Hij was helemaal stil hèquote:Op zondag 18 juni 2023 23:28 schreef Zorro het volgende:
Je voelt de teleurstelling bij Sierd.
Lekker voor je
Wat een lekkertje.quote:
Urk?quote:Op zondag 18 juni 2023 23:31 schreef Zorro het volgende:
4 teams.
Ik gunde het ze allemaal. Bijna. Er was er maar eentje dat ik het absoluut niet wilde zien winnen.
Welke zou dat nou zijn
Wij hebben al moeite met Gibraltar.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:31 schreef BB-King het volgende:
Nederland had van dit Spanje gewonnen.
Ok misschien ook niet.
Reken ik goed.quote:
Matige uitsmijter wel van Oranje.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:45 schreef Tarado het volgende:
Het seizoen eindelijk voorbij, was een zware zit.
Ik had het wel aanstaan maar heb niet zo goed opgelet, alleen opgekeken bij de goals maar het grote verschil tussen Oranje onder Louis tov Ronald is niet zo zeer het systeem maar wel het er bovenop zitten wat nakomen afspraken betreft, Van Gaal de schoolmeester die altijd scherpte eist en Koeman die wat meer de manager uithangt en de verantwoordelijkheid aan de spelers laat en dat kan niet met deze generatie voetballers.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Matige uitsmijter wel van Oranje.
EK kwalificatie en EK O21 nog!quote:Op maandag 19 juni 2023 09:45 schreef Tarado het volgende:
Het seizoen eindelijk voorbij, was een zware zit.
De Hiddink-vibe is weer helemaal terug inderdaad.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had het wel aanstaan maar heb niet zo goed opgelet, alleen opgekeken bij de goals maar het grote verschil tussen Oranje onder Louis tov Ronald is niet zo zeer het systeem maar wel het er bovenop zitten wat nakomen afspraken betreft, Van Gaal de schoolmeester die altijd scherpte eist en Koeman die wat meer de manager uithangt en de verantwoordelijkheid aan de spelers laat en dat kan niet met deze generatie voetballers.
Je voelt gewoon die nederlaag in Dublin (of waar ze ook maar spelen) weer aankomen in september ja. Hoop dat ik het mis heb overigens.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De Hiddink-vibe is weer helemaal terug inderdaad.
En als je de opbouw ziet weet je ook meteen hoe Blind aan 99 interlands is gekomen ondanks z'n verdedigende tekortkomingen.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je voelt gewoon die nederlaag in Dublin (of waar ze ook maar spelen) weer aankomen in september ja. Hoop dat ik het mis heb overigens.
Het is ook heel veel net-niet bij dit Oranje.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had het wel aanstaan maar heb niet zo goed opgelet, alleen opgekeken bij de goals maar het grote verschil tussen Oranje onder Louis tov Ronald is niet zo zeer het systeem maar wel het er bovenop zitten wat nakomen afspraken betreft, Van Gaal de schoolmeester die altijd scherpte eist en Koeman die wat meer de manager uithangt en de verantwoordelijkheid aan de spelers laat en dat kan niet met deze generatie voetballers.
Dat geldt voor wel wat meer landen. Ik vond het daarom wel prettig dat Koeman zo pislink werd op het feit dat Malen gewoon twee keer weigert mee te lopen met zijn man (en daar ook twee goals uit kwamen).quote:Op maandag 19 juni 2023 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is ook heel veel net-niet bij dit Oranje.
Dat was prima toen we nog 3 wereldtoppers in de selectie hadden maar zodra je dienende spelers dragende spelers moeten worden, krijg je een probleem.
Wel leuk dat hij pislink wordt maar dat is dan wel te laat.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geldt voor wel wat meer landen. Ik vond het daarom wel prettig dat Koeman zo pislink werd op het feit dat Malen gewoon twee keer weigert mee te lopen met zijn man (en daar ook twee goals uit kwamen).
Van Dijk is gewoon een subtopverdediger geworden, hooguit top 20 van de wereld. Dat scheelt ook veel, overal net te traag aanwezig.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is ook heel veel net-niet bij dit Oranje.
Dat was prima toen we nog 3 wereldtoppers in de selectie hadden maar zodra je dienende spelers dragende spelers moeten worden, krijg je een probleem.
Mwah, lijkt me nou juist precies waar dit soort veredelde oefenpotjes voor zijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij pislink wordt maar dat is dan wel te laat.
Dat het materiaal niet top is ben ik wel eens maar dan nog kan je er wel meer uithalen en ieder geval zorgen dat je wat minder goals tegen krijgt want hier valt niet tegenop te voetballen.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Van Dijk is gewoon een subtopverdediger geworden, hooguit top 20 van de wereld. Dat scheelt ook veel, overal net te traag aanwezig.
Verder blijven jongens als Geertruida eredivisiemateriaal, dat scheelt je zo ook alweer 3 of 4 goals tegen toplanden. (Tegen Frankrijk, Kroatië en Italië een paar keer flink te slapen)
We zijn gewoon middelmaat momenteel, echt niveau Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Zwitserland. Niets onderscheidends.
Ik voorspel nog een boel ellende ja. Een doodzonde om Koeman terug te halen, totaal gefaald.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je voelt gewoon die nederlaag in Dublin (of waar ze ook maar spelen) weer aankomen in september ja. Hoop dat ik het mis heb overigens.
Ja zo'n kansloze start is altijd killing tegen toplanden inderdaad. Maar goed, dat is dan weer een stukje mentaliteit waar Koeman ook debet aan is.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat het materiaal niet top is ben ik wel eens maar dan nog kan je er wel meer uithalen en ieder geval zorgen dat je wat minder goals tegen krijgt want hier valt niet tegenop te voetballen.
[ twitter ]
Ik vond het echt een geweldige voetballer en een beetje ondergewaardeerd toen maar als coach heb ik niet zo'n bijzonder hoge pet van hem op.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja zo'n kansloze start is altijd killing tegen toplanden inderdaad. Maar goed, dat is dan weer een stukje mentaliteit waar Koeman ook debet aan is.
Je moet ook gewoon hopen dat over een paar maanden een Depay, Bergwijn etc. weer een beetje de vorm hebben.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het echt een geweldige voetballer en een beetje ondergewaardeerd toen maar als coach heb ik niet zo'n bijzonder hoge pet van hem op.
Bezorgde Barcelona het slechtste seizoen in 50 jaar ofzo? De dalen zijn bij hem wel te groot. Al heeft hij bij Feyenoord, PSV en de eerste periode bij Oranje als peoplemanager wel aardig werk gedaan. Maar peoplemanagers worden steeds minder geschikt voor het moderne voetbal.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het echt een geweldige voetballer en een beetje ondergewaardeerd toen maar als coach heb ik niet zo'n bijzonder hoge pet van hem op.
In de rust wisselen is in zo'n geval het beste signaal wat je kan geven denk ik.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij pislink wordt maar dat is dan wel te laat.
Ik hoop dat het een vakantie Van Dijk goed zal doen. Het is het allemaal net niet dit seizoen na zijn blessure waarmee hij het begin van dit seizoen ook heeft gemist. Hopelijk herpakt hij zich. De vorm van Liverpool helpt overigens ook niet mee denk ikquote:Op maandag 19 juni 2023 12:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Van Dijk is gewoon een subtopverdediger geworden, hooguit top 20 van de wereld. Dat scheelt ook veel, overal net te traag aanwezig.
Verder blijven jongens als Geertruida eredivisiemateriaal, dat scheelt je zo ook alweer 3 of 4 goals tegen toplanden. (Tegen Frankrijk, Kroatië en Italië een paar keer flink te slapen)
We zijn gewoon middelmaat momenteel, echt niveau Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Zwitserland. Niets onderscheidends.
Bij Bergwijn lijkt het er eerder op dat dit gewoon zijn niveau is. Een heerlijke counterspeler op zijn best.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon hopen dat over een paar maanden een Depay, Bergwijn etc. weer een beetje de vorm hebben.
De nummer laatst degradeerd alleen toch? Dan heeft belgie wel kans.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Is het een beetje leuk voetballen in de Nations League B ? Ik vraag dit voor een bevriende bondscoach.
RIP België
Is veranderd. De derde speelt playoffs ofzo tegen de tweede uit Nations Bquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
De nummer laatst degradeerd alleen toch? Dan heeft belgie wel kans.
Hup Duitsland.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Stukje degradatievoetbal
thanks, dan is het wel anders en lastiger iddquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is veranderd. De derde speelt playoffs ofzo tegen de tweede uit Nations B
België en Frankrijk thuis tegen Israël... aardige risico wedstrijdenquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Is het een beetje leuk voetballen in de Nations League B ? Ik vraag dit voor een bevriende bondscoach.
RIP België
Easy winquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Stukje degradatievoetbal
Zwaardere poule dan A.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
RIP België
Dacht eerder aan Senegal/Ivoorkust - Israel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Frankrijk - israel lol
Met andere woorden Palestina - Israel
België - Israel is ook een risico wedstrijdje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Frankrijk - israel lol
Met andere woorden Palestina - Israel
quote:Op woensdag 4 september 2024 11:01 schreef hhh38 het volgende:
Kick!
Morgen gaat het feest weer beginnen! Nu nog complexer, er zijn kwartfinales en promotie/degradatie play-offs toegevoegd waardoor de Nations League een hap neemt uit de WK kwalificatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummer 1 gaat door en nummer 2 speelt plee offs?quote:Op woensdag 4 september 2024 11:04 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Hierdoor wordt de loting voor de WK kwalificatiegroepen een farce. Ach, UEFA
quote:Op woensdag 4 september 2024 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nummer 1 gaat door en nummer 2 speelt plee offs?
Nummers 1 en 2 van Divisie A spelen een kwartfinale voor winst van de NL.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee in de WK kwalificatie allenquote:Op woensdag 4 september 2024 18:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nummers 1 en 2 van Divisie A spelen een kwartfinale voor winst van de NL.
Nummers 3 van A/B en nummers 2 van B/C spelen play offs voor promotie/degradatie.
Nummers 4 van A, B en 2 van de 4 van C degraderen rechtstreeks.
Nummers 1 van B/C/D promoveren rechtstreeks.
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2024 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee in de WK kwalificatie allen
Martinez is een fraud.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ronaldo nog steeds basis bij PortugalHebben die lui niks geleerd van het EK?
Als hij 80 is mag hij erin om een strafschop te nemen als ze met 5-0 voorstaanquote:Op donderdag 5 september 2024 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ronaldo nog steeds basis bij PortugalHebben die lui niks geleerd van het EK?
20 maart in een oefeninterlandquote:Op donderdag 5 september 2024 22:09 schreef zolderraam het volgende:
San Marino 1-0 voor. Lang geleden dat ze voor hebben gestaan
Ze zouden de groep zomaar eens kunnen winnen.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:16 schreef franklop het volgende:
Enige zege ooit was een oefeninterland in 2004.
Tegen.... Liechtenstein
Mooie beelden. Alsof ze wereldkampioen waren geworden. Ha ha. Voetbal is op alle fronten kut tegenwoordig. Nou ja, Haaland of deBruijne is nog genieten. Maar dit is heerlijk.quote:
Was het reisje wel weer waard.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Toekomstige Gouden Bal winnaar en de beste speler ter wereld weer helemaal onzichtbaar op een tap-in op de paal na tegen de gladiatoren van Kazachstan.
Dacht dat dit over Mbappe gingquote:Op vrijdag 6 september 2024 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Toekomstige Gouden Bal winnaar en de beste speler ter wereld weer helemaal onzichtbaar op een tap-in op de paal na tegen de gladiatoren van Kazachstan.
Over wie gaat het dan ? De beste is namelijk Haaland.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dacht dat dit over Mbappe ging
Het ging over Haaland. De beste is Vini. Stop de tijd.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over wie gaat het dan ? De beste is namelijk Haaland.
Lekker ergens tegen de Chineze grens niks doen vanwege onvermogen en eigenlijk al weten dat je weer geen eindtoernooi gaat spelen.quote:
Ik was gelijk doorgereden naar Bajkonoer Kosmodrome om mezelf de ruimte in te laten schieten in een Soyuz.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker ergens tegen de Chineze grens niks doen vanwege onvermogen en eigenlijk al weten dat je weer geen eindtoernooi gaat spelen.
Genot
Woutje?quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:46 schreef FireFox1 het volgende:
Maar 1 belg van de 11 zingt mee met het volkslied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |