Nee ik vind dat juist heel validerend.quote:
Jep. Wij geven veel dingen namen (Wim het wasrekje, we hebben een schapenvacht die Dorothee heet, etc.). En de airco heet inderdaad Baby, om die reden.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:18 schreef yinu het volgende:
[..]
Jep. Wij geven veel dingen namen (Wim het wasrekje, we hebben een schapenvacht die Dorothee heet, etc.). En de airco heet inderdaad Baby, om die reden.
@:vlindertje89, ik lees voor kortdurende medicatie ook geen bijsluiter tenzij er echt opmerkelijke situaties ontstaan. De meeste ernstige bijwerkingen merk je écht wel, een beetje extra alertheid is daarbij in het algemeen niet zo erg. En minder ernstige dingen vallen dan in de categorie: zolang het middel niet erger is dan de kwaal… moet je ze maar voor lief nemen.
Voel je het nu nog steeds? Ik herken het wel ja, dat je dingen denkt te voelen omdat je er juist bang voor bent dat het gebeurt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 07:36 schreef vlindertje89 het volgende:
![]()
Had gister de hele dag dat ik op mn armen en benen afwisselend beetje gek gevoel had (soms beetje tintelen, soms beetje koud gevoel of juist beetje branderig) en in bed wat buikpijn, dus ik lag weer lekker te piekeren in bed. Dat huidgevoel is een bijwerking waarover je moet bellen, maar ik twijfel dan weer, want het is niet heel extreem en voel ik het niet gewoon omdat ik bang ben voor bijwerkingen en dus heel alert ben? Die kans acht ik vrij groot. Angstreacties is ook een mogelijke bijwerking overigens. Overdag kan ik dat dan allemaal wel relativeren, in de avond wat lastiger.
Dus maar tot 2u boekje gelezen tot ik zo moe was dat ik direct in slaap kon vallen bij wegleggen ereader. Wel in één ruk doorgeslapen tot kwartiertje geleden, dat is dan weer fijn.
Precies. Als ik in bed lig en ik voel mijn hart kloppen, dan worden het vanzelf ook hartkloppingen en zoquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:05 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Voel je het nu nog steeds? Ik herken het wel ja, dat je dingen denkt te voelen omdat je er juist bang voor bent dat het gebeurt.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]onze robotstofzuiger heet Björn omdat mijn zoon de robotmaaier van mijn ouders Benny had genoemd
Dat heb ik ook. Ik denk ook dat ik ooit ga sterven aan een hartkwaal.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Precies. Als ik in bed lig en ik voel mijn hart kloppen, dan worden het vanzelf ook hartkloppingen en zo
Dat is wel redelijk snel gedaan dan. Gun je ze niet een meer pijnlijkere dood?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:57 schreef Kreator het volgende:
"oh haha, nee ik ben niet op het kantoor waar jij 1:15uur naartoe bent gereden omdat we daar een afspraak hadden. haha. Ben ik slecht in hoor, afspraken."
...dit soort collega's. Nekschot.
dit soort collega's, kotsquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:57 schreef Kreator het volgende:
"oh haha, nee ik ben niet op het kantoor waar jij 1:15uur naartoe bent gereden omdat we daar een afspraak hadden. haha. Ben ik slecht in hoor, afspraken."
...dit soort collega's. Nekschot.
Dus iemand (of meerdere iemanden) is daar doelbewust naar toe gegaan, met iets van een hamer/voorwerp om die prachtige glazen panelen bedoeld als herdenking voor overleden mensen te vernielen. Wat verdrietig dat we dat soort mensen in onze samenleving hebben. Komt ook niet meer goed met zo iemand. Nul empathie. Nul hersencellen. We zouden toch niet overal camera's moeten hebben omdat dit soort sneue figuren bestaan?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De glasplaten met namen staan/stonden in het Wilhelminabos nabij Dronten, waar door de nabestaanden voor elke overledene ook een boom geplant is.
Het is een gedenkplaats en ik weet elk door ons geplant boompje (soms inmiddels al flinke bomen) terug te vinden. We kwamen er soms op de gedenkdagen die het KWF er jaarlijks organiseerde…
Het zal waarschijnlijk niet persoonlijk bedoeld zijn, maar dat iemand de herinnering aan zoveel overledenen vernield maakt me letterlijk kotsmisselijk.
Ik hoop dat de plek in ere hersteld wordt, desnoods uitgevoerd in staal of zo.
Zoals het was:
[ afbeelding ]
Om je laatste vraag te beantwoorden, kennelijk moet dat wel...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus iemand (of meerdere iemanden) is daar doelbewust naar toe gegaan, met iets van een hamer/voorwerp om die prachtige glazen panelen bedoeld als herdenking voor overleden mensen te vernielen. Wat verdrietig dat we dat soort mensen in onze samenleving hebben. Komt ook niet meer goed met zo iemand. Nul empathie. Nul hersencellen. We zouden toch niet overal camera's moeten hebben omdat dit soort sneue figuren bestaan?
Hierom zou ik er niet eens veel bezwaar tegen hebben. Dit nu, laatst een kindergrafje, andere monumentenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om je laatste vraag te beantwoorden, kennelijk moet dat wel...
Sowieso vind ik dat we wat kwistiger mogen zijn met het nekschotquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:14 schreef sigme het volgende:
Echt waar? Een compleet spionage-apparaat optuigen vanwege gebroken glas?
Zullen we dan ook maar nekschotten invoeren voor de personen die betrapt worden? Anders is het helemaal zo'n slechte investering. Zeker aangezien er werkelijk niets goeds kan zijn bij deze kwaadaardige duivels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |