abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juni 2023 @ 08:57:55 #76
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 19 juni 2023 @ 09:12:45 #77
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209564316
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:12 schreef MadMaster het volgende:
En ik wil ook regen!
Morgen en donderdag komt er relatief veel regen, precies de dagen dat het mij goed uitkomt. Daarna weer een steady 26/27 graden.
  maandag 19 juni 2023 @ 09:23:25 #79
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209564367
donderdag festival, wil geen regen ;(
pi_209564369
In ieder geval is er vandaag (nog) geen zon en een wind-je.

Manmanman @Tele6 dat was afzien. Vijf uur lang en daarna.
(Had je de pleisters eraf kunnen weken door in het water te houden en daarna de open blaren 😢 verzorgen zoals het hoort?)
Wanneer ga je dit weer doen?

@Troel dat was veel deze hele week, begrijp ik. Hou je taai!

@Lonaa ben je nu zo druk met je catering werk? En alle andere zaken eromheen plannen?

En verder inderdaad: sterkte en succes voor iedereen.
Met name Lucky ook 😘
pi_209564399
Ik ben druk met mn werk-werk en met de stichting en met alles dat zich ook in mijn leven afspeelt, ja. Deze week is wel veel. Maar ja, volgende week ook. :')

Vandaag ben ik in ieder geval vrij.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_209564433
Ben ik overigens de enige vandaag die amper uit zn ogen kan kijken door de hooikoorts?
pi_209564440
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben druk met mn werk-werk en met de stichting en met alles dat zich ook in mijn leven afspeelt, ja. Deze week is wel veel. Maar ja, volgende week ook. :')

Vandaag ben ik in ieder geval vrij.
Aaah het heet werk-werk B-) Dan zal een zg. vrije dag ook wel ingevuld worden met meer vrijblijvende moet-moet O-)
pi_209564442
Ach @Lucky_Strike, dat lijkt me ook heel heftig om alleen te moeten doen :* Sterkte vandaag!

@Tele6 :o wauw, wat een intense dag zo! Ik vind je een enorme bikkel dat je dat volhoudt zeg! En die blaren met tape erop klinken wel heel pijnlijk :{ . Ik stem ook voor Kamp van Koningsbrugge! Of eigenlijk dan Special Forces VIPS waar dit jaar schijnbaar ook niet-vips aan meedoen, die vind ik beter. Volgens mij zou je verdomd ver komen!
pi_209564475
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:29 schreef AnneX het volgende:

[..]
Aaah het heet werk-werk B-) Dan zal een zg. vrije dag ook wel ingevuld worden met meer vrijblijvende moet-moet O-)
Het heet werk-werk omdat er ook in mijn leven nog zoiets is als vrijwilligers-werk. :7
pi_209564478
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:23 schreef AnneX het volgende:
In ieder geval is er vandaag (nog) geen zon en een wind-je.

Manmanman @:Tele6 dat was afzien. Vijf uur lang en daarna.
(Had je de pleisters eraf kunnen weken door in het water te houden en daarna de open blaren 😢 verzorgen zoals het hoort?)
Wanneer ga je dit weer doen?
Het was 98% van de tijd hartstikke leuk. En 2% van de tijd had ik kapotte handen en moe.
Lekker door de modder stampen, met allerlei mensen kletsen onderweg, zwieren aan touwen O+

We hebben idd geweekt in warm water met een beetje soda. Daarna ging de leukoplast er redelijk goed af. Verder niks aan de blaren gedaan behalve droog houden, want de nieuwe (wel nog dunne) huid zit er al klaar. Voelt vandaag alweer een heel stuk beter, ik heb m'n handen gewoon kunnen wassen en zo. Alleen nog geen scherpe/zware dingen ermee vasthouden omdat de huid zo dun is.

Komende 3 maanden geen survivalruns meer! Lekker veel wandelen en fietsen. Pas halverwege/eind september weer een wedstrijd.
  maandag 19 juni 2023 @ 09:57:34 #87
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209564742
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:28 schreef Lonaa het volgende:
Ben ik overigens de enige vandaag die amper uit zn ogen kan kijken door de hooikoorts?
Ik heb momenteel totaal geen hooikoorts problemen.
Wel met een kies, die net afbreekt… *)
  maandag 19 juni 2023 @ 09:59:49 #88
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_209564766
quote:
Nee, ik dacht dat zaterdag wel te hebben, maar heb er twee pilletjes in geduwd en toen ging het wel weer.

Gisteren wel weer aan het snotteren toen we met de ghostpeppers bezig waren om shirachasaus te maken. Die is gelukt :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 juni 2023 @ 10:00:02 #89
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_209564769
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:57 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik heb momenteel totaal geen hooikoorts problemen.
Wel met een kies, die net afbreekt… *)
Auw. Sterkte.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 juni 2023 @ 10:09:56 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209564845
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 07:15 schreef Tele6 het volgende:

@:fietsie ga je nu alleen nog op de motorfiets of ook nog op de "gewone" fiets? Of pas als de hooikoorts over is?
Nee primair minder met de auto naar het werk maar op de motor en dan van de terugrit " vrije tijd " maken.

Ik doe boodschappen op de fiets, dat zijn sowieso al mijn structurele fiets kilometers daar komt de motor niet voor in de plaats. En ik merk dat mijn rug het wel heel erg fijn vind als ik een paar keer per week extra beweeg.

Sowieso had ik de impact / vraag van mijn lijf rondom core stability / strength op de motor onderschat, anders dan bij autorijden kijk je echt veel vachter fysiek achterom...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 19 juni 2023 @ 10:21:36 #91
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209564953
quote:
Nope. Zit hier nu in afgesloten werkkamer met HEPA-filter apparaat aan, meds, druppels en spray... en dan is het net te doen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209564973
Ik heb ook best veel aan afzien-sporten gedaan en ik moet zeggen dat dat mij alleen maar goed heeft gedaan, in termen van algehele gezondheid, conditie en reserve (waardoor ik zowel in het traject rondom kanker als later toen mijn halve long eruit moest bijzonder snel herstelde). En leren omgaan met fysiek ongemak/pijn in een ‘leuke’ of neutrale context heeft mij niet alleen geholpen om sterk te worden in fysieke zin maar ook om andere pijn te verdragen en te relativeren. Dus ik snap @Tele6 en @Lonaa wel en ik vind het ook geen onzin. Misschien niet voor iedereen en er is zeker een risico aan verbonden maar dat is er ook aan inactiviteit, ongezond eten en alcoholgebruik. Ieder z’n eigen risico’s.
pi_209565006
O+ alcoholgebruik O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209565011
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 10:23 schreef yinu het volgende:
Ik heb ook best veel aan afzien-sporten gedaan en ik moet zeggen dat dat mij alleen maar goed heeft gedaan, in termen van algehele gezondheid, conditie en reserve (waardoor ik zowel in het traject rondom kanker als later toen mijn halve long eruit moest bijzonder snel herstelde). En leren omgaan met fysiek ongemak/pijn in een ‘leuke’ of neutrale context heeft mij niet alleen geholpen om sterk te worden in fysieke zin maar ook om andere pijn te verdragen en te relativeren. Dus ik snap @:tele6 en @:lonaa wel en ik vind het ook geen onzin. Misschien niet voor iedereen en er is zeker een risico aan verbonden maar dat is er ook aan inactiviteit, ongezond eten en alcoholgebruik. Ieder z’n eigen risico’s.
En ik denk ook wel eens dat "men" vergeet dat "we" hiervoor trainen. In diezelfde omstandigheden. Ja, als je je eigen ongetrainde situatie als uitgangspunt neemt voor dit soort prestaties, is het moker onverstandig.
pi_209565013
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ alcoholgebruik O+
Oh en dit
pi_209565017
LS, sterkte met deze dubbelheid in een toch al heel verdrietige omstandigheid :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_209565022
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 10:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
En ik denk ook wel eens dat "men" vergeet dat "we" hiervoor trainen. In diezelfde omstandigheden. Ja, als je je eigen ongetrainde situatie als uitgangspunt neemt voor dit soort prestaties, is het moker onverstandig.
Goed dat je dat laatste nog even benadrukt. Draai ik me nog even om.
  maandag 19 juni 2023 @ 10:33:31 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209565057
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 10:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
. Ja, als je je eigen ongetrainde situatie als uitgangspunt neemt voor dit soort prestaties, is het moker onverstandig.
Dit geldt ook voor alcohol.
pi_209565070
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 07:15 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 beterschap! :*
@:Kaatje1 wat schrikken van die brand :{
@:Lucky_Strike inmiddels weer water?
@:Blues wat voor kleren heb je gekocht?
@:fietsie ga je nu alleen nog op de motorfiets of ook nog op de "gewone" fiets? Of pas als de hooikoorts over is?
Bikkelmens jij O+ _O_

Dunne wijde zwarte broek O+
Dunne losvallende witte blouse met dunne zwarte dwarsstreepies ^O^
Legergroen tshirt ^O^

Verder werd ik (zoals altijd als ik een kledingwinkel binnenloop) weer zo overvallen door het gevoel dat ik niet weet waar ik moet beginnen.
Ik weet nooit wat me staat, wat ik echt leuk vind en dat passen is hel met rug.
Nou ja, dus toch 3 dingen gekocht terwijl ik 12 dingen mee had in de paskamer.

Ik werd weer rustig op het bankie langs het water O+
Next time gewoon weer online kopen _O-
  maandag 19 juni 2023 @ 10:35:11 #100
217702 Lonaa
Honger!
pi_209565071
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 10:33 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dit geldt ook voor alcohol.
Zeker.