De stand:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De competitieformule:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er al weer 2 inliggen in 4 dagenquote:Op zondag 8 september 2024 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Cristiano Ronaldogod.
Snoert een hoop mondjes hier.
Even een beetje hun best doen tegen Israël zodat ze geen 4e worden en dan is het weer klaar.quote:Op maandag 9 september 2024 17:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Frankrijk gaat gewoon met een compleet 2e elftal spelen, terwijl ze de eerste pot al kansloos verloren.
Die geven weer eens geen fuck hierom. Deschamps aids.Dat die man nog bondscoach is.
Alsof ze zich tegen Israël moeten inspannen.quote:Op maandag 9 september 2024 18:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Even een beetje hun best doen tegen Israël zodat ze geen 4e worden en dan is het weer klaar.
Jij toch ook?quote:Op maandag 9 september 2024 18:46 schreef Zipportal het volgende:
Splijtzwam Wallonië juicht voor Frankrijk.
Zo dacht Engeland de vorige NL ookquote:Op maandag 9 september 2024 18:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alsof ze zich tegen Israël moeten inspannen.
Ik kijk Jong Oranje.quote:Op maandag 9 september 2024 21:34 schreef KingRoland het volgende:
Waarom kijkt niemand naar frankrijk - belgie?
Lekkere pot hoor
Kijk naar jong Oranje. Wist niet eens dat die wedstrijd nu wordt gespeeld.quote:Op maandag 9 september 2024 21:34 schreef KingRoland het volgende:
Lekkere pot hoor
Ik las dat de Fransen met een b-elftal speelden. En die staan met 1-0 voor.quote:Op maandag 9 september 2024 21:34 schreef KingRoland het volgende:
Lekkere pot hoor
Erg mooi.quote:Op maandag 9 september 2024 22:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik las dat de Fransen met een b-elftal speelden. En die staan met 1-0 voor.
Definitief einde tijdperk Belgie.
Hebben die al een schot op doel?quote:Op maandag 9 september 2024 22:15 schreef Szura het volgende:
De machteloosheid van België is prachtig om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop