Nee, hemelsbreed ca 1 km. En de kazerne 1 km de andere kant op. Er het leek wel haast een file van brandweer wagens. Zag vanavond ook weer een paar (maar lang niet alles) teruggaanquote:Op maandag 19 juni 2023 00:41 schreef Isabeau het volgende:
Kaatje ook nog wakkerDie brand is toch niet heel ver bij jou vandaan, Presikhaaf.
Dit!quote:Op maandag 19 juni 2023 07:47 schreef Isabeau het volgende:
Woah, Tele! Ben je misschien masochistisch? Je hebt wel weer een mooi verhaal te vertellen, maar ik kan me er zelf zo weinig van voorstellen zoiets voor mijn lol te doen. Ik heb ook nul komma nul bewijsdrang voor mezelf. Een hou niet van pijn en afzien.
Wel super knap. Ook in 5 uur
Sterkte vandaag. Gelukkig wel goed nieuws van de operatie al blijft dat de komende tijd natuurlijk ook nog spannend.quote:Op maandag 19 juni 2023 07:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Huuuuh, tape over open blarenWat een heftige wedstrijd Tele. Ik weet niet of ik het goed of niet vind dat je hem af hebt gemaakt
![]()
De waterstoring zou rot 23.30 duren en duurde ook precies tot die tijd. Geen drama's gelukkig dus.
Vandaag dus de uitvaart. Ik zie er zo tegenop om het alleen te moeten bekijken![]()
De harttransplantatie is geslaagd, na een operatie van bijna 9 uur. Hij wordt nog wel in slaap gehouden op de IC maar zonder hartlongmachine. Ik hoop zo dat die jongen zijn leven weer een beetje terug krijgt.
Daarom liep @Tele6 er dan ook 25 en geen 70quote:Op maandag 19 juni 2023 08:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit!
Dat lijden, afzien, over grenzen heengaan en er als het ware voor kiezen om (ook dagen later) nog pijn te lijden…. Ik kan er weinig mee.
En vind het -heel eerlijk gezegd- ongezond en nutteloosSporten is natuurlijk gezond maar je kunt met zulke temperaturen ook 20 km rennen ipv 70.
Dank je. Ik ken geloof ik niemand die niet hoeft te werken tijdens de uitvaart.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:20 schreef Vanyel het volgende:
Sterkte vandaag LS. Geen bekenden die er geen emo mee hebben maar gewoon voor jou toch bij jou willen meekijken?
Kun je best vragen hoor.
Owquote:Op maandag 19 juni 2023 08:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daarom liep @:Tele6 er dan ook 25 en geen 70
Zou mijn keus ook niet zijn, maar knap gedaan Tele. Misschien kun je je aanmelden voor de commandos. Kamp van Koningsbrugge leert ons dat het daar een enorme plus is als je ondanks pijn toch de mentale kracht hebt om door te gaan![]()
Lijkt me niet gezond met deze hittequote:Op maandag 19 juni 2023 07:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb gister m'n 25 km 70 obstakel run gelopen, meer dan 5 uur over gedaanmaar wel gehaald. Nét gehaald.
Het was superwarm, maar we moesten veel door het water en ze hadden zelfs extra waterbakken neergezet. Meer drinkposten waar ook meer te krijgen was dan alleen puur water zou wel fijn zijn geweest. Ik heb nu bij de man van een vriendin nog wat water met ORS weten te bietsen maar dat kon ook alleen als hij toevallig in de buurt was.
Een tijdlang liep ik best goed op schema voor een ~4 uur finishtijd maar ik ben ergens voorbij de helft enorm ingekakt. Ik denk toch de warmte en niet goed genoege voeding onderweg. Plus mentaal het idee van "ik ben pas op de helft". We liepen eerst 6 km van plek A naar plek B en dan twee rondjes rondom plek B. Stom idee dat je dat hele rondje dan nog een keer moet zien te doen![]()
Wel leuk was dat een heel enge hindernis me meteen lukte, en de tweede keer ook meteen. Kennelijk was ik te kapot om me nog druk te maken. Aanrader
Helaas in de laatste hindernis m'n handen helemaal opengehaald. De EHBO heeft ze ingetapet (onder veel gemopper "wat een gekkenwerk is dit" enz) en toen heb ik de hindernis nog kunnen afmaken. Daarna wel traantjes toen ik de tape thuis ging proberen te verwijderen, want ze hadden zo over de open blaren heen getapet ipv een pleister/gaasje ertussen![]()
Vandaag dus maar even voorzichtig doen. Qua spierpijn en vermoeidheid gaat het gelukkig wel dus dat is fijn.
Voorlopig niet meer zulke lange wedstrijden. Eerst wat sneller worden zodat ik er niet VIJF UUR over zou doen volgende keer.
Want?quote:Op maandag 19 juni 2023 08:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezond met deze hitte
Mijn zoon heeft een ernstige notenallergie. Daarnaast gewend aan iemand met lactoseintolerantie. Maar wat jij omschrijft zou ik, net zoals de anderen, niet daaraan wijten.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:33 schreef Alexandrian het volgende:
Heeft iemand hier overigens een voedselallergie/intolerantie?
Ik was heel blij dat op de drukke donderdag W. naar mij toe kwam, zodat ik tussen de ziekenhuizen door fatsoenlijk (en lekker!) te eten kreeg en mijn ouders ook. Dat was ook de dag dat ik een berichtje stuurde naar mijn begeleider: ok, volgens mij is dit wel de druppel. Dat berichtje sturen voelde goed.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:48 schreef Lonaa het volgende:
Ja @:Troel ik gun jou ook een wat rustigere week.
Dat zit er hier niet in, geloof ik.
Vooral wat oudere mannen zoals jij die minder vaak sporten kunnen nog wel eens overmand raken door de hitte (zie je ook bij hardloopwedstrijden) maar als je wat gewend bent dan kan dit prima. Als het onverantwoord is laat de organisatie zoiets niet doorgaan, die hebben ook geen zin in gedoe.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezond met deze hitte
Lees zelf je post nog eens terug en pas 'm dan eens dusdanig aan, zodat het niet weer een afzeikpost is…quote:
Morgen en donderdag komt er relatief veel regen, precies de dagen dat het mij goed uitkomt. Daarna weer een steady 26/27 graden.quote:
Aaah het heet werk-werkquote:Op maandag 19 juni 2023 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben druk met mn werk-werk en met de stichting en met alles dat zich ook in mijn leven afspeelt, ja. Deze week is wel veel. Maar ja, volgende week ook.
Vandaag ben ik in ieder geval vrij.
Het heet werk-werk omdat er ook in mijn leven nog zoiets is als vrijwilligers-werk.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aaah het heet werk-werkDan zal een zg. vrije dag ook wel ingevuld worden met meer vrijblijvende moet-moet
Het was 98% van de tijd hartstikke leuk. En 2% van de tijd had ik kapotte handen en moe.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:23 schreef AnneX het volgende:
In ieder geval is er vandaag (nog) geen zon en een wind-je.
Manmanman @:Tele6 dat was afzien. Vijf uur lang en daarna.
(Had je de pleisters eraf kunnen weken door in het water te houden en daarna de open blaren 😢 verzorgen zoals het hoort?)
Wanneer ga je dit weer doen?
Ik heb momenteel totaal geen hooikoorts problemen.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:28 schreef Lonaa het volgende:
Ben ik overigens de enige vandaag die amper uit zn ogen kan kijken door de hooikoorts?
Nee, ik dacht dat zaterdag wel te hebben, maar heb er twee pilletjes in geduwd en toen ging het wel weer.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:28 schreef Lonaa het volgende:
Ben ik overigens de enige vandaag die amper uit zn ogen kan kijken door de hooikoorts?
Auw. Sterkte.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb momenteel totaal geen hooikoorts problemen.
Wel met een kies, die net afbreekt…
Nee primair minder met de auto naar het werk maar op de motor en dan van de terugrit " vrije tijd " maken.quote:Op maandag 19 juni 2023 07:15 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie ga je nu alleen nog op de motorfiets of ook nog op de "gewone" fiets? Of pas als de hooikoorts over is?
Nope. Zit hier nu in afgesloten werkkamer met HEPA-filter apparaat aan, meds, druppels en spray... en dan is het net te doen.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:28 schreef Lonaa het volgende:
En ik denk ook wel eens dat "men" vergeet dat "we" hiervoor trainen. In diezelfde omstandigheden. Ja, als je je eigen ongetrainde situatie als uitgangspunt neemt voor dit soort prestaties, is het moker onverstandig.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:23 schreef yinu het volgende:
Ik heb ook best veel aan afzien-sporten gedaan en ik moet zeggen dat dat mij alleen maar goed heeft gedaan, in termen van algehele gezondheid, conditie en reserve (waardoor ik zowel in het traject rondom kanker als later toen mijn halve long eruit moest bijzonder snel herstelde). En leren omgaan met fysiek ongemak/pijn in een ‘leuke’ of neutrale context heeft mij niet alleen geholpen om sterk te worden in fysieke zin maar ook om andere pijn te verdragen en te relativeren. Dus ik snap @:tele6 en @:lonaa wel en ik vind het ook geen onzin. Misschien niet voor iedereen en er is zeker een risico aan verbonden maar dat is er ook aan inactiviteit, ongezond eten en alcoholgebruik. Ieder z’n eigen risico’s.
Goed dat je dat laatste nog even benadrukt. Draai ik me nog even om.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En ik denk ook wel eens dat "men" vergeet dat "we" hiervoor trainen. In diezelfde omstandigheden. Ja, als je je eigen ongetrainde situatie als uitgangspunt neemt voor dit soort prestaties, is het moker onverstandig.
Dit geldt ook voor alcohol.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
. Ja, als je je eigen ongetrainde situatie als uitgangspunt neemt voor dit soort prestaties, is het moker onverstandig.
Bikkelmens jijquote:Op maandag 19 juni 2023 07:15 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 beterschap!
@:Kaatje1 wat schrikken van die brand
@:Lucky_Strike inmiddels weer water?
@:Blues wat voor kleren heb je gekocht?
@:fietsie ga je nu alleen nog op de motorfiets of ook nog op de "gewone" fiets? Of pas als de hooikoorts over is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |