abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juni 2023 @ 22:23:17 #201
217702 Lonaa
Honger!
pi_209573995
Maar... waarom? :{
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 19 juni 2023 @ 22:24:40 #202
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209574015
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2023 22:16 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik wist niet dat er zoiets bestond, maar vind het prachtig dat het er is. Wat er nu gebeurd is heb ik geen woorden voor.
De glasplaten met namen staan/stonden in het Wilhelminabos nabij Dronten, waar door de nabestaanden voor elke overledene ook een boom geplant is.
Het is een gedenkplaats en ik weet elk door ons geplant boompje (soms inmiddels al flinke bomen) terug te vinden. We kwamen er soms op de gedenkdagen die het KWF er jaarlijks organiseerde…

Het zal waarschijnlijk niet persoonlijk bedoeld zijn, maar dat iemand de herinnering aan zoveel overledenen vernield maakt me letterlijk kotsmisselijk.
Ik hoop dat de plek in ere hersteld wordt, desnoods uitgevoerd in staal of zo.

Zoals het was:
pi_209574039
@MadMaster :o wat verdrietig ;( en wat een idioot/idioten inderdaad :X ik kan er echt met mijn hoofd niet bij waarom je zoiets zou doen..

@Lucky_Strike fijn dat het 'meeviel', via de link meekijken. Het klinkt als een mooie persoonlijke uitvaart. Sterkte voor jullie allebei nog een keer :*

@z80 wat klote van je fiets zeg.. eikels die dat doen }:|

@Sarabi wat goed dat het zelf meten is gelukt! En super logisch toch, dat je er veel spanning van hebt.. Ik gebruik dit spul of de sensitive versie voor de kattenbak. Allebei wel klonterend, maar heeft nog nooit iets vastgeplakt gezeten onder pootjes. Denk omdat het niet op klei basis is. De sensitive versie stoft wel een beetje in de bak als ze enthousiast graven, dat is waarom ik nu over probeer te gaan op de original versie (ze moeten ervan hoesten als ze flink graven, bij original niet). Eentje van mij is wel redelijk kieskeurig, de sensitive is veel fijnere structuur dan de original en daar ligt duidelijk wel zijn voorkeur. Hij hield ook rustig twee dagen poep op en als ik dan bak met sensitive neerzette ging hij gelijk. Peewee leek me fantastisch systeem maar die kat weigerde dat ook. Deze original versie heeft wel kleinere korreltjes dan het Peewee systeem. Ik heb nu één bak met alleen original staan en eentje met een mix van original en sensitive, en ga zo heel langzaam steeds meer original en minder sensitive in de hoop dat ie het dan gewoon opgeeft. Hij gebruikt ze inmiddels allebei. Dus sommige katten vinden alles prima, andere zijn wel kieskeurig, hopelijk valt jouwe onder de eerste categorie!

@yinu merk je inderdaad duidelijk verschil nu met airco? Wat goed dat je zo alert was op de symptomen! En goed bezig met het opbouwen van wandelingen etc, gemiddeld 9km per dag vind ik echt veel al! Dat haal ik bij lange na niet, haha.

@Kaatje1 vroeg eerder vandaag ook nog of ik wat beter had geslapen volgens mij. Ik sliep rond 00u en werd 2.40 wakker, en sliep daarna van 4.30-7.30 nog. Dus beter dan zaterdagnacht toen ik vanaf 3.30 wakker was in elk geval! Hopelijk vannacht weer een stukje beter.
pi_209574076
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2023 22:24 schreef MadMaster het volgende:

[..]
De glasplaten met namen staan/stonden in het Wilhelminabos nabij Dronten, waar door de nabestaanden voor elke overledene ook een boom geplant is.
Het is een gedenkplaats en ik weet elk door ons geplant boompje (soms inmiddels al flinke bomen) terug te vinden. We kwamen er soms op de gedenkdagen die het KWF er jaarlijks organiseerde…

Het zal waarschijnlijk niet persoonlijk bedoeld zijn, maar dat iemand de herinnering aan zoveel overledenen vernield maakt me letterlijk kotsmisselijk.

Zoals het was:
[ afbeelding ]
Oh dat vind ik een mooie manier om te gedenken. En ik vind het onvoorstelbaar dat je dit soort dingen gaat vernielen.
pi_209574147
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 22:26 schreef vlindertje89 het volgende:

@:yinu merk je inderdaad duidelijk verschil nu met airco? Wat goed dat je zo alert was op de symptomen! En goed bezig met het opbouwen van wandelingen etc, gemiddeld 9km per dag vind ik echt veel al! Dat haal ik bij lange na niet, haha.

De airco staat nu al weer een paar dagen niet aan, omdat het inmiddels 's nachts wel weer goed afkoelt dus dan zijn er ook wel wat koelere plekken voor hem te vinden. Maar in hun voornaamste verblijfsruimte werd het vorig weekeind wel opeens heel warm. En verder ook overal in huis. En dan helpt die airco wel goed en best snel. Nu zijn ze een heel groot deel van hun vacht aan het kwijtraken in heel hoog tempo (vandaar ook het overgeven, haarballen). En de symptomen waren wel heel opvallend hoor. Hij was van het ene op het andere moment enorm suf en at niet (terwijl hij normaal enorm obsessief is op voedertijden). Dat duurde ongeveer 24 uur. En toen ik 'm met een vochtig doekje op zijn buik ging koelen werd het snel wat beter. Ik heb ook een koelmatje gekocht toen maar daar hebben ze geen interesse in of ze snappen het niet.
pi_209574209
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 22:36 schreef yinu het volgende:

[..]
De airco staat nu al weer een paar dagen niet aan, omdat het inmiddels 's nachts wel weer goed afkoelt dus dan zijn er ook wel wat koelere plekken voor hem te vinden. Maar in hun voornaamste verblijfsruimte werd het vorig weekeind wel opeens heel warm. En verder ook overal in huis. En dan helpt die airco wel goed en best snel. Nu zijn ze een heel groot deel van hun vacht aan het kwijtraken in heel hoog tempo (vandaar ook het overgeven, haarballen). En de symptomen waren wel heel opvallend hoor. Hij was van het ene op het andere moment enorm suf en at niet (terwijl hij normaal enorm obsessief is op voedertijden). Dat duurde ongeveer 24 uur. En toen ik 'm met een vochtig doekje op zijn buik ging koelen werd het snel wat beter. Ik heb ook een koelmatje gekocht toen maar daar hebben ze geen interesse in of ze snappen het niet.
Haha, ik heb vorig jaar ook koelmatje gekocht en als echte katten gingen ze er doodleuk naast liggen op de vloer :') het is inderdaad weer wat minder heet in de avond/nacht, ik merk het hier ook enorm aan de temperatuur binnen. En dat klinkt inderdaad wel echt als duidelijke tekenen, fijn dat het wel ook zo snel al hielp met vochtig doekje! Wel benieuwd welke airco je hebt en of die ook naar buiten een slang moet of niet, ik zat namelijk voor mezelf ook al even te kijken.. kan vrij slecht tegen de hitte en alleen al een koelere slaapkamer voor normale nachten zou al heel fijn zijn als er weer van die plaknachten komen.

Die van mij zijn inderdaad ook echt enorm aan het verharen nu, als ik ze aai komt er meteen een handvol haren af. De haarballen vallen tot nu toe mee, ik geef ze paar keer per week klein beetje haarballen pasta, misschien helpt dat voor jouwe ook? Ik heb de gimcat malt soft extra, ze vinden het heerlijk ook, komen meteen aanrennen als ik de tube pak.
pi_209574293
Bij poes die nooit verhaart haalde ik er vandaag ook de matten af :D
Houden ze elkaar qua planning op de hoogte of zo? _O-

Hier is en blijft het grootste probleem toch echt dat schootje liggen heerlijk is, maar na een kwartier toch wel weer klaar want WARM *kat op bank leuning of grond ploft*

Koelmatjes worden hier ook niet gesnapt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 19 juni 2023 @ 22:51:43 #208
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209574346
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2023 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik lees net dit bericht, nadat mijn zus mij informeerde:
[..]
https://www.hartvannederl(...)volledig-vernield-in

Van diverse naasten en bekenden van ons stonden de namen in die glasplaten gegraveerd.
Walgelijk, welke debiel haalt zoiets in z'n hoofd? -O- :r
Hoe dan? 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209574357
quote:

[..]

Zoals het was:
[ afbeelding ]
Mooi O+ ;(

Zulke vernielingen zijn echt niet te begrijpen… zo nutteloos.
Het stelen van koperen en bronzen beelden op begraafplaatsen is al verachtelijk, maar daar lijkt in ieder geval een soort van ‘logica’ (gratis geld) achter te zitten. Maar dit? Vernielen om het vernielen, terwijl je best weet dat hier verdriet, herinneringen en verhalen achter zitten… bah ;(

Intussen is het wel echt zomer…
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 19 juni 2023 @ 22:58:15 #210
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209574425
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2023 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Want dat kan niet ofzo?

Als de bewoners zelf of buren/voorbijgangers hebben gezien dat de brand bij de warmtepomp begonnen is en toen naar binnen is geslagen kan dat m.i. prima namelijk.
quote:
De brand waardoor acht woningen in
Arnhem onbewoonbaar raakten,is in een
keuken ontstaan.Die conclusie trekt de
brandweer na gesprekken met de bewoners
van het huis waar de brand ontstond en
het analyseren van beeldmateriaal.

Hoe de brand precies kon ontstaan,is
door de hevigheid niet meer te zeggen,
hoorden de bewoners op een drukbezochte
informatiebijeenkomst.

Het kostte de brandweer veel moeite om
het vuur onder controle te krijgen,
omdat de daken van het hele huizenblok
bedekt waren met zonnepanelen,wat het
bluswerk bemoeilijkte.Pas na elf uur
blussen was de brand onder controle.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209574454
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 22:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

Hier is en blijft het grootste probleem toch echt dat schootje liggen heerlijk is, maar na een kwartier toch wel weer klaar want WARM *kat op bank leuning of grond ploft*

Ik merk bij mijne, die normaal echt niet van mn schoot af te slaan zijn, ook duidelijk wel verschil. Ze komen wel altijd in mn buurt liggen, maar niet meer zo vaak echt op schoot. Wel tegen me aan, of vlakbij. Ik ben nu stuk meer in slaapkamer dan normaal, en normaal mogen ze daar niet in, maar dat heb ik nu overdag als ik er zelf ook ben even losgelaten. Als ik de deur nog dicht heb, liggen ze wel op deze verdieping, en als ik m open heb liggen ze eigenlijk vrijwel de hele tijd in de vensterbank of naast me. En beneden liggen ze veel meer op de grond ook, die is ook relatief koel.

quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 22:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mooi O+ ;(

Het stelen van koperen en bronzen beelden op begraafplaatsen is al verachtelijk, maar daar lijkt in ieder geval een soort van ‘logica’ (gratis geld) achter te zitten. Maar dit? Vernielen om het vernielen, terwijl je best weet dat hier verdriet, herinneringen en verhalen achter zitten… bah ;(

He wat sneu ;( hoe trek jij dat emotioneel gezien? Lijkt me best wel zwaar. Is natuurlijk je werk, dus je zal het meer gewend zijn dan andere mensen, maar alsnog.
pi_209574465
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 22:41 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Haha, ik heb vorig jaar ook koelmatje gekocht en als echte katten gingen ze er doodleuk naast liggen op de vloer :') het is inderdaad weer wat minder heet in de avond/nacht, ik merk het hier ook enorm aan de temperatuur binnen. En dat klinkt inderdaad wel echt als duidelijke tekenen, fijn dat het wel ook zo snel al hielp met vochtig doekje! Wel benieuwd welke airco je hebt en of die ook naar buiten een slang moet of niet, ik zat namelijk voor mezelf ook al even te kijken.. kan vrij slecht tegen de hitte en alleen al een koelere slaapkamer voor normale nachten zou al heel fijn zijn als er weer van die plaknachten komen.

Die van mij zijn inderdaad ook echt enorm aan het verharen nu, als ik ze aai komt er meteen een handvol haren af. De haarballen vallen tot nu toe mee, ik geef ze paar keer per week klein beetje haarballen pasta, misschien helpt dat voor jouwe ook? Ik heb de gimcat malt soft extra, ze vinden het heerlijk ook, komen meteen aanrennen als ik de tube pak.
Het is deze. Hij moet inderdaad met een slang naar buiten en er zit zo'n raamafdichtsetdinges bij met klittenband. Hij is enorm, tamelijk lomp, kan niet in een hoekje staan want die slang die eruit komt is heel dik en laat zich niet in de hoek zetten, en hij maakt nogal herrie (maar het kan erger). Kortom, voor noodgevallen.

Mijne lusten GEEN haarbalpasta. Ik herhaal. GEEN HAARBALPASTA :( Ze lopen echt verontwaardigd weg als ik dat onder hun neus houd. Ik heb al diverse merken geprobeerd. Soms valt het mee, dan nemen ze een likje, maar dan is dat na een paar dagen ook weer voorbij.
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 22:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ja dit. Met 2 poes sterk op schoot. :X
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 22:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mooi O+ ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, dat is toch droevig allemaal. En vreselijk, het voorbeeld dat je noemt. :{
pi_209574586
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 23:03 schreef yinu het volgende:

[..]
Het is deze. Hij moet inderdaad met een slang naar buiten en er zit zo'n raamafdichtsetdinges bij met klittenband. Hij is enorm, tamelijk lomp, kan niet in een hoekje staan want die slang die eruit komt is heel dik en laat zich niet in de hoek zetten, en hij maakt nogal herrie (maar het kan erger). Kortom, voor noodgevallen.

Mijne lusten GEEN haarbalpasta. Ik herhaal. GEEN HAARBALPASTA :( Ze lopen echt verontwaardigd weg als ik dat onder hun neus houd. Ik heb al diverse merken geprobeerd. Soms valt het mee, dan nemen ze een likje, maar dan is dat na een paar dagen ook weer voorbij.
[..]
Ja dit. Met 2 poes sterk op schoot. :X
[..]
Ach, dat is toch droevig allemaal. En vreselijk, het voorbeeld dat je noemt. :{
Thanks voor het linkje!
Haha, wat grappig ook dat verschil tussen katten wel. Eén van de twee van mij is met kattenbakvulling dus wel wat kieskeurig, maar met eten allebei totaal niet. Eten echt álles wat je ze voorzet, goedkoop of duur, natvoer of brokjes of liquid snacks of jelly snacks, welke smaak dan ook.. (en likken het liefst ook al mijn borden af en pannen leeg, dus katten nemen was nogal goed voor de snelheid waarmee afwas daadwerkelijk in de vaatwasser belandt :+ ). De kieskeurige met kattenbakvulling ben ik nu van aan het uitvinden waar 'ie allergisch voor is en vooralsnog lijken zowel kip als lam in elk geval een reactie te geven, en zelfs dat eet ie met veel smaak gewoon op als ik het hem voorzet :')
pi_209574603
Elin baalt dat ze niet zelf de dop van de haarbalpasta kan krijgen. De tube ligt op een aanrecht en ‘s nachts springt ze erop en likt ze eraan in de hoop dat er nog wat aan zit.

@vlindertje89 is een plafondventilator een idee? Dat heb ik in mijn slaapkamer. De grote airco heb ik in huis nog niet aangehad, dat doe ik alleen wanneer het erg vochtig is of boven de 26 gr.
We have far more in common than that which devides us..
pi_209574631
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Elin baalt dat ze niet zelf de dop van de haarbalpasta kan krijgen. De tube ligt op een aanrecht en ‘s nachts springt ze erop en likt ze eraan in de hoop dat er nog wat aan zit.

@:vlindertje89 is een plafondventilator een idee? Dat heb ik in mijn slaapkamer. De grote airco heb ik in huis nog niet aangehad, dat doe ik alleen wanneer het erg vochtig is of boven de 26 gr.
Hahaha ik zou dat echt niet op het aanrecht kunnen laten liggen. De kieskeurige-kattenbak-maar-alles-vreter kat is nogal op eten gericht en als ik dat zou laten liggen, vind ik die volledig afgekloven terug de volgende ochtend :+
Plafondventilator heb ik eigenlijk nog nooit aan gedacht. Heb wel een gewone losse ventilator, die werkt ook wel aardig hoor, maar natuurlijk vooral vanwege luchtstroom en niet zozeer vanwege echt daadwerkelijk koeler maken van de ruimte. Misschien wel een idee als de losse niet meer voldoende werkt. Het is hier in de woonkamer elke dag boven 26 graden nu, nu het 's nachts iets koeler is tussen 26-27 meestal, vorige week toen het zo heel warm was 28 graden. Op slaapkamer gelukkig wel iets minder warm, daar heb ik vanaf dat het kouder is buiten dan binnen het raam wagenwijd open tot het buiten weer warmer is dan binnen (incl hele nacht).
pi_209574739
Ik vind de plafondventilator zo heerlijk. Laagste stand geeft net dat nodige beetje verkoeling. Ding heeft een afstandsbediening dus kan m makkelijk uitzetten (bij de vorige moest ik aan touwtjes trekken). Alleen drukte ik vannacht op het verkeerde knopje, ik waaide haast m’n bed uit _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_209574853
quote:

[..]

Zoals het was:
[ afbeelding ]
Dit is nooit persoonlijk.
Dit is vandalisme.
:r ;(
pi_209575242
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 23:03 schreef yinu het volgende:

[..]

Heet ie Baby? O+ :')

Tevens in de categorie 'dingen waarvan je het bestaan niet kende': haarbalpasta. ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209575321
:O
  dinsdag 20 juni 2023 @ 06:32:26 #220
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209575388
:Y :O
pi_209575389
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 20 juni 2023 @ 06:35:17 #222
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_209575392
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209575420
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209575456
Is het overdreven om 'm te herhalen? :O
pi_209575474
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 07:11 schreef Clubsoda het volgende:
Is het overdreven om 'm te herhalen? :O
Allerminst
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')