Morgen en donderdag komt er relatief veel regen, precies de dagen dat het mij goed uitkomt. Daarna weer een steady 26/27 graden.quote:
Aaah het heet werk-werkquote:Op maandag 19 juni 2023 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben druk met mn werk-werk en met de stichting en met alles dat zich ook in mijn leven afspeelt, ja. Deze week is wel veel. Maar ja, volgende week ook.
Vandaag ben ik in ieder geval vrij.
Het heet werk-werk omdat er ook in mijn leven nog zoiets is als vrijwilligers-werk.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aaah het heet werk-werkDan zal een zg. vrije dag ook wel ingevuld worden met meer vrijblijvende moet-moet
Het was 98% van de tijd hartstikke leuk. En 2% van de tijd had ik kapotte handen en moe.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:23 schreef AnneX het volgende:
In ieder geval is er vandaag (nog) geen zon en een wind-je.
Manmanman @:Tele6 dat was afzien. Vijf uur lang en daarna.
(Had je de pleisters eraf kunnen weken door in het water te houden en daarna de open blaren 😢 verzorgen zoals het hoort?)
Wanneer ga je dit weer doen?
Ik heb momenteel totaal geen hooikoorts problemen.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:28 schreef Lonaa het volgende:
Ben ik overigens de enige vandaag die amper uit zn ogen kan kijken door de hooikoorts?
Nee, ik dacht dat zaterdag wel te hebben, maar heb er twee pilletjes in geduwd en toen ging het wel weer.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:28 schreef Lonaa het volgende:
Ben ik overigens de enige vandaag die amper uit zn ogen kan kijken door de hooikoorts?
Auw. Sterkte.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb momenteel totaal geen hooikoorts problemen.
Wel met een kies, die net afbreekt…
Nee primair minder met de auto naar het werk maar op de motor en dan van de terugrit " vrije tijd " maken.quote:Op maandag 19 juni 2023 07:15 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie ga je nu alleen nog op de motorfiets of ook nog op de "gewone" fiets? Of pas als de hooikoorts over is?
Nope. Zit hier nu in afgesloten werkkamer met HEPA-filter apparaat aan, meds, druppels en spray... en dan is het net te doen.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:28 schreef Lonaa het volgende:
En ik denk ook wel eens dat "men" vergeet dat "we" hiervoor trainen. In diezelfde omstandigheden. Ja, als je je eigen ongetrainde situatie als uitgangspunt neemt voor dit soort prestaties, is het moker onverstandig.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:23 schreef yinu het volgende:
Ik heb ook best veel aan afzien-sporten gedaan en ik moet zeggen dat dat mij alleen maar goed heeft gedaan, in termen van algehele gezondheid, conditie en reserve (waardoor ik zowel in het traject rondom kanker als later toen mijn halve long eruit moest bijzonder snel herstelde). En leren omgaan met fysiek ongemak/pijn in een ‘leuke’ of neutrale context heeft mij niet alleen geholpen om sterk te worden in fysieke zin maar ook om andere pijn te verdragen en te relativeren. Dus ik snap @:tele6 en @:lonaa wel en ik vind het ook geen onzin. Misschien niet voor iedereen en er is zeker een risico aan verbonden maar dat is er ook aan inactiviteit, ongezond eten en alcoholgebruik. Ieder z’n eigen risico’s.
Goed dat je dat laatste nog even benadrukt. Draai ik me nog even om.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En ik denk ook wel eens dat "men" vergeet dat "we" hiervoor trainen. In diezelfde omstandigheden. Ja, als je je eigen ongetrainde situatie als uitgangspunt neemt voor dit soort prestaties, is het moker onverstandig.
Dit geldt ook voor alcohol.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
. Ja, als je je eigen ongetrainde situatie als uitgangspunt neemt voor dit soort prestaties, is het moker onverstandig.
Bikkelmens jijquote:Op maandag 19 juni 2023 07:15 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 beterschap!
@:Kaatje1 wat schrikken van die brand
@:Lucky_Strike inmiddels weer water?
@:Blues wat voor kleren heb je gekocht?
@:fietsie ga je nu alleen nog op de motorfiets of ook nog op de "gewone" fiets? Of pas als de hooikoorts over is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |