Ook zo mooi, ze zijn in december 2022 voor het eerst gelinkt en nu gaat iedereen er vanuit dat ze net een halfjaar een relatie hebbenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:34 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Het scenario meewegen van uit elkaar gaan en hoe je dan ouderschap gaat regelen vind ik daarom belangrijker dan blindelings lang bij elkaar zijn en er vanuit gaan dat dat wel zo blijft.
[..]
Ik hoor dit soort uitspraken überhaupt alleen over beroepen van moeders. Het is gewoon een stok om mee te slaan voor mensen en een smerige retorische truc waarin een verwijt wordt verpakt in geveinsde zorgen.
Persoonlijk heb ik liever een sekswerker als moeder dan een ongevraagd dickpics sturende directeur als vader.
Geen idee ik ben maagdquote:Op zondag 18 juni 2023 17:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hard tegen de muur geneukt denk ik. Vot naar achteren, handen tegen de muur…. booooh
Ben Saundersquote:Op zondag 18 juni 2023 17:36 schreef streamjohan het volgende:
Ze heeft zich laten doen door Ben Saunder, zegt opzich ook best wel genoegDomme bek altijd open op foto's, nog erger dan Miljuschkya met die vreetfoto's.
In de zomer van 2022 stond ze nog in de bubbels op het Leidseplein te tongen met jonge jongens, dus zoveel langer zal de relatie niet zijn. Kort daarvoor had ze een relatie met ene Tom, maar die bleek nog op een dating app te zitten. Dus dat ging snel over. Kortom december 2022 lijkt mij gewoon te kloppen.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Ook zo mooi, ze zijn in december 2022 voor het eerst gelinkt en nu gaat iedereen er vanuit dat ze net een halfjaar een relatie hebben
rustigquote:Op zondag 18 juni 2023 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ben Saunders![]()
En zijn aso-familie![]()
Inktvlekfanaten
Eerst positiemode en mom jeans aanprijzen vanuit het nieuwe appartement.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Heeft ze al een nieuwe babykledinglijn aangekondigd? Over een paar maanden is ze natuurlijk al expert in babyspullen.
O ja positiemode, wel jammer voor Yv dat het zomer is.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:53 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Eerst positiemode en mom jeans aanprijzen vanuit het nieuwe appartement.
Want in de zomer draag je geen positiekleding?quote:Op maandag 19 juni 2023 01:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O ja positiemode, wel jammer voor Yv dat het zomer is.
Bron?quote:Op zondag 18 juni 2023 20:57 schreef JOO het volgende:
In de zomer van 2022 stond ze nog in de bubbels op het Leidseplein te tongen met jonge jongens,
Minder, veel van die tunieken en jurken passen gewoon.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Want in de zomer draag je geen positiekleding?
Minder wellicht, maar nog steeds opties genoeg om positiekleding te verkopen als ze zou willen. Niet iedereen loopt in wijde zooi natuurlijk (of wil dat).quote:Op maandag 19 juni 2023 17:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Minder, veel van die tunieken en jurken passen gewoon.
Wat een vies wijfquote:Op zondag 18 juni 2023 17:36 schreef streamjohan het volgende:
Ze heeft zich laten doen door Ben Saunder, zegt opzich ook best wel genoegDomme bek altijd open op foto's, nog erger dan Miljuschkya met die vreetfoto's.
Misschien is dat wel de vader,quote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens zie ik niet dat het specifiek ‘jonge jongens’ zijn. En daarmee bedoel ik: waarom die nadruk op ‘jong’?
Dan ben je denk ik nog nooit in de bubbels geweest.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens zie ik niet dat het specifiek ‘jonge jongens’ zijn. En daarmee bedoel ik: waarom die nadruk op ‘jong’?
Ik zie ook maar 1 'jongen'. Dit filmpje is 4 maanden geleden geüpload. Wat zou dit moeten bewijzen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, maar waarom de nadruk op ‘jong’? Waarom is dat relevant en wat wil je er precies mee zeggen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:39 schreef JOO het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik nog nooit in de bubbels geweest.
Ik bedoelde eigenlijk dat dat misschien wel Max is,quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:07 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Aw, dat zou wel sneu zijn voor Max, maar wel een leuke plottwist.
Zit je nou jezelf op de borst te kloppen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:33 schreef tong80 het volgende:
Yvonne Coldeweijer (36) wordt met haar juicekanaal bejubeld en gehaat. Vindt ze allemaal prima, maar kom bij haar niet aan met schijnheiligheid.
[ afbeelding ]
Nog nooit in mijn leven heb ik zo’n vreemd fenomeen meegemaakt als de reactie op ‘juice’. Vol afschuw spreken mensen zich uit over de manier waarop ik werk; moeiteloos infiltreer ik in de privélevens van de BN’ers. Waar het voor mensen klinkt als ordinair roddelen, is het voor mij een primaire behoefte aan waarheidsvinding. Ik heb een afkeer van leugens en schijnheiligheid en een tikkie extreme drang om de waarheid aan het licht te krijgen. Een Messias-complex wordt mij ook wel verweten. Kritiek die ik met liefde incasseer. In mijn verhaal ben ik liever de Messias dan de Judas; de BN’er die gevoed wordt door zijn beroemdheid en narcistische kwalen, thuis zijn vrouw een verraderlijke kus geeft, op weg naar de volgende minnares.
Ik heb respect voor mensen die zich afzijdig houden en niks te maken willen hebben met juice. Maar dan heb ik het niet over de grote groep mensen die zich alsmaar uitspreekt over hoe misselijk ze van me worden, maar tevens de versgeperste juice gulzig opslurpt. Het is raar maar waar; steekproefsgewijs klik ik weleens op de accounts die haat-comments schrijven. Ze volgen me allemaal. Vroeger tot mijn grote verbazing, inmiddels tot mijn grote genoegen. Wat een innerlijk conflict, een prachtige cognitieve dissonantie zal men moeten ervaren om mij te volgen. Genieten van de juice, maar tegelijkertijd zich schuldig voelen. "Walgelijk, die Yvonne!" Maar wel snel even kijken wat ze vandaag weer heeft gepost.
Waarom zou je iets volgen wat je als toxisch ervaart? En hier komen we tot de kern. Je hebt namelijk geen keus. Je telt niet mee als je niet op je werk kunt meepraten over Rob Kemps, die er met zijn achtergronddanseres vandoor is. Ik bevredig niet alleen mijn primaire behoefte naar de waarheid, maar ook jouw primaire behoefte om erbij te horen. En je wilt het ontkennen, want zo ben jij niet. Maar eigenlijk is het wel een beetje waar. Vervelend, hè? Wil je deze column inmiddels al doormidden scheuren?
’Mijn roddel dreef onze vriendengroep uit elkaar’
Er zijn zelfs journalisten die geregeld kritische columns schrijven over mij in serieuze kranten zoals het AD, het NRC en het Parool. In talkshows gaat het wekelijks over mijn juice. Zelfs Mark Rutte is naar een reactie gevraagd na de rechtszaak met de ‘gecremeerde kroket’. Journalisten en hoogleraren worden ingehuurd om te spreken over het imperium dat ik heb gecreëerd. En ook BN’ers sturen me lachende emoji’s. Tot ze zelf aan de beurt zijn en vervolgens in interviews hun afkeer luidkeels uiten. Ik hoor en zie overal kritiek, maar voel me aanbeden.
Maar er is nog een helft van de samenleving, die ‘juice’ erkent als guilty pleasure. Mensen die de schaduwkant van zichzelf hebben omarmd en zich eraan overgeven hoe menselijk het is om alles te willen weten van wat de buurman allemaal uitspookt. Als ik deze mensen tegenkom op straat, valt me altijd op hoe zelfverzekerd ze zijn. Hoe de oogjes beginnen te twinkelen als ze me vertellen hoe ze genieten van hun dagelijkse juice-momentje. Hoe ze weglopen en nog even omdraaien: "Pak ze, hè, die gekke Rachel!"
https://www.telegraaf.nl/(...)lf-aan-de-beurt-zijn
Dit is te goed "geschreven" door/voor een halve analfabeet en is ze, zoals we al wisten, de ultieme megalomaan.
Ik geloof ook niet dat ze dit zelf geschreven heeft, met termen als "cognitieve dissonantie".quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is te goed "geschreven" door/voor een halve analfabeet en is ze, zoals we al wisten, de ultieme megalomaan.
Ik luister haar podcast en ze heeft een blauwe maandag psychologie gestudeerdquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ze dit zelf geschreven heeft, met termen als "cognitieve dissonantie".
Wie ontmaskert haar ghost writer?
Ohh okay dan, krijgt ze het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik luister haar podcast en ze heeft een blauwe maandag psychologie gestudeerdZe heeft vooral het begrip cognitieve dissonantie onthouden volgens mij, want die gebruikt ze bijna iedere aflevering
Dus dat geloof ik nou net nog wél
Ze gebruikt het ook in haar Insta stories wel,quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Ohh okay dan, krijgt ze het voordeel van de twijfel
Ik volg haar niet op Insta, ik lees alleen mee hier.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze gebruikt het ook in haar Insta stories wel,. Bovendien een relatief bekende term, toch,
?
Wat bedoel jequote:Op donderdag 20 juli 2023 17:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Zit je nou jezelf op de borst te kloppen?
Vermoedde ik al,quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik volg haar niet op Insta, ik lees alleen mee hier.![]()
Ik vond die column erg goed geschreven, dat had ik niet achter haar gezocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ChipsZak. op 21-07-2023 12:24:58 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:52 schreef ChipsZak. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:15 schreef Andromache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ik VOEL hier enige jaloezienquote:Op maandag 24 juli 2023 23:54 schreef sly-nl het volgende:
"HBO gedaan maar dom ben je dan ook niet.."
Staat los van je opleiding, zeker in haar geval. En al helemaal als het gaat om den emotionele intelligentie, die geheel lijkt te ontbreken bij dit serpent![]()
Als je tijdens een gijzeling in de apple store live beelden online deelt waarin te zien is waar de gegijzelden zich exact bevinden, ben je wel echt flink dom.![]()
Als je denkt dat je door het gros v het volluk geloofd wordt wanneer je relaties kapot denkt te mogen maken / 'intervenieert' omdat je niet tegen onrecht (vreemdgaan) kunt, ben je ook wel behoorlijk simpel.
Als je shit uit China verkoopt op je website en claimt dat het je eigen collectie is, tot twee keer an toe, ben je ook wel flink retarded.
https://www.rtlboulevard.(...)r-jurkjes-aliexpress
En Gottegot, als je een relatie aangaat met een mega-creep als Ben Zonderts, terwijl al tijdens z'n deelname aan de mini-playbackshow bij Hennie bekend was dat 'ie op de lagere school al z'n vriendinnetjes helemaal in elkaar sloeg..Dan ben je echt wel te dom om voor de duivel te dansen
![]()
De lijst was veel uitgebreider maar dit ging ten koste van jullie focus![]()
![]()
"Gehaaid" is meer een passende term voor dit onzuivere wezen![]()
"Hij was zooo lief toen hij me wild in de hoek duwde na dat feestje"![]()
[ afbeelding ]
Je voelt hier gewoon sly-nl.quote:
Mien jong, met dat hbo doelde ik op het feit dat ze een ‘halve analfabeet’ werd genoemd en dat ietsje later een andere user verbaasd was dat ze de term ‘cognitieve dissonantie’ kende.quote:Op maandag 24 juli 2023 23:54 schreef sly-nl het volgende:
"HBO gedaan maar dom ben je dan ook niet.."
Staat los van je opleiding, zeker in haar geval. En al helemaal als het gaat om den emotionele intelligentie, die geheel lijkt te ontbreken bij dit serpent![]()
Als je tijdens een gijzeling in de apple store live beelden online deelt waarin te zien is waar de gegijzelden zich exact bevinden, ben je wel echt flink dom.![]()
Als je denkt dat je door het gros v het volluk geloofd wordt wanneer je relaties kapot denkt te mogen maken / 'intervenieert' omdat je niet tegen onrecht (vreemdgaan) kunt, ben je ook wel behoorlijk simpel.
Als je shit uit China verkoopt op je website en claimt dat het je eigen collectie is, tot twee keer an toe, ben je ook wel flink retarded.
https://www.rtlboulevard.(...)r-jurkjes-aliexpress
En Gottegot, als je een relatie aangaat met een mega-creep als Ben Zonderts, terwijl al tijdens z'n deelname aan de mini-playbackshow bij Hennie bekend was dat 'ie op de lagere school al z'n vriendinnetjes helemaal in elkaar sloeg..Dan ben je echt wel te dom om voor de duivel te dansen
![]()
De lijst was veel uitgebreider maar dit ging ten koste van jullie focus![]()
![]()
"Gehaaid" is meer een passende term voor dit onzuivere wezen![]()
"Hij was zooo lief toen hij me wild in de hoek duwde na dat feestje"![]()
[ afbeelding ]
Je geeft juist de indruk dat je niet weet wat EQ omvat.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mien jong, met dat hbo doelde ik op het feit dat ze een ‘halve analfabeet’ werd genoemd en dat ietsje later een andere user verbaasd was dat ze de term ‘cognitieve dissonantie’ kende.
Ik weet het verschil tussen EQ en IQ wel, hoor. Ik ken ook het verhaal van China > haar eigen verkoop wel. Ze heeft daarin wel gelijk als ze zegt dat winkels inkopen bij groothandels en dat dan weer verkopen. Dat staat natuurlijk niet automatisch los van AliExpress. Kan best dat ze hierin gewoon de waarheid spreekt: dat ze inkoopt via groothandel. Dat die tent dan zooi bij Ali vandaan heeft maakt in dat geval niet uit. In het artikel dat je aanhaalt zegt ze dat ook gewoon: dat ze zelf niet direct inkoopt bij Ali en dat kan best waar zijn (ik doel niet op de sieraden).
Overigens vind ik het gezeik daarop een zwaktebod: merendeel van de winkels laat hun troep gewoon keihard in China in elkaar draaien met een hongerloontje voor de arbeiders en een deel is allemaal zwaar gebaseerd (of 1-op-1 gekopieerd) op de laatste ontwerpen van grote designers óf kleine eenmansbedrijfjes die nooit opkunnen tegen zo’n groot concern.
En om gehaaid te zijn, moet je ook ‘niet dom’ zijn. Dan weet je immers precies hoe je te werk moet gaan en dat getuigt van een prima EQ. Dat betekent niet dat je daar altijd goed mee doet. Of dacht je dat Barbie een dergelijk juice channel tot zo’n succes kan maken en hier tonnen mee kan verdienen,?
Daarnaast: zoals ik al zei, om de hoofdrol in een Joop van den Endemusical te krijgen moet er ook wel iets goed gaan in je hoofd, hoor. Hoeveel je dat ook wil ontkennen. Ze is ook lange tijd Keet geweest. Dat lukt ook niet als je compleet laag in je EQ, dan wel IQ, zit.
Het licht. En meisjes knijpen voor en na z'n liedje te hebben gezongen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:58 schreef Samhain het volgende:
Maar wie is Ben Zonderts en wat deed hij bij de Mini Playbackshow?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |