering bijgekomen van Sas en Bern zegt Jasper
Jammerquote:
Dat hoorde ik dus ook, maar dacht het niet goed te verstaan omdat ik het een raar iets vond.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:09 schreef engine het volgende:
Zoë heeft gezegd dat zei stiefmoeder van drie is en daar zit Marciano mee.
Snap niet zo goed wat er bedoeld wordt.
Die twee hebben ook altijd zulke vage gesprekken waarbij je moet gokken over wie of wat het gaat. Ik snap er weer geen zak van.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer
Mis nu ook weer wat Marciano zei, hij zit met iets wat Zoë heeft gezegd
Gaat over Ice, Zoë denkt een relatie te hebben met hem vandaar 3 stiefkinderen ( kinderen van Ice), dat wijf is echt de weg kwijtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:09 schreef engine het volgende:
Zoë heeft gezegd dat zij stiefmoeder van drie is en daar zit Marciano mee.
Dit meen je niet bedoeld ze dat er mee. Man o man als dat zo is dan is ze echt gestoordquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gaat over Ice, Zoë denkt een relatie te hebben met hem vandaar 3 stiefkinderen ( kindeten van Ice), dat wijf is echt de weg kwijt
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gaat over Ice, Zoë denkt een relatie te hebben met hem vandaar 3 stiefkinderen, dat wijf is echt de weg kwijt
Babette praat alles van Zoé goed het is nog maar een meisje van 22 en een beetje fantaseren voor hier binnen is niet ergquote:
Klopt heeft Ice ook gedaan maar Zoë heeft daar schijt aan en ook verder fout van Ice dat hij verkeerde signalen blijft afgevenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja dat is wel beetje koekoek. En Isaac blijft maar gewoon meedoen. Net zo koekoek.
Babette "hij is degene die de grens moet bepalen"
En dat klopt.
O wauw, kan ze goed schilderen zeg, of is dat dat voorgetekende spul met cijfertjes?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:47 schreef engine het volgende:
Er wordt weer druk gemanaged.
[ afbeelding ]
Zijn sowieso 2 vermoeiende mensen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:57 schreef mangalie het volgende:
Wat een vermoeiende gesprekken hebben Sasha en Bern...Altijd
Schilderen op nummer inderdaadquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O wauw, kan ze goed schilderen zeg, of is dat dat voorgetekende spul met cijfertjes?
Nou een meisje van 22, volgens Babette, volgens mij ben je dan toch volwassen hoor die uitspraken kunnen echt niet meerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette praat alles van Zoé goed het is nog maar een meisje van 22 en een beetje fantaseren voor hier binnen is niet erg
Zeker, dan hoor je te weten dat dit niet kan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:19 schreef Limbus het volgende:
[..]
Nou een meisje van 22, volgens Babette, volgens mij ben je dan toch volwassen hoor die uitspraken kunnen echt niet meer
Heeft Isaac misschien 3 kids dat Zoe die zich al heeft toegeëigend?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:09 schreef engine het volgende:
Zoë heeft gezegd dat zij stiefmoeder van drie is en daar zit Marciano mee.
Je zou bijna denken dat ze meer weet dan wij, is Isaac nog wel bij z'n vriendin/vrouw?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gaat over Ice, Zoë denkt een relatie te hebben met hem vandaar 3 stiefkinderen ( kindeten van Ice), dat wijf is echt de weg kwijt
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft Isaac misschien 3 kids dat Zoe die zich al heeft toegeëigend?
Serieus? Ik maakte maar een grapje, dat kind is zo gestoord als maar zijn kan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Als je 22 jaar bent dan ben je toch geen meisje meer!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette praat alles van Zoé goed het is nog maar een meisje van 22 en een beetje fantaseren voor hier binnen is niet erg
Nee, zeker nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je 22 jaar bent dan ben je toch geen meisje meer!
Indd jaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze meer weet dan wij, is Isaac nog wel bij z'n vriendin/vrouw?
Ze vermaakt zich er wel meequote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had al zo´n vermoeden omdat het er zo goed uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |